Відділення Ощадбанку: Лозова, вул. Богданівська, 22-А
Адреса:
Харківська область, Лозова, вул. Богданівська, 22-А
Телефон:
+38 (05745) 2-23-66, +38 (057) 452-20-54
Час роботи:
Пн-Пт: 08:00-16:30, перерва: 12:00-13:00, Сб: 08:00-14:00, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Natali8791
26 березня 2024, 9:08
Моєму батьку 69 років, він інвалід, погано пересувається, так склалась доля що є переселенцем з Донецької області. Термін дії банківської карти Ощадбанку спливав 31.03.2024 року і ми через гарячу лінію Ощадбанку замовили карку на зручне нам відділення Ощадбанку в Харківській області м. Лозова, де фактично мешкає зараз мій батько. На телефон прийшла СМС, що картка у відділенні банку. Я працюю, відпроситися з роботи дуже складно тому в суботу 23.03.24 супроводжувала батька до відділення, яке працювало в черговому режимі, як нам сказали без перерви. Ми адміністратору сказали, що замовили картку на це відділення, тому що папа переселенець з іншої області, почувши, що заказали ми картку на гарячій лінії сказала, що нам потрібно оновити данні і зайняти чергу до спеціаліста Ощадбанку. Так як бути повітряні тривоги ми вистояли на вулиці дві години, коли дійшла наша черга спеціаліст з 12 до 13 пішла на перерву, коли повернулась і ми потрапили до неї з’ясувалось, що так як папа з іншої області, то в базі данні не оновлюються, а потрібно було одразу звернутись до каси та просто забрати карту. Тим часом касир з 13 до 14 пішла на перерву. Ми дочекались її ї витративши лише 10 хвилин забрали карту. Так ми витратили в очікуванні 4 години на вулиці на холодному вітрі з інвалідною паличкою під відділенням замість 10 хвилин просто забрати карту в касі. Так перед батьком вибачились, що дівчина адміністратор новенька і важливу інформацію, що картка випускалась в іншій області не врахувала, але дуже хочеться, що ніхто більше не потрапив до такої ситуації.
Коментарі (2)
Доброго вечора! Я обслуговуюся у м. Лозова, Харківської області, на вул. Богданівська,22А. Хочу сказати, що банк та сервіс, мене цілком задовільняє. Маю одне питання. Чи можливо Ощадбанку, ще більше розширити свої можливості? А саме, пропускати осіб з інвалідністю та хворих пенсіонерів 70+ на візочках, поза чергою?.. Не всі питання, можна вирішити онлайн, інколи доводиться приходити у відділення особисто.
Я сама, маю довічну групу інвалідності.Дуже великі черги (але це зрозуміло, в умовах теперішнього часу, багато переселенців) Охоронець у цьому відділенні, пропускає в банк по одному. Звичайно, люди в черзі, через довге очікування, починають нервувати і вести себе, м’яко кажучи, неприйнятно один до одного. Я не прошу жалості, я дуже прошу, покращити умови обслуговування. Будьте першим банком в нашій країні, кому до людей с особливими потребами ,є хоч якесь діло.
С повагою!
Написати коментар
Я сама, маю довічну групу інвалідності.Дуже великі черги (але це зрозуміло, в умовах теперішнього часу, багато переселенців) Охоронець у цьому відділенні, пропускає в банк по одному. Звичайно, люди в черзі, через довге очікування, починають нервувати і вести себе, м’яко кажучи, неприйнятно один до одного. Я не прошу жалості, я дуже прошу, покращити умови обслуговування. Будьте першим банком в нашій країні, кому до людей с особливими потребами ,є хоч якесь діло.
С повагою!
Ответ банка
22 серпня 2022, 8:58
Доброго дня.
Надали вам відповідь на аналогічний коментар в «питання банку»
Надали вам відповідь на аналогічний коментар в «питання банку»
Добрый вечер. Обслуживаюсь в отделении Ощадбанка г Лозовая Харьковская обл по ул Богдановская 22а. Уже не однократно некоторые сотрудники банка (Дарья ход менеджер и зав. кассой Кристина фамилии не помню) разглашают информацию о клиенте. Им уже делались замечания по этому поводу. Просматривали мои счета и сообщили информацию третьему лицу. На сколько мне известно просматривать счета клиентов без их согласия запрещено и тем более сообщать информацию о клиенте третьим лицам. Задолженности по картам
не было и для просмотра счетов у них оснований нет.
Коментарі (1)
не было и для просмотра счетов у них оснований нет.
