скинул денег за товар на олх… а он как обычьно не отправил… и выключил телефон… денег не много 360 грн
5167 8020 0747 8800 БОВА НИКОЛАЙ и его номера
380665 042224 олх номер
380638077614
херсон
Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Миргород, вул. Гоголя, 88
Адреса:
Полтавська область, Миргород, вул. Гоголя, 88
Телефон:
+38 (053) 555-00-44, +38 (053) 555-22-45
Час роботи:
Пн-Пт: 08:00-16:30, перерва: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
7 лютого 2020, 9:30
Добрый день! Рекомендуем обратиться в правоохранительные органы для написания заявления.
Все выплаты проходят через ОщадБанк( будь он неладен).По постановлению № 637 Кабмина переселенец обязан пройти идентификацию до 1 мая, ее прошли 24 апреля и вот сюрприз — вчера пришла СМС, что счет заблокирован, все выплаты приостановлены, т.к. якобы не проходила идентификация… Теперь нужно идти в пенсионный и соцфонд писать заявления, ждать решения комиссии и на что-то жить и нервничать.Как можно, находясь на рабочем месте, так наплевательски относиться к работе, играть судьбами людей, трепать им нервы и ухудшать здоровье своей невнимательностью и некомпетентностью.
Коментарі (2)
Ответ банка
3 травня 2017, 16:50
Добрый день! Приносим свои извинения. Вам необходимо обратиться в отделение банка с документами
Все життя була клієнтом іншого банку. Але на роботі почали вимагати перейти на Ощадбанк.
На початку липня 2023р я стала клієнтом А Т Ощадбанк. Вже через тиждень мені почали надходити дзвінки з різних телефонів про стан мого рахунку: заблокований рахунок, хтось намагається зняти кошти з карти тощо.
06.09.2023 р. я помітила, що на моєму кредитному рахунку 03.09.2023 були здійснені транзакції невідомою мені особою на суму вісім тисяч дев’ятсот гривень. Ці транзакції виглядали сумнівно та не були пов’язані з моїми фінансовими діяльностями.
Про факт шахрайства мною негайно було повідомлено банк. На гарячій лінії банку мені повідомили, що шахраї обійшли систему та зайшли в Ощад24, де зняли кредитні кошти.
Також я звернулася до органів поліції, на даний момент відкрите кримінальне впровадження за ст. 190 ч.1 КК України від 06.09.2023р, де я є потерпілою.
Крім того, я звернулась до АТ «Ощадбанк» з приводу проведення розслідування стосовно шахрайських транзакцій з моєї кредитної карти на рахунок руху коштів по моєму банківському рахунку за 06.09.2023, наданням мені конкретної інформації щодо особи, яка здійснила зняття коштів. Однак на даний момент розслідування не проводиться, про його рух мені не повідомлено. Хоча на сайті банку написано що Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян», звернення розглядаються і вирішуються невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання — ті, які не потребують додаткового вивчення. Загальний термін розгляду звернень не повинен перевищувати одного місяця від дня їх надходження. Наразі вже 18.10.23р.
Незважаючи на це, Ощадбанк продовжує вимагати від мене сплату кредиту та процентів, пов’язаних з цим кредитом.
Склалося враження, що Ощадбанк навмисно зробив спрощену систему безпеки та співробітники зливають клієнтів або самі займаються шахрайством. Клієнтом банка я була 2 місяці. Нікому не рекомендую цей банк.