Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Конотоп, вул. Братів Лузанів, 48
Адреса:
Сумська область, Конотоп, вул. Братів Лузанів, 48
Телефон:
+38 (054) 472-34-72
Час роботи:
Пн-Пт: 08:00-16:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Niashka
9 червня 2020, 2:11
В начале апреля по постанове частного исполнителя был произведен арест счета открыт в Ощадбанке.На этот счет мне приходили соцвыплаты на детей.После получения соответствующий документов исполнитель вынес постанову от 23.04.о снятии ареста «без исполнения».На мои звонки на гарячую линию, мне ответили, что ждут подтверждающих документов.Я отправила не эмейл постанову в электронном виде, тоже им не то.Заказным письмом я отправила копию постановы, которую получила от исполнителя, и заяву на розблокировку счета, на имя генирального директора банка Пышный Андрей Григорович.Письмо он получил 25.05, и до сих пор тишина.На счету лежат деньги и я не могу ими воспользоваться.Два месяца счет заблокирован!!! Я получила письмо от исполнителя 8.05.Постанова от 23.04.Мне отправлено 28.04!!! Почему так долго разблокирвывают счет??? И, его вообще когда-то разблокируют??? Или мне подавать в суд???
Коментарі (5)
Ответ банка
9 червня 2020, 12:17
Добрый день! Сможем провести разблокировку счета после получения официального письма от исполнительной службы о необходимости проведения разблокировки.
14 червня 2018 року звернулася до відділення Ощадбанку за адресою Сумська обл., м. Конотоп, вул. Братів Лузанів, 48 з проханням зробити обмін купюри націанальної валюти номіналом 200 гривень на купюри номіналом менші під час сплати за комунальні послуги за допомогою інформаційно-платіжного терміналу самообслуговування. Касир відділення відмовила у здійсненні касової операції обміну, посилаючись на постанову Національного банку України № 174 від 01.06.2011р. Що саме касир мала на увазі, не пояснила. Звернувшись на гарячу лінію Ощадбанку за телефоном 0800210800, я отримала пояснення, що у вищезазначеній постанові є підпункт № 6, де говориться, що банк має право не проводити такі операції на власний розсуд.Зайшовши на платформу LIGA:ZAKON, знайшла постанову НБУ №174 від 01.06.2011р., де зазначено:«Банк (філія, відділення) зобов'язаний також здійснювати на вимогу клієнта обмін банкнот на монети, монет на банкноти, банкнот (монет) одних номіналів на банкноти (монети) інших номіналів.»Виникає питання: чи має право громадянин України у банківській установі безперешкодно проводити розмін купюр національної валюти на інші номінали, чи має право банк відмовити у проведенні розміну купюр національної валюти на інші номінали, чи є постанова НБУ №174 01.06.2011р. підставою для відмови проводити розмін купюр національної валюти на інші номінали, чи не порушив банк інструкцію про ведення касових операцій банками в Україні та мої права?
Коментарі (8)
Ответ банка
14 червня 2018, 17:33
Доброго дня!
Відповідно до вимог пункту 7 Розділу 1 Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні, затвердженої Постановою Правління Національного банку України від 01.16.2011 р. №174 ( із змінами та доповненнями, банками здійснюється безкоштовний обмін на придатні до обігу платіжні банкноти та монети національної валюти без будь-яких обмежень банкноти і монети, що вилучаються Національним банком України з обігу, а також банкноти, прийняті від правоохоронних органів, що оброблені спеціальними хімічними реактивами під час проведення слідчо-оперативних заходів. Також банки здійснюють на вимогу клієнта обмін банкнот на монети, монет на банкноти, банкнот (монет) одних номіналів на банкноти (монети) інших номіналів. Такий обмін, якщо справжність та платіжність банкнот (монет) не викликає сумніву, банк здійснює безпосередньо під час приймання готівки.
Тобто обмін монет на банкноти, банкнот на монети здійснюється під час здійснення операцій Клієнтом.
З огляду на вищевикладене, Ощадбанк жодним чином не бажає обмежити Ваші права. Ми завжди раді бачити Вас Клієнтом нашого банку.
Відповідно до вимог пункту 7 Розділу 1 Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні, затвердженої Постановою Правління Національного банку України від 01.16.2011 р. №174 ( із змінами та доповненнями, банками здійснюється безкоштовний обмін на придатні до обігу платіжні банкноти та монети національної валюти без будь-яких обмежень банкноти і монети, що вилучаються Національним банком України з обігу, а також банкноти, прийняті від правоохоронних органів, що оброблені спеціальними хімічними реактивами під час проведення слідчо-оперативних заходів. Також банки здійснюють на вимогу клієнта обмін банкнот на монети, монет на банкноти, банкнот (монет) одних номіналів на банкноти (монети) інших номіналів. Такий обмін, якщо справжність та платіжність банкнот (монет) не викликає сумніву, банк здійснює безпосередньо під час приймання готівки.
Тобто обмін монет на банкноти, банкнот на монети здійснюється під час здійснення операцій Клієнтом.
З огляду на вищевикладене, Ощадбанк жодним чином не бажає обмежити Ваші права. Ми завжди раді бачити Вас Клієнтом нашого банку.
Сегодня тоесть13.11.2016 мне на социальную карту перечислили деньги.У отправителя они списались, мне сотрудник банка позвонил уточнил номер карт и и пообещал что через 10 минут они зачисляются мне на карту.Но этого не произошло, сотрудник перезванивал через каждых 5 минут, все время приходили на мобильный СМС с 4 значными паролями, деньги так и не зачислились на карту.Мало того с моей карты снялась 400 грн.На вопрос сотруднику как такое может быть? Я получила ответ что все исправлят, все это решилось 3 часа, я тратила свое время и нервы.Потом сотрудник позвонил и попросил добраться до ближайшего банкомата приват банка чтобы, как он объяснил перечислить назад мои же деньги.Я набралась терпения и все выполнила как просили.Но деньги так и не вернулись, на горячей линии трубку не берут.Так нельзя обращаться с своими клиентами!!! Я не удивлюсь если на мой отзыв не ответят.
Коментарі (2)
Ответ банка
14 листопада 2016, 11:54
Добрый день. Вы стали жертвой мошенничества.
Сотрудники банка никогда не звонят и не просят назвать персональные данные, номер карты, коды и т.д.
Вам необходимо написать заявление о мошенничестве в управлении полиции.
Сотрудники банка никогда не звонят и не просят назвать персональные данные, номер карты, коды и т.д.
Вам необходимо написать заявление о мошенничестве в управлении полиции.