Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
без оцінки
Александр Дуда 8 листопада 2013, 10:40
Вчора 07 листопада 2013 року на вимогу КБ «Надра» я звернувся до них в м. Луцьк, Київський майдан 1 для заміни зарплатної картки старого зразка на нову і прогресивну! Казали, що хто не поміняє-грошей не отримає. Майже годину мене обслуговувала менеджер Юля. Мій колега, з яким я прийшов одночасно, встиг поміняти карту і виспатись, в очікуванні мене. Юля довго вивчала чи-то монітор, чи пилюку на ньому, чи своє фантастичне відображення в ньому. Але за допомогою своїх колег вона спромоглась, як мені здалось, закінчити роботу зі мною. На останок вона взяла з мене письмову розписку про те, що я здав банку свою стару карту і та була знищена в мене на очах. Але Юля нічого знищувати не збиралась і коли я їй нагадав про це, вона її порізала. Я ще декілька разів перепитав її, чи всі послуги на новій карті залишаються як на старій, зокрема смс повідомлення про рух коштів. Вона мене запевнила, що все добре. В цей самий день всі працівники з моєї роботи ввечері отримали зарплату. Про що я дізнався не з смс, а від самих колег. Я пішов в супермаркет до банкомата і виявилось, що на новій прогресивній карті в мене 00.00!!! Добре, що в мене є золота карта Приватбанка і я зміг придбати продукти і не відчув себе повним лохом. Я з дому зателефонував по вказаному номеру 0800… на карті в Київ. Чемний хлопець мене вислухав, спитав номер карти, ПІБ і… ключове слово. За ключове слово ніхто в банку мені нічого не казав. Без цього слова хлопчина мені нічого не сказав. Я перезвонив до колег по роботі і НІХТО З НИХ ПРО КЛЮЧОВЕ СЛОВО НЕ ЧУВ. Я згадав, що в мене є мобільний номер начальника відділення Фурманюк Катерини. Цілий вечір я наярював до неї. Вона трубку не брала. Цілий вечір в перервах між дзвінками до Катерини, я згадував КБ «Надра», менеджера Юлю від моменту її зачаття і до зустрічі зі мною в банку.08 листопада 2013 року зранку я, нарешті, дозвонився на робочий міський до Катерини. Я розказав про свою проблему, про те як розраховував на свої гроші, що попереду вихідні і День народження мого товариша, про те, як наярював цілий вечір до неї. Виявляється телефон в неї на вібро, вона мене чула, але відчувала! А про ключове слово сказала, що я повинен його знати і уважно читати договір. І взагалі, вона заявила, що менеджер Юля в декреті!!!?? Я намагався взнати прізвище Юлі, щоб згадати на «дошці пошани», Катерина мені його не назвала. Розмова «вдалася». Згодом я дізнався, що мій товариш, з яким я вчора був в банку, також залишився без зарплати.На роботі ніхто не здивувався такій опції від банку, але посміялись.Потім до мене передзвонила з банку дівчинка і сказала, що вийшла прикра історія і мені треба знову їхати в банк!!! Але я сьогодні не планував бити менеджера Юлю і знімати з неї скальп! Я хочу отримати свою зарплату. і мій товариш хоче! Попереду вихідні і я іду на День народження до товариша без подарунка, але з страшною історією про КБ «Надра»! Після моїх емоційних висловлювань про моє бажання бачити Юлю мені пообіцяли щось придумати. Буду чекати.Саме зараз я оцінив сервіс Приватбанка, золоту карту і його відношення до мене як до ВІП клієнта. Завдяки НАДРАМ я і мої колеги згадали буремні минулі роки безгрошівя і відношення як до бидла.
Надра
Відповідь банку
8 листопада 2013, 14:23
Шановний, Олександр! Перш за все ми приносимо Вам свої вибачення за завдані незручності. Наразі ситуація вирішена, кошти зараховані на Ваш рахунок.
без оцінки
fedor75 8 листопада 2013, 10:24
Моя сестра несколько лет назад взяла кредит в вашем банке 5000 гривенипочти не платила.сейчас она готова заплатить 5000 и выплачивать долг но звонят какието люди и требуют выплатить 35000 гр.можноли пересмотреть ее долг по кредиту напрямую с банком?
Надра
Відповідь банку
8 листопада 2013, 14:07
Добрый день! Для решения Вашего вопроса, необходимо обратиться в отделение банка где был оформлен кредит. С собой обязательно возьмите кредитный договор и оплаченные квитанции.
Vladimyr 4 листопада 2013, 11:07
Я вимагаю повідомити мені результати вашого внутрішнього розслідування! Чому вони для нас замовчуються? Знову йдуть загальні фрази. Де відповідь на нашу скаргу Голові правління ПАТ «КБ „Надра“ п. Зінкову Д.В. (Скарга вих. № 20 від 29.08.2013року). Чому перший лист до Приватбанку 29.10.2013?

Це на вашу думку оперативне звернення? Що зроблено в період 12.08.2013 по 01.11.2013? Чому ваші ж спеціалісти встановили програму на компютер де »… встановлено ряд порушень вимог правил інформаційної безпеки, яких необхідно суворо дотримуватись для безпечного користування системою дистанційного обслуговування «Клієнт-Банк»...??? Яким чином "… Співробітниками нашої служби безпеки було, з Вашого дозволу, перевірено Ваш ПК.." якщо такого не було?

Аналогічно припускаю, що відбулося втручання третіх осіб у вашу систему банківської безпеки. А на підставі того, що нам не надані результати внутрішнього розслідування — роблю висновок: ви свідомо замовчуєте справжню причину даної проблеми — злам системи Надра банку. Ми також провели своє внутрішнє розслідування, яке довело що ніяких шкідницьких програм встановлено не було, а ключі ніхто не викрадав.

Таким чином банк провів платіж аж ніяк не за нашим дорученням. А якщо б клієнтура вашого банку складалась лише з осіб, що користуються ліцензійним ПЗ — надра банк давно б збанкрутував. Це навпаки ми допомогли вам в «такий спосіб» виявити прогалини у вашому дистанційному ПЗ. Проблема тут значно виходить за загальні рамки. Під прицілом — кожен клієнт банку.

Банк прийняв вигідну тільки для себе позицію, звинувачуючи клієнта опираючись на непідтверджені факти. Де факти? Це було зрозуміло з самого початку. Ось вам ситуація, коли клієнт лишається на самоті з вашими проблемами. Дайте відповідь — на підставі чого нам було повідомлено про заблокування коштів на картці Приватбанку працівниками Надра на наступний день після викрадення 13.08.2013р.? На підставі чого ви пишете "… на сьогодні кошти не втрачено"?
SLAVIU 3 листопада 2013, 20:05
Недавно зашел в Интернет-банкинг. Все такое маленькое и не удобное. Найдите нормального програмиста, что бы все сделал удобно. Это 1я причина почему Приват24 лучше. Но мне приходится пользоваться Надра-Банком так как стипендию я получаю через него. И хотел бы узнать: Платно ли использовать Интернет-Банкинг в надра банке? Или эта функция так же бесплатна как и в Приват24?
Надра
Відповідь банку
4 листопада 2013, 9:58
Добрый день! Услуга «Интернет-банкинг» бесплатна для всех клиентов Банка. www.nadra.com.ua/site/page.php?lang=RU&id_part=3315
без оцінки
Vladimyr 1 листопада 2013, 17:18
В продовження розпочатої теми! Прошу надати змістовну, не завуальовану відповідь на поставлені питання: 1. Нами було надіслано скаргу Голові правління ПАТ «КБ „Надра“ п. Зінкову Д.В. Скарга вих. № 20 від 29.08.2013року надіслана за адресою 04053, Київ, вул. Артема 15 цінним листом з описом та рекомендованим повідомленням і отримана адресатом 05.09.2013. Чому цю скаргу проігноровано? Де відповідь? 2. 04.10.2013 нами було направлено скаргу по даному питанню до НБУ в Рівненській обл. У відповідь на нашу скаргу до НБУ, 21.10.2013 отримали лист № 14-4-13113 від 16.10.2013 від ПАТ КБ „НАДРА“. Згідно листа-відповіді ПАТ „КБ НАДРА“, керівництвом банку надано доручення директору Відділення ПАТ „КБ НАДРА“ Рівненське РУ розглянути питання щодо можливості повернення нам завданих збитків за рахунок внутрішніх резервів банку. Водночас, 24.10.2013 нами було отримано відповідь на скаргу від НБУ № 15-006/2452, де також йде мова про відшкодування нам матеріальної шкоди ДО пийняття остаточного рішення у кримінальному провадженні. Пані Новак А.В., коли питання буде розглянуто? Коли буде повернено кошти? 3. Від самого початку несанкціонованого списання вами наших коштів з р/р йшла мова про внутрішнє розслідування банку, про заходи, що вживаються вами, про офіційні звернення ПАТ „КБ НАДРА“ до „Приватбанку“. Сьогодні, 01.11.2013, нами отримано першу копію такого звернення до Приватбанку. Лист № 22-4-13750 датовано 29.10.2013. Які конкретні дії було прийнято Надра банком з вирішення нашого питання з 12.08.2013 року. Чи 29.10.2013 — це був єдиний крок? Прошу надати конкретну відповідь.
