Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Корюківка, вул. Зарічна, 10
Адреса:
Чернігівська область, Корюківка, вул. Зарічна, 10
Телефон:
+38 (089) 226-32-44
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:00, Сб: 08:00-12:00, без перерви, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Julia77
10 квітня 2021, 12:22
Рік тому я вже писала скаргу, коли працівниця банку впевнила мене, що без страховки я не зможу отримати переказ, за який, наголошую, вже попередньо оплатив відправник. По незнанню я повелась на ці «вимагання». Але розібралась дома, що це страхування здоров’я і немає ніякого відношення до переказів Вестерн Юніон. Сьогодні знову касирка вимагала страховку, за отримання переказу, або так або ніяк, сказала вона. Прошу керівництво банку в відділення в м. Корюківка прийняти заходи і провести роз’яснювальні роботи зі своїми працівниками і перестати вимагати і «оббирати» населення. Я розумію що вам потрібно виконати ваш план, але страхування це добровільний захід, а не примусовий.
Коментарі (6)
Ответ банка
12 квітня 2021, 10:37
Доброго дня! Приносимо вибачення за дану ситуацію. Звичайно, оформлення страхування не є обов'язковим. Обов'язково проведемо роботу з працівниками, аби не допустити подібні випадки в майбутньому.
Дякуємо вам за зворотний зв'язок.
З повагою, команда Ощадбанку.
Дякуємо вам за зворотний зв'язок.
З повагою, команда Ощадбанку.
10 июня 2020 года мною было написано обращение на неправомерные действия завотделением ощадбанка. Данное обращение было зарегистрировано за № 14893 от 11.06.2020г. До настоящего времени ответ на данное обращение мною не получен.Прошу принять меры по решению вопроса по сути.
Написати коментар
Ответ банка
14 липня 2020, 11:39
Добрый день! Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения в каком отделении вы писали заявление, ваше ФИО и контактный номер телефона. Ситуацию проверим.
Користуюсь карткою Арсенал для отримання пенсії. На вайбер прийшло повідомлення Ощадбанку про те, що термін дії картки закінчується та у відділення надійшла нава картка.На початку червня 2020 року я зайшов до відділення банку за новою карткою, але так як зі слів спеціаліста програма не працює необхідно зайти наступного разу.10.06.2020 р. повторно прийшов до відділення, але знову програма не працювала (зі слів спеціаліста)та в цей же час мені зателефонував інший спеціаліст і запропонував зайти до банку за карткою, що мене обурило, але коли останній зайшов до кімнати.то програма за словами спеціаліста запрацювала.
У мене було знято ксерокопії паспорта та ідент.коду та запропоновано підписати дві заяви: одна про приєднання До договору комплексного банківського обслуговування фізосіб та відкриття поточного рахунку, а друга про відкриття кредитної лінії.Коли я відмовився підписувати договір про кредитну лінію так як ніколи не користувався нею заввідділенням мені заявила, що ці дві картки йдуть у комплексі.Тарифний пакет Арсенальний намагалися змінити на Мій комфорт.Прошу пояснити чому змінюється тарифний план без моєї згоди та чи можливий вибір банку за списком Мінфіну для отримання пенсій пенсіонерам МВС ( Постанови КМУ від 26.09.2001 № 1231 (в редакції постанови КМУ від 27.12.2019р №1151) Зарані вдячний за порозуміння.
Написати коментар
У мене було знято ксерокопії паспорта та ідент.коду та запропоновано підписати дві заяви: одна про приєднання До договору комплексного банківського обслуговування фізосіб та відкриття поточного рахунку, а друга про відкриття кредитної лінії.Коли я відмовився підписувати договір про кредитну лінію так як ніколи не користувався нею заввідділенням мені заявила, що ці дві картки йдуть у комплексі.Тарифний пакет Арсенальний намагалися змінити на Мій комфорт.Прошу пояснити чому змінюється тарифний план без моєї згоди та чи можливий вибір банку за списком Мінфіну для отримання пенсій пенсіонерам МВС ( Постанови КМУ від 26.09.2001 № 1231 (в редакції постанови КМУ від 27.12.2019р №1151) Зарані вдячний за порозуміння.
Ответ банка
11 червня 2020, 10:09
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Ситуацію перевіримо та з вами зв'яжемось.
При получении перевода, кассир сказала, что нужно оплатить страховку для получения перевода в иностранной валюте. Так как времени разбираться не было, пользуясь услугами банка не часто, решила, что это очередное нововведение и бежать в другой банк было далеко — пришлось оплатить навязанную страховку в сумме 50 грн. Пришла домой и прочитала, что это никакого отношения к переводу и валютным операциям не имеет.
Коментарі (2)
Ответ банка
25 липня 2019, 17:12
Добрый день!
Сотрудники банка предлагают вам сопутствующие услуги, такие как страховка.
Оформление при желании клиента.
Сотрудники банка предлагают вам сопутствующие услуги, такие как страховка.
Оформление при желании клиента.