Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Козелець, вул. Фавста Сидорука, 3
Адреса:
Чернігівська область, Козелець, вул. Фавста Сидорука, 3
Телефон:
+38 (089) 226-32-38, +38 (089) 226-32-37
Час роботи:
Пн-Пт: 08:00-16:30, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ukridiot
14 вересня 2021, 21:24
У відділені, що в смт. Козелець, а воно там аж одне, в ультимативному порядку не хочуть віддавати гроші(переказані вестерном). Або ви купуєте страховку, або ми не віддамо вам гроші(або немає, або треба замовляти і довго чекати, або гривнями, хоть і при замовленні потрібно було у іншій валюті). 2021й на вулиці, це вже не послуга банку, а треба приходити й благати? Навіть не нав’язування послуги, а відмова.
Коментарі (1)
Ответ банка
15 вересня 2021, 8:50
Доброго дня! Оформлення страхування не є обов'язковою умовою для отримання переказу. Приносимо вибачення за незручності. Ситуацію у відділенні обов'язково перевіримо. Написали вам в особисті повідомлення для уточнення. Перегляньте, будь ласка.
Сегодня была в Козелецком отделении Ощадбанка, Черниговской обл., увидела как издеваются над пенсионерам, стариками, просроченные карты с 1 января 2020 года не выдают новые и не собираются, деньги за льготы коммунальных услуг получили, а вовремя не перечисляют по назначению, Ужас!
Это так Ощадбанк идёт в Европу!
Позор
Анна.
Написати коментар
Это так Ощадбанк идёт в Европу!
Позор
Анна.
Ответ банка
10 січня 2020, 15:38
Добрый день! Хотим заметить, что банк выполняет перечисление льгот согласно регламента и четких сроков указных в договорах.
Доброго ранку! Вчора зранку здійснювала платежі у відділенні банку, та, можливо, залишила свою парасольку! Якщо є парасолька залишена, то сповістіть, будь ласка, мені! Телефон 0959115220 Валентина Яківна с Бобруйки.
Написати коментар
Ответ банка
17 вересня 2019, 9:13
Доброго ранку! Будь ласка, зверніться до відділення, де ви забули парасольку.
Три рази визивали на верифікацію в Ощадбанк, 3 рази ходила (дуже важко), 1 раз щось не працювало, 2 раз подивились сказали що допомоги не має і вам нічого не потрібно робити, 3 раз сказали що смс помилково прийшла, вони їх просто всім підряд надсилають ідіть до дому!
За червень 2018 р. не одержала пенсію. Зветралась до зам. нач. Управління ПФУ Козелецького району Старченко В.В. Мені повідомили з її слів: «не має фінансування, був збій, колись виплатять». По сьогоднішній день виплати не було.
Після цього дзвонила на гарячу лінію 0462603485. Мені надали інформацію, що мене записали в особи, які проживають на непідконтрольній Україні території. Я проживаю в Козельці з 2015 року і нікуди не їзжу. Хто вине в цій ситуації? Це дискримінація, чи знущання, чи некомпетентність? Прошу розібратися і виплатити мені пенсію!
Коментарі (2)
За червень 2018 р. не одержала пенсію. Зветралась до зам. нач. Управління ПФУ Козелецького району Старченко В.В. Мені повідомили з її слів: «не має фінансування, був збій, колись виплатять». По сьогоднішній день виплати не було.
Після цього дзвонила на гарячу лінію 0462603485. Мені надали інформацію, що мене записали в особи, які проживають на непідконтрольній Україні території. Я проживаю в Козельці з 2015 року і нікуди не їзжу. Хто вине в цій ситуації? Це дискримінація, чи знущання, чи некомпетентність? Прошу розібратися і виплатити мені пенсію!
Ответ банка
12 листопада 2018, 10:01
Доброго дня! Шкодуємо, що Ви потрапили в подібну ситуацію. Рекомендуємо звернутись до органів ПФУ за роз'ясненнями по даним питанням. Банк не приймає рішення про виплату, чи не виплату пенсії, а лише зараховує кошти на персональні рахунки клієнтів.
Присутствовала при крайне некачественном обслуживании клиентов в отделении Ощадбанка
пгт. Десна, Черниговской обл. в августе 2016 года.
Инкассаторы привозят деньги в недостаточном, очень малом колличесстве, в последнюю очередь из всех населенных пунктов — района Черниговской обл., денег не хватает, клиенты расходятся и ругают Ощадбанк!
Персонал работает очень медленно, (деньги могут закончиться уже утром в 10 часов! позор,,,)
Коментарі (2)
пгт. Десна, Черниговской обл. в августе 2016 года.
Инкассаторы привозят деньги в недостаточном, очень малом колличесстве, в последнюю очередь из всех населенных пунктов — района Черниговской обл., денег не хватает, клиенты расходятся и ругают Ощадбанк!
Персонал работает очень медленно, (деньги могут закончиться уже утром в 10 часов! позор,,,)
Ответ банка
12 серпня 2016, 10:57
Добрый день!
Спасибо, за информацию, мы приняли в работу.
Спасибо, за информацию, мы приняли в работу.
Не повертають гроші які виделив ФГФВ для виплат Дельта бвнку!
Направляють до директора, який каже, що база данних не відкривається і він може повернути тільки через оформлення депозиту в Ощадбанку. Викручують руки і це державний банк. 2 дні ходив на прийом і всерівно треба оформлювати депозит чекати закінчення депозиту, а далі може скажуть, що треба продовжити.
Коментарі (1)
Направляють до директора, який каже, що база данних не відкривається і він може повернути тільки через оформлення депозиту в Ощадбанку. Викручують руки і це державний банк. 2 дні ходив на прийом і всерівно треба оформлювати депозит чекати закінчення депозиту, а далі може скажуть, що треба продовжити.