Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.4 | 44.35 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.75 | 42.3 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Надвірна, вул. Мазепи Гетьмана, 19
Адреса:
Івано-Франківська область, Надвірна, вул. Мазепи Гетьмана, 19
Телефон:
+38 (03475) 2-79-00
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:15, Сб: 09:00-12:45, без перерви, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Elennag
22 серпня 2022, 12:33
Сергій Стельмащук робота с преміум клієнтами та ФОП. Це *** треба звільнити, це вже не перший випадок.
Написати коментар
Ответ банка
22 серпня 2022, 13:56
Доброго дня.
Опишіть, будь ласка, нам особисті повідомлення детальніше ситуацію чи інцидент який трапився.
Опишіть, будь ласка, нам особисті повідомлення детальніше ситуацію чи інцидент який трапився.
Відповідь адміністратора
24 серпня 2022, 15:22
Відгук не зарахований (на 24.08.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Дуже розчарована обслуговуванням техніі чних засобі в та байдужі сть працівникові Надвірнянського
ві дді лення.
Термінал, в який вклала картку, щоб зарахувати кошти і сплатити комунальні послуги, зді йснив перезавантаження програмного забезпечення в той час, коли зараховувалась готі вка на картку,
пі сля чого картку та 1000 гривень термінал не повернув.
Звертаючись до праці вникі в коли і як я можу повернути, кажуть через тиждень прийти, на будь-які інші питання ві дпові дають «не знаю».
Я черговий раз звернулась до
ві дді лення, картку з терміналу вийняти, але 1 тисячі гривень там немає, було сказано, чекайте — процедура зарахування може тривати 2 тижні… Ви знущатися *****, які два тижні? Мені потрі бно своєчасно оплатити компослуг, але через і нвалі дні сть процедури повернення кошті в на картку не можу.Продовжую переглядати баланс картки, але крі м « дулі » там
ні чого нема.
Коментарі (1)
ві дді лення.
Термінал, в який вклала картку, щоб зарахувати кошти і сплатити комунальні послуги, зді йснив перезавантаження програмного забезпечення в той час, коли зараховувалась готі вка на картку,
пі сля чого картку та 1000 гривень термінал не повернув.
Звертаючись до праці вникі в коли і як я можу повернути, кажуть через тиждень прийти, на будь-які інші питання ві дпові дають «не знаю».
Я черговий раз звернулась до
ві дді лення, картку з терміналу вийняти, але 1 тисячі гривень там немає, було сказано, чекайте — процедура зарахування може тривати 2 тижні… Ви знущатися *****, які два тижні? Мені потрі бно своєчасно оплатити компослуг, але через і нвалі дні сть процедури повернення кошті в на картку не можу.Продовжую переглядати баланс картки, але крі м « дулі » там
ні чого нема.
Ответ банка
14 квітня 2020, 16:44
Доброго дня! Перепрошуємо за спричинені незручності. Вам необхідно у відділенні банку, де встановлено це термінал, написати заяву про повернення коштів. Після чого протягом 40 днів ваша заява буде розглянута та перевірена.
Просто жахливий банк, в якому завідувач відділення у місті Надвірна дозволяє собі привселюдно кричати, психологічно тиснути, принижувати і поводитися непрофесійно з клієнтами. Такого приниження я не відчувала ніде і ніколи. Просто найгірший непрофесійний банк, з яким нікому не раджу мати праву саме через таких безкарних людей, які дозволяють собі все. Гірних працівників просто не бачила у жодному банку, а це завідувач!!! Уявляю, що можна тоді голові банку.
Написати коментар
Ответ банка
15 січня 2020, 16:51
Доброго дня! Перепрошуємо за подібну ситуацію, дозвольте в ній розібратись. Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень деталі ситуації, коли ви відвідували відділення, ваше ПІБ та контактній номер телефону. Ситуацію перевіримо та проведемо роботу зі співробітником.