Надра
Відповідь банку
1 листопада 2013, 18:35
Шановний Володимир! Повідомляємо Вам, що описані Вами події стали предметом ретельних перевірок з боку спеціалістів нашого банку. Зважаючи на те, що більшість з встановлених відомостей мають ознаки банківської таємниці та не можуть бути розголошені нами в Інтернеті, вважаємо за можливе повідомити тут лише декілька деталей.
Зокрема, маємо зазначити, що списання коштів з рахунку, про яке Ви згадуєте, відбулось за допомогою системи дистанційного обслуговування типу «Клієнт-банк». Нами встановлено, що списання було проведено внаслідок дій третіх осіб, які за допомогою шкідницького програмного забезпечення отримали доступ до системи «Клієнт-банк», встановленої на комп’ютері Вашого підприємства. Банк в цій ситуації фактично виконував доручення Вашого підприємства про перерахунок коштів. Жодних неправомірних дій співробітники банку при цьому не проводили.
Співробітниками нашої служби безпеки було, з Вашого дозволу, перевірено Ваш ПК, та встановлено ряд порушень вимог правил інформаційної безпеки, яких необхідно суворо дотримуватись для безпечного користування системою дистанційного обслуговування «Клієнт-Банк» (зокрема, вимог щодо поновлення антивірусної бази, обмеження доступу до комп’ютера, умов зберігання таємних ключів, тощо). Оскільки Ви відмовились від більш глибинної перевірки Вашого ПК, нашими спеціалістами на основі отриманої інформації було зроблено висновок про те, що саме недотримання вказаних правил зробило можливим доступ зловмисників до встановленого на Вашому комп’ютері ПО та, як наслідок, Вашого рахунку.
Одразу ж після того, як Ви повідомили банк про несанкціоноване списання коштів з Вашого рахунку, нами почали вживатися всі необхідні дії для повернення Вам коштів. Зокрема, ми всебічно сприяємо Вам у спілкування з правоохоронними органами, оскільки саме від їх роботи сьогодні залежить вирішення питання на Вашу користь. Банк не відмовляв і не відмовляє Вам у допомозі, але просимо зрозуміти, що списання коштів відбулося не за ініціативою та не з вини банку, а отже наразі в нас, нажаль, немає підстав для того, щоб просто повернути Вам їх.
Просимо з розумінням віднестися до викладеної інформації та продовжити спільну роботу з метою повернення Вам коштів.
uolternich 30 жовтня 2013, 18:32
Хочется выразить слова благодарности сотрудникам Киевского филиала на Чоколовском бульваре 18.
Профессионализм(несмотря на молодость сотрудников) и доброжелательность к каждому клиенту всегда радуют. В условиях не вполне выигрышного расположения филиала и неоконченного ремонта сотрудники стараются, как могут. Ещё раз спасибо за компетентность и доброе отношение к клиентам!
Особая благодарность Светлане Сергеевне за тёплое отношение к пенсионерам.
Надра
Відповідь банку
31 жовтня 2013, 10:37
Добрый день! Благодарим Вас за положительный отзыв о работе Банк. Нам очень приятно знать, что обслуживание в отделении на Чоколовском бульваре,18 вызывает у Вас положительные эмоции. Мы будем стараться и в дальнейшем оправдывать Ваши ожидания.
Искренне рады, что Вы являетесь нашим клиентом.
