Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Обухів, вул. Київська, 111
Адреса:
Київська область, Обухів, вул. Київська, 111
Телефон:
+38 (08922) 6-30-42, +38 (0892) 26-30-40
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, Сб: 09:00-16:00, без перерви, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
23 листопада 2020, 11:31
Доброго дня! Перепрошуємо за ситуацію, що склалась. Роботу працівників відділення обов'язково перевіримо для уникнення подібних випадків у майбутньому. Дякуємо вам за зворотній зв'язок.
24.12.2018 звернулася у відділення Ощадбанку, м. Обухів, вул. Київська 111 ТВБВ ІІ-А, з проханням обміняти 100 доларів на гривні, оператору Дзюбі Галині Василівні «на око»здалося, що купюра грязна, хоча вигляд купюри цілком пристойний, на детекторі валюти купюра пройшла перевірку одразу. Мені відмовили в обміні! В іншому банку мені зробили обмін без проблем.
Коментарі (1)
Ответ банка
26 грудня 2018, 12:23
Добрий день. Співробітниками банка ретельно перевіряється кожна купюра на ознаки платіжності — як щодо зовнішнього вигляду, так і за допомогою спеціальних пристроїв. Це потрібно для того, щоб кожен клієнт був впевнений у платіжності отриманної в касі банку банкноти.
Хотел бы выразить благодарность Харченко Ирине Сергеевне, которая помогла моей жене оперативно решить сложный вопрос 9 декабря. Хорошие люди есть в разных банках. Главное — это удача и попасть к хорошему специалисту!
Написати коментар
Ответ банка
14 грудня 2017, 16:48
Добрый день!
Благодарим Вас за положительный отзыв! Хорошего дня!
Благодарим Вас за положительный отзыв! Хорошего дня!
Спочатку працівниця вашого банку перевела гроші виплачені державою чоловіку за поранення, зовсім іншій людині, змусивши майже півроку шукати ці кошти. Коли все вияснилося, перед чоловіком навіть не вибачилися!
Тепер, перед поїздкою на лікування за кордон, чоловік вирішив перевести отримання пенсії на ощадбанк, карточку не підготували ні через 7 днів, ні через 14, немає карточки по цей день, хоч пройшло вже більше 20 днів! Чоловік за кордоном, як тепер оформити отримання пенсії на карточку?
Інваліл-афганець,інвалід війни на сході чекає вашого пояснення…
Написати коментар
Тепер, перед поїздкою на лікування за кордон, чоловік вирішив перевести отримання пенсії на ощадбанк, карточку не підготували ні через 7 днів, ні через 14, немає карточки по цей день, хоч пройшло вже більше 20 днів! Чоловік за кордоном, як тепер оформити отримання пенсії на карточку?
Інваліл-афганець,інвалід війни на сході чекає вашого пояснення…
Ответ банка
17 жовтня 2017, 11:12
Доброго дня, Тетяно. Приносимо вибачення від імені Банку! Будь ласка, напишіть в особисті повідомлення Ваш контактний номер телефону, ПІБ чоловіка і адресу відділення.
Доброго дня! 23 січня через термінал(м.Обухів, вул.Київська 111) я оплачувала комунальні послуги. Проплата не пройшла і 25 січня я написала заяву на повернення коштів. Мене попередили, що максимум чекати місяць. Пройшов місяць і не дочекавшись телефонного дзвінка я пішла до відділення. Відповідь мене шокувала:«Що ви від нас хочете? Нічого ми не знаємо.Телефонуйте на гарячу лінію.» На гарячй лінії нагрубіянили і сказали, що вони займаються тільки обслуговуванням пластикових карток. На наступний день я знову пішла до відділення в бухгалтерію і знову була шокована. Сьогодні березень місяць а повертають кошти тільки за листопад місяць. Коли проплата не проходить значить при інкасації кошти виходять плюсом.Чому клієнт не може забрати свої кошти???? Чому банк користується моїми коштами і збагачує свій баланс за рахунок людей. Особисто я останні кошти віддала, щоб заплатити за опалення(1400грн.). В кінцевому результаті ні коштів немає і борг висить. Писала листа на почту контакт-центру, реакції ноль. Поміняйте відношення до клієнтів і працюйте швидше і якісніше.
Коментарі (2)
Ответ банка
13 березня 2017, 12:50
Добрий день. Приношу вибачення від імені Банку. Будь ласка, вкажіть мені в особисті повідомлення Ваш контактний номер телефону та ПІБ.
При пополнении счета терминал дал
Збой, сумма зависла.Написал заявление.Обещали вернуть втечении
Недели.Вот уже идёт третья неделя
результат отрицательный.Ходил в
банк, звонил на гарячую линию, рез
ультра нолевой.прекратил курс лечение воспалился сустав.
Не могу ходить, потерял работу Дай
те совет, что делать стакими у… ми
и как жить дальше.Операция стоит
восемьдесят тысяч.
Коментарі (1)
Збой, сумма зависла.Написал заявление.Обещали вернуть втечении
Недели.Вот уже идёт третья неделя
результат отрицательный.Ходил в
банк, звонил на гарячую линию, рез
ультра нолевой.прекратил курс лечение воспалился сустав.
Не могу ходить, потерял работу Дай
те совет, что делать стакими у… ми
и как жить дальше.Операция стоит
восемьдесят тысяч.
Сьогодні 18.09.2015р., зателефонувала до відділення(тел.(04572) 72251) в м.Обухів, вул.Київська 111, Київська обл. Мені потрібно було зняти кошти системою переказів Золота Корона. Мені повідомили що я можу спокійно звернутися і отримати переказ. Потративши всю обідню перерву я вистояла в черзі, в душному приміщенні,і працівник банку мені повідомляє що вона в них не працює і я зря взагалі прийшла, кошти мені потрібно було терміново сьогодні. Звернулася саме в даний банк так як пообіцяли в валюті видати. Тепер що мені робити??? Час потрачений, коштів не має. Мене підставили. Взагалі не рекомендую даний банк. НІКОЛИ!!!
Коментарі (1)
Не раз зіткалась з ситуацією, що при розрахунку комунальних платежів, касири розмовляють по телефону в особистих цілях. Три останніх рази ходила, і всі три рази розмовляли. Одного разу, мабуть така захоплююча розмова була, що ціну мені написала на листочку. Мене це обурило. Потрібно ж дотримуватись якихось норм, при розрахунку клієнтів. Можна допустити так помилки і т.д.
Знаю імена касирів, але поки називати не буду. Якщо в наступний раз таке повториться, просто буду робити фото. Будь-ласка не хочу бути знову в такій ситуації. Також не раз помічала грубість касирів. (Якщо ви не любите працювати з людьми, не працюйте там). Якось було б приємніше, коли тебе дійсно вічливо обслуговували. А як зриваються на стареньких деякі, має бути якась компетентність, уміння об'яснить. Молоденькі працівники банку стараються, а от люди які там вже явно давно, дозволяють собі вже чого хочуть. І нагрубити, і поговорити по телефону вибиваючи квитанції, а чом би і ні. Хотіла ще спочатку написати відгук за телефони на робочому місці, але думаю ну всяке буває. Але коли ситуація повторилась втретє, то це вже не дуже приємно.