цікава історія про отримання власних коштів з рахунку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в МТБ Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| USD | 42 | 42.45 |
| Всі курси банку | ||
Ми вирішили зняти кошти з валютного рахунку в Одесі, по сумі ми вкладались в ліміт НБУ на добу (100тис грн або еквівалент у іншій валюті). Але нам кожне відділення надавало різну інформацію: то вони видають в порядку черги, але не більше 500$ в день, то вони кажуть, шо видають лише за попереднім замовленням і також не більше 500$ в день і, нажаль, кол-центр не допомагає ні в чому. Адже вони не можуть ні замовити валюту, ні дізнатись її наявність у відділенні. Довелося чоловіку обійти 5 відділень в Одесі, з яких одне лише видало 500$ і так він ходив тиждень. Це нормальне відношення до клієнтів, коли в Одесі постійно повітряні тривоги і відділення в цей час не працюють?
1. Для чого працює кол-центр, якщо він не допомагає клієнтам у вирішенні питання, не полегшує життя клієнта та його співпрацю з банком? Мені надають номери телефонів відділення, кажуть телефонуйте дізнавайтесь наявність валюти. А відділення або не бере слухавку, або каже приходьте і по факту повідомимо. Вам необхідно розширити перелік питань, які вирішує КЦ. Або навіщо тоді взагалі потрібен такий КЦ.
2. Сьогодні 01/07/2022р. нам надійшли кошти на рахунок, які нам необхідно терміново отримати до початку тижня. Що відбувається знову? Звісно, кажуть замовляти, але не більше 500$. Цирк. Телефонуємо до КЦ, щоб якось вирішили ВОНИ це питання, а не ми і щоб ми отримали усю необхідно суму за ОДИН раз, а не знову впродовж тижня, а то й більше.
3. Зателефонувала я о 13 годині і попросила відповідь до кінця робочого дня відділення за яким ми закріплені, тобто до 16 години. Звісно, мені ніхто не надав відповідь до цього часу. О 14 годині я телефонувала у відділення, щоб уточнити, чи зафіксована у них моя заявка. На що менеджер не досить доброзичливим тоном мені відповіла «так ще ж не 16 година». Добре, я почекала і о 16 годині знов їй зателефонувала. Дана менеджер знов сказала, що відповіді так і немає, керівництва немає і взагалі, чому я телефоную, якщо я додатковий тримач, а не власник рахунку. Але ж звернення у мене особисто прийняли і у мене є моя особиста карта, з якої я можу знімати кошти. Відповідно і звернення можу залишати.
4. А тепер кульмінація цього дня. Сьогодні о 16:17 мені на мій особистий номер телефону зателефонувала менеджер Ірина з відділення за адресою Польський узвіз. Розмова почалась з того, що вона вимагала до слухавки власника рахунку, тому що начебто його номер телефону недоступний. Хоча коли продиктувала «його» номер, це виявився мій, але з помилкою. Уточню, що в банку завжди був зафіксований коректний номер телефону власника рахунку. Повідомила власнику, щоб чекав дзвінка у вівторок-середу, щодо отримання суми з рахунку і запитала, яку суму потрібно зняти. Телефон був на гучномовці і я сказала, що зараз перегляну, яку суму він буде знімати. На що почула відповідь, що вона взагалі-то не мене питала, а його. Ну вибачте, але дзвінок був по моєму телефоні і смс з балансом знаходяться на ньому ж. Також Ірина повідомила власнику рахунку, що йому необхідно звернутись у відділення актуалізувати дані, так як даних з Херсону немає. Але як це? Клієнти банку повинні обслуговуватись по всій Україні, відповідно і дані повинні бути. Це проблеми вашого програмного забезпечення, а не клієнта. Я що повинна у кожному місті звертаючись у відділення актуалізувати дані? Знову цирк.
5. Потім з Іриною вирішила поспілкуватись Я по власній картці. На що вона почала мені відверто хамити. Казала, що ми взагалі у них в ПХ не чоловік та дружина, що я зі своєю картою до рахунку чоловіка взагалі ніхто, що іона буде спілкуватись лише з власником рахунку. Майже шантажувала, мовляв якщо нам необхідно зняти кошти, то вимагала номер телефона власника. А якщо не надам його номер, то і кошти не отримаємо, так як на мій номер вона телефонувати не буде, бо я ніхто (цитую слова Ірини). Коли я запитала, невже я не можу цю ж суму прийти і зняти сама по своїй картці, то вона відповіла, що НІ, власник може зняти всю суму, а я лише знов ті кляті 500$. На питання чому так вона не відповіла. Але зрозуміло було, що це через особисту неприязнь. А чому ця неприязнь? Через моє бажання отримати наші кошти за 1 звернення у відділення, а не ходячи туди щодня.
6. І коли я запитала, чому у них в ПЗ я «ніхто», то вона зухвало відповіла: «якщо щось не подобається звертайтесь до Херсону (нагадую ми там обслуговувались до 24/02). А тепер питання: як ви вважаєте, чи доцільно рекомендувати клієнту звертатись до відділення, яке вже не функціонує у окупованому місті? Бо якщо б не ВП та ситуація у Херсоні, я б у житті не зверталась до цієї співробітниці Ірини і співпрацювала з прекрасним менеджером відділення міста Херсон.
МТБ банк як взагалі відноситься до клієнтів як вимушено переселені?
Я бажаю отримати відповідь щодо:
1. роботи та функціоналу який виконує кол-центр, конкретно щодо замовлення суми,
2. чому банк ігнорує ліміти НБУ і не виконує їх,
3. чому кожне відділення працює як йому заманеться (хтось замовляє кошти, хтось — ні),
4. чому звернення та прохання клієнтів ігнорується банком,
5. я вимагаю, щоб керівництво прослухало розмову менеджера Ірини з нами та надало мені зворотній зв’язок, щодо її манери спілкування з клієнтами та взагалі людьми.