17.01.2017 року прийшов у відділення Ощадбанку по вулиці Шевченка 11 міста Хмельницького для здійснення проплати за навчання сестри своєї жінки, чекаючи в черзі до каси мені співробітник запропонував здійснити проплату через термінал, і я погодився. Термінал виявився заплутаним і некомфортним для роботи взагалі, самотужки я б з ним справляв я десь годину мінімум, побачивши моє затруднення співробітник запропонував свою допомогу на що я погодився. Здійснили проплату і вийшов чек, в ньому виявилось що в прізвищі особи за яку проплачено за навчання замість букви а стоїть о. Я вказав на це співробітнику на що отримав відповідь що це не повпливає на мету ( проплата за навчання ) отримувач та його р/р вказані правильно, гроші прийдуть. Відправили чеки у вуз, там сказали що не підходить нехай банк виправляє. Прийшовши до відділення я висвітлив проблематику на що отримав відповідь що мені нічим не допоможуть!!!
Я пішов у обласне відділення, там мені відповіли так само, і добавити що ви можете звернутись до вузу з заявою щоб вам повернули гроші і здійснити проплату щераз.
Нормально так! Їдь у Чернівці з Хмельницького пиши заяву чекай гроші і все через однієї букви!!!
Благо що я так одразу не зробив, зателефонувавши у вуз дізнався що заяву вони приймуть від особи яка вказана в квитанції банку!!! Тобто нехай заяву пише однофамілець але з буквою о а не а у прізвищі!!!
Це маразм, нервів не вистачає!!!
Гроші зависли, сили та засоби потрачені впусту і ще невідомо чим скінчиться це все!!!
Я дуже розчарований банком!!!
Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Хмельницький, вул. Шевченка, 11
Адреса:
Хмельницький, вул. Шевченка, 11
Телефон:
+38 (038) 275-50-31, +38 (038) 275-50-30
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, без перерви, Сб: 09:00-13:00, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
23 вересня 2019, 12:28
Добрый день. В первую очередь хотим сообщить о том, что услуга СМС-банкинг позволяет получать Вам информацию о движении средств по счету карты круглосуточно. Пакет «Расширенный» предоставляется автоматически при подключении к системе WEB / Mobile-банкинга, поскольку, кроме базовых СМС-сообщений (зачисление / списание средств), Вам будут поступать дополнительные СМС-сообщения с одноразовыми паролями для подтверждения операций в системах WEB / Mobile-банкинга. Обращаем Ваше внимание, что Клиенты имеют возможность оформить карту «Моя Карта», в тарифах которой СМС-банкинг бесплатный. Вы также можете указать свои контактные данные по ссылке:
https://www.oschadbank.ua/lehko/
С вами свяжется специалист, чтобы назначить встречу для оформления карты, в удобное для вас время и отделение.
https://www.oschadbank.ua/lehko/
С вами свяжется специалист, чтобы назначить встречу для оформления карты, в удобное для вас время и отделение.
Ответ банка
23 лютого 2017, 15:51
Добрий день. Приношу вибачення від імені Банку. Будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення Ваш контактний номер телефону для зв'язку.
Банк реально напрягает с навязыванием услуг для себя, а не клиента. С недавнего время каждый вход в ощад 24\7 приводит к активации этой услуги без соглашения клиента. Отключение услуги ничего не дает.Под конец месяца снимают комиссию за услугу смс-информирования, которую человек не заказывал.