Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Київ, вул. Серафимовича, 13-А
Адреса:
Київ, вул. Серафимовича, 13-А
Телефон:
+38 (044) 520-21-81, +38 (044) 520-21-80
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
За кілька днів вступаю в права спадщини померлої матері, котра мала депозит пенсійний в данному банку. Його попередньо знайдено по запиту нотаріуса. Так от, за умовами він не підлягає достроковому розірванню. Мати померла 26 вересня 2023 року, самопролонгувався він… 7 лютого 2024. Тобто в період, коли вкладники помер, я ще не вступила в права, але на гарячій лінії мені повідомили що за таких обставин відбувається пролонгації, і я матиму чекати до лютого 2025 аби зняти свої кошти. Кам Он, ви серйозно? А нічого, що пролонгації сталася в момент коли фактично ніхто не міг її скасувати? Маю намір звертатися письмово до глави правління банку, судитися, та освітлювати цей випадок у всіх соц мережах, де ви, не шановний ощаде, так піаритестюь, і закликати пенсіонерів в жодному разі не нести свої кошти до вас, аби не створювати своїм дітям таких проблем, якщо рішення в моєму випадку залишиться вищезазначеним. Це відгук на випередження, маєте час на осмислення, бо це той чорний піар що однозначно не піде на користь.
Коментарі (9)
Вчора треба було відкрити картковий рахунок, щоб на нього перерахували залишок пільки на комуналку (яку я отримую як багатодітна мати). Менеджер Віта сказала, що обов’язково!!! треба сплатити 70 грн якоїсь страховки, яка начебто йде у пакеті, і відмовитись від неї не можна. Запропонувала тільки 70 грн або 150 грн і жодних інших варіантів. Я сплатила 70.
Прийшовши додому, побачила на сайті, що це неправда, а відкриття картки мало бути безкоштовним. У відділення, де вікривала (Київ, Миколайчука 13а) не дозвонилася. Зателефонувала на гарячу лінію, де мені підтвердили, що відкриття мало бути безкоштовним.
Сума невелика, але враження від банку — жахливі! Заробляти обманом на пільговиках? хіба це гідна поведінка для державного українського банку?
— Це я вже не акцентую, що зустріч мені призначили на той час, коли за розкладом було вимкнене світло, хоч я записалась напередодні і розклад цей був відомий.
— А ще я просто від щирого серця пішла на зустріч меденджеру і поповнила та активувала картку одразу у відділенні та відкрила віртуальну — хоча мені це взагалі не було потрібно, просто розуміла, що від цього залежить заробіток менеджера, просто вирішила допомогти.
Будь ласка, проясніть ситуацію зі страхуванням і чи можна його скасувати та повернути гроші?
Коментарі (3)
Прийшовши додому, побачила на сайті, що це неправда, а відкриття картки мало бути безкоштовним. У відділення, де вікривала (Київ, Миколайчука 13а) не дозвонилася. Зателефонувала на гарячу лінію, де мені підтвердили, що відкриття мало бути безкоштовним.
Сума невелика, але враження від банку — жахливі! Заробляти обманом на пільговиках? хіба це гідна поведінка для державного українського банку?
— Це я вже не акцентую, що зустріч мені призначили на той час, коли за розкладом було вимкнене світло, хоч я записалась напередодні і розклад цей був відомий.
— А ще я просто від щирого серця пішла на зустріч меденджеру і поповнила та активувала картку одразу у відділенні та відкрила віртуальну — хоча мені це взагалі не було потрібно, просто розуміла, що від цього залежить заробіток менеджера, просто вирішила допомогти.
Будь ласка, проясніть ситуацію зі страхуванням і чи можна його скасувати та повернути гроші?
Ответ банка
10 листопада 2022, 11:48
Добрий день. При відкритті карти Ви дійсно можете обирати самостійно чи бажаєте відкривати страховку чи ні. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності та надану недостовірну консультацію працівником відділення. Ми обов'язково проведемо роботу із працівниками відділення в яке Ви зверталися, для того щоб в майбутньому не виникало таких ситуацій. Стосовно повернення коштів за страховку, рекомендуємо звернутися у відділення Ощадбанку та уточнити детальну інформацію.