20061807 27 жовтня 2013, 12:13
Несколько лет назад я заключила договор с банком «Надра» для обслуживания своего магазина. Через некоторое время я магазин закрыла. На то время на расчетном счету было около 420 грн. Договор решила не расторгать, т.к. надеялась на открытие нового магазина. Магазин открыт не был, поэтому обратилась в банк с просьбой о расторжении договора. Каково же было мое удивление, когда я узнала, что у меня долг 86 грн. Разбираясь я выяснила, что когда у банка начались проблемы, это где-то 2008 год, банк своим внутренним распоряжением списал за один месяц сначала 250 грн., а потом еще 250 грн. А так как моих денег не хватило, то я еще и осталась должна банку 86 грн. Банк надра украл у меня деньги, но и сделал меня еще и должником. Я удивляюсь, почему с меня списали только 500грн. А почему не 5000грн. а еще лучше понесколько тысяч грн.
Буду благодарна, если мне позвонят такие же обворованые «Надра» банком, для объединения усилий.
Тел. 095-810-77-68; 096-97-22-418 Ирина
Надра
Відповідь банку
28 жовтня 2013, 10:23
Уважаемая, Ирина! Позвольте отметить, что обслуживание счетов производятся в строгом соответствии с Договором, оформленным между Клиентом и Банком, а также с условиями тарифного пакета. С целью предоставления информации непосредственно по произведенным начислениям по Вашему счету, просим предоставить уточняющие данные Вашего Договора, а также Ваши данные (ФИО, адрес отделения в котором Вы обслуживаетесь) информацию предоставте на официальный электронный адрес Банка: K_Servisa@nadrabank.kiev.ua Заранее благодарны за обратную связь.
без оцінки
lalarysad 26 жовтня 2013, 15:15
30.09.2013 року я звернулася у відділення банку Надра м.Стрия №1347, щоб отримати виписки по депозитах (у відповідності до п.3.1.1. ДОГОВОРІВ), але замість ВИПИСОК мені надали ЗВІТИ.
Прошу вжити заходів для надання мені ВИПИСОК!
Надра
Відповідь банку
28 жовтня 2013, 9:55
Доброго дня! Повідомте будь-ласка, Ваше ПІП на електронну адресу банку K_Servisa@nadrabank.kiev.ua В темі листа укажіть, звернення на сайті МІНФІН 26.10.lalarysad. Ми обов'язково допоможемо вирішити Ваше питання. Дякуємо!
aleksandryanys 24 жовтня 2013, 17:34
Відділення за адресою: Київ, ул. Автозаводская, 99/4
Благодарю за квалифицированное и быстрое обслуживание при оформлении депозита! клиент банка Янышевский А. Ю. 24.10.2013
Надра
Відповідь банку
25 жовтня 2013, 9:28
Добрый день! Благодарим Вас за положительный отзыв о работе Банка и активное пользование продуктами и услугами Банка. Мы рады видеть Вас в числе наших клиентов.
без оцінки
pestereva 17 жовтня 2013, 14:18
Я несколько лет являлась постоянным клиентом Надра банка. Каждый месяц приносила по 12-15 квитанций на оплату. Как выяснилось недавно, я должна сверять со всеми этими квитанциями каждую цифру, все реквизиты счетов, которые заводят кассиры. Тоесть контролировать работу сотрудников банка и обучать их!
18 июля 2013 года я обратилась в киевское отделение Надра банка на улице Никольско-Слободская. Мало того что кассир обсчитал меня на 200 гривен (на следующий день эти деньги вернул без каких-либо извинений), он неправильно завел реквизиты получателя по квитанции из ЖЭКа. До сегодняшнего дня по вине банка я числюсь в должниках кооператива.
В октябре (когда обнаружила долг) я устно обратилась с просьбой перечислить средства на правильный счет, но сотрудники банка даже не думали шевелиться две недели!
Тогда я пришла с письменным заявлением к управляющей Веронике, которая сообщила что она в курсе ситуации и деньги «в любом случае вернут». Я приходила не одна, у меня есть свидетели которые слышали, как управляющая признала, что это явная ошибка банка.
