Відділення Ощадбанку: Київ, вул. Братиславська, 30
Адреса:
Київ, вул. Братиславська, 30
Телефон:
+38 (044) 513-12-38
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, перерва: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
8 грудня 2021, 9:25
Доброго дня! Щиро вдячні за ваш відгук та довіру.
❤️
❤️
Вийшла на песію. Прийшла в банк оформити карту киянина. Ну типова процедура.Сказали. що потрібно неодмінно робити загальну карту. тобто карта для виплат пенсіїї і карта киянина два в одному. Що по іншому не можна. Вліпили кредитку.Іначе карта не запрацює.Як потім виявилось, що це неправда. Песію з пошти перевили на цю карту.Ну.не смертельно.Але.Картка киянина була активна. все нормально.І тут почалось. спочатку нормально більш менш працювала. А потім просто перестала реагувати на валідатори.спочатку в метро. а потім і в наземному транспорті.Бігала разів 10 в банк.сказали. що так буває…Ал еж не постійно!!! Складалося враження, що прикладала до валідатора календарик. Праціники метро сказали. що вона просто наче розмагнічена.Вчора таки в банку рішили зробити мені нову і розділити.але вже звернулась в інше відділення.Тобто окремо буде карта киянина і окремо карта для виплат. Може таки запрацює…а.начебто за нову треба платити 50 гривен. Це якщо я буду міняти їх кожний місяць, то яка вигода? .І з чого ці картки роблять??? при мені троє людей з такою ж проблемою. Картки просто не реагують.І чому так мало банкоматів? Взагалі в баноматах яких банків можна зняти без комісії? А щодо працівників банку то притензій немає.Вічливі.От тільки не треба обманювати про кредитки.
Коментарі (2)
Ответ банка
12 липня 2021, 11:04
Доброго дня! Дякуємо вам за опис ситуації. Оформлення кредитної картки дійсно не є обов'язковим. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення, до якого саме відділення звертались. Ситуацію з якістю обслуговування перевіримо та зробимо все необхідне, або подібні випадки не повторювались в майбутньому.
Для здійснення пільгового проїзду по картці киянина не неї записується спеціальний транспортний додаток, технічною підтримкою якого займається
КП «ГІОЦ» за номером телефону +38 044 366 5555.
У випадках виникнення складнощів із використанням пільгового проїзду рекомендуємо:
1. Зателефонувати до контакт-центру Ощадбанку за номером телефону 0-800-210-800, аби перевірити, що картка активна та не заблокована.
2. Звернутись до технічної підтримки КП «ГІОЦ».
Для здійснення пільгового проїзду по картці киянина не неї записується спеціальний транспортний додаток, технічною підтримкою якого займається
КП «ГІОЦ» за номером телефону +38 044 366 5555.
У випадках виникнення складнощів із використанням пільгового проїзду рекомендуємо:
1. Зателефонувати до контакт-центру Ощадбанку за номером телефону 0-800-210-800, аби перевірити, що картка активна та не заблокована.
2. Звернутись до технічної підтримки КП «ГІОЦ».
вчора отримав карту. якісне та швидке обслуговування. дякую співробітникам.
Написати коментар
Ответ банка
24 лютого 2021, 18:00
Доброго дня! Дякуємо вам за позитивний відгук.
З повагою, команда Ощадбанку.
З повагою, команда Ощадбанку.
Всем здравствуйте. Хотел бы поделиться историей как эткрыл в этом чудо банке депозит. Планировал носить туда деньги и кормить их сотрудников. Перевёл свои личные на их бестолковую карту для дальнейшего пополнения счёта. И получил несанкционированный аувердрафт как мне обяснили. За какой … МОИ ЛИЧНЫЕ ДЕНЬГИ я Вам принес. Не у Вас взял. А я свои Вам принёс. Нормальных слов нет для вас. Либо Вы мне их вернёте либо это была последняя копейка в вашу песочницу.
Написати коментар
Ответ банка
25 січня 2021, 11:25
Доброго дня! Ситуацію з виникненням овердрафту перевіримо детальніше та надамо зворотній зв'язок.
Сегодня, 08.07.20, в 10 утра, открывал счет в отделении по адресу: Киев, ул. Братиславская, 30. Работали три окна. Мне ПОВЕЗЛО обратиться в первое — общался с молодой очень вежливой девушкой. Благожелательное отношение и безупречная вежливость. Рядом, 2-е и 3-е окна, обслуживали людей довольно преклонного возраста. Постоянно повышенный тон, крики и окрики, грубость. Очевидно, менеджеры забыли, что и сами вскоре окажутся в подобной ситуации (женщины были отнюдь не юными уже). В конце концов, подобного хамства не выдержала даже обслуживающая меня менеджер и сделала замечание коллегам. Но это, увы, не помогло. И это было лишь начало рабочего дня.
Коментарі (3)
Ответ банка
8 липня 2020, 16:20
Добрый день! Приносим извинения за причиненные неудобства. Проведем работу с сотрудниками отделения по улучшению качества обслуживания.
Дякую працівникам відділення за допомогу при сплаті через термінал та виникненні ускладнень 05.05.2020. Працюють в складних умовах, оскільки всі знервовані та багато людей похилого віку, але співробітник, що запускала до відділення дуже витримано та чітко направляє людей і касир Тетяна Василівна вахово і спокійно пояснила як повернути зайви кошту, яки я поклала помилково до банкомату.
Коментарі (1)
Ответ банка
6 травня 2020, 16:18
Доброго дня. Дякуємо, Ваш відгук важливий для нас. З повагою команда Ощадбанку.
