Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення Ощадбанк: м. Судова Вишня, пл. Івана Франка, 17, прим. 3, Мостиська

Адреса:
Мостиський район, м. Судова Вишня, пл. Івана Франка, 17, прим. 3
Телефон:
+38 (03234) 3-72-48
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:30, перерва: 13:00-14:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
16 жовтня 2021, 1:13
9липня у мене сталася така ситуація, карточку маю ощадбанк хотіла цього числа зняти дитячі гроші так як не один термінал не мав грошей, пішла я знімати в приват банк і як на зло тут те і сталося, термінал картку видав і в цей момент коли термінал мав би видавати мені гроші пропало світло пішло переоновлення терміналу стояла 10хв біля нього смс повідомлення прийшло про те, що з рахунку гроші списанні а от термінал так і грошей не видав звернулася одразу в приват банк до каси тому, що одразу була поряд пояснила ситуацію яка сталася дівчина сказала, що вона в курсі, що світло тільки, що пропало і одразу появилося на, що дала пораду дзвонити на гарячу лінію Приватбанку, зателефонувала я на гарячу лінію на, що оператори мені сказали, що потрібно звернутися в свій банк ощадбанк і написати заяву, тому що вони не мають доступу до моїх рахунків адже у мене картка не їхнього банку тільки ощадбанку має доступ так як мені терміново були потрібні гроші тому що вже немала попробувала знову зняти гроші в приват банку, але вже в іншому терміналі термінал гроші видав ну от пішла в Ощадбанк сказати, що зімною сталося така ситуація одна з операцій не пройшла успішно хотя смс повідомлення прийшло, що все пройшло успішно і з рахунку гроші зняло на, що мені сказали що така заява платна у розмірі 500грн я їм кажу за що я маю платити гроші за свої гроші я маю вкласти іще раз гроші хіба ж це моя вина що світло в цей момент пропало на, що консультант сказала що за таке розслідування Приватбанк вимагає ті 500грн і це дійсно гарантія того що гроші повернуться я розізлилася і сказала, що не буду платити ті гроші і буду шукати інший спосіб повернути гроші і надалі телефонувала на гарячу лінію вже ощадбанку і питала чому я маю платити такі гроші за цю заяву на гарячій лінії сказали, що перший раз про це чують нічого платити я немаю телефонувала і повторний раз на гарячу лінію приват банку на, що сказали, що нічим допомогти мені не можуть, сказали почекати може протягом місяця гроші повернуться коли я спитала чи беруть вони ті 500грн за це розслідування, що говорили мені в Ощадбанку на, що сказали, що нічого подібного це все брехня коли я спитала ну, що ж мені робити куди можна іще звернутися на, що сказали не знають ну і тут я зрозуміла без виходу пішла в Ощадбанк писати заяву заплатила тих 500грн консультант допомагала в заповненні заповнила заяву сказала консультант, що протягом 40днів мені перетелефонує і скаже відповідь, чекала я цих 40днів, а то і більше ніхто з консультантів так і не передзвонив вирішила вже з дитиною поїхати і виясняти, що там з моєю заявою прийшла на, що інша консультант відділення сказала, що до цієї інформації вона не знає нічого адже це не вона приймала цю заяву, а жіночка яка зараз у відпустці я її питаю ну чому ж мені ніхто так і не передзвонив і не сказав, що і як і яка прийшла відповідь на, що вона мені відповіла, що до цієї інформації нічого не знає і сама не розуміє чому мені не передзвонила жіночка я попросила її номер телефону думаю хоть так розпитаю адже так як дитинка маленька і немає на кого залишити немає часу їздити і тратити час в пусту вона сказала, що номер не дасть, а запише на листку щоб мені передзвонила вона коли вийде з відпустки ну іншого вибору у мене не було крім того, що погодитися з нею,і знову ця ж сама історія чекала чекала чекала