Заблокували рахунки
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
Чому я маю дарувати своїх 7700 грн банку?
А банк не просить подарувати гроші, банк лише просить зайти у відділення і написати заяву там.
Чому в інших банках ця система діє а у вас ні?
Чому ти не задав це питання до того як відкривати рахунок з-за кордону?
а потім вже до суду через адвоката
радий за адвоката — заробить на черговому дурнику 😁
А банк не просить подарувати гроші, банк лише просить зайти у відділення і написати заяву там.
Чому в інших банках ця система діє а у вас ні?
Чому ти не задав це питання до того як відкривати рахунок з-за кордону?
а потім вже до суду через адвоката
радий за адвоката — заробить на черговому дурнику 😁
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в МТБ Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.4 |
USD | 41.4 | 41.9 |
Всі курси банку |
Банком я користувався близько 1 місяця це прогрес)))
Після моїх письмових пояснень банк розірвав зі мною договорів, але на карті є кошти.Попросили зявитися в банк з паспортом і кодом.Я 100 раз пояснював що я за кордоном і повертатись в Україну не буду, бо довгий період часу проживаю за кордоном.Попросив щоб надали копію заяви на перерахунок коштів в інший банк, на що вони відмовили.Чому я маю дарувати своїх 7700 грн банку? Чому в інших банках ця система діє а у вас ні? Я не відкривав рахунок в банку, я відкрив його онлайн!!! Просив що можу підписати заяву електроним підписом на що вони відмовили.Буду звертатись в НБУ, а потім вже до суду через адвоката.Не рекомендую користуватись цим …мном
Нам прикро, що у Вас склався такий досвід співпраці з нашим банком. Однак хотіли б зауважити, що Ви стали нашим клієнтом 2 місяці тому, і через місяць користування, дійсно рахунок було заблоковано через ризиковий характер операцій і недостатність надання пояснювальної інформації з Вашого боку. Також повідомляємо, що банк не розірвав з Вами ділові відносини та ні в якому разі не привласнює гроші своїх клієнтів.
Якщо ви знаходитесь за кордоном і не можете пройти ідентифікацію офлайн, Ви можете або все ж таки надати всю необхідну інформацію про походження грошей або у вигляді вийнятку, ми приймемо Вашу заявку на закриття рахунку через службу підтримки Банку. В такому випадку рахунок буде разблоковано і Ви зможете його обнулити, після чого ми його закриємо на підставі Вашої заяви.
Сподіваємось на розуміння!