Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Виноградів, пл. Миру, 3
Адреса:
Закарпатська область, Виноградів, пл. Миру, 3
Телефон:
+38 (03143) 2-59-05, (03143) 2-59-00
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-16:30, Сб: 08:00-15:30, перерва: 13:00-14:00, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
16 серпня 2018, 13:56
Доброго дня! Щиро вдячні за Ваш відгук. Завжди раді допомогти.
Я постійний клієнт Ощадбанку. Всі свої операції здійснюю тільки через Ощадбанк вже більше 10 років. Останнім часом дійсно можу підтвердити факт, що Ощадбанк дійсно змінюється. Я бачу нові, приємні лиця, які в будь який момент готові допомогти в кожній операції. Працівники банку охоче і доступно роз'яснюють нові можливості банку. Мені подобається як вони піклуються про клієнта. Але, я мушу виділити момент, який я наблюдала в банку декілька разів. Перебуваючи в відділенні банку, мужчина середніх віків (очевидно працівник банку) при присутності клієнтів вирішува з працівниками нещрозумілі питання, цим самим блокуючи буденну роботу банку. Для нас присутніх було цеивидовище дуже не приємно. Я рахую, що всі внутрішні питання вирішуються один на один і не в присутності клієнтів. Мені хотілося б бачити оновлений, що ощадбаннк дійсно змінюється і зможе конкурувати з комерційними банками. Але, на мою думку внутрішні моменти банку не мають впливати на безперервне обслуговування клієнтів. Я від всього серця бажаю процвітання і розвитку Ощадбанку!
Коментарі (1)
Ответ банка
26 вересня 2016, 12:10
Добрий день. Дякуємо за Ваш відгук. Ми розгянемо Вашу пропозицію детально.
Як завжди — банкомати не працюють. То порожні, то — перерва у них. За тиждень можна готівку отримати 2-3 рази. І не більше. Хіба що ходити по місту і шукати інші банкомати… І знову ж комісія. Зайшов не давно до центрального відділення банку у м. Виноградів (Закарпаття) щоб зняти готівку з карточки… Чергааа… капец. простояв годинку… Дочекався… готівку зняли з картки… Стою в черзі в касі… Ще годинка пройшла. І це треба пів дня потратити, щоб отримати свої гроші. Теж цікаве: поки стою в черзі, без «Доброго дня», без нічого проривається крізь чергу керуюча відділенням і при нас починає кричати на своїх працівників, тикати якісь бумаги. Дівчина, яка обслуговували, вже напевно і забула що робила до того. Культура ВИЩОГО РІВНЯ!!! Про етику напевно тут не читали. Теж цікаве, теж напевно «мотивує» своїх працівників… Тобто в касі на вікнах стоїть вивіска «У разі відмови касира прийняти платежі, зверніться до керуючої». Це ж їхня робота!!! Чому я маю ходити і виясняти?!!! лозунг банку «Мій банк. Моя країна» — Не дай Бог!!!
Написати коментар
Ответ банка
31 серпня 2016, 12:54
Доброго дня. Приносимо вибачення за дану ситуацію! Приймемо міри, щодо вдосконалення якості осблуговування, дотримання високих стандартів та корпоративної етики. Дякуємо за відгук.
Пішла в Ощадбанк. Їй співробітниця банку коротко і ясно пояснила що вимагається, взяла документи, номер телефону, повідомила коли передзвонить. Передзвонила як і обіцяла, в телефонному режимі з'ясувала додаткову інформацію, відкрила рахунок, аккаунт в Corplight, повідомила коли прийти забрати документи. Все чітко, все працює.
За 8 років у Приватбанку ні разу ми не були так вражені професіоналізмом, швидкістю і відповідальністю працівника.