ніхто не передзвонив і от довелося іще раз поїхати в банк і розібратися, що ж там приїхала я туди вже була ця жінка, що приймала заяву у мене питаю її ну, що там яка прийшла відповідь на, що сказала, що відповідь прийшла така, що транзакція пройшла успішно тобто гроші я забрала і нічого повертати вони не збираються і питаю її ну і, що ж тепер робити адже це немала сума 2000тис термінал не видав та щей за заяву500заплатила то, що получається, що даремно я оплатила ці гроші 2500коту під хвіст на, що вона сказала, що нічим допомогти не може і не в змозі вона щось зробити, вирішилаа я піти в приват банк на, що жіночка яка працює там сказала, що вона до того нічого не має, що потрібно мені дзвонити на гарячу лінію Приватбанку я їй пояснюю, що вони мені вже те ж саме говорили, що я написала заяву заплатила гроші на, що вона була дуже здивована і казала, що в них така заява безкоштовна в принципі і на гарячій те саме сказали пояснювала я їй довго і нудно на, що вона сказала, що мені потрібно мати роздруківку за цей день яка була сума і скільки грошей було знято я їй кажу гаразд я зараз в Ощадбанку зроблю такий листок, а чи можу я до вас з цим листком прийти на, що вона відповіла, що їй ця роздруківка не потрібна вона і так нічим не допоможе пішла я в свій банк зробила роздруківку інша консультант почала уважно розглядати так от за 9липня, а саме коли я знімала гроші в приват банку години зняття взагалі не було вказано тільки суми які я знімала роздивлялася роздивлялася і каже хіба, що ви вказали в заяві не вірну транзакцію тобто вказали саме ту яка пройшла успішно і термінал мені гроші видав якщо вони перевіряли ту і ту то залишилася тільки ця яка була не провірена сказала що мені потрібно писати повторну заяву яка буде знову коштувати 500грн питаю чому мій банк вимагає з мене такі гроші не розумію і ось інша версія консультант говорить «а цих 500грн
банки ділять між собою» іще одна версія яка мене вже другий раз здивувала і де тут правда хто тут обманює ?? Кажу дивно попередній консультант мені зовсім інше говорила що нібито ПриватБанк сам вимагає за таке розслідування ті гроші так от я відмовилася і сказала ну представте, що заплачу я знову ті гроші і прийде та сама відповідь тоді, що получиться, що 3000тис я просто так втратила ні ні я на це не згідна я відповіла по сьогоднішній день я навіть не знаю, що робити і куди стукати щоб мене почули скажіть будь ласка де справедливість в цьому світі як взагалі робилися ці банки з якою метою щоб обманювати своїх клієнтів? хіба це моя вина, що в цей момент пропало світло не розумію? написала я заяву чому не перевірили камери і всі операції які я сдіснювали в них у цей день чому по заяві тільки перевірили одну чи дві операції взагалі не розумію як це все працює перший раз стикаюся з такою проблемою я в житті не могла подумати що ось таке воно буває… пишу вам з остатньою надією допомогти в цій проблемі і прийняти скаргу на ощадбанк адже по сьогоднішній день не розумію за що з мене вимагали гроші😠😒😏
Коментарі (2)
Ответ банка
Ощадбанк
18 жовтня 2021, 11:32
Доброго дня! Комісія в розмірі 500 грн. стягується лише у випадку безпідставного оскарження операції. Наприклад, коли клієнт зазначає, що кошти не отримував, водночас як банк повідомляє, що зафіксував факт видачі цих коштів. Якщо ж банкомат справді не видав кошти, комісія не стягується.

Хочемо детально розібратись в цій ситуації та надати вам зворотний зв'язок по результату. Написали вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Перегляньте, будь ласка.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відділення та банкомати Ощадбанку в Мостиськах 🏦 / Відділення Ощадбанк: м. Судова Вишня, пл. Івана Франка, 17, прим. 3, Мостиська