В результате мне пришло письмо, в котором сообщается, что так как на квитанции стоит моя подпись, это означает что кассир ввел те реквизиты, которые я ему предоставила! Почему лично я должна контролировать работу надровских кассиров??? Я рассчитываю, что этих людей предварительно обучают, перед тем как посадить за кассу, сверяю суммы (так как уже были прецеденты), но не каждую цифру в реквизитах!!!
Выходит что банк борется с постоянными клиентами, а не со своими неквалифицированными сотрудниками, которые портят учреждению имидж! Не правильно ли было бы, к примеру, вычесть из зарплаты кассира украденные у меня деньги и дальше решать свои проблемы столько, сколько им позволяет затягивать с этим их руководство?
Неужели непонятно, что я не только не приду больше в этот банк, но и отговорю туда ходить всех своих знакомых, и меня послушают, так как терять деньги на ровном месте никто не хочет? Ваша репутация стоит четырехсот гривен!
Vladimyr 17 жовтня 2013, 11:42
В Рівненському відділенні банку відкрито р/р нашого ТОВ. 12.08.2013 шахрайським шляхом через систему клієнт-банк було викрадено кошти з р/р. Ні банк, ні служба безпеки банку, ні гаряча лінія, ні головне управління банку ніяких відповідей не надали. Дана ситуація ставить під сумнів безпеку розміщення коштів та взагілі будь-яких грошових вкладів в дану банківську установу. Кошти так і не повернули.
Надра
Відповідь банку
17 жовтня 2013, 12:40
Доброго дня! Ми хотіли б розібратися в ситуації, але для цього нам потрібно більше інформації. Повідомте будь-ласка, на електронну пошту K_Servisa@nadrabank.kiev.ua повну назву підприємства
lab285 16 жовтня 2013, 18:49
Гіршого обслуговування ще не бачив в жодному банку!
І знову відділення в м. Боярка!!!
так сталось що я загубив карту.
23.09.13 я подав заявку на відновлення. Мені співробітник банку сказала прийти через два тижні- карта буде готова
7,10,13 я приходжу в банк. Мені кажуть, що ніякої заяви на відновлення я не подавав. Карти намає. Я попросив перевірити ще раз. Вона там щось поклацала на комп'ютері і сказала, що карта вже готова, треба тільки поїхати і забрати. Прийдіть через 4-5 днів.
11,10,13 я знову в банку.
-карти немає!!!
— чому?
— ніхто з наших співробітників за нею не поїхав
— коли буде?
— не знаю. Зайдіть з наступного тижня
14,1013 я подав скаргу через телефонну гарячу лінію. Там мене завірили, ще все врегулюють в найближчий час
16,10,13 я вже в котре знову в банку. Дивлюсь інші клієнти отримують свої карточки. О Боже!!! невже хтось відірвав свій з… ад від стільця і поїхав за карточками? Це просто чудо!!!
Підходжу до менеджера:
— Вашої карти немає!!!
— чому?
— вона їде до нас по спецзаказу (по якому спецзаказу? коли буде? він не знає)
дзвоню на гарячу лінію. Менеджер два чи три рази перепитала чого я телефоную. декілька раз кудись пропадала, а потім офіційно повідомила, що вони мою скаргу мають право переглянути протягом місяця. Розмова на цьому закінчилась.
Сервіс — просто жах. ніхто нічого не хоче робити. Ба більше!!! більша половина НЕ ЗНАЄ що і як робити. Таке відчуття, що там працюю за їжу.

Карти в мене досі немає!!!
Але як тільки я її отримаю, то в той же момент зніму всі кошти і закрию рахунок. І ноги моєї більше не буде там
Надра
Відповідь банку
17 жовтня 2013, 9:53
Приносимо вибачення за доставлені незручності. За результатами розгляду Вашего звернення нами будуть зроблені відповідні висновки щодо подальшої роботу в банку спіробітників відділення. Карта буде доставлена на відділення 17.10.2013 р. Про це Вас повідомлять в телефонному режимі.
без оцінки
YjasANeBank 16 жовтня 2013, 11:44
Просто нет слов от этого Банка. Если бы не зарплатная карточка в нем, в жизни бы не связалась.
