Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.6 | 42.15 |
EUR | 43.25 | 44.2 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Кривий Ріг, вул. Тільги Степана, 3
Адреса:
Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Тільги Степана, 3
Телефон:
+38 (0564) 94-79-90, 94-79-83
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:00, перерва: 12:30-13:30, Сб: 09:00-13:00, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Моя мама, якій 84 роки, мала нещастя відкрити 4 місяці назад пенсійний рахунок в Ощадбанкі.Тому що відділення поруч з нею, тому що це державний банк і т.д.Після отримання пенсії дає мені картку щоб зняти їй гроші,і тут починається.Поруч з нею відділення № 10003/0547- за 4 місяці я ні разу не бачила працюючий банкомат, грошей готівкових в касі немає вже в 10−00.Аби це сталося один раз-то всяке буває.Але сьогодні, вже рівно в четвертий раз за 4 місяці, не працює банкомат, в касі в 9−30 грошей немає.Відпросилась з роботи, пішла в відділення № 10003/0550, не повірите -банкомат не працює вже давно і коли відремонтують невідомо.В касі гроші є, але потрібен отримувач з паспортом (нічого не маю проти цього), тобто мені потрібно найняти таксі щоб привезти маму.Після цього я пішла по банкоматам інших банків і знімала в кожному по 1000грн, бо більше не дає по карті Ощадбанку.У мене питання-навіщо потрібен тоді нам той Ощадбанк, який зробив гарні відділення, а працювати нормально не зробив.Відповідь-простіше змінити банк!
Коментарі (6)
Работодатель перешёл на ощад, сделат карту, нужно было забрать. При заборе, мне сказали, что нужна кридитка, иначе нельзя будет пользоваться картой для зп. Коллега позже через скандал только получил карту без кредитки. Бог с ним, установил ошад24. Выбираю коммунальные услуги. А там только Интернет можно оплатить, телефон и домофон. 21 век…
Написати коментар
Ответ банка
14 січня 2022, 10:19
Доброго дня!
Оформлення кредитної картки справді не є обов'язковим. Перепрошуємо, якщо працівники проінформували щодо даного моменту некоректно. За бажанням ви можете звернутись до відділення банку та закрити картку, або мати певну суму коштів про запас на випадок непередбачуваної ситуації. Обслуговування картки не тарифікується.
Перелік комунальних організацій, які відображаються в Ощад 24/7, формується відповідно до заключених договорів з банком. Працюємо над розширенням цього переліку. На даний момент, якщо необхідна послуга відсутня, можна здійснити оплату за номером рахунку організації на довільні реквізити, а потім зберегти цей платіж як шаблон і щомісяця лише корегувати суму платежу.
Оформлення кредитної картки справді не є обов'язковим. Перепрошуємо, якщо працівники проінформували щодо даного моменту некоректно. За бажанням ви можете звернутись до відділення банку та закрити картку, або мати певну суму коштів про запас на випадок непередбачуваної ситуації. Обслуговування картки не тарифікується.
Перелік комунальних організацій, які відображаються в Ощад 24/7, формується відповідно до заключених договорів з банком. Працюємо над розширенням цього переліку. На даний момент, якщо необхідна послуга відсутня, можна здійснити оплату за номером рахунку організації на довільні реквізити, а потім зберегти цей платіж як шаблон і щомісяця лише корегувати суму платежу.
Подскажите как с этим бороться????
Написано что… БЕЗ ПЕРЕРВИ…
А меня выгнали в 12:29… и сказали приходите в 13:30… У нас обед…
И никто не может ответить…
Даже горячая линия!
Коментарі (1)
Написано что… БЕЗ ПЕРЕРВИ…
А меня выгнали в 12:29… и сказали приходите в 13:30… У нас обед…
И никто не может ответить…
Даже горячая линия!
Ответ банка
15 грудня 2020, 10:37
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності. Ситуацію, що склалась перевіримо. Вдячні вам за зворотній зв'язок.
Добрый вечер.Подскажите почему не приходит СМС сообщения при входе в ощад24 с временным паролем для входа.
Написати коментар
Ответ банка
13 травня 2020, 12:26
Добрый день! Системы банка работают в стандартном режиме. Рекомендуем проверить стабильность сети или обратиться к вашему мобильному оператору.
