Відділення Ощадбанку: Дніпро, вул. Калинова, 53, прим. 52
Адреса:
Дніпро, вул. Калинова, 53, прим. 52
Телефон:
+38 (056) 722-08-27, 722-08-28
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:00, перерва: 12:30-13:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
2 грудня 2022, 9:15
Добрий день. Якщо кредитну картку Ви отримали, але не активували, тоді з неї не може списуватися кредитний ліміт. Якщо у Вас є дана картка в наявності, тоді Ви можете зателефонувати зі свого фінансового номеру телефону до контакт-центру за телефоном 0-800-210-800, та консультант зможе вам детально надати роз'яснення про списання та зарахування по Вашій карті. Перепрошуємо за незручності.
2. Через кілька місяців на неактивованій кредитній картці почався рух коштів то в «плюс», то в «мінус», тобто надавали «кредитний ліміт» якимось дивним способом, при якому картка уходила в «мінус».
3. Подала заявку на відключення СМС-інформування, яке не виконали «по технічним причинам», чим загнали «зарплатну» карту в «мінус». (Коли подібне сталося в Приваті, то помилку виправили і кошти повернули) По номеру 0800 співробітник банка заявила, що про «технічні помилки» мені начебто повідомляли, але підтвердити це вони не можуть. (Приват, значить помилки виправляє, а Ощад наплював і забув. І в це проблема кліента, що вони списували кошти і заганяли картку в борги, не присилаючи про це повідомлення).
4. Коли прийшла у відділення закривати картку, зав.відділення ще й дозволила собі в хамському тоні заявити, що ще невідомо, чи була заявка на відключення.
Висновок: гидкий банк в якому не виправляють технічні помилки, списують кошти і в своїх недоліках звинувачують клієнтів.