Відділення Ощадбанку: Мукачево, вул. Ярослава Мудрого (Леніна), 11
Адреса:
Закарпатська область, Мукачево, вул. Ярослава Мудрого (Леніна), 11
Телефон:
+38 (03131) 3-99-20, (03131) 3-99-00
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00 - 17:00, перерва: 13:00 - 14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Yasobaka
30 листопада 2024, 22:47
Добрый день, у меня есть зарплатная карта в Ощад банке, заблокировали мне ее из-за кредита с которым я сейчас разбираюсь, исполнитель рассмотрел мое заявление, и направил заявление в банк, что бы я смогла использовать 14200 в месяц, пока разбираюсь с этим кредитом, потом решу этот вопрос, но заявление было направлено еще 20.11.2024, сейчас почти 01.12.2024, в других банках этот вопрос решался очень быстро, но не в Ощад банке, я нахожусь в румынии с маленьким ребенком, у меня травма ноги и мне тяжело ходить, и я не могу добиться информации от банка получали ли они извещение от исполнителя, горячая линия говорит нужно узнавать в отделении только, по номерам которые мне дали я не могу дозвониться в банк, приехать физически мне очень трудно, и затратно, я приеду что бы снять свои деньги, но помочь мне никто не может, и не хочет, помогите пожалуйста узнать информацию, на 1545 я позвоню обязательно, но это какой-то кошмар
Коментарі (1)
Заблокували рахунок, не дають ні завести грн ні вивести. Ніякі заяви, пояснення походження коштів нічого не допомагає. Наявність депозитів. Є знайомі кому вже 2 місяці не розблоковувати і навіть не знають, що робити. Людина, яка відповідає за блокування і розблокування некомпетентна! Андрюк Святослав Георгійович. Подібні блокування в інших банках вирішуватися за декілька годин.
Написати коментар
Я ще не бачила таких некомпетентних працівників в жодному банку.
Які навіть не намагаються якось вникнути та допомогти вирішити питання.
Тупо тягнуть час, ганяють один до одного, потім нічим не аргументуючи відмовляють.
Я сьогодні намагалась отримати гроші по довіреності замість батька, який тимчасово не може це зробити
Довіреність оформлювалась за пропозицією співробітників банку, коли ми приходили вперше, потім ми приходили з чорнеткою довіреності від нотаріуса.
Вони сказали, що з цим документом я зможу отримати картку та без обмежень знімати в касі гроші.
По факту, коли дійшло до діла, картку замовити вони не змогли, і збрехати, що ми її не замовляли 🤦(нам треба було перевипустити пенсійну картку).
На гарячій лінії потім сказали, що в саме нашому випадку нам треба було це робити лише в нашій області.
В мене питання, чому співробітники банку відділення Мукачево цього не знали та морочили нам голову?
Якщо картку зажує банкомат то довіреність теж не допоможе отримати картку.
По факту ми зря витратили гроші на неї, а співробітники банку не хочуть робити нічого. На гарячій лінії кажуть одне, ми дзвонили в Київ, в Мукачеві в них свої закони і плювали вони на все.
Вони просто знущаються зі своїх клієнтів.
Не дають гроші наші тому, що не хочуть 🤷
Аргументів немає.
Прямим текстом сказали, що якщо б я принесла гроші вкладати, або зробити депозит, то стояла б черга з охочих мене обслужити.
Важливо, після того, як мій батько в відділені змінив свій мобільний, через годину дзвонили аферисти)))
В нашої родини є серйозні підозри вважати, що деякі співробітники банку є аферистами.
Прошу вище начальство, якщо воно читає це, розібратись з цією проблемою.
Зараз на фронті проливається кров за незалежність нашої країни, я вважаю, що треба наводити порядки на всіх ланках.
Якщо комусь не подобається працювати в цьому банку, то хай звільняє місце, а працює хтось адекватний та кваліфікований, який поважає свою працю та клієнтів.
Я впевнена, що таких охочих буде багато.
Коментарі (3)
Які навіть не намагаються якось вникнути та допомогти вирішити питання.
Тупо тягнуть час, ганяють один до одного, потім нічим не аргументуючи відмовляють.
Я сьогодні намагалась отримати гроші по довіреності замість батька, який тимчасово не може це зробити
Довіреність оформлювалась за пропозицією співробітників банку, коли ми приходили вперше, потім ми приходили з чорнеткою довіреності від нотаріуса.
Вони сказали, що з цим документом я зможу отримати картку та без обмежень знімати в касі гроші.
По факту, коли дійшло до діла, картку замовити вони не змогли, і збрехати, що ми її не замовляли 🤦(нам треба було перевипустити пенсійну картку).
На гарячій лінії потім сказали, що в саме нашому випадку нам треба було це робити лише в нашій області.
В мене питання, чому співробітники банку відділення Мукачево цього не знали та морочили нам голову?
Якщо картку зажує банкомат то довіреність теж не допоможе отримати картку.
