Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити
ВХІД
Повернутися

Підтримка Банку надає не коректну інформацію

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
kuskusme876 16 березня 2025, 21:05
Хотів надати згоду на передачу даних по своїх звичайних картках для участі у програмі «Національний Кешбек». Звернувся до підтримки Банку, щоб дізнатися як це зробити, спочатку підтримка вказала, що підключення карток до нац.кешбеку здійснюється у додатку Дія, далі я вказав, що моє питання не коректно зрозуміли, після цього все ж таки відповіли, що для того, щоб підключити свої картки до нац.кешбеку — мені потрібно відкрити картку «Національний Кешбеку». Сробувавши її відкрити, у мене відобразився, екран на якому нічого не було, про що я написав у підтримку надавши скріншот. Далі оператор вказав наступне:

Оператор: — У Вас уже є відкрита картка «Національний кешбек» в іншому банку?
Я: — Так
Оператор: — Тому програма і не дає відкрити картку «Національний кешбек»
Оператор: — Вона може бути відкрита тільки в одному банку

Зрозумівши, що підтримка не зможе допомогти, я закрив чат, так і не отримавши допомоги.
МТБ Банк
Відповідь банку
18 березня 2025, 10:22
Дякуємо за Ваш відгук та зворотній звʼязок.

Ми будемо вдячні, якщо ви поділитесь своїми контактними даними в особистих повідомлення, для того, щоб наші спеціалісти могли більш детально проаналізувати ситуацію та допомогти Вам з вирішенням питання.

Коментарі - 2

+
0
kuskusme876
kuskusme876
20 березня 2025, 12:11
#
UPD

Нажаль змінити відгук не можна, тому напишу тут) Дуже вражений комунікацією вище підтримки, після відгуку зі мною зв’язалися з відділу розробки вибачившись за ситуацію з якою я звертався, попросили надіслати відео проблеми, після цього дуже швидко (за 1 день) її вирішили. Спочатку написавши з проханням перевірити чи є ще проблема, потім зателефонувавши з відділу розробки.
Ще раз напишу, що дуже приємно вражений комунікацією у цій ситуації і дякую Ірині з відділу ДЦБ, за таке приємне спілкування та вирішення проблеми!

Нажаль зворотного зв’язку, з приводу надання не вірної інформації підтримкою, не було, але це вже не головне.
+
0
Olegoster
Olegoster
9 квітня 2025, 15:46
#
Доброго Дня!Чи залишився у вас номер телефону банку,стикнувся с проблемою заблокували картку і вже більше тижня 0 реакції Чекати і чекати кажуть Буду вдячний якшо допоможете
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в МТБ Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 47.2 47.9
USD 41.4 41.9
Всі курси банку

Курс валют в МТБ Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 47.2 47.9
USD 41.4 41.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / МТБ Банк 💰 / Відгуки про МТБ Банк 📝 / Підтримка Банку надає не коректну інформацію