Сын инвалид детства получает пенсию на карточку ощадбанка 4числа, в этом месяце денег нет, перезвонила в пенсионный фонд, ответили деньги перечислили, что дальше, кто ответит, почему нет пенсии за 04.03.2022, дозвониться невозможно. Все банки выплачивают пенсии вовремя, даже раньше, только у вас твориться бардак
Коментарі (2)
Ответ банка
9 березня 2022, 10:09
Доброго дня. Банк не затримує виплати. Після перерахунку коштів відповідною організацією вони відображаються на балансі рахунку.
Як можна взагалі говорити про роботу банку, якщо ні в одне відділення не можна зателефонувати. На гарячій лінії сказали, що якщо є відвідувачі то слухавку працівники не візьмуть. Та коли я прийшла в банк то відвідувачів не було взагалі, як і персоналу на місцях, на жаль. Так ж сама ситуація із іншим відділенням, щоб дізнатись чи була інкасація терміналів, потрібно їхати у відділення. Мені здається таку інформацію можна надати і в телефонному режимі, бо ж у людей нема можливості провести весь робочий день в очікувані, в самому банку безпосередньо.
Написати коментар
Ответ банка
10 січня 2020, 16:56
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності, проведемо роботу зі співробітниками.
Очень долго делают перевыпуск карты. Не говорят сроков фактически когда будет готова. Сказали через 2 недели. Прошло 3 и карты нет. Приходила за 2 месяца до окончания срока карты. Сказали 10 дней. Телефон отделения Серафимовича 13А не отвечает. Специалиста на месте не было. Спросить не у кого. Обед извените плавающий. Захотела пришла, захотела ушла. Горячая линия та же фигня ничего не знают.
Написати коментар
Ответ банка
31 липня 2019, 14:10
Добрый день!
Примите извинение за ситуацию.
Укажите в личные сообщения ваше ФИО, финансовый номер.
Для проверки информации
Примите извинение за ситуацию.
Укажите в личные сообщения ваше ФИО, финансовый номер.
Для проверки информации
Прошу обратить внимание на работу персонала банка по адресу Серафимовича 13а, Киев. Так как работаю на работе с ненормализованным графиком, прихожу в банк в свои выходные. Уже 3 недели пытаюсь попасть к консультанту, но все бесполезно. Работает один столик, девушка уходит на обед, закрывает столик, а ты делай, что хочешь. Почему не подменяет ее никто, как в нормальных банках ???? Эта ситуация происходит на первый раз, очередь остаётся ждать ЧУДА. Я понимаю, что все люди должны и хотят кушать, обед никто не отменял, но это не значит, что работа банка должна быть прекращена и почему в режиме работы не указанно, что в 13-00 сотрудник уходит на обед, чтоб люди не шли напрасно в отделение.
Помимо обеда, работа консультанта ужасно медленная. Создаётся такое ощущение, что она специально оттягивает время до 13-00 чтоб просто уйти на обед. Люди не выдерживая очереди просто уходят… Не раз так же замечала хамское обращение к пожилым людям, которые совершенно не понимают в картах и банкоматах. Дедушка пришёл платить коммунальные услуги по банкомату, так сотрудница кричала на него, а ведь он не виноват, что для него это сложно. Прошу донести до сотрудников, что возраст нужно уважать, они тоже будут когда-то так стоять и ничего не понимать!!!
Написати коментар
Помимо обеда, работа консультанта ужасно медленная. Создаётся такое ощущение, что она специально оттягивает время до 13-00 чтоб просто уйти на обед. Люди не выдерживая очереди просто уходят… Не раз так же замечала хамское обращение к пожилым людям, которые совершенно не понимают в картах и банкоматах. Дедушка пришёл платить коммунальные услуги по банкомату, так сотрудница кричала на него, а ведь он не виноват, что для него это сложно. Прошу донести до сотрудников, что возраст нужно уважать, они тоже будут когда-то так стоять и ничего не понимать!!!
Ответ банка
4 жовтня 2018, 9:41
Добрый день! Приносим извинения за неудобства. Ситуацию проверим и займёмся её решением. Хотим так же заметить, что для оплаты услуг, Вы можете воспользоваться Ощад24/7. https://www.oschadbank.ua/ua/private/web_bank_ng/
не зважають на особистий час.
На мій погляд, одне з кращих відділень Ощадбанку
Дякую, Тетяна.