Закончился срок действия карточки, никто даже новую не собирался делать, пока сам 100 раз им не позвонишь, никто и не зашевелится. Сначала хотела узнать, готова ли новая, позвонила в отделение Боярки, спросила об этом, молодой человек не спросил ни фамилии, ничего, просто когда заканчивается срок действия — и уверенно сказал, что готова! Все люди занятые и не хочется ездить в Надру как на работу. Как вы уже поняли, карточка нифига не готова!!! Ладно, в силу обстоятельств, переделывали карту уже в самом отделении Киева… меняли счет. О, горе эти девочки, которые этим занимаются!!! Наделали ошибок, с учетом того, что я и так уже как 2 года клиент этого банка, неправильно написали ФИО кирилицей на новой карте, на старой все было ок. Тяжело же спросить, надо заниматься самодеятельностью, пишем — что хотим!!! Это как минимум НЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНО!!!
Закрыли старый счет, туда пришли деньги, но снять их можно только через месяц. Что за фигня??? Что случится через месяц — алилуя произойдет?????

Самые негативные чувства… Этому банку клиенты не нужны, они ими пренебрегают и не уважают…
Надра
Відповідь банку
16 жовтня 2013, 16:17
Добрый день! Спасибо Вам за предоставленную информацию. Подобное поведение персонала наших отделений недопустимо и грубо нарушает наши стандарты обслуживания. К сожалению, Вы прислали сообщение анонимно и с Вами невозможно связаться. Пришлите пожалуйста Ваши данные (ФИО и контактный телефон) на K_Servisa@nadrabank.kiev.ua По факту нарушения установленных стандартов обслуживания, будет проведена проверка.
nadsat 15 жовтня 2013, 19:07
15 августа с моей карточки неизвестные лица в несколько транзакций утянули с моей карточки 831 евро. Как полагается в таких случаях на следующий же день написал в моем отделении заявление о проведении расследования, заблокировал карточку. Сотрудник отделения уверил меня что в течение месяца заявление будет рассмотрено и в зависимости от результатов деньги либо вернут, либо, если будет доказано, что транзакции не были мошенническими, меня оштрафуют. Прошло два месяца, мне вернули 104 евро, по поводу остального банк хранит презрительное молчание (вопреки ст.20 Закона Украины про обращения граждан). Начальник отделения на мой вопрос о результатах расследования заявила буквально следующее: «Да вам еще повезло что вы обратились к нам и мы вам хоть что-то вернули, в другом банке с вами бы и разговаривать не стали». Большое спасибо, Банк Надра, но я то хранил деньги у вас, а не «в другом банке».
Надра
Відповідь банку
16 жовтня 2013, 9:24
Добрый день! Мы хотели бы разобраться в ситуации, но для этого нам
необходимо больше информации. Пришлите, пожалуйста, информацию о себе (ФИО, контактный номер телефона), а так же адрес отделения в котором Вы обслуживаетесь, на электронный адрес K_Servisa@nadrabank.kiev.ua В теме письма укажите обращение на сайт Минфин 15.10.13. Спасибо!
Mamka2012 14 жовтня 2013, 19:50
А у нас в городе Светловодск работники отменные и вежливые!
Один только минус, на весь город всего одно отделение банка в одном конце города и один банкомат в противоположном конце города, что уж очень не удобно, да и банкомат находиться в здании магазина, так что деньги снять в некоторое время не возможно так как магазин может быть закрыт… Ехать в банк в другую сторону города чтобы снять деньги, но, там тоже суббота, воскресенье выходной и + можно попасть в обедний перерыв… Зделайте еще хоть один банкомат, вы бы значительно облегчили жизнь своим приезжим клиентам и клиентам нашего города)))
И сделайте наконец-то интернет банкинг как в приват банке, очень удобно оплачивать сразу с карты не выходя из дома и проверять счет, думаю и количество клиентов бы пополнилось было бы больше удобств.
Надра
Відповідь банку
15 жовтня 2013, 10:10
Добрый день! Для Вашего удобства пользованием услугами банка, мы предлагаем оформить карту Debit MasterCard в рамках ПУ «Семейный» или «Семейный эконом». Данная карта позволяет бескомиссионное снятия средств, через сети любых украинских банков. Более подробную информацию по тарифам данных ПУ, Вы всегда можете узнать в отделении банка.
