Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Житомир, вул. Перемоги, 15
Адреса:
Житомир, вул. Перемоги, 15
Телефон:
+38 (0412) 41-33-61, +38 (0412) 42-34-54
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
mamanay
9 січня 2024, 18:24
Батьку (84 роки) має в ощадбанку лише пенсійну карту, прийшло повідомлення, що відповідно «ВИМОГ НБУ», без дати на номеру, батько кожен місяць має інформувати банк про суму очікуваних надходжень! Ви це серйозно?
Коментарі (3)
11.07.2023 приватний виконавець виніс постанову про закінчення виконавчого провадження 65953751 і про зняття арешту з рахунків. 12.07.2023 виконавець надіслав відправлення Укрпоштою, а 14.07.2023 Ощадбанк отримав відправлення, що підтверджує трек номер листа 0600032429766. Перевіркою журналу реєстрації вихідної кореспонденції встановлено, що запис про направлення постанови про закінчення виконавчого провадження 65953751 до Ощадбанку зареєстровано 11.07.2023 за вихідним 6789.
Але вже пройшло півтора місяці, арешт досі не знято. То Ощадбанк не отримував постанову, то вона в черзі. Ще й смс з вимогами почали надходити «Prosymo terminovo splatyty prostrocheniy platizh -12,128.16 UAH za overdraftom, rakhunok 262060−41.
Berezhit sebe ta platit online http://oschadbank.ua/.» А за що я повинна платити? Я у вас нічого не позичала. Це ви мою зарплату не віддаєте. Ви свою кореспонденцію вчасно обробляйте, а потім смс надсилайте.
Отже, будем подавати до суду, тільки платити за суд буде Ощадбанк, оскільки виконавець усі свої обов’язки виконав.
Написати коментар
Але вже пройшло півтора місяці, арешт досі не знято. То Ощадбанк не отримував постанову, то вона в черзі. Ще й смс з вимогами почали надходити «Prosymo terminovo splatyty prostrocheniy platizh -12,128.16 UAH za overdraftom, rakhunok 262060−41.
Berezhit sebe ta platit online http://oschadbank.ua/.» А за що я повинна платити? Я у вас нічого не позичала. Це ви мою зарплату не віддаєте. Ви свою кореспонденцію вчасно обробляйте, а потім смс надсилайте.
Отже, будем подавати до суду, тільки платити за суд буде Ощадбанк, оскільки виконавець усі свої обов’язки виконав.
Если банк захочет, он снимет то количество денег которое ему нужно. То есть если вам Если нужно 5000, он снимет у вас 5000грн, но на руки вы получите только где-то 4000−4500грн. Как получилось у меня, снимала 5300грн — а получила 4300грн потому что так решил банкомат. А вернуть назад 1000 грн назад это что-то из мира фантастики, если человек находится не в Украине. И не важно пенсия или что-то другое. Они обанкротили меня на 1000грн. И им все равно когда звонишь на горячую линию. Они скажут что это «судебное дело» если я звоню и говорю от имени своей бабушки которая предоставила мне доступ и разрешила мне это делать (бабушке 80 лет она в целом до конца не понимает эти банковские структуры и ей не имеет значение каким я образом смогу вернуть её деньги которые она заработала по закону, так как я её родная внучка, дочь ее дочери, дозвонится с теретории на которой нет Ощадбанка очень до них очень сложно, тем более когда они придумывают любые отмазки ради того что бы не возвращать деньги человеку который заработал и заслужил чтобы их получить). Прошу продумать и принять альтернативные методы для возращения денег, так как это не честно наживаться на пожилых людях и грабить их за счёт их беспомощности. Прошу вернуть деньги которые ваш банкомат посчитал нужным забрать у моей 80-летней бабушки с инвалидностью (банкомат г. Житомир, вул. Перемоги 15), если этого не случится это будет на вашей совести. И наймите нормальных людей в коллцентр которые знают какие права есть у банка на который они работают, а не тех кто на тебя наорут по телефону и когда и спросишь чем они помогут в этом вопроси они не будут мычать и рассказывать версии которые не основаны на действительности!!!
Коментарі (4)
Ответ банка
29 серпня 2022, 8:11
Доброго дня.
