Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Одеса, вул. Героїв оборони Одеси (вул. Героїв Сталінграду), 86
Адреса:
Одеса, вул. Героїв оборони Одеси (вул. Героїв Сталінграду), 86
Телефон:
+38 (048) 763-87-32, +38 (048) 763-87-31
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-17:30, перерва: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
19036256
7 травня 2024, 16:54
Начитавшись гнівних відгуків.Для заміни пенсійної картки у якої вийшов термін придатності, вирішила замовити заздалегіть, бо були скарги, що коло місяця виготовляють.Зайшла на сайт Ощадбанку https://www.oschadbank.ua/cards, знайшла «Замовити картку», там треба написати ім'я (без прізвища)та свій фінансовий номер телефону,і чекати дзвінка від оператора Ощадбанку, надійшов дзвінок з номеру (044) 350−01−33, оператор розпитував про рахунок, треба згадати кодове слово, яке Ви вказували при оформлені рахунку п’ять років назад, спитала суму останньої операції(я зняла всі кошти, бо були скарги, що я не зможу це зробити, бо заблокують карту)далі так, як наше відділення скасували, вона запропонувала найближче відділення.Картку замовили, далі оператор відповів, що стара картка НЕ ЗАКРИВАЄТЬСЯ,і можна користуватися, поки не одержу нову картку.Так і було у додатку Ощад 24 написано, номер старої картки-активний, а поряд було написано новий номер -випускається.Нову картку видали через СІМ діб, без черг, без страховок, безкоштовно,і на картці було вказано прізвище та ім'я (на англійській мові), а тарифний пакет «мій рахунок».Не треба замовляти іменну картку, бо це інша додаткова картка яка коштує 100грн.
Написати коментар
21.11.2023р., Начальником відділення, в телефонному режимі, було повідомлено, що мене (підприємця) виключено з програми компенсації відсоткової ставки за президентською програмою 5−7-9%. На вимогу надати офіційний лист з причинами виключення з програми від відділення чи Одеської філії, була отримана відмова. Тобто виконувати якісь дії, щодо вирішення даної проблеми, співробітники Одеської філії та відділення, відмовились! Також хочу повідомити, що проблеми з комунікацією почались ще пів року тому. Співробітники відділення та Одеської філії, систематично, під приводом моніторингу кредиту вимагали інформацію, яка не мала ніякого відношення до виконання умов кредитної програми та кредитного договору. Мої вимоги, щодо надання офіційних листів з причинами необхідності банку даної інформації для моніторингу, ігнорувались.
Виходячи з вищевказаної інформації, виникає враження, що співробітники Одеської філії Ощадбанку, штучно та без причин, виключають підприємців з програми компенсації відсотків, для отримання загальної відсоткової ставки без компенсації, чи для того щоб у клієнтів виникла прострочена заборгованість з подальшим стягненням застави! Прошу вжити заходів, щодо дій Ощадбанку, та вплинути на вирішення даної проблеми.
Коментарі (1)
Виходячи з вищевказаної інформації, виникає враження, що співробітники Одеської філії Ощадбанку, штучно та без причин, виключають підприємців з програми компенсації відсотків, для отримання загальної відсоткової ставки без компенсації, чи для того щоб у клієнтів виникла прострочена заборгованість з подальшим стягненням застави! Прошу вжити заходів, щодо дій Ощадбанку, та вплинути на вирішення даної проблеми.
Вже майже півтора місяця пройшло, а ощадбанк досі не розблоковував рахунок. Зверталася до відділення, там кажуть, що їм ще не надходила постанова. Зробили ксерокопію моєї постанови, що виконавець відправив та все одно арешт не знято.І сказали чекати. Всеодно тиша!!!
Звернулася до виконавця, він відповів, що 30.08.2023 року на адресу Ощадбанку м. Київ вул. Госпітальна, 12 г направлена постанова про зняття арешту з моїх рахунків Укрпоштою, №поштового відправлення 0600042408325 04.09.23 року банк отримав мою постанову № 67207649
Чому банк так погано працює, та скільки ще чекати на розблокування.
Коментарі (2)
Звернулася до виконавця, він відповів, що 30.08.2023 року на адресу Ощадбанку м. Київ вул. Госпітальна, 12 г направлена постанова про зняття арешту з моїх рахунків Укрпоштою, №поштового відправлення 0600042408325 04.09.23 року банк отримав мою постанову № 67207649
Чому банк так погано працює, та скільки ще чекати на розблокування.
Сегодня поняла, что медреформа, аннонсированная Супрун, вступила в силу с «поправками» от Ощадбанка. При получении валютного перевода по системе MoneyGram мне мэнеджер (по имени Денис) объявил, что я должна заплатить страховку??? в сумме 50 грн. Я пыталась уточнить «за что сия плата и где это прописано», на что мне бойкий парень в несвежей вышиванке ответил — « нигде, только с моих слов». Потом прозвучало, что это медстраховка и я пошла к заведующей за разъяснениями. Я пыталась узнать, почему мне навязывают медуслуги в отделении Госбанка, хотя обязательная медицинская страховка не предусмотрена Государством, и вообще пояснила, что я уже застрахована. Заведующая, тоже бойкая, ответила, что страховка в «ее» отделении обязательна....????? Назвала имя страховой компании Метлайф… Я опупела и ушла с ощущением РЭКЕТА от государства. Кстати, это ощущение с приходом постмайданной власти не пропадает. Дожились товарищи…
Коментарі (8)
Ответ банка
9 листопада 2017, 9:55
Добрый день!
Банк заботится о своих Клиентах и предлагает им дополнительную защиту на случай непредвиденных событий в одной из надежных страховых компаний. Страховые продукты, которые предлагаются в отделениях Банка, являются добровольными, и Клиент может приобрести их по собственному желанию. Если Вам отказали в предоставлении услуг без оформления страховки, напишите, пожалуйста, в личные сообщения Ваши ФИО и контактный номер телефона. Нами будет проведена соответствующая работа с сотрудниками, чтобы избежать подобной ситуации в дальнейшей работе.
Банк заботится о своих Клиентах и предлагает им дополнительную защиту на случай непредвиденных событий в одной из надежных страховых компаний. Страховые продукты, которые предлагаются в отделениях Банка, являются добровольными, и Клиент может приобрести их по собственному желанию. Если Вам отказали в предоставлении услуг без оформления страховки, напишите, пожалуйста, в личные сообщения Ваши ФИО и контактный номер телефона. Нами будет проведена соответствующая работа с сотрудниками, чтобы избежать подобной ситуации в дальнейшей работе.