Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Умань, вул. Небесної Сотні, 17/1
Адреса:
Черкаська область, Умань, вул. Небесної Сотні, 17/1
Телефон:
+38 (04744) 4-08-52, +38 (04744) 4-08-54
Час роботи:
Пн-Пт: 08:00-16:45, перерва: 13:00-13:30, Сб: 08:00-12:45, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
№ 10023/0349
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Solsvey71
19 червня 2024, 19:54
Був в мене депозит в цьому банку, хотів переоформити цось через мобільний додаток не склалося переоформити на новий строк депозит, звернувся чат бот телеграма, а телеграмі три чат боти Ощадбанку і я потрапив на шахраїв, все вказувало що це їхній чат бот але вийшло що це шахраї, вини вкрали черем застосунок Ощадбанку списали всі мої гроші до 0 копійок, подав заяву як сказали співробітники банку в поліцію, взяв витяг з досудового слідства приніс в банк, а сидить одна дама вся така і каже куди я цей витяг всуну і банк ці кошти не поверне бо я сам винний і якщо я хочу то плати 900гривнів і пиши заяву і я до цієї заяви прикріплю витяг, але не має смисла цим займатися, бо і ще 900гривнів і ці пробадуть, тепер про цей банк лайно користувалися моїми коштами дуже довго і ходьби щось запропунували як це краще зробити, не якого захисту майже немає від шахраїв, другі банки коли проходить трансакції на підтвердження пишуть в смс повідомленнях на яку суму приходе код підтвердження, а тут приходе тільки код і ні кому не передавайте і все, а яка сума списання догадайся сам, тепер сам буду обходити цей банк стороною і своїм знайомим казати
Коментарі (2)
Звернувся до касира банку з запитанням чи є послуга перевірки готівкової валюти (долар США) на справжність та відсортування зіпсованих купюр згідно чинних правил, які не приймаються в касі банку або приймаються з уцінкою.
Була дана відповідь що є така послуга і коштує вона 1грн за купюру.
Касиру була передана готівкова валюта на перевірку. В процесі касир відсортував 4 купюри, які були замінені на нові та прийняті касиром як якісні, щоб сума не змінилася. Касир пофасував купюри по 10000 і 5000 і заклеїв стрічкою, де підписався, написав дату та суму. Послуга перевірки була сплачена.
Кошти були забрані.
Після розпечатки коштів було виявлено 4 пописаних і проштампованих купюри і 6 купюр з надривами та потертостями.
Звернувся до цього ж відділення банку з запитанням чи дійсно ці купюри нормальні. Була дана відповідь що ні, такі купюри не приймаються. А щоб прийняти дані купюри з уцінкою, то вони нездатні, бо НБУ відібрав ліцензію в банку на прийом купюр. Мною було задано питання: Навіщо взяли кошти за перевірку та чому їх не перевірили? Відповідь була дана, що недогледіли мабуть і розвели руками що нічого зробити не можуть.
Зателефонував на гарячу лінію, 3 рази повторив свою проблему операторам, бо 2 давали відповідь, що вони не компетентні і що 1 оператор невірно з'єднав нас. Останній оператор сказав, що даної послуги перевірки банкнот в банку неіснує, щоб я звернувся до відділення.
Прошу надати публічну відповідь представників банку, як клієнтам чинити в даній ситуації. Чи тут банк безсилий вирішити свої внутрішні питання і потрібно викликати поліцію та зафіксувати факт розрахунку з клієнтами зіпсованими купюрами та ненадання послуги належної якості, щоб в подальшому звернутися за роз’ясненням ситуації до НБУ?
Коментарі (5)
Була дана відповідь що є така послуга і коштує вона 1грн за купюру.
Касиру була передана готівкова валюта на перевірку. В процесі касир відсортував 4 купюри, які були замінені на нові та прийняті касиром як якісні, щоб сума не змінилася. Касир пофасував купюри по 10000 і 5000 і заклеїв стрічкою, де підписався, написав дату та суму. Послуга перевірки була сплачена.
Кошти були забрані.
Після розпечатки коштів було виявлено 4 пописаних і проштампованих купюри і 6 купюр з надривами та потертостями.
