Мінфін - Курси валют України

Встановити

Картки для онлайн покупок

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
vp298 26 травня 2021, 22:45
Відділення за адресою: Суми, вул. Козацький Вал, 1
Користуюся O. карткою уже понад 9 місяців.
Пару разів мав випадки коли розрахунок в інтернеті чи в терміналі проходив, як перекази на картку за рахунок кредитних коштів. Чомусь такі операції не блокувалися, навіть коли приходило 3D Secure пароль для підтвердження. Але добре — вважай там я винен, але це приховані комісії врезультаті.
Обрав цю картку через кешбек на онлайн оплати. Оскільки це основна функція картки, то скажу так: невідомо як той кешбек нараховується, але ± він буде. Бували місяці коли кешбек приходив такий, яким я його очікував, відповідно до витрат. Бували місяці коли приходило набагато менше, а потім приходило більше. Виписку ж по кешбеку можна отримати виключно прийшовши у відділення, що не зручно. Та й з мене вистачило оформлення картки, коли був призначений час, я прийшов на нього (робочий час), чекав півгодини в черзі, і ще півгодини заповнювали документи, які я заповнив онлайн.
Сам мобільний додаток малофункціональний, але нещодавно хоч додали mcc код до операцій. До речі, перевити чи операція дійсно була онлайн можна хіба приєднавши картку до Mastercard Bilshe, якщо ж Visa то ви й приблизно не зможете підрахувати кешбек, який очікувати.
Операції проходять впродовж 3−4 днів, а не як в зручному банку на М.
Підтримка мені жодного разу не допомогла по суті. Переправляла на документи на сайтах, поки я не показав, що як виявилося вони не оновили на сайті документ з умовами кешбеку. Ну короче: ввічлива підтримка, але користі нуль.
Дуже часто телефонують з відділення де я отримував картку, з приватних номерів і пропонують кредит. Це погано.
O.Bank
Відповідь банку
O. Bank 24 червня 2021, 17:10
Доброго дня!
Дякую за розгорнутий відгук. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної вами в кінці ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер телефону та електронну адресу для надання відповіді.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися