Відділення Ощадбанку: Житомир, м-н С. П. Корольова, 8
Адреса:
Житомир, м-н С. П. Корольова, 8
Телефон:
+38 (0412) 47-27-50, +38 (0412) 41-85-04
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-17:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ne4
12 березня 2024, 18:22
Любий Ощаде, ми познайомились з тобою разом із моєю першою зарплатою, у далекому 2018му. Я вважала тебе найкращим банком, бо ти державний, віддаючи перевагу тобі, а не 'АТ КБ «ПриватБанк», була впевнена в тобі. Ненадовго ми розлучились, коли я звільнилась, а потім знов зустрілись по роботі, бо я обрала тебе, Ощаде. Пенсія, зарплата, видавай мені все і я буду вдячна. І тут я стикнулась з виконавчим провадженням, арештом коштів і чорною смугою в житті. Я розраховувала на тебе, Ощаде, більше, ніж на довбня-виконавця, який розблокував не той рахунок. Ощаде, я писала і дзвонила, просила і благала мені дати хоч якийсь номер телефону, куди можна подзвонити, але скрізь чула лиш мовчання в слухавку. Постанова, направлена 6 березня ще навіть не в опрацюванні, хоча ти знаєш про мене, Ощаде. Я сподіваюсь. Мені прийшла вже друга пенсія, а ти все ще мовчиш. Ця вся історія — останній раз, коли я з тобою взаємодію, Ощаде. Прощавай. Більше ніколи.
Коментарі (12)
Этот отзыв касается абсолютно всех отделений ощад банка!
первое — это приложение ощада — оно ужасное, хуже приложение чем в ощада нужно еще поискать, иногда даже войти не получается, про удобство использования я уже молчу
второе — это устаревший банк по абсолютно всем критериям и ХУДШИЙ банк Украины!
третье — это СМС ИНФОРМИРОВАНИЕ которое спишет каждого месяца приличную сумму с вашего счета! нет денег на карте = ощаду наплевать — готовьтесь платить долг даже по дебетовой карте с отключенными лимитами
четвертое — это закрытие счета, думали все так просто?) а нет вам нужно обращаться ИМЕННО В ТО ОТДЕЛЕНИЕ ГДЕ ОТКРЫВАЛИ СЧЕТ и не смотря на все жалобы пользователя этот банк ПЛЕВАТЬ ХОТЕЛ и на сегодня ниче не поменялось
пятое — ЭТОТ БАНК НАРУШАЕТ ЗАКОН! в частности — постановление Кабинета Министров Украины от 15 апреля 2020 года № 278
заключение: даже врагу не пожелаю связываться с этим СКАМ-банком!
Написати коментар
первое — это приложение ощада — оно ужасное, хуже приложение чем в ощада нужно еще поискать, иногда даже войти не получается, про удобство использования я уже молчу
второе — это устаревший банк по абсолютно всем критериям и ХУДШИЙ банк Украины!
третье — это СМС ИНФОРМИРОВАНИЕ которое спишет каждого месяца приличную сумму с вашего счета! нет денег на карте = ощаду наплевать — готовьтесь платить долг даже по дебетовой карте с отключенными лимитами
четвертое — это закрытие счета, думали все так просто?) а нет вам нужно обращаться ИМЕННО В ТО ОТДЕЛЕНИЕ ГДЕ ОТКРЫВАЛИ СЧЕТ и не смотря на все жалобы пользователя этот банк ПЛЕВАТЬ ХОТЕЛ и на сегодня ниче не поменялось
пятое — ЭТОТ БАНК НАРУШАЕТ ЗАКОН! в частности — постановление Кабинета Министров Украины от 15 апреля 2020 года № 278
заключение: даже врагу не пожелаю связываться с этим СКАМ-банком!
Ответ банка
14 лютого 2022, 11:23
Доброго дня!
Перепрошуємо, якщо внаслідок технічного збою не вдалось увійти в додаток. Такі моменти стараємось вирішувати якомога швидше.
Рекомендуємо обрати безкоштовний канал інформування — push-сповіщення або e-mail та не сплачувати комісію за смс-інформування. Змінити канал інформування можна через чат-бот або контакт-центр за номером телефону 0800210800.
Рахунок справді можливо закрити саме в тому відділенні, де здійснювалось його відкриття. Перепрошуємо за можливі незручності.
З повагою, команда Ощадбанку.
Перепрошуємо, якщо внаслідок технічного збою не вдалось увійти в додаток. Такі моменти стараємось вирішувати якомога швидше.
Рекомендуємо обрати безкоштовний канал інформування — push-сповіщення або e-mail та не сплачувати комісію за смс-інформування. Змінити канал інформування можна через чат-бот або контакт-центр за номером телефону 0800210800.
Рахунок справді можливо закрити саме в тому відділенні, де здійснювалось його відкриття. Перепрошуємо за можливі незручності.
З повагою, команда Ощадбанку.
Відповідь адміністратора
11 лютого 2022, 18:39
Отзыв засчитан (на 11.02.2022).
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
22.05.2019 о 09.10 був у відділенні ощадбанку на пл. Королева, 8 в м. Житомир, необхідно було сплатити за навчання. Загальне враження – ЖАХЛИВЕ (в частині обслуговування ра роботи працівників банку). Ну поперше станом на 09.10 з 3-х кас працювала лице одна (хоча було видно що в інших касах працівники на місцях але займаються іншими справами) і все це не звертаючи увагу що перед касою черга з 14 чоловік. Простоявши в черзі (25 хв) за навчання так і не сплатив- з не зрозумілих питань працівник ЛІНІЧУК Ірина Олександрівна, окрім необхідних реквізитів для сплати (були надані), з незрозумілого приводу почала вимагати паспорт (якого на той час не було). Дарма витрачений час. Мене, як працівника державної установи, здивувало те, що інша працівниця банку (25-27 років), о 09.20 тільки прийшла до приміщення банку, зайшовши до каси, поспілкувалася с працівником каси (не зважаючи на чергу), пішла у підсобне приміщення переодягатись та через 5 хв вийшла до зали до такої ж працівниці, яка чекала іншу біля кофейного апарату на ранкову каву (скільки я був стільки вони спілкувались між собою) і все це не зважаючи на те, що у залі біля 3-х наявних терміналів стоїть черга (чоловік 10-12) пенсіонерів, та намагаються розібратись у поводженні з терміналами. До приміщення банку зайшло 2-і жінки (років по 45), та замість працівників банку інші люди поясняли їм як де і як здійснити фінансовий платіж. Одним, словом – ЖАХ, не рекомендую цей банк. «гарнюнь дівчаток» понабирали для дизайну приміщення але, як функціонування фінансової установи, все цим обмежилось. Начальнику відділення – окреме «незадовільно» за організацію роботи відділення.
Коментарі (2)
Ответ банка
23 травня 2019, 14:25
Доброго дня!
Дякуємо за сиглан, розберемося з ситуацією, проведемо зі співробітниками роботу на предмет обслуговування клієнтів.
В свою чергу рекомендуємо скористатись альтернативними каналами обслуговування Ощад 24/7, де ви зможете сплачувати платежі з нижчою комісією, та виконувати багато інших операцій, не відвідуючи відділення банку.
Дякуємо за сиглан, розберемося з ситуацією, проведемо зі співробітниками роботу на предмет обслуговування клієнтів.
В свою чергу рекомендуємо скористатись альтернативними каналами обслуговування Ощад 24/7, де ви зможете сплачувати платежі з нижчою комісією, та виконувати багато інших операцій, не відвідуючи відділення банку.