Відділення Ощадбанку: Львів, вул. Богдана Котика, 1
Адреса:
Львів, вул. Богдана Котика, 1
Телефон:
+38 (032) 260-14-97
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-17:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
AndriyBogdan
21 лютого 2022, 10:03
Жахливе відношення до клієнтів даної установи.Хамству дівчини, яка відповіла на дзвінок за номером.телефону 0322601497 немає меж.Подзвонивши спитала де вони знаходяться, бо ж на попередньому відділенні за адресою Личаківська 183 не знайшла свого відділення.Попросила дівчину зорієнтувати мене на адресу Котика,1, то вона мені відповіла: я вам не гугл карта, включайте навігатор і шукайте".Така відповідь не допустима, оскільки є страші люди у яких взгалі кнопочковий телефон.Навіщо працювати із людьми, якщо ти їм хамиш.До кожного клієнта потрібно ставитись із повагою, а не як до бидла.Нікому не рекомендую мати справу із працівниками даного відділення.Ніхто не відміняв слова вічливості.Коли нарешті я знайшла той банк, то довго очікувала, працівник не була на своєму робочому місці, відповіді на мої питання не дали.Відправили прийти в інший час.А коли якщо я теж працюю і їхній робочий час співпадає із моїм.І взагалі чому не можна закрити ксрт.рахунок у будь-якому зручному відділенні.І чому не можна подати чкусь заяву в електронній формі і це у сучасному світі.
Коментарі (1)
Ответ банка
21 лютого 2022, 14:34
Доброго дня! Дякуємо вам за опис ситуації, її перевіримо детально та перепрошуємо.
Звернувся у одне з львівських відділень, а саме за адресою вул. Б.Котика 1. Одна касирка подивилась і заявила, що брати валюту не буде, оскільки не може встановити подлінність купюри. При цьому купюра не має потертостей, отворів, розривів і інших пошкоджень. Інша касирка заявила, що якщо не взяла та, то і вона не братиме (при цьому відмовилась назватись, її ПІБ мені довелось дізнаватись у адміністратора).
Вдалось додзвонитись на гарячу лінію, де мені підтвердили, що відділення повинне брати такі купюри. Наступні півгодини намагався щось донести тій пані в касі. Не вийшло.
Керівника відділення також не було на місці, відповідно допомогти ніхто мені не зміг. А у всього цього «рядового складу» відділення одна й та сама поведінка «нам все одно, робіть що хочете, нам нічого не буде».
Що цікаво, подальші намагання додзвонитись на гарячу лінію стабільно закінчувались тим, що зв'язок обривався після того, як мене намагались переключити на спеціаліста по роботі з валютою, а скаргу вперто не хотіли реєструвати. А кожен раз додзвонитись на гарячу лінію — це не менше 10 хвилин очікування.
Огидно, просто огидно і неприємно, що державний банк так ставиться до громадян. Ганьба банку і таким «співробітникам», котрі не можуть та і не хочуть виконувати свою роботу…
Завжди старався уникати якихось справ, пов'язаних з Ощадбанком і бачу, що недарма.
Коментарі (1)
Вдалось додзвонитись на гарячу лінію, де мені підтвердили, що відділення повинне брати такі купюри. Наступні півгодини намагався щось донести тій пані в касі. Не вийшло.
Керівника відділення також не було на місці, відповідно допомогти ніхто мені не зміг. А у всього цього «рядового складу» відділення одна й та сама поведінка «нам все одно, робіть що хочете, нам нічого не буде».
Що цікаво, подальші намагання додзвонитись на гарячу лінію стабільно закінчувались тим, що зв'язок обривався після того, як мене намагались переключити на спеціаліста по роботі з валютою, а скаргу вперто не хотіли реєструвати. А кожен раз додзвонитись на гарячу лінію — це не менше 10 хвилин очікування.
Огидно, просто огидно і неприємно, що державний банк так ставиться до громадян. Ганьба банку і таким «співробітникам», котрі не можуть та і не хочуть виконувати свою роботу…
Завжди старався уникати якихось справ, пов'язаних з Ощадбанком і бачу, що недарма.
Ответ банка
28 вересня 2020, 16:59
Доброго дня! Перепрошуємо за подібну ситуацію. Обов'язково розберемося в ній та надамо зворотний зв'язок. З повагою команда Ощадбанку!
26.03 пливає термін валютного депозиту, сьогодні самостійно зателефонувала в банк, щоб замовити готівку. Менеджер повідомила мене, що кошти будуть переведені мені на карту, оскільки готівки нема в Україні, що мене абсолютно не задовільняє, або виплатити у гривнях — це вже нахабство! Це протиречить повідомленням НБУ та зобов'язанням банки повертати депозити вкладникам. Деякі вкладники після скарги у мінфін все ж отримують свої гроші, тому наполегливо прошу розібратись в даній ситуації, та повернути мої кошти
Коментарі (1)
Ответ банка
26 березня 2020, 10:45
Доброго дня.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Зараз спостерігається нестача валюти у всіх банках України. Валюти у відділеннях немає в зв'язку з тим, що авіасполучення з країнами, де замовляється валюта різко обмежена. У разі, якщо на момент закінчення депозиту у відділенні відсутня валюта, ви можете отримати депозит в гривневому еквіваленті (як вам і запропонували співробітники банку) або здійснити конвертацію коштів в євро або дочекатися врегулювання ситуації з доставкою доларів в Україну і отримати кошти у валюті розміщення вкладу. У випадку, якщо ви вирішите почекати, щоб не втратити дохід, який ви отримали за депозитом, пропонуємо вам перерозмістити кошти на більш короткий термін або скористатися послугою «Мобільні заощадження».
Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Зараз спостерігається нестача валюти у всіх банках України. Валюти у відділеннях немає в зв'язку з тим, що авіасполучення з країнами, де замовляється валюта різко обмежена. У разі, якщо на момент закінчення депозиту у відділенні відсутня валюта, ви можете отримати депозит в гривневому еквіваленті (як вам і запропонували співробітники банку) або здійснити конвертацію коштів в євро або дочекатися врегулювання ситуації з доставкою доларів в Україну і отримати кошти у валюті розміщення вкладу. У випадку, якщо ви вирішите почекати, щоб не втратити дохід, який ви отримали за депозитом, пропонуємо вам перерозмістити кошти на більш короткий термін або скористатися послугою «Мобільні заощадження».