Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Київ, вул. Шовковична, 20-А
Адреса:
Київ, вул. Шовковична, 20-А
Телефон:
+38 (044) 590-63-96, +38 (044) 590-63-94
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
tayaki
7 грудня 2021, 14:15
Сьогодні, 07 грудня 2021 року, звернулася до відділення «Ощадбанку» для отримання уже виготовленої картки киянина. Мені повідомили, що для отримання потрібні паспорт та ідентифікаційний код. Паспорт у «Дії» приймати відмовилися, сказали, що потрібні «звичайні паперові» паспорт і код. Спитала, чи потрібен код, якщо в моїй ID-картці він уже зазначений. Так, потрібні ID-картка і паперова довідка про надання ідентифікаційного коду. Незважаючи на те, що усі ці документи я вже надавала для оформлення картки киянина, для її отримання знову потрібні саме «звичайні паперові»… Що б там НБУ не казав і не рекомендував щодо безпаперового документообігу, «Ощад» має власне бачення…
Коментарі (1)
Ответ банка
7 грудня 2021, 16:11
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. На даний момент банк працює над доопрацюванням програмних комплексів, аби проведення всіх операцій, що передбачають верифікацію клієнта, були можливими з використанням додатку «Дія». Як тільки це стане можливим, одразу проінформуємо наших клієнтів.
Закінчився термін дії пенсійної картки. За два тижні до цього телефонував на гарячу лінію, щоб з'ясувати як отримати нову. Мені повідомили, що моя картка буде випущена та направлена в одно із відділень банка, про що мене повідомлять в СМС. Жодного СМС так і не надійшло, хоча я ще неодноразово телефонував. 2 січня я відправився у відділення Ощадбанку, яке знаходиться за адресою вул. Шовковична 20А. З'ясувати чи є моя картка у них, чи в іншому відділенні та чи випущена вона взагалі, так і не зміг. Відділення було закрито. Працівники банку повідомили, що вони працюють в цей день без клієнтів. Я попросив покликати керівника відділення, на що одна з працівниць, яка сиділа на столі, не вставаючи з нього, повідомила, що вона — виконує обов'язки керівника. На моє прохання вона підійшла до дверей, але двері не відчинила. На моє прохання назвати своє прізвище, ім'я та по батькові вона відмовилась, так саме, як і надавати будь-яку інформацію про мою картку. Телефоную на гарячу лінію, але там тільки повідомляють, що термін дії моєї картки закінчився та дякують за звернення. Жахливе враження від такого сервісу та працівників цього відділення.
Коментарі (6)
Ответ банка
2 січня 2020, 18:00
Доброго дня! Ситуацію обов'язково перевіримо.