Уважаемые сотрудники банка! Очень вас прошу! Научитесь разговаривать со своими клиентами! Я понимаю, что половина ваших клиентов это пенссионеры! Но их тоже нужно любить и уважать! Моя бабушка пол года пыталась закрыть кредитную линию которую ей навязал банк (кстати заявление с подписью клиента предоставить отказались) писала обращение депутатам и слава Богу мы получили розяснительное письмо, что бабушка действительно несколько лет назад сняла «ошибочно» эти деньги! Ну как «ошибочно» ей сказали о кредитной линии только вот недавно (хоть у нее она подключена с 2015 года! Несколько раз она обращалась в банк чтоб ее закрыли, но сотрудники сообщали что если мы закроем вам КЛ тогда и пенсионную карточку Вам тоже закроем! Бред! Не так ли? Мне пришлось приезжать к бабушке на помощь! Мы взяли письмо, га которое нам ответил банк по просьбе депутата, запросили выписку и копию заявления, где лично стоит подпись клиента о подключении КЛ к карте! Менеджер стояла махала руками, и криком рассказывала что они не обьязаны ничего клиентам сообщать и что пусть снимают эти линии! Серйозно? Я 12 лет работаю в банке (в другом! Более цивильном) и нас учать разговаривать, и обяснять клиентам как работать с картами! Не довольна обслуживаниям ни я, ни моя бабушка! Нсли клиенту сразу предупредить, что на карте есть кроме пенссии еще и кредитная линия, то таких проблем и столько жалоб не будет! Будьте вежливее! Линию закрыли только после моих знаний процедур НБУ!
Коментарі (1)
Ответ банка
10 червня 2019, 9:33
Добрый день!
Приносим за предоставленные неудобства.
Проведем работу с сотрудниками отделения.
Скажите, проблема решилась?
Приносим за предоставленные неудобства.
Проведем работу с сотрудниками отделения.
Скажите, проблема решилась?
Виникла проблема з пенсійною карткою: через неуважність співробітника було стягнено комісійну плату за користування начебто безкоштовною картою. Через коллцентр та з першого разу у відділенні вирішити питання не вдалося, але з допомогою представника банку тут, на мінфіні, все повністью полагоджено.
Хотілося би більш уважного ставлення до клієнтів у відділенні. Тому сумарна оцінка 4, хоча ось так в кілька повідомлень виправити помилку державної установи — це для мене приємний досвід. Рекомендую не відмолчуватись клієнтам, а звертатись до представника. Це має піднімати рівень обслуговування в самому банку.
Написати коментар
Хотілося би більш уважного ставлення до клієнтів у відділенні. Тому сумарна оцінка 4, хоча ось так в кілька повідомлень виправити помилку державної установи — це для мене приємний досвід. Рекомендую не відмолчуватись клієнтам, а звертатись до представника. Це має піднімати рівень обслуговування в самому банку.
Ответ банка
16 липня 2018, 10:04
Доброго дня. Завжди раді допомогти. Помилки буде враховано.
Мій батько, військовий пенсіонер з 1996 року, є клієнтом Ощадбанку. Щоразу при переоформленні банківської картки, на яку він отримував військову пенсію, їм надавався повний пакет документів, в тому числі і копія посвідчення військового пенсіонера. В липні 2017 року при черговому обміні банківської карти у відділенні не змогли знайти екземпляр звичайної карти для виплат, тож йому запропонували отримати Золоту картку. При цьому йому сказали, що додаткових коштів це не потребує через те, що він військовий пенсіонер з високим званням.
5 липня цього року з його рахунку було стягнуто 500 грн. Він зателефонував на Гарячу лінію Ощадбанку, щоб розібратися в цій ситуації. Йому відповіли, що Золота картка є додатковою, а в базі даних Ощадбанку стоїть відмітка, що його пенсія соціальна, а не військова. Тобто працівники при відкритті Золотої картки не перевірили, що вона є додатковою.
Очевидно, що це відбулось через неуважність Ваших спеціалістів при введенні інформації під час обробки документів клієнта.
Контактцентр та співробітник відділення заявили, що нічим допомогти не можуть.
Прошу надати інформацію до кого можна звернутись з документами, які свідчать про помилку співробітників банку, для відшкодування неправомірно знятих коштів.
Коментарі (1)
5 липня цього року з його рахунку було стягнуто 500 грн. Він зателефонував на Гарячу лінію Ощадбанку, щоб розібратися в цій ситуації. Йому відповіли, що Золота картка є додатковою, а в базі даних Ощадбанку стоїть відмітка, що його пенсія соціальна, а не військова. Тобто працівники при відкритті Золотої картки не перевірили, що вона є додатковою.
Очевидно, що це відбулось через неуважність Ваших спеціалістів при введенні інформації під час обробки документів клієнта.
Контактцентр та співробітник відділення заявили, що нічим допомогти не можуть.
Прошу надати інформацію до кого можна звернутись з документами, які свідчать про помилку співробітників банку, для відшкодування неправомірно знятих коштів.
Ответ банка
11 липня 2018, 9:39
Доброго дня!
Приносимо вибачення, за ситуацію яка склалася. Дозвольте розібратися в ній. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ПІБ та номер телефону Вашого батька. Дякуємо.
Приносимо вибачення, за ситуацію яка склалася. Дозвольте розібратися в ній. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ПІБ та номер телефону Вашого батька. Дякуємо.
Рыбальченко Нина Федоровна.