Мінфін - Курси валют України

Встановити

У відділенні МТБ банку в Івано-Франківську відмовили в обслуговуванні переселенцям

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
DmytroK70 31 серпня 2022, 22:06
31 серпня я звернувся до відділення МТБ банку у м. Івано Франківськ з метою оформлення депозиту. Співробітник банку, узнавши що я є преселенцем з Луганської області, відмовив мені і обслуговуванні. В порталі ДІЯ я маю довідку внутрішньо перемішеної особи, однак працівник банку не прийняв її до уваги та вимагав довідку у паперовому вигляді. Керівник відділення зайняв позицію свого співробітника. Він заявив що мені відмовлено на підставі внутрішніх нормативних документів банку. Назвати конкретний документ, який забороняє банку обслуговувати громадян України що зареєстровані в Луганській області, керівник відділення відмовився. Вважаю цей факт актом дескримінації громадян України східних областей, які потерпіли від російської агресії та вимушені були покинути свої домівки.
МТБ Банк
Відповідь банку
5 вересня 2022, 18:52
Доброго дня, Дмитре! Відповідно до внутрішнього положення щодо обслуговування клієнтів у МТБ БАНК — для відкриття депозитного рахунку необхідним є повний пакет документів, у тому числі довідка ВПО (внутрішньо переміщеної особи) на паперовому носії, через те, що адреса прописки на окупованій території м. Луганськ не дає змоги відкрити депозитний рахунок.
Співробітники банку запропонували вам свою допомогу. Якщо немає довідки на паперовому носії, то взяти її через за стосунок ДІЯ через шеринг банку. Але через технічні складнощі з додатком, не вдалося її отримати в рамках шерингу. Було запропоновано вам оновити за стосунок ДІЯ, однак від вас була відмова.
Спробуйте все ж оновити застосунок та звернутися повторно. Ми будемо раді бачити Вас у числі клієнтів банку. Наш банк завжди готовий задовольняти потреби та побажання клієнтів, допомогати з вирішенням питань, однак дотримуючись норм закону на внутрішніх розпорядків банку. Дякуємо за розуміння

Коментарі - 3

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
1 вересня 2022, 8:24
#
Закон о финмониторинге обязывает все укрбанки
создать внутренний регламент по финмониторингу,
в котором разделить всех своих действующих
и потенциальных клиентов на определённые категории
по степени рисковости — так называемый риск-ориентированный
подход при работе с клиентами…

На удивление, почти во всех укрбанках, граждан Украины с регистрацией
места жительства в Луганской и Донецкой областях все укрбанки
отнесли к самым рисковым клиентам, а это значит, что одни банки
таким клиентам отказывают в кредитном лимите, другие вообще не выдают
кредитных карт, ну а третьи не хотят с такими клиентами заключать никаких
договоров от слова вообще и имеют на это полное право.

Банки имеют право обслуживать всех граждан страны,
но не обязаны обслуживать всех подряд…

P. S. Обратитесь в Приват, Ощад, Укргаз или Эксим — они не откажут…
+
+15
DmytroK70
DmytroK70
7 вересня 2022, 10:49
#
Проблему не вирішено. Співробітники відділення брешуть що я відмовився оновити застосунок ДІЯ. Я у присутності співробітника відділення перегрузив смартфон, оновив Дію, він особисто переконався, що в мене остання версія. Повна інформація про довідку було відображено у смартфоні, надано qr та штрих коди. Але зв’язатися з Дією співробітник не зміг. Замість вирішення цього технічного питання, відмовив мені в обслуговуванні. Керівник відділення також не намагалався вирішити проблему, а просто відмовив мені в обслуговуванні. Банк не визнає застосунок ДІЯ. Своєю брехнею співробітники відділення намагаються виправдати себе та перекласти провину на клієнта.
+
0
MTB БАНК
Ответ банка
MTB БАНК
9 вересня 2022, 13:04
#
Дякуємо що вийшли на зворотній зв’язок із спеціалістом Банку. Для нас було дуже важливо вирішити Ваше питання та допомогти з відкриттям депозитних рахунків. Вітаємо Вас, що стали клієнтом банку! Зберігайте спокій та гроші в МТБ БАНК :)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / МТБ Банк 💰 / Відгуки про МТБ Банк 📝 / У відділенні МТБ банку в Івано-Франківську відмовили в обслуговуванні переселенцям