25.03.20 закончился договор, 26.03 деньги упали на карту. В банке нет налички на выдачу евро. 27.03 20 тоже самое. Сказали прийти 30.03.20, может завезут. НБУ пишет, что все банки евро обеспечены, а доллара не хватает и предлагает клиентам переводить наличку доллара в евро, а в Ощаде и евро нет! Не мутите воду, верните людям вклады!!!
Коментарі (1)
Ответ банка
27 березня 2020, 16:46
Добрый день.
Приносим извинения за временные неудобства. Ситуация с долларами постепенно стабилизируется в Украине, валюту можно заказать заранее и тогда можно будет снять в долларах.
Также, действительно, вы можете осуществить конвертацию из долларов в евро, при этом курс за конвертацию лучше, чем у других банков. Что касается описанной вами ситуации – ее мы проверим.
Приносим извинения за временные неудобства. Ситуация с долларами постепенно стабилизируется в Украине, валюту можно заказать заранее и тогда можно будет снять в долларах.
Также, действительно, вы можете осуществить конвертацию из долларов в евро, при этом курс за конвертацию лучше, чем у других банков. Что касается описанной вами ситуации – ее мы проверим.
Перед окончанием срока действия карты ( 12.19.) предварительно заказал новую карту 25.11.19 ( у меня зарплатная) в отделении по ул. Степана Тильгы. Мне объяснили, что будет офигенная карта с чипом, ел. подписью и т.д. Менеджер по обслуживанию ( оператор) сказал, что вызовет, когда будет карта в отделении. ( в течении 2-х недель) и сам позвонит. Где- то 15 декабря 2019 я не выдержал и позвонил в контактцентр для выяснения по моей карте, где сказали, что карта давно уже в отделении. После 2-х часового ожидания в отделении я наконец получил новую карту ( именную) и на радостях я выбежал из этого ада. На следующий день обратил внимание, что на карте не правильно указана фамилия и еще байпасс не работает. 20 декабря я опять обратился в это -же отделение с запросом на перевыпуск карты, где написал заявление с указанием правильного написания моей фамилии. И уже прошло не так уж много времени ( всего 2 месяца) как я уже неоднократно прихожу в это «долбаное» отделение, где объясняют, что ихней причин нет, виноваты те кто выпускают карты. После прозвона в контактцентр мне говорят, что заказа на перевыпуск карты не поступало. И опять круговорот. В отделении что они не виноваты в контактцентре нет заявки, у Вас все нормально. Мне уже надоело бороться с Ощадбанком и ихними работниками. Но предприятие, где я работаю, заключило договор с этим банком на выплату зароботной платы. Все кто прочитал это наболевшее в изложенном тексте я никогда, слышите никогда не советую связываться с ОЩАДБАНКОМ!!!
Написати коментар
Ответ банка
26 лютого 2020, 9:58
Добрый день! Приносим извинения за неудобства, ситуацию проверим.
лист не отримували, виконавцю кажуть що отримали але ще не зарезервували входящу кореспонденці, не поставили номер. Через пару хвилин вже я телефонуютна гарячу лінію знову кажуть що такий лист не отримали і хто отримав
його за дорученням вони не знають, нехай
виконавець відправе на електронну адресу. Він відправляє знову постанову з електронним підписом на електронну адресу в 11:01 і відповідь на лінії геніальна: ваш електронний лист не надходив. Нехай ваш виконавець надішле
постанову електронним каналом Наіс або ж знову на пошту банка. І це замкнутий круг. І постанова не погасилась і не розблоковують. Банк тупо користується коштами (присвоїв їх собі) В діє давним давно ще з 10.05 є постанова, а банк її не бачить. Походу там інваліди сліпі працюють. Тому
обходьте цей банк стороною, кажуть ПриватБанк — г повне, а цей банк ікон че ний. Ну нічого суд вибʼє і ще моральну шкоду. За яку країну ми воюємо. Батько на ½ працює що б хоть якось себе прогодувати і ті сльози не можна зняти, тварі ви безсердечні, сьогодні вже 24.05 вже 3 неділя пішла, а рахунок не розблокований його не бачать, чи не хотять бачити понабирали інвалідів і лібідо в які не можуть прочитати лис. Люди забирайте свої гроші бо теж не зможете їх зняти.