Интернет–банкинг находится на финальной стадии тестирования. Для получения уведомления о начале работы данной услуги, предлагаем оставить on-line заявку www.nadra.com.ua/site/page.php?l… _part=3316

777

без оцінки
strelka82 11 жовтня 2013, 22:26
Я не являюсь клиентом банка, но мне очень нравится девушка которая работает в этом отделении. В дальненйшем обязательно буду пользоватся услугами этого банка.
Надра
Відповідь банку
14 жовтня 2013, 10:19
Добрый день! Будем рады видеть Вас в числе наших клиентов.
aao 7 жовтня 2013, 13:25
добрый день!
читаю по сайтам, сейчас модно стало своим клиентам раздаривать карты уровня голд, только у одних это кредитные у вас же дебетная.
уточните, если открыть вклад на 1 00 000 грн вклад на срок 1 год с выплатой в конце, ставка средняя выходит — 18 в гривнях. К вкладу открывают ли еще какие платные услуги — текущий счет, карточный счет, кредитная карта и т.д. Хотел бы понять что еще нужно будет получить в комплексе.
и второе — почему вклад безлимитный на сайте нету вменяемых тарифов, а именно — абонплата, обслуживание карточного счета, комиссии за пополнение и снятие налчиных, можно ли банкомате снять сумму больше чем проценты и снять именно сумму со счета или это только в отделении.
Вы что специально прячете все условия '/?
без оцінки
vlad000 5 жовтня 2013, 22:08
У меня на карточке появился (кредитный баланс)потом пропал и перестали приходить смс — увидомления после чего с карточки пропала 1000 гривен.Почему без предупреждение этот кредитный баланс был снят и где делись деньги скажите?
Надра
Відповідь банку
7 жовтня 2013, 10:03
Добрый день! Мы хотели бы разобраться в ситуации, но для этого нам
необходимо больше информации. Пришлите, пожалуйста, информацию о себе (ФИО, номер карточного счёта) на электронный адрес K_Servisa@nadrabank.kiev.ua
без оцінки
elenakerch54 4 жовтня 2013, 14:00
Получаю пенсию и оплачиваю коммунальные услуги ЖКХ в г.Керчи. До недавних пор всегда была довольна экономистами и кассирами отделения. В последние пару месяцев обслуживалась в закрытой кассе. Пока сидела в очереди уже наслушалась о хамском поведении нового кассира, в чем убедилась лично через несколько минут. Девушка на каждый вопрос отвечает сквозь зубы, демонстративно показывая как она занята и как я некстати.Пожалуйста, принимите меры.
Надра
Відповідь банку
Nadra Bank 4 жовтня 2013, 15:38
Добрый день!
Благодарим Вас за предоставленную информацию. В банке действуют строгие нормы поведения сотрудников и в рамках описанной Вами ситуации действительно были нарушены стандарты качества обслуживания. С данными сотрудниками будет проведена разъяснительная работа и мы исключим повторение подобных ситуаций в дальнейшем. Приносим Вам извинения за доставленные неудобства.
Спасибо за обращение, надеемся на дальнейшее сотрудничество!
Nata22li 28 вересня 2013, 2:33
Обясните, пожалуйста, депозит Семейный капитал в евро на 6 мес ставка 9,5% на сайте Надра банк, а в отделении мне сказали, что реально получу только 8,5%- почему? Зачем обманывать людей? И где найти тарифы по обслуживанию депоз карт? Спасибо
Надра
Відповідь банку
Nadra Bank 1 жовтня 2013, 17:06
Добрый день! Действительно, в случае оформления банковского вклада «Семейный капитал» процентная ставка для вклада в валюте евро на срок 6 месяцев составляет 9,5% (в случае выплаты процентов в конце срока) и 9% (в случае выплаты процентов ежемесячно). Ознакомиться с тарифами Банка можно по ссылке:http://www.nadra.com.ua/site/page.php?lang=RU&id_part=96
Нам очень жаль, что сотрудник банка предоставил Вам неверную информацию. Компетентность сотрудников является одним из основных показателей качества сервиса в нашем банке. Просим Вас прислать более детальную информацию об отделении в котором Вас проконсультировали на электронную почту K_Servisa@nadrabank.kiev.ua. Если возможно, сообщите имя и фамилию сотрудника, который Вас обслуживал. С ним будет проведена серьезная работа.
Головна / Банки України 🏦 / Надра 💰 / Відгуки про Банк Надра 📝