Відділення O.Bank: Суми, вул. Козацький Вал, 1
Адреса:
Суми, вул. Козацький Вал, 1
Телефон:
+38 (054) 261-22-29, +38 (050) 374-57-34
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:15 (каса: 09:00-18:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
24 червня 2021, 17:10
Доброго дня!
Дякую за розгорнутий відгук. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної вами в кінці ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер телефону та електронну адресу для надання відповіді.
Дякую за розгорнутий відгук. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної вами в кінці ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер телефону та електронну адресу для надання відповіді.
Пару разів мав випадки коли розрахунок в інтернеті чи в терміналі проходив, як перекази на картку за рахунок кредитних коштів. Чомусь такі операції не блокувалися, навіть коли приходило 3D Secure пароль для підтвердження. Але добре — вважай там я винен, але це приховані комісії врезультаті.
Обрав цю картку через кешбек на онлайн оплати. Оскільки це основна функція картки, то скажу так: невідомо як той кешбек нараховується, але ± він буде. Бували місяці коли кешбек приходив такий, яким я його очікував, відповідно до витрат. Бували місяці коли приходило набагато менше, а потім приходило більше. Виписку ж по кешбеку можна отримати виключно прийшовши у відділення, що не зручно. Та й з мене вистачило оформлення картки, коли був призначений час, я прийшов на нього (робочий час), чекав півгодини в черзі, і ще півгодини заповнювали документи, які я заповнив онлайн.
Сам мобільний додаток малофункціональний, але нещодавно хоч додали mcc код до операцій. До речі, перевити чи операція дійсно була онлайн можна хіба приєднавши картку до Mastercard Bilshe, якщо ж Visa то ви й приблизно не зможете підрахувати кешбек, який очікувати.
Операції проходять впродовж 3−4 днів, а не як в зручному банку на М.
Підтримка мені жодного разу не допомогла по суті. Переправляла на документи на сайтах, поки я не показав, що як виявилося вони не оновили на сайті документ з умовами кешбеку. Ну короче: ввічлива підтримка, але користі нуль.
Дуже часто телефонують з відділення де я отримував картку, з приватних номерів і пропонують кредит. Це погано.