Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Українка, вул. Зв'язку, 1
Адреса:
Київська область, Українка, вул. Зв'язку, 1
Телефон:
+38 (04572) 2-13-72
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-17:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Luntikwatch
17 травня 2023, 7:15
Професійні та доброзичлеві співробітники. Мої задачі були вирішені. На всі питання отримав вичерпну та професійну відповідь. Дякую співробітникам відділення Ощадбанку в Українці. Залишилось приємне враження і позитивні емоції від візиту.
Написати коментар
Нещодавно Ощадбанк оновив мобільний додаток. Додали Ощадика, який підморгує тобі, коли заходиш у додаток. Робиш переказ — гномик катає монету іншому Ощадику. Мультик, тай годі. Але де функціонал для клієнта? В меню «Мої продукти» прямо під картою бачу іконку «Мої можливості» безмежний світ послуг від Ощаду". Натискаю, отримую лише два варіанти — «Відкрити мобільні заощадження» та «Відкрити онлайн-депозит». Цікаве у вас бачення моїх можливостей.
Добре, що дали можливість редагувати платіжки в шаблонах.
Заходиш в «Історію», бачиш UA9032***, UA6132**… Чому не показати отримувача платежу?
Висновок — додаток надто сирий.Змінили обкладинку, але зміст так і залишився нікчемним.
Написати коментар
Добре, що дали можливість редагувати платіжки в шаблонах.
Заходиш в «Історію», бачиш UA9032***, UA6132**… Чому не показати отримувача платежу?
Висновок — додаток надто сирий.Змінили обкладинку, але зміст так і залишився нікчемним.
Ответ банка
17 січня 2022, 11:51
Доброго дня! Пункт «Мої можливості» будемо розширювати з часом, це лише початок. Якщо в «Історії операцій» обрати ту, яка вас цікавить — буде відображено ПІБ отримувача.
Сегодня, при попытке снять деньги с карты в банкомате, банк затребовал комиссию 1%+5 грн с любой суммы. это пенсионная карта и в условиях указанно- бесплатная выдача наличных в любом банкомате. Вчера с этой же карты деньги выдали без комиссии и всегда так было. Срок карты вышел, но продлен из-за карантина.
Коментарі (4)
Ответ банка
11 вересня 2020, 9:45
Добрый день! Скорее всего Вы превысили лимит снятия наличных в банкомате. Для детальной проверки по списанию средств, рекомендуем обратиться в контакт-центр банка: 0800-210-800. С тарифами Вы можете ознакомиться на сайте банка: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe. Также хотим отметить, что 2 раза в месяц, Вы можете снять неограниченную сумму средств через кассу банка. С ув. команда Ощдабанка!
Закончился депозит, решил забрать деньги(валюта).Пришел в банк и оторопел, все новые стажеры, ни одного знающего кассира.Ну ладно простояв 1,5 часа, хотя людей 3 человека, закрыли депозит, заказали деньги.Может и оставил бы депозит, но с таким персоналом страшно! И теперь прихожу третий раз и все форс мажор, то не приехала машина, то нет денег, то еще что то! И это самый большой банк, а депозит не забрать! Так еще сегодня был, у них даже гривны нет.А город не такой и маленький, одно отделение Ощадбанка, но банкомат всегда поломан, в кассе ничего нет! Вот такая фигня малятка.Не ложите в это болото деньги, это геморой!
Написати коментар
Ответ банка
5 вересня 2017, 16:46
Добрый день! Приносим свои извинения за сложившуюся ситуацию. Напишите, пожалуйста, в личные сообщения Ваши ФИО и контактный номер телефона, адрес отделения, в котором Вы обслуживались. Мы выясним ситуацию.
Живу в городе Украинка, работаю на Трипольской ТЭС, за время перехода с Проминвестбанка на Ощадбанк для получения зарплаты этот банкомат больше не работает чем работает, приходится снимать деньги в других банкоматах с комиссией и так налоги платим да еще, чтоб получить зарплату еще платим.
Написати коментар
Ответ банка
12 січня 2017, 12:46
Добрый день! Приносим извинения за неудобства. Информация передана в соответствующее подразделение.