Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Луцьк, пр-т Перемоги, 18
Адреса:
Луцьк, пр-т Перемоги, 18
Телефон:
+38 (0332) 74-90-69, +38 (0332) 74-90-68
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Triguba1993
29 червня 2023, 1:00
Недавно зробила картку в ощад банку, поїхала за кордон у відрядження. І тут мені приходять кошти на рахунок і протягом години з рахунку знімають всю суму ще й з плюсом які залишались на рахунку. Хто міг знати точну суму яка є на рахунку? Лише ощад банк! Хто має всі дані? Теж лише ощад банк! Тепер лише одна думка, нікому не рекомендую ощад банк м. Луцьк, пр. Перемоги. Там лише шахраї!!!
Коментарі (2)
Прийшла смс пройти актулізацію даних. Ми з дружиною у м. Луцьк. Черги немає, привіталися виклали із дружиною суть візиту. Але пройти не змогли оновлення даних. За словами працівника банку, немає доступу до бази даних іншої області.За інформацією банку, я можу прийти в будь-яке відділення, а ось і ні. Працівник банку порадила оновити дані в Харківській області після повернення додому. А, якщо ми з дружиною будемо у Луцьку півроку, що робити? Завтра сходимо до іншого відділення, якщо й там не зможуть оновити дані, мені інваліду треба їхати на Харків? Завтра доповню відгук після візиту в інше відділення, і свою думку про цю недоречність «оновлення даних».
Коментарі (2)
Ответ банка
19 грудня 2022, 18:24
Добрий день. Оновити дані по рахунку можна в будь-якому зручному відділенні банку. Ми проведемо роботу із працівниками відділення в яке Ви зверталися, для уникнення таких ситуацій в майбутньому. Перепрошуємо за незручності. Зараз Ви можете користуватися карткою як і звичайно, а коли буде можливість, зможете звернутися у відділення банку для актуалізації даних.
В м.Луцьк пр. Перемоги 18 — відкрилося нове відділення. Термінал і банкомат стоїть на виході в коридорі 3х2,5м — при оплаті комунальних послуг через термінал створилася черга (в основному з людей похилого віку) що аж важко пройти у відділення. Вистояв у черзі 50хв свого життя, ногі відвалюються — немає ні диванів ні крісел для такої кількості очікуючих людей, всі зрозуміло чому хвилюються. (На працівників скарг немає) але було би набагато зручніше перенести термінал хочаб в середину і забеспечити людей місцем для очікування (мягкі лавки) поки не буде повноцінної оплати комунальних платежів через ощад 24.
Написати коментар
Ответ банка
20 лютого 2018, 12:33
Доброго дня. На жаль, часто фізично неможливо розмістити у відділенні банку достатню кількість сидячих місць для всіх бажаючих. В тому числі і через це, банком було відмінено комісію за платежі на довільні реквізити в Ощад 24/7, щоб кожен бажаючий міг сплатити свої комунальні послуги вдома, не встаючи з дивану.