Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Володимирець, вул. Соборна, 35-А
Адреса:
Рівненська область, Володимирець, вул. Соборна, 35-А
Телефон:
+38 (03634) 2-50-72
Час роботи:
Пн-Пт: 08:00-17:30, перерва: 13:00-14:00, Сб: 09:00-13:45, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
valiaoshurko
6 грудня 2024, 23:37
5 грудня з моєї кредитної картки шахраї зняли майже 70000 грн. Відразу подзвонили на гарячу лінію Ощадбанку, написали заяву в поліцію. 6 грудня заїхала у відділення банку. Розказала ситуацію. Мені сказали, що потрібно виплатити ті кошти, що зняли шахраї, бо буде великий відсоток. Мені нічим допомогти не можуть. Якщо я напишу заяву, то пройде розслідування і всерівно не в мою користь. І мені ще прийдеться заплатити 950 грн, бо я сама дала дані карточки шахраям. Значить ніяких письмових заяв я банку не надала. Я просто у відчаї, у мене таких грошей нема, не знаю що робити. Я давала дані зарплатної картки — гроші зняли із кредитки. Я ніколи не брала такої суми у кредит (один раз — 10000). Питання — чому служба безпеки не відреагувала. Із зарплатної картки я могла перекинути на іншу картку невелику суму, бо був ліміт. А тут зразу така велика сума. Знову — чому служба безпеки не відреагувала. Що мені робити ??? Порадьте, будь ласка. У великому відчаї. Чи варто подавати до суду?
Коментарі (4)
Доброго дня. Замовила платіжну картку 28.12.2018 р.
24.01.2019 р. прийшла смс що моя карта доставлена у відділення (не вказано яке).
25.01.2019 р. телефоную у відділення на яке замовляла карту (с. Антонівка, вул. Б.Хмельницького, 14) там повідомили, що карта у відділенні смт. Володимирець, вул. Соборна, 35-А. Після дзвінка на гарячу лінію, «сказали» що перенаправили картку у відділення с. Антонівка.
30.01.2019 р. отримала смс про доставлення карти у відділення с. Антонівка, вул. Б.Хмельницького, 14. Звернувшись за даною адресою, працівник відділення сказала що карти в них немає. Зателефонувавши у відділення смт. Володимирець, вул. Соборна, 35-А з питанням «Чому не доставили карту?» відповіли що у відділенні с. Антонівка лише 1 працівник і він не може видати карту, бо потрібно встановити відразу пін-код (на скільки мені відомо, то пін-код можна встановити і через гарячу лінію). Скажіть, невже не можна передати карту у відділення на яке робилась заявка? Чи вислів «усе для клієнтів» це лише пусті слова?
Написати коментар
24.01.2019 р. прийшла смс що моя карта доставлена у відділення (не вказано яке).
25.01.2019 р. телефоную у відділення на яке замовляла карту (с. Антонівка, вул. Б.Хмельницького, 14) там повідомили, що карта у відділенні смт. Володимирець, вул. Соборна, 35-А. Після дзвінка на гарячу лінію, «сказали» що перенаправили картку у відділення с. Антонівка.
30.01.2019 р. отримала смс про доставлення карти у відділення с. Антонівка, вул. Б.Хмельницького, 14. Звернувшись за даною адресою, працівник відділення сказала що карти в них немає. Зателефонувавши у відділення смт. Володимирець, вул. Соборна, 35-А з питанням «Чому не доставили карту?» відповіли що у відділенні с. Антонівка лише 1 працівник і він не може видати карту, бо потрібно встановити відразу пін-код (на скільки мені відомо, то пін-код можна встановити і через гарячу лінію). Скажіть, невже не можна передати карту у відділення на яке робилась заявка? Чи вислів «усе для клієнтів» це лише пусті слова?
Ответ банка
30 січня 2019, 16:45
Доброго дня!
Приносимо вибачення за створену ситуацію. Взагалі картка мала бути відправлена у відділення де відкрито рахунок. Просимо вказати, в особисті повідомлення ваше ПІБ та фінансовий номер телефону. Перевіримо інформацію, надамо зворотній зв'язок.
Приносимо вибачення за створену ситуацію. Взагалі картка мала бути відправлена у відділення де відкрито рахунок. Просимо вказати, в особисті повідомлення ваше ПІБ та фінансовий номер телефону. Перевіримо інформацію, надамо зворотній зв'язок.
Сьогодні з телефону 091 9761917 дзвонили шахраї представились працівниками служби безпеки банку, сказали що вашу картку заблоковано і намагались випитати CVV. Але ні чого в них не вийшло
Коментарі (3)