У відділенні МТБ банку в Івано-Франківську відмовили в обслуговуванні переселенцям
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
-
- Qwerty1999
- 1 вересня 2022, 8:24
- #
Закон о финмониторинге обязывает все укрбанки
создать внутренний регламент по финмониторингу,
в котором разделить всех своих действующих
и потенциальных клиентов на определённые категории
по степени рисковости — так называемый риск-ориентированный
подход при работе с клиентами…
На удивление, почти во всех укрбанках, граждан Украины с регистрацией
места жительства в Луганской и Донецкой областях все укрбанки
отнесли к самым рисковым клиентам, а это значит, что одни банки
таким клиентам отказывают в кредитном лимите, другие вообще не выдают
кредитных карт, ну а третьи не хотят с такими клиентами заключать никаких
договоров от слова вообще и имеют на это полное право.
Банки имеют право обслуживать всех граждан страны,
но не обязаны обслуживать всех подряд…
P. S. Обратитесь в Приват, Ощад, Укргаз или Эксим — они не откажут…
создать внутренний регламент по финмониторингу,
в котором разделить всех своих действующих
и потенциальных клиентов на определённые категории
по степени рисковости — так называемый риск-ориентированный
подход при работе с клиентами…
На удивление, почти во всех укрбанках, граждан Украины с регистрацией
места жительства в Луганской и Донецкой областях все укрбанки
отнесли к самым рисковым клиентам, а это значит, что одни банки
таким клиентам отказывают в кредитном лимите, другие вообще не выдают
кредитных карт, ну а третьи не хотят с такими клиентами заключать никаких
договоров от слова вообще и имеют на это полное право.
Банки имеют право обслуживать всех граждан страны,
но не обязаны обслуживать всех подряд…
P. S. Обратитесь в Приват, Ощад, Укргаз или Эксим — они не откажут…
Проблему не вирішено. Співробітники відділення брешуть що я відмовився оновити застосунок ДІЯ. Я у присутності співробітника відділення перегрузив смартфон, оновив Дію, він особисто переконався, що в мене остання версія. Повна інформація про довідку було відображено у смартфоні, надано qr та штрих коди. Але зв’язатися з Дією співробітник не зміг. Замість вирішення цього технічного питання, відмовив мені в обслуговуванні. Керівник відділення також не намагалався вирішити проблему, а просто відмовив мені в обслуговуванні.
Банк не визнає застосунок ДІЯ. Своєю брехнею співробітники відділення намагаються виправдати себе та перекласти провину на клієнта.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Співробітники банку запропонували вам свою допомогу. Якщо немає довідки на паперовому носії, то взяти її через за стосунок ДІЯ через шеринг банку. Але через технічні складнощі з додатком, не вдалося її отримати в рамках шерингу. Було запропоновано вам оновити за стосунок ДІЯ, однак від вас була відмова.
Спробуйте все ж оновити застосунок та звернутися повторно. Ми будемо раді бачити Вас у числі клієнтів банку. Наш банк завжди готовий задовольняти потреби та побажання клієнтів, допомогати з вирішенням питань, однак дотримуючись норм закону на внутрішніх розпорядків банку. Дякуємо за розуміння