Начхати на своiх постiйних клi€нтiв?
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в МТБ Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| USD | 42 | 42.45 |
| Всі курси банку | ||
Хочу розказати вам, як банк реагу€ на звернення клi€нтiв, стосовно питань, що знаходяться в очевидь, за межами «зони комфорту» iх спiвробiтникiв.Це вкрай важливо для розумiння людей, я вважаю.
— З 2009 року та по сьогоднiшнiй день, користуюсь послугами даного банку у рамках зарплатного проекту.Карткою, як i всi користуюся у побутi, розраховуюсь в магазинах, сплачую комунальнi послуги, тощо.
Особливостi мого користування € такими, що деяка сума коштiв, тривалий час наявна на рахунку, що дозволяе банку вiльно користуватися нею в своiх фiнансових оборутках,
без заключення зi мною, додаткових депозитних договорiв.
Чи повинен банк, цiнувати такого клi€нта?
Ммммм?
— Мабуть-так, але, бачу це не мiй випадок)
При цьому, варто вiдмiтити, що якiсь, плюшки, у виглядi, наприклад кешбеку при здiйсненнi розрахункiв карткою, або кiлька, при€мних, % нарахувань, на залишок що зберiга€ться на рахунку-вiдсутнi.
К слову- банк собi, да й-банк.(нi риба, нi м’ясо)
— То що ж мене так невдоволило та обурило?
Кiлька днiв тому, пiзно ввечерi сплачувала комунальнi послуги через додаток банку МТБ 360.При цьому, одну операцiю з них, застосунок показав НЕУСПIШНОЮ пiдсвiтивши червоним кольором ii в перелiку операцiй та на той момент -НЕ списавши кошти.
Про всяк випадок, почекавши приблизнo 10 хвилин, перезавантаживши застосунок та впевнившись що статус даноi операцii не змiнився i кошти так не було i не буде перераховано (червоний колiр в перелiку та загальний баланс рахунку-без змiн) власноруч знову повторила проведення даноi операцii.(друга моя спроба, згiдно перелiку вважалася вже успiшною)
Прокинувшись зранку наступного дня, увiйшла до додатку та з подивом, побачила що за оду й ту саму послугу, кошти перевелись-ДВIЧI i та операцiя, що вчора вважалася НЕУСПIШНОЮ та горiла червоним кольором, рiзко «поуспiшнiшала» без мого на те вiдому.
Хтось скаже, та що тут такого, кошти по комуналцi перенесуться вам на наступний мiсяць?
Нi, у даному випадку це ПРИНЦИПОВЕ питання, та комунальна контора не € однозначною, до неi € багато питань (без подробиць) i «кредитувати» ii не входить в моi плани i робити проплати, наперед, я НЕ збираюсь.
Тому, наступного ж дня, йду у вiддiлення, описую спiвробiтникам банку ситуацiю, прошу посприяти поверненню коштiв, що вiдпралено помилково, причому, явно не з мо€i вини…
Я, як клiент, як користувач, була дезинформована технiчними збоями ВАШОГО ж додатку.
Спiвробiтники почали казати, що вже нiчого не поробиш i вiдправляти мене, зна€ете куди?))))
До комунальноi контори))))
Тобто, неналежно працюючий додаток МТБ 360 теж комунальнiй конторi належить?!..
Потiм почали питати чи зробила я скрiн?
Який скрiн я повинна була робити, якщо на момент проплати, та 10 хвинлин потому, ваш додаток ясно показував що одна з операцiй НЕ успiшна? Чи могла я подумати, що рано вранцi всi вони «поуспiшнiшають»???
Ще менi було запропоновано, прийти завтра, поспiлкуватися iз керуючою (якоi доречi, не було на мiсцi), заяву дуже НЕ хотiли щоб я писала, але я знаю «вартiсть розмов» без заяви вартiсть iм -нуль.
Заяву було написано, чекаю на результат.
Слiд зазначити, що:
Мiж проведенням операцii та моею появою у вiддiленнi пройшла нiчтожно мала кiлькiсть часу.
Помилка то € не моя, а вашого додатку i банку вiдповiдно.
I мене влаштову€ -ВИКЛЮЧНО повернення коштiв за 1 з задво€нних операцiй на мiй картковий рахунок.
Якщо того не буде зроблено, бiльше як свого клi€нта можете мене- не рахувати.
Рахунок буде закрито, а кошти- виведено.
Колегам по роботi-розказано, як iх кошти можуть улетiти хз куди завдяки кривому додатку, а банку буде фiолетово на них та iх проблеми.
Благо € в нас вибiр, ще на банкiвському ринку.
Iще одне, банкiвська робота, це- не тiльки втюхати кредит, вмовити покласти кошти на депозит, пiдписати договiр, видати нову картку, помiняти долари на гривнi та iншi стандартнi процедури.
МТБ-банк, виходьте iз зони комфорту будь ласка, особливо, якщо в цьому €ваша пряма провина!
Ми ретельно розібрались у причинах, що призвели до задвоєння оплати — виявили, що перший платіж, який Ви робили не був відхилен, а попав на ручну обробку. Віідповідно гроші не було списано, однак дійсно в історії платежу чітко не було відображено його статус. Тому ми вже повідомили про це нашим ІТ спеціалістам, і найближчим часом покращимо цей функціонал застосунку, щоб уникнути подібних ситуацій та непорозуміння з боку наших клієнтів. Знаємо, що наші співробітники з відділення в м. Чорноморськ вже спілкувались з Вами та запропонували варіант для врегулювання.
Щодо Вашого питання про нарахування відсотків на залишки — хотіли би звернути увагу, що в нашому застосунку МТВ360 є можливість відкриття депозиту «Вільний», який дає можливість вільного доступу до коштів ( поповнення та зняття в будь-який момент), а на залишок нараховується 5% річних. Рекомендуємо Вас спробувати, це дуже зручно.
І ми ще раз хочемо подякувати Вам за небайдужість та лояльність і довгу співпрацю з банком, для нас це важливо!
Сподіваємось, що цей інцидент не зіпсує нашу співпрацю!