Відділення Ощадбанку: Волочиськ, вул. Симона Петлюри, 7
Адреса:
Хмельницька область, Волочиськ, вул. Симона Петлюри, 7
Телефон:
+38 (038) 454-16-07, +38 (038) 454-03-69
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, Сб: 09:00-13:00, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Добрый вечер! Очень не рада что связалась с Ощадбанком! Не воспитаные грубый персонал, иза кассира который не качественно выполняет свои обязанности а именно не верно вела ИНН и теперь деньги потерялись, у меня проблемы с другим банком и штрафные санкции за кредит. Как можно брать на работу человека который работает с чужими денежными средствами и так наплевательском относится к клиентам и к своим обязанностям!!!
Коментарі (2)
Ответ банка
23 липня 2019, 10:19
Добрый день!
Примите извинение за инцидент.
Укажите в личные сообщения ФИО сотрудник.
Проведем с ним работу.
Примите извинение за инцидент.
Укажите в личные сообщения ФИО сотрудник.
Проведем с ним работу.
Більш тупого банку я ще не бачила. Закінчився термін дії карти, замовили нову, гроші без карти мені віддати не можуть. Сказали перезвонити в контакт-центр, де сказали чекати мінімум 3-4 дні для того щоб сказати мені мій номер нової карти. (Гроші мені потрібні були терміново. ) Коли ж я отримала номер своєї карти, то в банку мене «ощасливили», що я не можу зняти всі гроші з рахунку (через касу), а лише 2 тис. грн за день. Мені ж потрібна була більша сума, яка була в наявності. Це доводить до сказу. Касири нічого по суті не можуть пояснити. Лише дівчину Тетяну можна назвати компетентним працівником. Решта…
Словом, я чекала півтори тижня для того щоб банк дав мені мої гроші, які я так і не отримала. А оскільки завтра мені потрібно їхати за кордон, то я не можу ходити щодня в банк щоб отримувати по 2 тис. В контакт центрі сказали, що таке обмеження мені можуть зняти лише в банку по заяві, яка невідомо скільки, буде розглядатися.
Жахливий банк, жахливий сервіс. Контакт центр теж допомогти нічим не може (з 8 питань допомогли лише з 1 )
Коментарі (11)
Словом, я чекала півтори тижня для того щоб банк дав мені мої гроші, які я так і не отримала. А оскільки завтра мені потрібно їхати за кордон, то я не можу ходити щодня в банк щоб отримувати по 2 тис. В контакт центрі сказали, що таке обмеження мені можуть зняти лише в банку по заяві, яка невідомо скільки, буде розглядатися.
Жахливий банк, жахливий сервіс. Контакт центр теж допомогти нічим не може (з 8 питань допомогли лише з 1 )
Відвідав ОЩАДБАНК і там з часом нічого не змінюється, не адекватна поведінка працівників яка виражається в грубому ставленні до клієнтів банку, якщо зробити зауваження то у відповідь «не подобається ідіть в інший банк». Завжди великі черги, керівництво незацікавлене в розвитку свого банку, неправильний підхід до управління персоналом працівники не працюють на результат, повільні.
На мою думку, не знущайтеся з людей звільніть їх хай ідуть і найдуть своє місце, бо вони займають не своє. Можливо це моя суб'єктивна думка але факт залишається фактом.
Коментарі (9)
На мою думку, не знущайтеся з людей звільніть їх хай ідуть і найдуть своє місце, бо вони займають не своє. Можливо це моя суб'єктивна думка але факт залишається фактом.
Через кілька років, при тому що послугами даного банку взагалі вже не користувалася і не користуюся. Ппийшло повідомлення, що у мене заборгованость мізерна, але є. Як виявилося в мене дивним чином не погашена заборгованость по кредиту.
От і почалися дзвінки від колекторів.
Люди, перевіряйте кількість разів свої рахунки, після закриття справи з цим банком. І то не факт, що все буде добре.