Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення Ощадбанк: вул. Минайська, 34 В-Г, Ужгород

Адреса:
Ужгород, вул. Минайська, 34 В-Г
Телефон:
+38 (0312) 645-951, +38 (0312) 645-943
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, каса до 17:30, перерва: 13:00 - 14:00, Сб: 09:00 - 14:00, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
3
23 липня 2025, 14:20
3 липня 2025 р. я написала власноруч заяву на відновлення доступу у мобільний застосунок, який з непонятних причин мені було заблоковано. Оператор Юлія Олегівна сказала що передзвонить мені коли питання вирішиться, але до цього дня ніхто так і не подзвонив. Дозвонитися у відділення просто неможливо, ніхто не відповідає по вказаних номерах
Написати коментар
2
26 жовтня 2024, 14:46
Сьогодні вранці мені прийшло сповіщення в додатку Ощад банку що 5 тис з моєї карти було переказано. Ніяких операцій я не робив, кошти не перераховував. В відділенні банку і на гарячій лінії мені не допомогли, порадили лише звернутися до поліції. Чому мені не приходили смс чи дзвінки для підтвердження операції? Чому банк не допомагає у вирішенні ситуації??
Коментарі (1)
1
10 серпня 2024, 10:43
Зверталася з приводу отримання спадщини.Поиїхала з-за кордону, подала всі документи та сформувала в відділенні заяву.Менеджер Марина повідомила, що у будь-якому разі зателефонує через 7 днів, щоб повідомити результати подання заяви.Вона так і не зателефонувала, натомість я намагаюсь другий тиждень кожного дня додзвонитися і вони не беруть слухавку.Це якийсь жарт, мені треба їхати з-за кордону, щоб по факту також не отримати ніякої інформації.
Написати коментар
5 не зарахована
21 квітня 2023, 19:23
Швидке та якісьте обслуговування! Привітний колектив!👍🏻👍🏻👍🏻
Написати коментар
3
12 листопада 2018, 19:17
Все никак не решается вопрос о возврате денег, уже написал заявление на повторную проверку, пришел через неделю, вопрос не решен, так как рассматривают возврат на конец того месяца, почему тогда ваш терминал досих пор работает, и люди ждут месяцами свои деньги, и ваши обещания.
Коментарі (1)
Ответ банка
Ощадбанк
13 листопада 2018, 10:07
Добрый день! Приносим извинения за ожидание. Обязательно предоставим Вам ответ после завершения проверки. Хотим так же заметить, что сбой терминала был исключением, поэтому он продолжает работать в обычном режиме.
Відповідь адміністратора
Мінфін
13 листопада 2018, 14:07
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 13.11.2018).
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.