Мінфін - Курси валют України

Встановити

Це явно не онлайн банк, краще не зв"язуватись

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Николай RA 10 квітня 2020, 12:35
Після встановлення додатка та внесення всіх даних має прийти смс з кодом який потрібно ввести «для підтвердження кредит ліміту», так от читайте уважно що в додатку в це момент пише, я десь не вгледів чи то там нічого не було написано, але вийшло так що мій кредит ліміт був 0грн. хоча обіцяють на сайті та в рекламах огого, тому знайте що розводняк) Для справки я не студент і не бідна людина. Якщо не вгледіли, що на екрані пише та звернетесь в підтримку за інформацією по ліміту і робітник буде казати що в нас такої інформації немає, то знайте, що це спеціально морозяться тому що вам не дали кредиту, а щоб не втратити вас та все таки заставити стати їх клієнтом, вони скажуть, отримайте картку і зможете дізнатись свій ліміт.

Додаток не працював три доби як можна довірити свої гроші такому супер Обанку(ідея банку)? І взагалі можна назвати банк онлайн чи цифровим коли саме основне таких банків як додаток не працює або постійно видає помилки?

Ще цікавий момент, кур«єр який доставляє картку не є співробітником банку, тобто постороння людина. Він без пояснень відфотографує на власний телефон всі сторінки паспорту, а це по суті незаконно, я вже мовчу про елементарну безпеку та використання даних людини в своїх цілях. На мій запит в підтримку хвилин десять не могли відповісти, хоча йшов досить активний діалог, відповіли що з кур»єром підписують бумажку про нерозголошення, я поржав і зрозумів що просто відбрехались. Для отримання паспортних даних людини банк використовує додаток, де в рази якісніше фото робить клієнт а не кур«єр на капоті машини, при тому що коли клієнт зробить неякісно то підтримка забраковує фото і прийдеться через додаток перефотографувати, чому кур»єр вчиняє такі незаконні дії це підозріло і не зрозуміло.

Ну а якщо ви все таки надумали стати їх клієнтом, то зверніть увагу на те що номер картки, дата та сівіві код знаходяться з однієї сторони, сам код нічим не замаскований, і коли кур«єр фотографуватиме вас з карткою, то хоча б прикривайте код, так як знову ж таки, всі ці фото робляться на приватний, тобто власний телефон кур»єра і ці фото лишаються в його, а якщо навіть він не скористається у власних цілях то нема гарантії що ці фото в реальном часі упливають в простори інтернету.

З принципів користування онлайн банками і не тільки українськими, суть полягає в безпеці і мінімум гемора клієнту, а саме, через додаток зфотографував паспорт, і через декілька днів кур«єр або пошта доставила на дом, в крайніх випадках кур»єр може звірити дані з оригіналом, або ж можуть запросити фото додаткового документа.

Самому банку порекомендую передивитись своє бачення онлайн банку, та підлаштувати його під загальні поняття онлайн банка, а ще краще просто пройдіть процедуру реєстрації монобанка і ви зрозумієте що це таке. І не жмотіться на кредити тоді і люди підтянуться ця схема десятки років працює, з часом вона вернеться в кратном розмірі.

Коментарі - 1

+
0
sergzz
sergzz
11 квітня 2020, 20:05
#
Позвонил узнать на горячей линии банка по поводу вышеописанного. Мне ответили следующее:

1. Курьер якобы является сотрудником банка.
2. Курьер якобы делает фотографии не на свой телефон а в приложении. На вопрос зачем это делать если фото документов уже были загружены ранее в приложение при регистрации оператор ответить не смог.
3. Якобы фотография с картой не нужна, нужна фотография с паспортом.

Хотелось бы увидеть комментарии банка по поводу разногласий данных горячей линии и человека реально получавшего карту.

Также интересуют ответы банка на следующие вопросы:
1. Почему нельзя получить карту в отделении в Киеве если я не хочу получать ее через курьера?
2. Можно ли отменить заказ карты в сделанный в приложении учитывая вышеперечисленные проблемы с безопасностью личных данных?
Или хотя бы поменять тип карты на другой, выдаваемый через отделение?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / O.Bank 💰 / Відгуки про O.Bank 📝 / Це явно не онлайн банк, краще не зв"язуватись