Ответ банка
27 червня 2022, 10:08
Доброго дня. Подібні дії виключено, оскільки працівники банку несуть дисциплінарну, кримінальну та цивільно-правову відповідальність, а їх робота знаходиться під постійним контролем.
Перевіримо всі деталі ситуації. Пишемо вам в особисті повідомлення.
Перевіримо всі деталі ситуації. Пишемо вам в особисті повідомлення.
Получил зарплатную карту, дали вместе с ней кредитку more, все в банкет активировали и сказала что в течении часа на кредитку прийдет лимит, но уже три дня 0.00.И зачем выдавать кредитку без лимита
Коментарі (1)
Ответ банка
10 січня 2022, 10:19
Доброго дня. Нарахування кредитного ліміту може зайняти певний час. Будемо раді надати доступ до кредитних коштів, як тільки з'явиться можливість. Очікуйте, будь ласка.
В листопаді мою військову пенсію заблокував банк, указавши причину — превищення кредитного ліміту. В Ощад 24 ні які операції по погашенню кредитки провести не можливо. При зверненні на гарачу лінію операторр мене направив в відділення. Менеджер відділення в м. Лозова м-н 3, б.37 нічого зробити не змогла та направила мене в центральний офіс м. Лозова, вул.Богданівська 22-а. Менеджер з центрального офісу зробила запрос в Харківське відділення та пообіцяла перезвонити, но не перезвонила. Зато після цього візиту мені начав звонити та надсилати смс, якійсь Уркколект та вимогати погасити борг перед Ощадбанком. Не дочекавшись дзвінка менеджера, я знову прийшов в відділення та отримав таку відповідь від Харківського керевництва: що займіть десь гроші та погасить кредитку готівкою через касу, а потім мені через кілька днів разблокують пенсійну картку. Питання де знайти гроші, якщо військова пенсія — це єдинє джереро мого існування та на пенсійній картці сумма вже в два раза більше кредитки, но списати кредитний ліміт вони чогось неможуть.
Дуже бажаю всім співробітникам Ощадбанку попасти в таку саму сітуацію: виживати без грошей другій місяць — можливо тоді вони будуть ставитися до своїх клієнтів з розумінням та вирішувати їх проблеми.
Написати коментар
Дуже бажаю всім співробітникам Ощадбанку попасти в таку саму сітуацію: виживати без грошей другій місяць — можливо тоді вони будуть ставитися до своїх клієнтів з розумінням та вирішувати їх проблеми.
Ответ банка
8 грудня 2020, 9:55
Доброго дня! Юрій, хотіли б перевірити ситуацію більш детально. Будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо!
Невозможно дозвониться, тупо никто не отвечает, что это за сервис такой, нужно ехать 150 км чтобы уточнить информацию,
Написати коментар
Ответ банка
30 жовтня 2020, 16:54
Добрый день! Просим извинения за возможные неудобства. Уточните, пожалуйста, нам в личные сообщения номер телефона, по которому пытались дозвониться. Информацию обязательно проверим
У меня вопрос почему нельзя доработать ощад 24? Когда перекидывает деньги на номер карты не высвечивается ФИО владельца карты. А если не правильно ввел номер, тогда как? Что сложного? На гарячую линию дозвониться за информацией практически не возможно. За замену карты которую заблокировал связи с мошенничеством взымают плату. Не приятный осадок остаётся от казалось бы государственного банка который должен быть образцом для подражания другим банкам.
Коментарі (2)
Ответ банка
1 вересня 2020, 15:37
Добрый день! При перечислении средств с карты Ощадбанка на карту Ощадбанка, имя получателя высвечивается автоматически. Также есть возможность перекинуть деньги клиенту Ощадбанка по номеру телефону, используя записную книжку. В случае загруженности контакт-центра, вы всегда можете воспользоваться обратным звонком от банка: https://www.oschadbank.ua/ua/callback С Ув. команда Ощадбанка!
02.06.2020 року приватним виконавцем виконавчего округу міста Київа Дорошкевич В.Л. видала постанову на зняття арешту з мого пенсійного рахунку. На 04.06.2020 року ні в відділенні ні на гарячій лінії не знають коли буде знятий арешт. Цікаво, що арештовують рахунки в день отримання постанови про ВП, а знімають Дуже Довго!!!
Коментарі (1)
Ответ банка
5 червня 2020, 9:45
Доброго дня! Банк проведе зняття арешту вашого рахунку після отримання офіційного листа від вашого приватного виконавця.
