Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Ірпінь, вул. Т. Шевченка, 7
Адреса:
Київська область, Ірпінь, вул. Т. Шевченка, 7
Телефон:
+38 (04597) 6-17-17, +38 (04597) 6-14-94
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, Сб: 10:00-16:00, без перерви, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Оперативно отримав детальну відповідь щодо подальшого обслуговування у відділенні банку. Задоволений компетентною відповіддю менеджера відділення Білик Ірини Миколаївни. Дякую.
Коментарі (1)
Дуже приємні враження від роботи відділення. Оформлення рахунку, видача готівки все на дуже високому рівні! Освідомлюю що це все в більшості завдяки одній людині — менеджеру Ірині з одним відомим прізвищем). Але робота касирів теж приємно вразила — привітні і професійні 👍 Менеджери в фойє теж охоче допомагають. Може і через те що очікував іншого але в моїх очах заслуговують на тверду 12
Написати коментар
Звернулась у відділення в Ірпені, щоб заблокували рахунки померлої мами. На наступний день заблокували всі мої рахунки. Прийшла виясняти у відділення чому до менеджера. Сказали у зв’язку із моєю смертю! На питання, як могли це зробити без підтверджуючих про смерть документів, відповісти не змогла. Сфотографувала мене і відправила тому співробітнику, який заблокував. Пройшло 2 робочих дні, ще не розблокували. Хтось знає скільки чекати розблокування і куди звертатись (заява, скарга?)далі?
Коментарі (5)
Добридень!
У моєї мами депозит в Ощадбанку, я її насилу в лежачому положенні вивезла з Маріуполя 20.09.22, пенсію вона не отримувала 7 міс, і отримає першу тільки в листопаді, виплат і допомоги теж поки ніяких не отримували, сказали чекайте. ми і депозит зняти не можемо, у неї автоматично він продовжувався, в Ощадбанку м.Ірпінь, нам сказали, треба було в серпні розірвати продовження, але вона це зробити не могла, не було жодного зв’язку з Маріуполем, не працював і не працює там ні Вадафон, ні Київстар.. Працівники банку навідріз відмовляються видати депозит, але грошей на життя немає, пенсії поки немає і не буде ще півтора місяця, тільки в листопаді мають виплатити поточну, а за заборгованістю взагалі ніхто нічого не знає. Маму поклала на лікування до лікарні, переживши події у Маріуполя вона вже не ходить. Ліки дорогі, депозит в ощадбанку є, але і його не видають! Прошу віддати мамин депозит, її гроші потрібні на життя їй і на лікування, саме зараз, ні через місяць. саме зараз коли немає ніякого доходу.
Написати коментар
У моєї мами депозит в Ощадбанку, я її насилу в лежачому положенні вивезла з Маріуполя 20.09.22, пенсію вона не отримувала 7 міс, і отримає першу тільки в листопаді, виплат і допомоги теж поки ніяких не отримували, сказали чекайте. ми і депозит зняти не можемо, у неї автоматично він продовжувався, в Ощадбанку м.Ірпінь, нам сказали, треба було в серпні розірвати продовження, але вона це зробити не могла, не було жодного зв’язку з Маріуполем, не працював і не працює там ні Вадафон, ні Київстар.. Працівники банку навідріз відмовляються видати депозит, але грошей на життя немає, пенсії поки немає і не буде ще півтора місяця, тільки в листопаді мають виплатити поточну, а за заборгованістю взагалі ніхто нічого не знає. Маму поклала на лікування до лікарні, переживши події у Маріуполя вона вже не ходить. Ліки дорогі, депозит в ощадбанку є, але і його не видають! Прошу віддати мамин депозит, її гроші потрібні на життя їй і на лікування, саме зараз, ні через місяць. саме зараз коли немає ніякого доходу.
Ответ банка
10 жовтня 2022, 12:42
Добрий день. Нам дуже прикро що у вашої матері склалася така ситуація. Щоб забрати депозит достроково, потрібно звернутися у відділення банку та подати заяву на зміну терміну вкладу повернення вкладу. Це може зробити ваша мати або інша особа по нотаріальній довіреності. Також можна відмінити автопролонгацію депозиту щоб після закінчення він автоматично зарахувався на рахунок. Її можна відмінити у відділенні Ощадбанку або ж самостійно в Ощад 24/7. Перепрошуємо за незручності.