По факту ми зря витратили гроші на неї, а співробітники банку не хочуть робити нічого. На гарячій лінії кажуть одне, ми дзвонили в Київ, в Мукачеві в них свої закони і плювали вони на все.
Вони просто знущаються зі своїх клієнтів.
Не дають гроші наші тому, що не хочуть 🤷
Аргументів немає.
Прямим текстом сказали, що якщо б я принесла гроші вкладати, або зробити депозит, то стояла б черга з охочих мене обслужити.
Важливо, після того, як мій батько в відділені змінив свій мобільний, через годину дзвонили аферисти)))
В нашої родини є серйозні підозри вважати, що деякі співробітники банку є аферистами.
Прошу вище начальство, якщо воно читає це, розібратись з цією проблемою.
Зараз на фронті проливається кров за незалежність нашої країни, я вважаю, що треба наводити порядки на всіх ланках.
Якщо комусь не подобається працювати в цьому банку, то хай звільняє місце, а працює хтось адекватний та кваліфікований, який поважає свою працю та клієнтів.
Я впевнена, що таких охочих буде багато.
Только Ощадбанк придумал бред про «стандартную и необходимую» процедуру актуализации. Не знаю ни одного другого банка, который своих работников грузил такой дурью. Причем никакой цифровизацией тут не пахнет, только лично в очередь.
По факту организовано ужасно. народу тьма, кругом очереди. Один раз даже дошел до работницы, но она мне объяснила, что помочь не может — у них неполадки с программным обеспечением. Попробовал записаться через сайт на конкретное время. Пришел в 9:00. персонал ничего не знает о такой опции, как обслуживание без очереди по этой записи, предлагает отстоять очередь. Руководителю отделения тупо наплевать. Более маразматического банка не встречал. И всю эту дурь надо было придумать в военное время, когда отделения переполнены переселенцами, и сами отделения могут закрыться в любой момент из-за воздушной тревоги. Совковый идиотизм — в чистом виде.
Коментарі (15)
По факту организовано ужасно. народу тьма, кругом очереди. Один раз даже дошел до работницы, но она мне объяснила, что помочь не может — у них неполадки с программным обеспечением. Попробовал записаться через сайт на конкретное время. Пришел в 9:00. персонал ничего не знает о такой опции, как обслуживание без очереди по этой записи, предлагает отстоять очередь. Руководителю отделения тупо наплевать. Более маразматического банка не встречал. И всю эту дурь надо было придумать в военное время, когда отделения переполнены переселенцами, и сами отделения могут закрыться в любой момент из-за воздушной тревоги. Совковый идиотизм — в чистом виде.
Ответ банка
26 грудня 2022, 16:17
Добрий день. Період оновлення інформації для кожного клієнта встановлюють індивідуально за сукупністю факторів, визначених постановою НБУ Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу від 20.05.2020 №65, але не рідше ніж раз на п’ять років. Ви дійсно можете призначити зустріч, та прийти у відповідний час для обслуговування. Ми перевіримо ситуацію по відділенню в яке Ви зверталися, чому не прийняли по електронному запису. Перепрошуємо за незручності.
Доброго дня. Мене звати Світлана Комлєва.Вже протягом трьох місяців яне можу у своєму відділенні отримати кошти за субсидію, які знаходяться у мене на картковому рахунку. (Це субсидія від держави ) Справа в тому, що УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ МУКАЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ допустило помилку в моїх паспортних даних, однак, свою помилку вони виправили і повідомили про це в Мінсоцполітики. З Києва до управління соцзахисту вже тричі приходило підтвердження, що дані змінені, однак, у відділені банку, досі вибивають мої старі дані. через це, мені не можуть відкрити картковий рахунок для отримання грошей. Підкажіть, куди звернутись і хто має виправити ці дані в реєстрі? Про мою проблему в банку знають, однак допомогти не можуть нічим. Адже самостійно вручну мої дані вони не мають права виправляти. Кому я ще маю доводити, що я це я??? Чи мені потрібно їхати до Києва, писати якісь звернення? Що мені робити?
Написати коментар
Ответ банка
13 вересня 2019, 11:54
Доброго дня! Хочемо зазначити, що банк отримує відомості для нарахування субсидій від УПСЗН. В даному випадку для відкриття рахунку та виплати вашої субсидії банку необхідно отримати коректну інформацію щодо ваших персональних даних. Будь ласка, зверниться до УПСЗН с заявою про оновлення реєстру субсидіантів.
При сплаті земельного податку в касі потрібно було додатково сплатити по 20 гр за кожну квитанцію ( три квитанції ). Рахунок за яким сплачувався податок однаковий. Цікаво почути пояснення. Може зразу вже по 200 гр брати?
Коментарі (5)
Ответ банка
22 серпня 2019, 10:00
Доброго дня!
Тарифи банку ринкові.
Для мінімізації затрат на сплату комісії, радимо скористатись Ощад 24/7.
Тарифи банку ринкові.
Для мінімізації затрат на сплату комісії, радимо скористатись Ощад 24/7.