05.05.2020 року на мої пенсійний та кредитний рахуноки наложила арешт скандально відомий приватний виконавець міста Київ Дорошкевич В.Л. Банк про арешт не повідомив. Випадково дізнався, коли ввечери зайшов в Ощад 24( при анологичної сітуації Приватбанк сразу же відправив смс повідомлення та лист на електронну пошту, рахунки арештували, но гроші не списують.). При цьому списалися мої кошти, які знаходилися на рахунках, в тому числі з кредитці.
06.05.2020 року був на прийомі в відділенні у менеджера і дізнався, що гроші списалися в рахунок суми погашення виконавчего провадження. На питання, на який підставі арештували пенсійний рахунок та кредитку і списали кошті, порадили звертатися в головний офіс. При зверненні на гарячу лінію менеджер відповіла, що тепер всі кошти, які будуть надходити на пенсіну картку та на кредитку будуть списуватися в рахунок арешту. Я повідомив менеджера, що покі я буду через суд скасовувати арешт моїх рахунків, а це 1-3 місяця, то не буду погашати кредитку.
Замовлення довідки для суду, що в мене пенсійний рахунок та на нього приходят соціальні виплати, платне 100 грн. При запитанні, що може під час карантину, кризи та пандемії можливі знижки на довідку — мені відповіли, що це моя проблема, а не банка.
Висновок: якби не військова пенсія, яка виплачується тільки через Ощадбанк, ніколи в ньому не обслуговувався!!!
РЕКЛАМА: Ощадбанк: мій банк, моя країна. Ощадбанк, як і країна прагне забрати у тебе останню копійку!!!
Написати коментар
06.05.2020 року був на прийомі в відділенні у менеджера і дізнався, що гроші списалися в рахунок суми погашення виконавчего провадження. На питання, на який підставі арештували пенсійний рахунок та кредитку і списали кошті, порадили звертатися в головний офіс. При зверненні на гарячу лінію менеджер відповіла, що тепер всі кошти, які будуть надходити на пенсіну картку та на кредитку будуть списуватися в рахунок арешту. Я повідомив менеджера, що покі я буду через суд скасовувати арешт моїх рахунків, а це 1-3 місяця, то не буду погашати кредитку.
Замовлення довідки для суду, що в мене пенсійний рахунок та на нього приходят соціальні виплати, платне 100 грн. При запитанні, що може під час карантину, кризи та пандемії можливі знижки на довідку — мені відповіли, що це моя проблема, а не банка.
Висновок: якби не військова пенсія, яка виплачується тільки через Ощадбанк, ніколи в ньому не обслуговувався!!!
РЕКЛАМА: Ощадбанк: мій банк, моя країна. Ощадбанк, як і країна прагне забрати у тебе останню копійку!!!
Ответ банка
12 травня 2020, 12:40
Доброго дня! Співчуваємо що ви потрапили до подібної ситуації. Арешт може бути знятий після надходження відповідного листа від приватного виконавця. Радимо звернутись до нього для врегулювання ситуації.
В головному відділенні Ощадбанку в місті Лозова Харківської області стався прикрий(не перший)випадок з оплатою комунальних платежів.Протягом останніх декількох місяців щоразу я не можу оплатити комунальні платежі через персональний кабінет.При зверненні до співробітника банку я спочатку отримала відповідь, що невірно вводу свій номер телефону.Та після багаторазових спроб правильного введення свого номеру телефона, мені щоразу в терміналі була дана відповідь, що такого платника не існує.Я знову звернулася до співробітника за допомогою, який особисто після неодноразових спроб створив мені новий персональний кабінет.Коли я самостійно спробувала зайти в свій персональний кабінет, ситуація повторилася знову і персональний кабінет не відкрився.Я вкотре звернулася до співробітника, але іншого, який мені зневажливо відповів.«А що я можу зробити?»-сказав він.Я звернулася на гарячу лінію банку, та консультант мені відповіла, що всі термінали працюють і, що вона теж нічим не може допомогти у цій ситуації,і запропонувала звернутися до управляючого відділенням, у якого сьогодні вихідний.Отже, можна дійти висновку, що в Ощадбанку працюють некваліфіковані спеціалісти, який можуть тебе «відіслати» до кого і куди завгодно, замість того, аби вирішувати ситуація.В результаті, я не змогла оплатити комунальні послуги.
Написати коментар
Ответ банка
16 грудня 2019, 16:55
Доброго дня! Перепрошуємо за подібну ситуацію. Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень ваше ПІБ та контактний номер телефону.