Відділення Ощадбанку: Харків, вул. Ярослава Мудрого, 34
Адреса:
Харків, вул. Ярослава Мудрого, 34
Телефон:
+38 (057) 700-00-26, +38 (057) 700-00-69
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-16:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Vikki93
2 грудня 2022, 9:22
Добрый день! Столкнулась с такой проблемой, в течение месяца не возможно никак забрать готовую социальную карту. Отделение не работает постоянно, на горячей линии все что предлагают чтоб решить проблему, только звонить в это отделение и ждать когда откроется. Уровень решения вопроса ужасный, тем более в такое время нельзя как-то упростить эту систему, доставить хоть бы карту на другое отделение. Везде возникают сложности в любом вопросе этого банка!!!
Написати коментар
Ответ банка
2 грудня 2022, 9:44
Добрий день. Перевірили дані, згідно графіку, відділення банк яке Ви вказали працює з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 15:00. Також, при необхідності Ви можете звернутися в будь-яке зручне відділення Ощадбанку з документами, та зняти кошти з рахунку.
Добрый день. Столкнулся с оригинальной проблемой невозможности доступа в зоны самообслуживания ощадбанка. Ощадбанка в результате переоборудования отделений убрал уличные банкоматы.заменив зонами самообслуживания. В теории все выглядит удобно и безопасно. Однако в выходные 10.11.19 я решил снять наличные. Находясь в центре города на улице пушкинской я решил подойти в ближайшее отделение. Коим оказалось отделе е на улице Ярослава Мудрого 34.проведя картой по приёмнику и получив зелёный сигнал я три раза пытался открыть дверь. Однако сложилось впечатление что она была замкнута на замок физически. Не отчаиваясь я решил подойти в другое ближайшее отделение возле бара хантер на улице пушкинская. Передо мной мужчина тоже пытался попасть в зону но без успешно. Я тоже попробовал и получил тот же результат двери просто не открывались. Ощущения что и эта дверь была закрыта сотрудниками на физический замок. В итоге сорваный праздник ща который необходимо рассчитывается было наличными.спасибо ошадбананку. Худшего банка для снятия наличных денег с карточки в Украине нет!
Коментарі (1)
Ответ банка
11 листопада 2019, 11:12
Добрый день! Приносим извинения за сложившуюся ситуацию! Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ваш контактный номер телефона и ФИО. Данную ситуацию обязательно проверим и предоставим Вам обратную связь.
Прийшов зняти гроші з зарплатної картки (згідно смс повідомлення по смс-банкінгу). Підійшов до каси з паспортом та карткою, касир почалва оформляти видачу грошей — одержує 8 повідомлення що з моєї картки знято сумма що була — після цього тут же одержує 8 повідомлень що мій баланс 2 грн з копійками та гроші з картки списані — після цього касир сказала що гроші по їх компьютеру не списали і тому вона видати гроші меня відмовляєтьсяю. Дзвонимо (в т.ч. і я на гарячу лінію), пишу скаргу, написав скаргу начальнику — ніхто нічим допомогти не може, тупо списали та вкрали игроші, розводять руками, кивають на їх компьютерний збій, щось обіцяють, обіцяють перезвонити та не перезвонюють.
Написати коментар
Ответ банка
11 листопада 2019, 13:33
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваш контактний номер телефону та ПІБ. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв’язок.
Сьогодні,16 лютого,2018 року о 11:16 хв. по вул.Ярослава Мудрого,34 м.Харків мeні було відмовлeно у видачі пeрeказу по систeмі "«MONEYGRAM” бeз придбання страхівки. Коли я запитала у касира банку чи цe обов язково, вона відповіла ”ТАК”. Я сказала, що коли я получаю пeрeказ у м.Львів, я нe плачу ніякоі страхівки, як такe можливо?!Касир сказала, що так було завжди і що бeз страхівки вона нe зможe видати пeрeказ. Звичайно в мeнe нe було виходу, оскільки я подумала, що вона і справді нe видасть пeрeказ. До того ж, вона цe сказала нe тоді, коли я звeрнулась у касу, а коли роздруковувала квитанцію. Хоча я вважаю, що про такe повинні попeрeджати відразу. Я прошу вас розібратись у цій ситуаціі і повeрнути мeнe гроші, оскільки мeнe ”нагло” обдурили!
Коментарі (2)
Ответ банка
19 лютого 2018, 9:46
Доброго дня! Банк піклується про своїх клієнтів та пропонує їм додатковий захист на випадок непередбачуваних подій в одній із надійних страхових компаній. Страхові продукти, які пропонуються у відділеннях банку є добровільними і клієнт може придбати їх за власним бажанням. Додаткова просимо Вас написати в особисті повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону. Нами буде проведена відповідна робота з співробітниками, щоб уникнути подібної ситуації в подальшій роботі.