Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Христинівка, вул. В. Чорновола, 5
Адреса:
Черкаська область, Христинівка, вул. В. Чорновола, 5
Телефон:
+38 (089) 226-33-38, +38 (089) 226-33-37
Час роботи:
Пн-Пт: 08:00-16:45, перерва:13:00-13:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Maksim420
18 червня 2024, 20:22
Я вчера был У вас в банку хотел снять со своего счёта который под арестом 14200грн мне сказала что не чем помочь не могу смс что можно пришла, я звонил менеджеру который в броварах где у меня счёт сказал что можно, подскажите что мне делать???
Коментарі (1)
Доброго дня! Я Столярчук Інна Олександрівна, проживаю за адресою: Черкаська об, Христинівський р-н, село Христинівка. Я неодноразово зверталася із своєю проблемою, а саме: 21січня, при знятті готівки в банкоматі, що знаходиться в ощадбанку за адресою: Черкаська об. м. Христинівка, вул.Чорновола 5, банкомат із заявлених 3тис видав лише 1000гр., дві не дав, хоч в базі даних пройшла інформація про успішну операцію з видачі готівки в сумі 3000гр. На телефон прийшла така-ж смс. Я відразу зателефонувала на гарячу лінію і повідомила про те що сталося, також звернулася в банк де написала заяву претензію. ВІдповіді я так і не отримала.
Спочатку казали чекати три місяці, потім пів року. Пів року пройшло, я повторно оформила заяву претензію, — відповіді немає. Я хочу отримати відповідь.
Написати коментар
Спочатку казали чекати три місяці, потім пів року. Пів року пройшло, я повторно оформила заяву претензію, — відповіді немає. Я хочу отримати відповідь.
Ответ банка
9 вересня 2020, 15:04
Доброго дня! Надали вам відповідь в особисті повідомлення.
Я працюю на залізниці. У 2014 році наше підприємство перевели на обслуговування в Ощадбанк. Коли нам видавали картки, сказали, що є обов’язковою умовою присвоєння кредиту у сумі 1000 грн.
Та кредитна 1000 грн була на одному рахунку з зарплатою. І було видно де власні кошти, а де кредитні. і притому якщо ти використав кредитні кошти вони гасилися автоматично при надходженні зарплати. Декілька місяців назад банк так зробив, що ту тисячу система Ощад 24 перестала показувати і при надходженні зарплати сума кредиту автоматично не гаситься.
Я пішов до відділення банку, попросив допомоги, щоб погасити ту кредитну 1000 грн, нащо мені відповіли що потрібно оформляти додатково кредитну картку. На що я відповів, що я не хочу відкривати кредитну карту, а хочу погасити і закрити дану кредитну лінію, мені у відділенні банку не допомогли у вирішенні даного питання. Я вирішив звернутися з моїм питанням у довідкову службу банку за номером 0-800-210-800. На превеликий жаль, я там не отримав теж допомоги. Я декілька разів телефонував вибираючи пункт питання по кредитах, — відповідав оператор, вислухавши моє питання сказав, що переключить на іншого оператора, і я чекав, чекав 20-30 хв, а потім лінія обривалась.
Буквально у понеділок 13.04.2020, я знову зателефонував і ситуація та сама. В той же день я вирішив піти у відділення банку і оформити кредитну карту, щоб була змога погасити ту «славнозвісну кредитну 1000 грн». Мене дуже гарно обслужили, оформили документи і сказали, що відкриють мінімальний кредитний ліміт 5000 грн. На протязі дня мені прийшло смс, що у мене кредитний ліміт не 5000 грн а 15000 грн.
Я сьогодні 14.04.2020 прийшов у відділення банку і попросив допомоги щоб погасити ту кредитну заборгованість у сумі 914 грн. Мені допомогли, дякую. Потім я сказав: — чому мені відкрили ліміт 15 тис замість 5 тис про які вони говорили. Мені відповіли, що це Київ погоджує кредити і це не залежить від них. Мене це обурило, що не має прозорості у послугах, які надає банк. Далі я сказав, що я не хочу користуватись кредитом взагалі хочу його закрити. Мені сказали що це не можливо, Київ вам не погодить… Вам не має 70 років, і поки ви працюєте на даному підприємстві у вас повинен бути кредитний ліміт….
