Йшов 2020 рік....
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
1 — Реєстрація. Якщо ви діючий клієнт ІдеяБанку, вам потрібно поїхати на відділення, підключити фінансовий номер телефону (і тут в мене замкнуло щось в голові з одним питанням — а як банк ідентифікує клієнтів?).Ок, поїхала на відділення, пройшла реєстрацію, заходити в додаток — ваш профіль заблоковано, зверніться в підтримку.
2. Користування. Забіжу наперед і скажу, що не користуюсь додатком. Звернулась на гарячу лінію Банка, де хлопчик для ідентифікації прохав назвати ПІБ, РНОКПК, номер паспорту…
На всі мої питання типу якого лисого знаходячись посеред вулиці я маю вголос називати свою персональну інформацію почула лише, що така політика банку для ідентифікації клієнта…… а нащо я підключала фінансовий номер… для мобільного додатку і так діалог по колу, проблема залишилася не вирішеною.
З такими закидонами бажання співпрацювати з цим банком далі просто відсохло і відпало