Висить додаток
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 6
Та там з додатком, взагалi проблем-вище даху.
Оcобливо обережно, якщо побачите повiдомлення :«операцiя неуспiшна», не кваптеся ii повторювати, бо взагалi на ранок наступного дня, обидвi будуть «успiшними» та кошти за одне й те саме, спишуть двiчi, як у мене.
Iгноруючи письмову заяву, зворотню транзакцiю до сих пiр менi- не зробили, до компанii в яку, ВОНИ перерахували моi кошти, банк письмово так не звертався.
Натомiсть- тягнуть час.
Що роблять, що собi там мислять, одному Господу вiдомо!
Оcобливо обережно, якщо побачите повiдомлення :«операцiя неуспiшна», не кваптеся ii повторювати, бо взагалi на ранок наступного дня, обидвi будуть «успiшними» та кошти за одне й те саме, спишуть двiчi, як у мене.
Iгноруючи письмову заяву, зворотню транзакцiю до сих пiр менi- не зробили, до компанii в яку, ВОНИ перерахували моi кошти, банк письмово так не звертався.
Натомiсть- тягнуть час.
Що роблять, що собi там мислять, одному Господу вiдомо!
Ірина, доброго дня!
Ми максимально хочемо допомогти в вирішені ситуації, яка склалась.
30.10.2024р. банк звернувся з офіційним листом до КП «Чорноморськводоканал» та отримав відповідь, що розглянути заяву про повернення коштів підприємство може виключно після отримання звернення безпосередньо від Вас. Відповідно наші співробітники повідомили Вам про це, надали лист-відповідь та підготували необхідні квитанції для звернення до комунального підприємства.
При необхідності додаткової інформації та допомоги від банку обовʼязково повідомте нам.
Адже нам важливо, щоб питання вирішилось якнайшвидше.
Дякуємо за розуміння
Ми максимально хочемо допомогти в вирішені ситуації, яка склалась.
30.10.2024р. банк звернувся з офіційним листом до КП «Чорноморськводоканал» та отримав відповідь, що розглянути заяву про повернення коштів підприємство може виключно після отримання звернення безпосередньо від Вас. Відповідно наші співробітники повідомили Вам про це, надали лист-відповідь та підготували необхідні квитанції для звернення до комунального підприємства.
При необхідності додаткової інформації та допомоги від банку обовʼязково повідомте нам.
Адже нам важливо, щоб питання вирішилось якнайшвидше.
Дякуємо за розуміння
- +
- 0
-
- natashaGra
- 24 листопада 2024, 16:04
- #
Не знала , что у банка такие проблемы с приложением. Мне рекомендовали как банк без особых проблем. А карту по прежнему в отделениях открываете? И получить ее тоже можно только в отделении?
Наталля, добрий день! Відкрити картку МТБ Банку можно вже не тільки в відділеннях банку, це легко та швидко зробити через мобільний застосунок МТВ360 (https://www.mtb.ua/mtb-360), де в тому числі Ви можете обрати зручний спосіб отримання картки: відділення банку чи відділення Нової Пошти.
- +
- 0
-
- natashaGra
- 25 листопада 2024, 13:29
- #
Вот только вопрос — почему все эти изменения надо вытягивать из представителя , а не на страницах банка? Которые обновляются часто, но этих новшеств я не в дела на них
Наталя, всю актуальну інформацію щодо нових сервісів, новин МТБ Банку тощо, ми публікуємо як на нашому сайті так і в соціальних мережах. Тому рекомендуємо Вам підписатись , щоб оперативно дізнаватись актуальні новини з життя банку.
Посилання на сторінку https://www.facebook.com/@mtb.ua/
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в МТБ Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.2 | 44.9 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Ми перевірили, жодних технічних робіт чи несправностей в роботі мобільного застосунку МТВ360 не спостерігалось. Для того, щоб ми могли розібратись в причинах, будь ласка, напишіть нам в особисті повідомлення Ваші данні або зверніться до нашої служби підтримки.