Звернувся до цього ж відділення банку з запитанням чи дійсно ці купюри нормальні. Була дана відповідь що ні, такі купюри не приймаються. А щоб прийняти дані купюри з уцінкою, то вони нездатні, бо НБУ відібрав ліцензію в банку на прийом купюр. Мною було задано питання: Навіщо взяли кошти за перевірку та чому їх не перевірили? Відповідь була дана, що недогледіли мабуть і розвели руками що нічого зробити не можуть.
Зателефонував на гарячу лінію, 3 рази повторив свою проблему операторам, бо 2 давали відповідь, що вони не компетентні і що 1 оператор невірно з'єднав нас. Останній оператор сказав, що даної послуги перевірки банкнот в банку неіснує, щоб я звернувся до відділення.
Прошу надати публічну відповідь представників банку, як клієнтам чинити в даній ситуації. Чи тут банк безсилий вирішити свої внутрішні питання і потрібно викликати поліцію та зафіксувати факт розрахунку з клієнтами зіпсованими купюрами та ненадання послуги належної якості, щоб в подальшому звернутися за роз’ясненням ситуації до НБУ?
По номеру телефона невозможно уже несколько дней дозвониться в это отделение!!!
Написати коментар
Ответ банка
1 липня 2020, 15:48
Добрый день! Если у вас есть вопросы к банку, вы можете нам позвонить по номеру: 0800-210-800.
По какому-то закону КабМина у меня оказался для ощадбанка недействительный идентификационный код.Для Приватбанка он действителен(Склеен скотчем, но цифры кода и печать видны четко).Итого потеряно трое суток для восстановления в налоговой.Субсидию предлагают только на карточку ощадбанка с навязыванем комиссии до 10грн.за оплату коммунальных.Помог также дедушке пенсионеру на костылях преодолеть ступеньки ощадбанка.Дед еле пришел чтобы получить субсидию в банк, которую ему должны были принести вместе с пенсией.
Коментарі (1)
Ответ банка
19 квітня 2019, 9:19
Добрый день. Для идентификации клиента сотрудники могут запросить предоставление документов нужного образца, поскольку это безопасность открытия счета самого клиента.
Выплата субсидий имеет несколько каналов, по которым происходят выплаты. Ощадбанк в процессе монетизации выступает в качестве исполнителя согласно переданных из органов УТСЗН реестров.
Для упрощения процедуры получения монетизированной субсидии клиентам предлагается открытие счета, а оплатить коммунальные услуги клиент может тем путем, который будет для него наиболее удобным: через Ощад 24/7, информационно-платежные терминалы и кассу банка. Оплата через Ощад 24/7 удобна тем, что ее возможно произвести без затрат времени на поход в отделение банка.
А все тарифы представлены в публичном доступе на официальном сайте банка.
Выплата субсидий имеет несколько каналов, по которым происходят выплаты. Ощадбанк в процессе монетизации выступает в качестве исполнителя согласно переданных из органов УТСЗН реестров.
Для упрощения процедуры получения монетизированной субсидии клиентам предлагается открытие счета, а оплатить коммунальные услуги клиент может тем путем, который будет для него наиболее удобным: через Ощад 24/7, информационно-платежные терминалы и кассу банка. Оплата через Ощад 24/7 удобна тем, что ее возможно произвести без затрат времени на поход в отделение банка.
А все тарифы представлены в публичном доступе на официальном сайте банка.
По выплате субсидии культурно приглашают смэсками.В Умани то завис системы а то вынос мозга.И это при записи на время.А народу то как пчел в улее.
Коментарі (1)
Ответ банка
14 березня 2019, 9:59
Доброго дня. Банк доклав максимальних зусиль, для забезпечення швидкого та організованого процесу отримання субсидії у відділеннях банку. В той же час, у зв`язку зі значним навантаженням на систему, яке пов`язано з великою кількістю отримувачів субсидії, могли спостерігатися локальні проблеми, які оперативно вирішуються службами банку. Ситуація знаходиться під контролем. Також, маємо зазначити, що лише за перший день нами було проведено понад 11 000 готівкових виплат та здійснено понад 200 000 зарахувань, на відкриті в банку рахунки, сумую понад 330 млн.грн.
