Відділення Ощадбанку: Дніпро, пр-т Дмитра Яворницького, 98
Адреса:
Дніпро, пр-т Дмитра Яворницького, 98
Телефон:
+38 (056) 722-08-76, 722-08-79
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-17:00, перерва: 12:30-13:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
LubovS4107
3 травня 2024, 15:55
Ощадбанк пенсійний рахунок матері, приватний виконавець видав указ на зняття арешту та відправив його в електронному, але банк тупо ігнорує його. Приватний виконавець віпривав листа поштою, але банк і дали морозиться, що роботи в цьому випадку я не знаю. І таких ситуацій з ощадбанком просто тьма, в інших банка знімають арешт за один день, ощадбанк цілеспрямовано ігнорує постанови. Як можна арештовувавти пенсійні картки під час війни, забираючи у пенсіонер єдині кошти на життя? Ніколи не зв’язуйтесь з цією лавочкою.
Написати коментар
З0.08.22г у меня закончился срок депозита, 31.08.22 г. я пришла в банк забрать свои!!! деньги, но банк мне отказал, мотивируя тем, что они его пролонгировали. Разорвать договор отказали, предложили написать заявление и позвонить на горячую линию. Через час мне перезвонили и сообщили об отказе, на горячей линии сказали, что такими вопросами они не занимаються. 26
08.22 мне звонили из банка и спрашивали буду ли я продлевать договор, я оветила нет, не буду.
Я сотрудничаю с многими Украинскими Банками, но такого беспредела!!! еще не встречала, мало того, что не работает программа 24/7, постоянно какие- то сбои, так и в отделении я не могу забрать свое. Я считаю, что в такое тяжелое время для страны ощадбанк должны помогать своим клиентам, а не доводить пожилых людей до инфарктного состояния. Никому не рекомендую сотрудничать с этим банком. Вам должно быть стыдно!!!
Коментарі (1)
08.22 мне звонили из банка и спрашивали буду ли я продлевать договор, я оветила нет, не буду.
Я сотрудничаю с многими Украинскими Банками, но такого беспредела!!! еще не встречала, мало того, что не работает программа 24/7, постоянно какие- то сбои, так и в отделении я не могу забрать свое. Я считаю, что в такое тяжелое время для страны ощадбанк должны помогать своим клиентам, а не доводить пожилых людей до инфарктного состояния. Никому не рекомендую сотрудничать с этим банком. Вам должно быть стыдно!!!
Ответ банка
1 вересня 2022, 9:10
Доброго дня. В депозитному договорі зазначено умови розміщення депозиту та його автопролонгація у випадку, якщо клієнт впродовж терміну депозиту не відміняє її. Відмінити пролонгацію клієнт може подавши заяву у відділенні банку в межах області де відкрито рахунок або дистанційно через Ощад 24. Тоді, кошти по завершенні терміну депозиту, перераховуються на карт.рахунок клієнта який він вказав для виплати. Оскільки, за весь час депозиту пролонгація не була відмінена, то депозит знову було перерозмішено на умовах, що діяли на момент операції. Також, в умовах депозиту зазначено, що дострокового розірвання депозиту не передбачено.
Проводила оплату коммунальных услуг через терминал в отделении г.Днепр на проспекте Д.Яворницкого 98. Терминал завис и в нем осталась моя карточка. Позвонила на горячую линию сразу и заблокировала карту. Теперь мне необходимо: 1. Дождаться инкассации терминала, чтобы мою карту достали и отвезли в центральное отделение. 2. Ехать искать куда ее отвезли и пытаться вернуть. 3. Платить за разблокировку 30 грн. Всё это мое время и затраты ( в том числе на проезд ). По причинам, которые от меня не зависят я должна банку. Отличное обслуживание, ничего не скажешь! А менять карту на другую тоже проблематично — это карта для социальных выплат. Не было проблем — связалась с Ощадбанком!
Коментарі (1)
Ответ банка
10 лютого 2020, 11:36
Добрый день! Вам необходимо обратиться в отделение банка и написать заявление на возврат карты. Как только ваша карты будет извлечена, с вами свяжутся и пригласят ее забрать. Сожалеем, что вы попали в подобную ситуацию.