Це просто жах. В мене захворіла бабуся, яка проживає в м. Буча, і за генеральною довіреністю попросила зняти кошти з книжки. Через хворобу вона з квартири не виходить з 2018 року. Сумма більше 40 000 грн. 1 лютого 2021 р я звернулася до відділення банку в м. Києві, де і з’ясувалося, що кошти були зняті в період з липня 2019 до грудня 2019. Я подала заяву, що кошти бабуся не знімала і більш ніяких документів вона не підписувала для зняття коштів. 10 лютого мені передщвонили з відділення м. Ірпінь та попросили написати ще одну заяву. Розслідування банку продовжилося до 10 березня 2021 року. 11 березня подзвонили з банку і повідомили що розслідування закінчене і для повернення коштів потрібно під'їхати написати ще одну заяву, куди повертати гроші. Сказали що до кінця березня кошти будуть повернуті. На сьогоднішній день ні грошей, нічого. То вони кажуть що людина, яка мала б підписати заяву для повернення коштів захворіла і кошти будуть у квітні, то через годину передщвонили сказали що кошти повернуть взагалі ЧАСТИНАМИ… 02 березня 2021 року я звернулася до першого відділення, де писала першу заяву, при мені передзвонили в головний офіс де і повідомили, що розслідування ЗАКІНЧЕНО!!! і передано справу до іншого відділення. А 6 квітня отримала листа від 26 березня 2021 р. що розслідування ще йде, листа якого я бачила 02 березня в електронному варіанті від 16 березня 2021 року!!! Це жах!!! Банк просто грабує літніх людей, людей які по копійці відкладаю свої кошти!!! І нічого не можна добитися!!!
Коментарі (1)
Ответ банка
7 квітня 2021, 18:08
Доброго дня! Хотіли б розібратися в даній ситуації. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та вашої бабусі, а також ваш номер телефону та адресу відділення, в якому відкрито рахунок.
Відповідь адміністратора
7 квітня 2021, 18:59
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 07.04.2021).
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Як додзвонитись до Ірпенського відділення по Шевченко,7 ?? Я знаходжусьв іншому місті! Набираю весь день вказаний телефон 04597-61-7-17 і ніхто не бере трубку! Що це за телефон? Чому не відповідають? Чи дійсний цей телефон? Хтось контролює інформацію на сайтах???
Коментарі (2)
Ответ банка
15 жовтня 2020, 16:35
Доброго дня! Вказаний номер телефону дійсний і робочий. Важливо телефонувати саме в робочий час із врахуванням обідньої перерви, аби працівники могли відповісти. Інколи трапляються ситуації, коли в працівників немає фізичної можливості відповісти через надмірну навантаженість. В таких випадках рекомендуємо перетелефонувати пізніше.
Всім доброго дня!
Хочу описати ситуацію як можна коректніше, але просто не має слів…
Мені 46 років, в мене 3 група інвалідності по опорно-руховому апарату. Я вже другий місяць не працюю, безробітня. Моя пенсійна картка закінчилася 02/2020р. На карточці залишилося 90 грн.04коп. Пенсія в мене кожного місяця 19 числа. Картку мені ніхто не перевипустив, смс не надіслав, що моя картка знаходиться в якомусь відділенні. На початку цього місяця десь 10 березня я зателефонувала на гарячу лінію мені сказали, що моя нова картка знаходиться у відділенні яке працює першу середу місяця один раз в місяць. Звичайно пенсію 19 березня я не отримала. Сьогодні 31.03.2020р. я зайшла в онлайн банкінг щоб скористатися залишком коштів. На рахунку залишилось 83 грн.04 коп., 7 грн банк зняв за обслуговування рахунку який закрив 29.02.2020р. по закінченню дії картки, а залишок коштів 83 грн.04коп. просто заблокував і я не можу ними скористатися. З 17 березня по всій країні карантин. Що робити, як далі жити, без картки, без грошей? Що нас далі чекає? В мене питання до Ощадбанку ви заблокували залишок і надалі будете знімати кожного місяця по 7 грн поки не закінчаться гроші? Я не хочу з вами надалі працювати. Розблокуйте мені мої кошти, я їх використаю на оплату через інтернет, перевипущу пенсійну картку в іншому банку, не хочу з вами більше працювати і нікому не раджу.