Банкомат, як і будь-яка інша техніка час від часу може дати збій в своїй роботі і не виконати операцію клієнта яку він задав. Якщо в момент отримання готівки сума була видана частково, то власнику карти необхідно буде звернутися до установи банку для подання заяви-притензії. В заяві зазначається день проведення операції, час, сума запиту і номер карти, для повернення коштів. Важливо, що заява подається лише від держателя карти. Третя особа подати відповідну заяву не може. Щодо терміну подання заяви- клієнт може подати її не пізніше 120 днів з моменту проведення операції
Банкомат, як і будь-яка інша техніка час від часу може дати збій в своїй роботі і не виконати операцію клієнта яку він задав. Якщо в момент отримання готівки сума була видана частково, то власнику карти необхідно буде звернутися до установи банку для подання заяви-притензії. В заяві зазначається день проведення операції, час, сума запиту і номер карти, для повернення коштів. Важливо, що заява подається лише від держателя карти. Третя особа подати відповідну заяву не може. Щодо терміну подання заяви- клієнт може подати її не пізніше 120 днів з моменту проведення операції
Не цените своих клиентов. Открываете зарплатный счёт, но не делаете его целевым, а делаете поточным и в итоге этот счёт могут заблокировать, оставив человека без средств на существование! Телевидение нужно вызывать на всю эту не справедливость, наверное этим и займусь
Коментарі (4)
Ответ банка
3 листопада 2021, 17:51
Доброго дня! Всі рахунки, що відкриваються в банку є поточними. Це передбачено договором комплексного банківського обслуговування.
Відповідь адміністратора
6 листопада 2021, 9:36
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 06.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Моя бабця мала на випадок її смерті депозитний рахунок на якому 10 тис.грв, при оформленні ПРАЦіВНИКИ БАНКУ сказали, що поперше зможе зняти ці гроши через банкомат з карточки яку їй дали (але це вже була ПЕРША НЕПРАВДА, про яку ми дізналися вже пізно) потім сказали мої ще дивій бабці, що не хвилюйтеся, в випадку вашої смерті родичі зможуть забрати гроші з довідкою про смерть — це вже друга брехня. Хто працює в банках і чому вони мають право брехати???? ТАК І ЦЕ ЩЕ НЕ ВСЕ!!! Після смерті моєї бабці ніхто звичайно ж ГРОШІ НЕ ВІДДАВ а тільки повторили, що з довідкою про смерть прийдете по закінченні сроку депозита — ТРЕТЯ БРЕХНЯ. Сьогодні 15.08.2019 закінчився термін дії договору і моя мама пішла забрати тих 10 тис. щоб нарешті віддати заборгованості людям, які на той час допомогли з похоронами… І що ж ви думає сталося цього разу?????? Зі СКАНДАЛОМ вона пішла і БЕЗ ГРОШЕЙ, тому що потрібна ще купа документів з якими МАБУТЬ можна буде отримати ці гроші і через ще 6 місяців. Навіть начальниця цього відділу спілкувалася з моєю мамою. А для того щоб отримати ці документи, потрібно нотаріусу десь 1500 грв ще заплатити.
Питання: якого… ви там… працюєте, якщо ви самі не знаєте, що потрібно, чи якого… Ви бреше старим людям за ці їхні копійки???????????
ВЕСЬ ЦЕЙ ТЕКСТ БУВ З «МАТАМИ» ПРО ВАС, ВАШ БАНК І ВАШУ РОБОТУ, але щоб мене не заблокували то вийшло так.
Коментарі (2)
Питання: якого… ви там… працюєте, якщо ви самі не знаєте, що потрібно, чи якого… Ви бреше старим людям за ці їхні копійки???????????
ВЕСЬ ЦЕЙ ТЕКСТ БУВ З «МАТАМИ» ПРО ВАС, ВАШ БАНК І ВАШУ РОБОТУ, але щоб мене не заблокували то вийшло так.
Ответ банка
15 серпня 2019, 15:24
Доброго дня!
Прийміть співчуття за бабусю.
1) Зняти кошти з картки можливо, після закінчення депозиту. Коли кошти з депозитного рахунку перераховані на картковий.
2) Спадкоємець, після вступу в право на спадщину, з нотаріально-завіреною довідкою, звертається до відділення банку, де було відкрито депозитний рахунок. Після чого йде розгляд документів та виконується процес видачі депозиту.
Прийміть співчуття за бабусю.
1) Зняти кошти з картки можливо, після закінчення депозиту. Коли кошти з депозитного рахунку перераховані на картковий.
2) Спадкоємець, після вступу в право на спадщину, з нотаріально-завіреною довідкою, звертається до відділення банку, де було відкрито депозитний рахунок. Після чого йде розгляд документів та виконується процес видачі депозиту.
Добрый день. Я работаю в ощадбанке 15 лет. Но такой неблагодарной работы и зарплаты, еще никогда не было. Работаем больше 40 часов в неделю, где переработка не оплачивается. Планы сумасшедшие, которые выполняем и перевыполняем, а премии или незначительная, или вообще нет. Аргументирует начальство, тем что нет доходов. Зато управление наше получает от 80 до 200% премии в зависимости от дохода. Понабрали в отделы сотрудников, которые только протирают штаны. А все планы на сотрудниках филиалов. Которым премия не положена. Вот и работай за з/п 5000 грн. Аж стыдно сказать. У сотрудников банка, такая зарплата.
Коментарі (4)
Ответ банка
11 березня 2019, 10:42
Добрый день
Спасибо за сигнал. Давайте разберем по сути — пишите детали в личные сообщения.
Спасибо за сигнал. Давайте разберем по сути — пишите детали в личные сообщения.