Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Ощадбанку: Малин, пл. Соборна, 12-А

Адреса:
Житомирська область, Малин, пл. Соборна, 12-А
Телефон:
+38 (04133) 5-11-70, +38 (04133) 5-12-12
Час роботи:
Пн-Пт: 08:00-17:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
22 лютого 2021, 14:18
В октябре 2020 года у меня закончилась пенсионная карточка (военный пенсионер).Прописан я в г. Житомир, но проживаю на данный момент в г. Малин Житомирской обл. Зашел я в отделение Ощадбанка, чтобы оформить новую карточку. Мне ответили, что это не возможно и необходимо ехать в г. Житомир или обратиться на линию Ощадбанка с просьбой о перевыпуске карточки. Оператор мне объяснил, что перевыпуск карточки будет стоять 30 грн. Я согласился. Доставка карточки будет стоить еще 40 грн. Я согласился. Дальше мне сказали, что эту карточку заблокируют и при получении за разблокировку я должен заплатить 50 грн. Тут я уже не выдержал и порекомендовал им ее у себя оставить. Пошел я в отделение опять и там мне оформили перевыпуск и сказали, что надо будет лишь за доставку заплатить 40 грн. Карточка должна быть через 2 недели. Пришел за карточкой через 3 недели. И оказалось, что ее и в помине нет и не будет.
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
22 лютого 2021, 14:30
Доброго дня! Уточніть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та адресу відділення, до якого звертались. Ситуацію обов'язково перевіримо та надамо зворотній зв'язок.
3
6 травня 2019, 11:06
Я много лет являюсь клиентом Ощадбанка. Получала здесь выплаты разных направлений. Последние 7 лет работаю так же в сети по системе дропшипинг( посредник между покупателем и оптовым складом в покупке).
В январе перевела выплату алиментов на ребенка в данный банк тоже, так как планировала еще открыть здесь депозит на обучение того же ребенка! С января на карту каждый месяц поступают средства, но снять я их не могу. Мне аргументируют это тем, что по карте были мошеннические действия в 2017 году. Отмечу, что эта карта была вообще открыта перед тем, как я перевела сюда алименты! По движениям на карте в 2017 году сейчас что-либо уже подробно вспомнить сложно, так как заказы приходят постоянно( в 99% это Приват, единицы просят на Ощад, вот теперь вижу, какие единицы!) и до сих пор, практически, ежедневно. Если есть какие-то ситуации, почему банк ничего не решает эти 4 месяца? Когда ребенок получит свои деньги? Эти деньги папа отправляет ему на обучение! А мы все ждем чуда от СБ банка, когда же там опомнятся и дадут вразумительный ответ и укажут четкие и конкретные временные рамки решения данной проблемы!
Обращаюсь в банк постоянно, как на горячую линию, так и в отделение! Результата — НОЛЬ!
Пожалуйста, отреагируйте хоть как-нибудь! Ребенок ждет свои деньги, а мы рассчитываем на адекватное и разумное скорое решения очень неприятной и до ужаса затянувшейся ситуации!!!
PS. Хочу заметить, что выплату в другой банк не перевожу, так как надеюсь все же, что этот банк ценит клиентов и решит эту ситуацию в ближайшее время!!!
Коментарі (8)
Ответ банка
Ощадбанк
6 травня 2019, 17:18
Добрый день!
Приносим извинения за неудобства.
Укажите в личные сообщения ваше ФИО и финансовый номер телефона.
Проверим информацию, предоставим обратную связь.
без оцінки
15 вересня 2016, 18:38
Додзвонююсь в колл-центр тільки після 15хв. очікування двічі поспіль для перевипуску карти, мені говорять що зараз зєднають з відповідальним працівником і після утримання лінія обривається кожного разу.Мене там вже «ігнорять».і чи можливо щоб домене перетелефонував сам співробітник.вже дві години зусиль і все марно.У вас сервіс чи якась контора в селі????
Коментарі (1)
Ответ банка
Ощадбанк
16 вересня 2016, 11:51
Добрий день. Ми з Вами спілкувались про це в особистих повідмоленнях. Перегляньте, будь ласка.
без оцінки
15 вересня 2016, 16:32
16.08.2016 мною було заблоковано втрачену картку через гарячу лінію та подано заявку на перевипуск нової, на що працівниця контакт-центру повідомила, що «з вами звяжуться на протязі 3-х днів.До мене перетелефонували 26.08.2016 і мною була передана інформація для перевипуску.(Це не перебор?)15.09.2016 я подзвонив на гарячу лінію, щоб перевірити чи готова моя картка, на що я почуввідповідь, що в мене не має нової картки, а моя заявка не опрацьована.Чи можливо таке? В мене прийняли повторно заявку і сказали чекати протягом 3-х днів.(як завжди 10.)Кошти я свої зняти не можу, тим паче що це зар.платна картка.Мені вічність чекати?І це вже друга ситуація за рік.минулого разу картку я чекав 2 місяці, бо як мені повідомили „в нас відбувся збій“.
Коментарі (2)
Ответ банка
Ощадбанк
15 вересня 2016, 17:01
Добрий день. Приношу вибачення від імені Банку за незручності. Після замовлення нової картки через 3 дні Ви можете уточнити номер нової картки і знімати кошти у будь-якому відділенні Банку.
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Ощадбанку за адресою Малин, пл. Соборна, 12-А. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Ощадбанку - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Ощадбанку розташованому за адресою  Малин, пл. Соборна, 12-А- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.