Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Ощадбанку: Тальне, вул. Гагаріна, 15

Адреса:
Черкаська область, Тальне, вул. Гагаріна, 15
Телефон:
+38 (04731) 3-04-96
Час роботи:
Пн-Пт: 08:00-16:45, перерва: 13:00-13:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
3
2 вересня 2019, 16:02
Працюю за кордоном, часто користуюсь сервісами міжнародних грошових переказів. Тепер вони пропонують послугу зарахування переказу одразу на картку українського банку. Раніше пересилав гроші на картки Приватбанку — жодних проблем, гроші приходили всі до копійки. Цього разу вирішив відправити на картку Ощадбанку — гроші прийшли, але бракувало суттєвої суми — з висланих 6 тис грн кудись зникло близько 380 грн. Почав листати ощад24 в її пошуках і виявилося що це — комісія на зарахування (!!!) коштів на рахунок! Я був просто шокований. Тобто я щоб внести в банк свої ж гроші, якими банк буде мати можливість розпоряджатися, доки вони будуть на рахунку, маю за це ще й доплатити майже 400 (!!!!) грн?????? І на цьому ще не закінчилися побори, коли я розгніваний прийшов у відділення банку, щоб негайно забрати ці гроші, виявилося що за зняття у них є ЩЕ ОДНА КОМІСІЯ!!! На цей раз з мене здерли близько 70 грн. Закрити рахунок теж не вдалося, виявилося що вони не закривають рахунки в день, коли проводились операції, тобто мало того що з мене на рівному місці здерли майже 500 грн, я ще й маю оббивати пороги декілька днів щоб банально закрити всі рахунки в цьому злощасному банку, щоб розірвати з цими бандитами будь які звязки! В Приватбанку завжди все було нормально — всі вислані з-за кордону гроші зараховувалися на рахунок, всі до копійки знімалися через банкомат чи у відділенні. Комісії є, але адекватні, і у адекватних випадках — при оплаті комунпослуг, при перерахунку грошей на іншу картку і т.п. Але щоб так безсовісно обдирати людей як це зробили зі мною в ощадбанку- більше нічого й чути не хочу про цих бандитів, ноги моєї там не буде, і десятому закажу. Грабіжники.
Коментарі (4)
Ответ банка
Ощадбанк
2 вересня 2019, 17:03
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Дозвольте розібратись в цій ситуації. Будь ласка, напишіть нам в особисті повідомлення ваше ПІБ, контактний номер телефону та у якому відділенні ви обслуговуєтесь. Ситуацію перевіримо.
3 не зарахована
5 листопада 2018, 17:42
10 днів назад не видавши нової заблокували стару неможливо робити оплату через інтернет до відділення 15 км і як бути.скільки років має випускатися електронна картка.не тямите зробити правильно не беріться.прийдеться переходити в приват.
Коментарі (1)
Ответ банка
Ощадбанк
6 листопада 2018, 9:25
Доброго дня! Блокування картки може статися із за закінчення строку її дії. Дана операція проходить автоматично і не залежить від співробітників банку. Для її заміни на нову, Вам необхідно звернутись до відділення банку.
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Ощадбанку за адресою Тальне, вул. Гагаріна, 15. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Ощадбанку - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Ощадбанку розташованому за адресою  Тальне, вул. Гагаріна, 15- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.