Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банк забрав мої власні кошти

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Graf91 4 липня 2024, 19:34
Нещодавно банк заблокував мені вхід до мобільного додатку і рахунок з моїми власними коштами
Звернувшись до підтримки банку у месенджері я повідомив що я знаходжусь закордоном, але готовий надати докази походження коштів. Після цього мене попросили надати фото паспорта, обличчя, і пояснювальну заяву, все разом і все окремо. Я все надав + надав скріншоти які підтверджують походження коштів, роз’яснив кожну операцію, навіть вихідні операції.
Сьогодні мені приходить відповідь що треба з’явитися у відділення з паспортом. Навіщо? Я ж пройшов усю веріфікацію, надав усі докази, і писав що я не в Україні! На моє прохання надати мені шаблон на закриття рахунку і переведення моїх коштів на мій рахунок в іншому банку мені також відмовили, сказали що тільки у відділенні.
Тобто банк, знаючи що я закордоном і не буду в Україні найближчим часом, привласнив мої кошти.
МТБ Банк
Відповідь банку
5 липня 2024, 16:32
Андрію, добрий день!
Ми детально проаналізували Вашу ситуацію. Дійсно рахунок було заблоковано службою інформаційної безпеки банку через виявлення операцій, що несуть підвищений ризик.

Після надання з Вашого боку пояснень службі підтримці та додаткових документів, рахунок було розблоковано, однак з попередженням не проводити більше сумнівні операції по рахунку. В іншому випадку ми будемо вимушені відмовити Вам в подальшій співпраці.

Сподіваємось на розуміння!

Коментарі - 1

+
0
ss3129471
ss3129471
5 липня 2024, 0:33
#
Такаяже ситуация! Кстати пенсионую карту тоже блоканули!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися