Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Ощадбанку: Мостиська, м. Судова Вишня, пл. Івана Франка, 17, прим. 3

Адреса:
Мостиський район, м. Судова Вишня, пл. Івана Франка, 17, прим. 3
Телефон:
+38 (03234) 3-72-48
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-17:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
16 жовтня 2021, 1:13
9липня у мене сталася така ситуація, карточку маю ощадбанк хотіла цього числа зняти дитячі гроші так як не один термінал не мав грошей, пішла я знімати в приват банк і як на зло тут те і сталося, термінал картку видав і в цей момент коли термінал мав би видавати мені гроші пропало світло пішло переоновлення терміналу стояла 10хв біля нього смс повідомлення прийшло про те, що з рахунку гроші списанні а от термінал так і грошей не видав звернулася одразу в приват банк до каси тому, що одразу була поряд пояснила ситуацію яка сталася дівчина сказала, що вона в курсі, що світло тільки, що пропало і одразу появилося на, що дала пораду дзвонити на гарячу лінію Приватбанку, зателефонувала я на гарячу лінію на, що оператори мені сказали, що потрібно звернутися в свій банк ощадбанк і написати заяву, тому що вони не мають доступу до моїх рахунків адже у мене картка не їхнього банку тільки ощадбанку має доступ так як мені терміново були потрібні гроші тому що вже немала попробувала знову зняти гроші в приват банку, але вже в іншому терміналі термінал гроші видав ну от пішла в Ощадбанк сказати, що зімною сталося така ситуація одна з операцій не пройшла успішно хотя смс повідомлення прийшло, що все пройшло успішно і з рахунку гроші зняло на, що мені сказали що така заява платна у розмірі 500грн я їм кажу за що я маю платити гроші за свої гроші я маю вкласти іще раз гроші хіба ж це моя вина що світло в цей момент пропало на, що консультант сказала що за таке розслідування Приватбанк вимагає ті 500грн і це дійсно гарантія того що гроші повернуться я розізлилася і сказала, що не буду платити ті гроші і буду шукати інший спосіб повернути гроші і надалі телефонувала на гарячу лінію вже ощадбанку і питала чому я маю платити такі гроші за цю заяву на гарячій лінії сказали, що перший раз про це чують нічого платити я немаю телефонувала і повторний раз на гарячу лінію приват банку на, що сказали, що нічим допомогти мені не можуть, сказали почекати може протягом місяця гроші повернуться коли я спитала чи беруть вони ті 500грн за це розслідування, що говорили мені в Ощадбанку на, що сказали, що нічого подібного це все брехня коли я спитала ну, що ж мені робити куди можна іще звернутися на, що сказали не знають ну і тут я зрозуміла без виходу пішла в Ощадбанк писати заяву заплатила тих 500грн консультант допомагала в заповненні заповнила заяву сказала консультант, що протягом 40днів мені перетелефонує і скаже відповідь, чекала я цих 40днів, а то і більше ніхто з консультантів так і не передзвонив вирішила вже з дитиною поїхати і виясняти, що там з моєю заявою прийшла на, що інша консультант відділення сказала, що до цієї інформації вона не знає нічого адже це не вона приймала цю заяву, а жіночка яка зараз у відпустці я її питаю ну чому ж мені ніхто так і не передзвонив і не сказав, що і як і яка прийшла відповідь на, що вона мені відповіла, що до цієї інформації нічого не знає і сама не розуміє чому мені не передзвонила жіночка я попросила її номер телефону думаю хоть так розпитаю адже так як дитинка маленька і немає на кого залишити немає часу їздити і тратити час в пусту вона сказала, що номер не дасть, а запише на листку щоб мені передзвонила вона коли вийде з відпустки ну іншого вибору у мене не було крім того, що погодитися з нею,і знову ця ж сама історія чекала чекала чекала ніхто не передзвонив і от довелося іще раз поїхати в банк і розібратися, що ж там приїхала я туди вже була ця жінка, що приймала заяву у мене питаю її ну, що там яка прийшла відповідь на, що сказала, що відповідь прийшла така, що транзакція пройшла успішно тобто гроші я забрала і нічого повертати вони не збираються і питаю її ну і, що ж тепер робити адже це немала сума 2000тис термінал не видав та щей за заяву500заплатила то, що получається, що даремно я оплатила ці гроші 2500коту під хвіст на, що вона сказала, що нічим допомогти не може і не в змозі вона щось зробити, вирішилаа я піти в приват банк на, що жіночка яка працює там сказала, що вона до того нічого не має, що потрібно мені дзвонити на гарячу лінію Приватбанку я їй пояснюю, що вони мені вже те ж саме говорили, що я написала заяву заплатила гроші на, що вона була дуже здивована і казала, що в них така заява безкоштовна в принципі і на гарячій те саме сказали пояснювала я їй довго і нудно на, що вона сказала, що мені потрібно мати роздруківку за цей день яка була сума і скільки грошей було знято я їй кажу гаразд я зараз в Ощадбанку зроблю такий листок, а чи можу я до вас з цим листком прийти на, що вона відповіла, що їй ця роздруківка не потрібна вона і так нічим не допоможе пішла я в свій банк зробила роздруківку інша консультант почала уважно розглядати так от за 9липня, а саме коли я знімала гроші в приват банку години зняття взагалі не було вказано тільки суми які я знімала роздивлялася роздивлялася і каже хіба, що ви вказали в заяві не вірну транзакцію тобто вказали саме ту яка пройшла успішно і термінал мені гроші видав якщо вони перевіряли ту і ту то залишилася тільки ця яка була не провірена сказала що мені потрібно писати повторну заяву яка буде знову коштувати 500грн питаю чому мій банк вимагає з мене такі гроші не розумію і ось інша версія консультант говорить «а цих 500грн
банки ділять між собою» іще одна версія яка мене вже другий раз здивувала і де тут правда хто тут обманює ?? Кажу дивно попередній консультант мені зовсім інше говорила що нібито ПриватБанк сам вимагає за таке розслідування ті гроші так от я відмовилася і сказала ну представте, що заплачу я знову ті гроші і прийде та сама відповідь тоді, що получиться, що 3000тис я просто так втратила ні ні я на це не згідна я відповіла по сьогоднішній день я навіть не знаю, що робити і куди стукати щоб мене почули скажіть будь ласка де справедливість в цьому світі як взагалі робилися ці банки з якою метою щоб обманювати своїх клієнтів? хіба це моя вина, що в цей момент пропало світло не розумію? написала я заяву чому не перевірили камери і всі операції які я сдіснювали в них у цей день чому по заяві тільки перевірили одну чи дві операції взагалі не розумію як це все працює перший раз стикаюся з такою проблемою я в житті не могла подумати що ось таке воно буває… пишу вам з остатньою надією допомогти в цій проблемі і прийняти скаргу на ощадбанк адже по сьогоднішній день не розумію за що з мене вимагали гроші😠😒😏
Коментарі (2)
Ответ банка
Ощадбанк
18 жовтня 2021, 11:32
Доброго дня! Комісія в розмірі 500 грн. стягується лише у випадку безпідставного оскарження операції. Наприклад, коли клієнт зазначає, що кошти не отримував, водночас як банк повідомляє, що зафіксував факт видачі цих коштів. Якщо ж банкомат справді не видав кошти, комісія не стягується.

Хочемо детально розібратись в цій ситуації та надати вам зворотний зв'язок по результату. Написали вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Перегляньте, будь ласка.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відділення та банкомати Ощадбанку в Мостиськах 🏦 / Відділення Ощадбанк: м. Судова Вишня, пл. Івана Франка, 17, прим. 3, Мостиська
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Ощадбанку за адресою Мостиська, м. Судова Вишня, пл. Івана Франка, 17, прим. 3. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Ощадбанку - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Ощадбанку розташованому за адресою  Мостиська, м. Судова Вишня, пл. Івана Франка, 17, прим. 3- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.