Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Тальне, вул. Гагаріна, 15
Адреса:
Черкаська область, Тальне, вул. Гагаріна, 15
Телефон:
+38 (04731) 3-04-96
Час роботи:
Пн-Пт: 08:00-16:45, перерва: 13:00-13:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Volodymyr Stepanchuk
2 вересня 2019, 16:02
Працюю за кордоном, часто користуюсь сервісами міжнародних грошових переказів. Тепер вони пропонують послугу зарахування переказу одразу на картку українського банку. Раніше пересилав гроші на картки Приватбанку — жодних проблем, гроші приходили всі до копійки. Цього разу вирішив відправити на картку Ощадбанку — гроші прийшли, але бракувало суттєвої суми — з висланих 6 тис грн кудись зникло близько 380 грн. Почав листати ощад24 в її пошуках і виявилося що це — комісія на зарахування (!!!) коштів на рахунок! Я був просто шокований. Тобто я щоб внести в банк свої ж гроші, якими банк буде мати можливість розпоряджатися, доки вони будуть на рахунку, маю за це ще й доплатити майже 400 (!!!!) грн?????? І на цьому ще не закінчилися побори, коли я розгніваний прийшов у відділення банку, щоб негайно забрати ці гроші, виявилося що за зняття у них є ЩЕ ОДНА КОМІСІЯ!!! На цей раз з мене здерли близько 70 грн. Закрити рахунок теж не вдалося, виявилося що вони не закривають рахунки в день, коли проводились операції, тобто мало того що з мене на рівному місці здерли майже 500 грн, я ще й маю оббивати пороги декілька днів щоб банально закрити всі рахунки в цьому злощасному банку, щоб розірвати з цими бандитами будь які звязки! В Приватбанку завжди все було нормально — всі вислані з-за кордону гроші зараховувалися на рахунок, всі до копійки знімалися через банкомат чи у відділенні. Комісії є, але адекватні, і у адекватних випадках — при оплаті комунпослуг, при перерахунку грошей на іншу картку і т.п. Але щоб так безсовісно обдирати людей як це зробили зі мною в ощадбанку- більше нічого й чути не хочу про цих бандитів, ноги моєї там не буде, і десятому закажу. Грабіжники.
Коментарі (4)
Ответ банка
2 вересня 2019, 17:03
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Дозвольте розібратись в цій ситуації. Будь ласка, напишіть нам в особисті повідомлення ваше ПІБ, контактний номер телефону та у якому відділенні ви обслуговуєтесь. Ситуацію перевіримо.
10 днів назад не видавши нової заблокували стару неможливо робити оплату через інтернет до відділення 15 км і як бути.скільки років має випускатися електронна картка.не тямите зробити правильно не беріться.прийдеться переходити в приват.
Коментарі (1)
Ответ банка
6 листопада 2018, 9:25
Доброго дня! Блокування картки може статися із за закінчення строку її дії. Дана операція проходить автоматично і не залежить від співробітників банку. Для її заміни на нову, Вам необхідно звернутись до відділення банку.