Коментарі (2)
Хочу описати ситуацію як можна коректніше, але просто не має слів…
Мені 46 років, в мене 3 група інвалідності по опорно-руховому апарату. Я вже другий місяць не працюю, безробітня. Моя пенсійна картка закінчилася 02/2020р. На карточці залишилося 90 грн.04коп. Пенсія в мене кожного місяця 19 числа. Картку мені ніхто не перевипустив, смс не надіслав, що моя картка знаходиться в якомусь відділенні. На початку цього місяця десь 10 березня я зателефонувала на гарячу лінію мені сказали, що моя нова картка знаходиться у відділенні яке працює першу середу місяця один раз в місяць. Звичайно пенсію 19 березня я не отримала. Сьогодні 31.03.2020р. я зайшла в онлайн банкінг щоб скористатися залишком коштів. На рахунку залишилось 83 грн.04 коп., 7 грн банк зняв за обслуговування рахунку який закрив 29.02.2020р. по закінченню дії картки, а залишок коштів 83 грн.04коп. просто заблокував і я не можу ними скористатися. З 17 березня по всій країні карантин. Що робити, як далі жити, без картки, без грошей? Що нас далі чекає? В мене питання до Ощадбанку ви заблокували залишок і надалі будете знімати кожного місяця по 7 грн поки не закінчаться гроші? Я не хочу з вами надалі працювати. Розблокуйте мені мої кошти, я їх використаю на оплату через інтернет, перевипущу пенсійну картку в іншому банку, не хочу з вами більше працювати і нікому не раджу.
Ответ банка
31 березня 2020, 17:49
Доброго дня.
Комісія в розмірі 7 грн у вас була списана за послугу смс-інформування. Кошти ваші не заблоковані, оскільки у вас не активована нова карта, то кошти тимчасово не доступні до використання. Як тільки ви отримаєте нову карту та активуєте її, ви зможете проводити операції в Ощад 24/7 або знімати готівку.
Комісія в розмірі 7 грн у вас була списана за послугу смс-інформування. Кошти ваші не заблоковані, оскільки у вас не активована нова карта, то кошти тимчасово не доступні до використання. Як тільки ви отримаєте нову карту та активуєте її, ви зможете проводити операції в Ощад 24/7 або знімати готівку.
После смерти матери решила закрыть ее пенсионный счет в «Ощадбанке», (денег на счету нет). В отделении потребовали оформить «право на наследство» у нотариуса. Оказалось, что это обойдется в 600 грн.
Почему я должна платить 600 грн., чтобы закрыть пустой счет?
Зачем держать «мёртвые души» годами?
Кому-то это выгодно?
Коментарі (3)
Почему я должна платить 600 грн., чтобы закрыть пустой счет?
Зачем держать «мёртвые души» годами?
Кому-то это выгодно?
Ответ банка
20 березня 2019, 18:05
Добрый день. Примите соболезнования в связи с вашей утратой близкого человека.
Сотрудники банка, действительно, не могут закрыть счет вашей мамы без заявленного документа. Поскольку банк осуществляет деятельность только на законных основаниях.
Сотрудники банка, действительно, не могут закрыть счет вашей мамы без заявленного документа. Поскольку банк осуществляет деятельность только на законных основаниях.
Получал пенсию по пенсионной карте в ПриватБанке, никаких притензий к банку не было, рассчитывался в любом магазине и через Приват24 без каких либо осложнений, все четко и профессионально. Затем зачем-то насильно перевели в Ощадбанк и наградили пенсионной картой с фотографией, этой картой можно рассчитаться только в определенных магазинах, которые поддерживают эту карту, на ней написано Простiр. А на Приватовской было Мастеркард.
Ее не принимают ни в Новой линии, ни во многих магазинах Лавины, Епицентра и т.д.
Это какая то дискриминация, на хрена она нужна такая карта. А а в приват переходить нельзя, т.к. я с ДОНБАССА.
Шовинистический дебилизм…
Коментарі (2)
Ее не принимают ни в Новой линии, ни во многих магазинах Лавины, Епицентра и т.д.
Это какая то дискриминация, на хрена она нужна такая карта. А а в приват переходить нельзя, т.к. я с ДОНБАССА.
Шовинистический дебилизм…
Ответ банка
11 березня 2019, 10:46
Добрый день!
ЭПУ выпускает только Ощадбанк, решения Каб. Мина… Что касается эквайринга, не все POS-терминалы поддерживают ПС «Простир», проблема решается.
ЭПУ выпускает только Ощадбанк, решения Каб. Мина… Что касается эквайринга, не все POS-терминалы поддерживают ПС «Простир», проблема решается.
Прохаю Вас надати хоч якісь пояснення!