Вибачаюсь, що так багато пишу, але для мене це є болюче питання. У мене є два питання:
1. Чи правомірні дії банку «Обов’язковий кредитний ліміт при використанні зарплатної картки. Непрозорість в представленні кредитів»?
2. Як мені закрити кредитну лінію яка мені не потрібна.?
Дякую. 14.04.2020
Коментарі (1)
Та кредитна 1000 грн була на одному рахунку з зарплатою. І було видно де власні кошти, а де кредитні. і притому якщо ти використав кредитні кошти вони гасилися автоматично при надходженні зарплати. Декілька місяців назад банк так зробив, що ту тисячу система Ощад 24 перестала показувати і при надходженні зарплати сума кредиту автоматично не гаситься.
Я пішов до відділення банку, попросив допомоги, щоб погасити ту кредитну 1000 грн, нащо мені відповіли що потрібно оформляти додатково кредитну картку. На що я відповів, що я не хочу відкривати кредитну карту, а хочу погасити і закрити дану кредитну лінію, мені у відділенні банку не допомогли у вирішенні даного питання. Я вирішив звернутися з моїм питанням у довідкову службу банку за номером 0-800-210-800. На превеликий жаль, я там не отримав теж допомоги. Я декілька разів телефонував вибираючи пункт питання по кредитах, — відповідав оператор, вислухавши моє питання сказав, що переключить на іншого оператора, і я чекав, чекав 20-30 хв, а потім лінія обривалась.
Буквально у понеділок 13.04.2020, я знову зателефонував і ситуація та сама. В той же день я вирішив піти у відділення банку і оформити кредитну карту, щоб була змога погасити ту «славнозвісну кредитну 1000 грн». Мене дуже гарно обслужили, оформили документи і сказали, що відкриють мінімальний кредитний ліміт 5000 грн. На протязі дня мені прийшло смс, що у мене кредитний ліміт не 5000 грн а 15000 грн.
Я сьогодні 14.04.2020 прийшов у відділення банку і попросив допомоги щоб погасити ту кредитну заборгованість у сумі 914 грн. Мені допомогли, дякую. Потім я сказав: — чому мені відкрили ліміт 15 тис замість 5 тис про які вони говорили. Мені відповіли, що це Київ погоджує кредити і це не залежить від них. Мене це обурило, що не має прозорості у послугах, які надає банк. Далі я сказав, що я не хочу користуватись кредитом взагалі хочу його закрити. Мені сказали що це не можливо, Київ вам не погодить… Вам не має 70 років, і поки ви працюєте на даному підприємстві у вас повинен бути кредитний ліміт….
Вибачаюсь, що так багато пишу, але для мене це є болюче питання. У мене є два питання:
1. Чи правомірні дії банку «Обов’язковий кредитний ліміт при використанні зарплатної картки. Непрозорість в представленні кредитів»?
2. Як мені закрити кредитну лінію яка мені не потрібна.?
Дякую. 14.04.2020
Ответ банка
14 квітня 2020, 16:40
Доброго дня! Перепрошуємо за спричинені незручності. Кредитний ліміт не є обо'язковим. Ситуацію перевіримо та з вами зв'яжемось.
хочу розповісти про державний ощадбанк.в жовтни місяці 2015року в мене украли із заробітної карточки гроші.звертався в поліцію, перших 3 місяці ніхто пальцом не поворушив пока не звернувся на гарячу урядова лінію із жалобою...14 03 2016 винесено ухвалу суду, яку передали в службу безпеки ощадбанку м. київ… но банк до сьогодні ненадав відповіді… значить вони самі крадуть гроші… прошу допомогти мені допомогти в цій ситуації… зарання вдячний, контактний номер телефону 0935098255…
Написати коментар