Сьогодні звернулись до банку з такою проблемою: перерахована онлайн проплата за світло не дійшла, тому підійшли в банк з роздрукованою квитанцією для уточнення даних. На наше запитання сказали що платежі онлайн це виключно моя власна проблема і займатись цим ніхто не збирається. Покадивитись виписку з рахунку відмовились; нагрубили моїй мамі. Коли ми попросили начальника нам сказали що вона спускатись в зал не буде, так і вийшло, на наші звернення не відреагував ніхто. Після такого вся сім я ПРИПИНЯЄ користуватись ощадним банком та переходить на інший. А якщо ситуація з коштами не вирішиться то буде звернення в поліцію, бо дарувати свої кошти хамам і абсолютно некомпетентним людям я не хочу. Алексійчук Марину( якщо я правильно пам ятаю прізвище) прошу навчити елементарно здороватись і розмовляти з людьми, вже не кажучи про її компетентність. Жах!!! Не користуйтесь краще послугами Ощадбанку бо якщо щось піде не так з вашими рахунками то це будуть особисто ваші проблеми, як нам сьогодні наголосили. Щей накричать для повної картини. Керівництву дякую а те що НЕ РЕАГУЮТЬ взагалі, навіть відмовились вийти в зал розібратись в даній ситуації.
Коментарі (5)
Ответ банка
25 лютого 2019, 12:40
Добрий день. Квитанцію щодо платежів, здійснюваних онлайн можно отримати в особистому кабінеті Ощад 24/7. Зазначимо, що кошти зараховуються згідно з реквізитами, які платник самостійно прописує в платежі. Деталі щодо платежів онлайн можна уточнити тільки в контакт-центрі за номером 0 800 210 800, оскільки функціонал співробітників відділення не дозволяє надати повну інформацію з цього приводу. Перепрошуємо, що при відвідуванні банку, співробітниками не була компетентно та ввічливо надана ця інформація. Проведемо роботу з цього приводу та на підставі даних у вашій заявці надамо зворотній зв'язок.
15.03.2017 в отделении Ощадбанка в г. Умань по ул. Небесной Сотни 17/1, после подписания кипы бумаг выясняется, что я должен заплатить 250 гривен за страхование жизни. Работники банка уверяли меня, что это обизательно. Меня это возмутило и я перезвонил на горячую линию Ощадбанка. Консультант мне вежливо обяснил, что такое страхование добровольное. Я предложил работнику банка непосредствено пообщаться с консультантом по моему телефону, на что мне ответили отказом. Я обратился к руководителю банка — был направлен к заместителю, где я изложил суть дела и задал вопрос о законости принуждения к страхованию. На что я услышал, что консультант может мне сказаь что угодно, и если я хочу получитьна на свой вопрос ответ, должен написать заявление. Заявление написал — пообещали ответить аж через 10 дней. Что ответят не знаю, врядли что-то внятное, но потеряю время — это факт. Напоминает времена СССР.
Коментарі (1)
Ответ банка
16 березня 2017, 10:14
Добрый день! Приношу свои извинения зза ситуацию от лица банка. Дополнительную услугу оформляют по согласию клиента. Вы можете отказаться от данной услуги обратившись в отделение банка и написав заявление. С сотрудниками будет проведена работа по качеству обслуживания клиентов.
В четверг, 26 января, я решил поменять карточку, так как истек ее срок действия. Поинтересовался, могу ли я забрать деньги, которые на ней были, получил ответ приходите в понедельник. Пришел сегодня. Сказали звонить на горячую линию, ждать смс. Позвонил, СМС не дождался. Позвонил оператору, он утверждает что СМС вам отправли. Короче, звонили сто раз, и вместе с работниками банка, и сам. Конкретно не отвечают в чем дело. Тогда одну работницу посетила гениальная мысль! Давайте зробимо йому миттеву картку, кошти туди перерахують за дві години! Миттєво, минут за сорок получил эту карточку, ее мне вручили, и сказали ждите СМС!!! В течении двух часов деньги будут! Увы! Через два часа пришел, работница куда-то позвонила, деньги будут с минуты на минуту! Никакой СМС и никаких денег! Я потерял пол дня, наслушался, что телефон мой не принимает СМС, не могу понять, почему такая большая проблема забрать свои деньги? В конце концов, скажите- мы ничего не знаем и не понимаем, идите домой! При первой возможности меняю банк, надоело. Все очень медленно, очереди, интерьер советский… Идите на первый этаж, идите на второй этаж, всё для людей!
Коментарі (15)
Ответ банка
31 січня 2017, 17:21
Добрый день. Читаю и негодую. Извините за неудобства. Пожалуйста, напишите мне в личные сообщения Ваше ФИО и контактный номер телефона для связи.