Сегодня мне пришла СМС INFORMUEMO PRO ZABORHOVANIST PO KARTI OSCHADBANKU. DLIA POHASHENNIA ZABORHOVANOSTI ZAVITAITE V NAIBLYZHCHE VIDDILENNIA OSCHADBANKU с этим текстом… Но какая помню я закрывала карточку в вашем банке. Украина Город Мукачево Я.Мудрого 11 еще год тому так почему они мне снова присылают всякую дрянь? Не понимаю!!! Что вы на это можете сказать?
Написати коментар
Ответ банка
25 жовтня 2017, 12:33
Доброго дня!
Для проверки информации по карте рекомендуем обратиться в контакт-центр по номеру 0800 210 800.
Для проверки информации по карте рекомендуем обратиться в контакт-центр по номеру 0800 210 800.
Добрый день!
У меня 2 месяца тому банкомат съел карточку, как ответили мне в отдаление закончился строк действия ее!!! Ну ладно, я пришла с паспортом для заказа новой карточки:
— сначала что то не могли внести данные
-потом постоянно какие то ошибки выбивало!!!
— отношение персонала ужасное, хамски разговаривают, швыряют документы, за 30-40 минут до обеденного перерыва они уже не принимают!
— и вот пошёл уже 2 месяц как я хожу за своей карточкой, и постоянно только один ответ, ее нету, так как произошла ошибка!!!
Коментарі (2)
У меня 2 месяца тому банкомат съел карточку, как ответили мне в отдаление закончился строк действия ее!!! Ну ладно, я пришла с паспортом для заказа новой карточки:
— сначала что то не могли внести данные
-потом постоянно какие то ошибки выбивало!!!
— отношение персонала ужасное, хамски разговаривают, швыряют документы, за 30-40 минут до обеденного перерыва они уже не принимают!
— и вот пошёл уже 2 месяц как я хожу за своей карточкой, и постоянно только один ответ, ее нету, так как произошла ошибка!!!
Ответ банка
3 травня 2017, 15:38
Добрый день! Приносим свои извинения за сложившуюся ситуацию. Деньги Вы можете снять с паспортом по номеру счета, в отделении, в котором счет открыть, а перевыпуск — закажите через контакт-центр по номеру 0 800 210 800. С сотрудниками отделения будет проведена работа
К сожалению, жути не так уж и мало.Чем чаще возникают вопросы, тем более временных и нервных затрат.Особенно с представителями КЦ.
Но хочется отметить и положительное.Хол-менеджеры отделения, одну девушку зовут Габриэлла, имя её коллеги не знаю, всегда приветливы и корректны.Приятно у них уточнять то, что нужно.Но скорее, это их личная заслуга, чем руководства.
Спасибо.
Написати коментар
Но хочется отметить и положительное.Хол-менеджеры отделения, одну девушку зовут Габриэлла, имя её коллеги не знаю, всегда приветливы и корректны.Приятно у них уточнять то, что нужно.Но скорее, это их личная заслуга, чем руководства.
Спасибо.
Ответ банка
7 грудня 2016, 16:45
Добрый день.
Отлично, что Вам понравилось обслуживания. Для нас важна реакция клиентов!
Отлично, что Вам понравилось обслуживания. Для нас важна реакция клиентов!
Написав заявление о замене пенсионной карточки, у которой истёк срок действия, неоднократно обращалась в отделение, всякий раз выстаивая очередь.В итоге мне пообещали позвонить.Хотя в других банках предусмотрено общение с персональным менеджером.Так и не позвонили.Карточку в итоге получила, зато теперь не могу войти в свой личный кабинет.Мне сообщают о неправильно набранных данных.Пытаюсь возобновить пароль — сообщают об ошибке и предлагают перезвонить в контакт — центр.Куда с огромным неуспехом не могу дозвониться длительное время.
На карточке находятся средства в мобильных сбережениях, которые мне могут понадобиться.Уважаемые сотрудники банка, подскажите, что мне делать? Часами звонить или выстаивать очередь в отделении в очередной раз?
P.S.Собиралась открывать депозит, но при таком сервисе возникают глубокие сомнения стоит ли вообще держать здесь свои деньги.
Коментарі (2)
На карточке находятся средства в мобильных сбережениях, которые мне могут понадобиться.Уважаемые сотрудники банка, подскажите, что мне делать? Часами звонить или выстаивать очередь в отделении в очередной раз?
P.S.Собиралась открывать депозит, но при таком сервисе возникают глубокие сомнения стоит ли вообще держать здесь свои деньги.
Ответ банка
7 листопада 2016, 11:28
Добрый день. Приносим извинения за неудобства. Мы знаем и идентифицируем свои проблемы. Каждый день мы работаем над усовершенствованием услуг и сервисом Банка. К сожалению, это требует некоторого времени. В том числе в контакт центре сейчас ведётся работа по набору и обучению новых операторов. Повторно приносим извинения за неудобства. Рады, что проблема решена!