Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Роздільна, вул. Муніципальна, 19
Адреса:
Одеська область, Роздільна, вул. Муніципальна, 19
Телефон:
+38 (08922) 6-31-85, +38 (08922) 6-31-82
Час роботи:
Пн-Пт: 08:00-16:30, Сб: 08:00-13:00, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
sasha67
23 грудня 2020, 7:56
Я, ліквідатор ЧАЕС, маю монетизовану пільгу ЖКХ. В ощадбанку відкрито рахунок на який надходять кошти для погашення ЖКХ, але представники банку не погашають мою заборгованість, а створюють переплату (за газ) у одного постачалька і надсилають смс про необхідність оплати ЖКХ другого постачальника (електроенергії). Я так розумію, що ощадбанк повинен погашати заборгованість, а якщо такої заборгованості не має, то гроші повинні залишатись на рахунку. Що мені в цьому випадку робити, до кого звертатись?
Коментарі (3)
Ответ банка
23 грудня 2020, 10:27
Доброго дня.
Щомісячно комунальні підприємства надають Ощадбанку дані щодо обсягів спожитих комунальних послуг кожним субсидіантом/пільговиком. На підставі цієї інформації Ощадбанк перераховує кошти за субсидією/пільгою комунальним підприємствам.
Положенням про порядок призначення житлових субсидій, затвердженим постановою КМУ від 21.10.1995 №848 (зі змінами та доповненнями), та Порядком надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі, затвердженим постановою КМУ від 17.04.2019 №373 (зі змінами та доповненнями), встановлюється така послідовність перерахування коштів за комунальні послуги (витрати):
1. Тепло.
2. Газ.
3. Гаряча вода.
4. Холодна вода.
5. Електрика.
6. Сміття.
7. Житло (послуги з управління багатоквартирним будинком).
Таким чином, якщо постачальник газу надав банку інформацію, що необхідно сплатити певну суму за газ — банк її сплачує раніше ніж за електрику, адже газ вище в послідовності перерахування. Вам необхідно звернутися до надавачів послуг газу для уточнення питання, чому передають дані для утворення переплати.
Щомісячно комунальні підприємства надають Ощадбанку дані щодо обсягів спожитих комунальних послуг кожним субсидіантом/пільговиком. На підставі цієї інформації Ощадбанк перераховує кошти за субсидією/пільгою комунальним підприємствам.
Положенням про порядок призначення житлових субсидій, затвердженим постановою КМУ від 21.10.1995 №848 (зі змінами та доповненнями), та Порядком надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі, затвердженим постановою КМУ від 17.04.2019 №373 (зі змінами та доповненнями), встановлюється така послідовність перерахування коштів за комунальні послуги (витрати):
1. Тепло.
2. Газ.
3. Гаряча вода.
4. Холодна вода.
5. Електрика.
6. Сміття.
7. Житло (послуги з управління багатоквартирним будинком).
Таким чином, якщо постачальник газу надав банку інформацію, що необхідно сплатити певну суму за газ — банк її сплачує раніше ніж за електрику, адже газ вище в послідовності перерахування. Вам необхідно звернутися до надавачів послуг газу для уточнення питання, чому передають дані для утворення переплати.
До банку запускають по одному чоловіку до каси, а кас три, і по одному чоловіку до менеджера, а менеджерів три. У касах постійно зависають комп'ютери чи програмне забезпечення.
Написати коментар
Ответ банка
20 листопада 2020, 16:00
Доброго дня! Дякуємо вам за зворотній зв'язок. Роботу відділення обов'язково перевіримо.
Самый хреновый банк! Именно город Раздельная отделение 358. Сотрудники *** … Третий день прихожу не могу забрать зарплатную карточку, сегодня пришел 16.05, сказали приходить до 16.00.Но я бл… тоже на работе, а у них рабочий день еще не закончился. Они обслуживающий персонал, живут за наш счет, а ведут себя охреневши!!! Я в шоке, и не найти на них управы.
Коментарі (1)
Ответ банка
2 жовтня 2020, 14:20
Добрый день! От имени банка приносим извинения за подобную ситуацию. Мы обязательно разберемся и предоставим Вам обратную связь. С ув. команда Ощадбанка!
Банк самовольно списывает деньги с карточки. Перевод денег мужду карточками завесает на недели. Персонал не может качественно прокансультировать. Имея дело с данным банком — это пустая трата личного времени. Вечно есть проблемы с кредитными картами, а точней с деньгами на карте.
Коментарі (5)
Ответ банка
9 серпня 2019, 9:34
Добрый день!
Банк безосновательно не списывает деньги со счета.
Платежи онлайн проходят моментально.
Какие проблемі с кредитными картами?
Банк безосновательно не списывает деньги со счета.
Платежи онлайн проходят моментально.
Какие проблемі с кредитными картами?