Банк забрав мої власні кошти
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Звернувшись до підтримки банку у месенджері я повідомив що я знаходжусь закордоном, але готовий надати докази походження коштів. Після цього мене попросили надати фото паспорта, обличчя, і пояснювальну заяву, все разом і все окремо. Я все надав + надав скріншоти які підтверджують походження коштів, роз’яснив кожну операцію, навіть вихідні операції.
Сьогодні мені приходить відповідь що треба з’явитися у відділення з паспортом. Навіщо? Я ж пройшов усю веріфікацію, надав усі докази, і писав що я не в Україні! На моє прохання надати мені шаблон на закриття рахунку і переведення моїх коштів на мій рахунок в іншому банку мені також відмовили, сказали що тільки у відділенні.
Тобто банк, знаючи що я закордоном і не буду в Україні найближчим часом, привласнив мої кошти.
Ми детально проаналізували Вашу ситуацію. Дійсно рахунок було заблоковано службою інформаційної безпеки банку через виявлення операцій, що несуть підвищений ризик.
Після надання з Вашого боку пояснень службі підтримці та додаткових документів, рахунок було розблоковано, однак з попередженням не проводити більше сумнівні операції по рахунку. В іншому випадку ми будемо вимушені відмовити Вам в подальшій співпраці.
Сподіваємось на розуміння!