Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
jopocih840 10 листопада 2025, 14:48
Доброго дня, не можу оформити депозит в додатку, видає помилку, а на гарячій лінії дозвонитися не можу
МТБ Банк
Відповідь банку
11 листопада 2025, 8:43
Добрий день! Ви можете звернутись до служби підтримки через чат у мобільному застосунку МТВ360 або через чати підтримки у інших месенджерах viber або telegram. Надаємо посилання на переход до чатів із службою підтримки на офійному сайті МТБ Банку https://www.mtb.ua/contactus
sobepit771 9 жовтня 2025, 11:19
Останнім часом не дуже задоволений. Часто глючить онлайн-банкінг, а у відділенні постійні черги. Хотілося б кращого сервісу.
МТБ Банк
Відповідь банку
10 жовтня 2025, 13:41
Дякуємо, що поділились відгуком. Нам шкода, що Ви отримали такий досвід. Для нас важливо розібратись у ситуації, щоб покращити сервіс. Будь ласка, напишіть нам в особисті повідомлення — вкажіть, будь ласка, у якому саме відділенні Ви спостерігали черги. Це допоможе нам швидше з’ясувати причину та зробити обслуговування зручнішим.
kayon86422 1 жовтня 2025, 10:10
Не рекомендую — затримки з платежами, складно додзвонитися до служби підтримки.
МТБ Банк
Відповідь банку
10 жовтня 2025, 13:41
Перепрошуємо за незручності. Будемо вдячні, якщо напишите в особисті повідомлення більше деталей та Ваші контакті данні. Нам важливо розібратись в ситуації, щоб ставати краще для наших клієнтів
LarisaCh 1 вересня 2025, 11:55
Мені заблокували картку за переказ в 20000 грн в місяць, я вже 2,5 неділі чекаю на розблокування моїх грошей, я пенсіонерка. Майже кожен день пишу в підтримку, а отримую відписку — чекайте на перевірку спеціальних підрозділів. Я надала всі пояснення, та документи. Це не банк, а шахраї, які користуються чужими грошима. Це жахливий банк, не раджу користуватися, бо за 20 тисяч в місяць — потрібно перевіряти декількома підрозділами і залишити пенсіонерку без грошей.
Полезный комментарий
MTB БАНК 2 вересня 2025, 22:17
Ларисо, вітаємо!
Приносимо вибачення за довгу відповідь, однак нам був потрібен додатковий час для аналізу причин блокування рахунку.

Нажаль, наданих Вами документів виявилось недостатньо і ми вимушені припинити співпрацю. Для закриття рахунку та перерахування залишку коштів в інший банк прохання написати до нашої служби підтримки та надати необхідну заяву.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Максим Завірюха 14 серпня 2025, 12:39
Подивився курс на сайті, мене влаштував, однак прийшовши у відділення був неприємно здивований, курс був інший.
МТБ Банк
Відповідь банку
14 серпня 2025, 14:42
Максиме, добрий день! Перепрошуємо за незручності! Будемо вдячні, якщо надасте інформацію в якому саме відділенні була різниця курсів. Для нас важливо розібратись в ситуації та мати змогу надати Вам максимально вичерпну відповідь
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MartaLegka 15 липня 2025, 11:38
Не працює додаток! Вже другий день не можу зайти, підримка пропонує тільки перевстановлення, а воно не допомагає ((
МТБ Банк
Відповідь банку
28 липня 2025, 16:01
Добрий день! Будемо вдячні, якщо надасте більше інформації в особисті повідомлення або у чат підтримки банку. Ваше ПІБ та номер телефону знадобляться нам щоб детальніше розібратись саме у Вашій ситуації! Сподіваємось на розуміння.
fejhoa4123 25 червня 2025, 1:35
Вітаю!)

Якось довелось обслуговуватись в цьому банку, банк в цілому зробив дуже гарний прогрес при оновленні мобільнго застосунку, бо він дуже гарний прям, незвичайний якщо можна сказати, але я переходив до іншого банку, треба було закрити рахунок — а це, тільки через фізичне відділення Банку, що не дуже і зручно за умови того що рахунок відкривався онлайн, ну і довідка про зариття рахунку коштує — 250 гривень, але це дійсно не дуже приємно, хоча і коштів достатньо, не дуже сподобалось обслуговування у відділенні, економіст був не дуже приітливим, наче я щось винен комусь, і тільки відволікаю від нормальної роботи — я розумію що ми всі люди, у кожного буває поганий день, або може щось трапитись, але всеж (.

До речі, відділення дуже гарне та прибране, приємно знаходитись — затишно.
МТБ Банк
Відповідь банку
26 червня 2025, 12:56
Дякуємо за Ваш відгук!
Нам приємно, що Ви відзначили прогрес мобільного застосунку MTB360. Ми вже працюємо над впровадженням функції онлайн-закриття рахунку, щоб зробити цей процес простішим та зручнішим.

Також ми обов’язково врахуємо зауваження та проаналізуємо ситуацію, що виникла під час візиту до відділення, адже нам важливо, щоб кожен клієнт відчував турботу й професіоналізм з боку нашої команди.

Сподіваємось, що ми ще матимемо нагоду покращити Ваші враження від співпраці з нами в майбутньому!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
LarisaRos 14 червня 2025, 8:57
При розрахунку карткою вибиває помилку. Необхідна сума на рахунку є. Раніше в таких випадках ходила розбиратись у відділення, але зараз знаходжусь за кордоном і такої можливості не маю (
МТБ Банк
Відповідь банку
16 червня 2025, 16:20
Добрий день!
Напишіть будь ласка нам у месенджери служби підтримки банку або у приватні повідомлення Ваші ПІБ та номер телефону, щоб ми могли детально розібратись у ситуації та допогти з вирішенням! Дякуємо за розуміння
Максим Лозинський 22 травня 2025, 10:31
Зіткнувся з проблемою блокування картки через надходження. Для мене це звична справа: усі банки раніше розглядали заяву та розблоковували картку за 2−3 години. Якщо не вистачало документів — повідомляли одразу ще при оформленні заяви! МТБ заблокував рахунок 14 травня. Банк блокує рахунки без будь-якого попередження — дізнався тільки, коли картку відключили від Apple Pay. Сьогодні 22 травня. Саппорт-центр шокував мене довгим очікуванням і стандартними фразами на кшталт «на перевірці в підрозділі». Про терміни нічого не кажуть. Лише з четвертої спроби я дізнався, що термін розгляду — увага! — до двух місяців! У підрозділі працює одна людина? Чи як банк допустив варіант такого терміну розгляду заяви, дуже дивно як для сучасного банку…
Плюси банку є: красивий додаток, вигідні платинові картки та депозити. Мінусів теж вистачає: комісії за перекази, непланові списання, а також дуже дивний саппорт-центр, у якому, щоб авторизуватися, треба розповідати все, ніби на допиті. Загалом дивне враження. Сподіваюся, цей відгук допоможе іншим людям, а мені — повернути кошти з рахунку.
Проблема вирішена
pohut1 17 квітня 2025, 22:32
Поповнив рахунок через айбан переказ на 100 тисяч, через хвилину після поповнення на балансі відображається мінус 888 тисяч. На питання що сталось відповідають якісь перевірки. Де гроші чому мінус відповідають що так і має бути. Ніяких офіційних документів не надають, рахунок не блокують, просто величезний мінус. Намагаюсь подати заяву на розірвання договору, також відмовляютЬ, не приймають цю заяву, Не рекомендую користуватись цією конторою!
МТБ Банк
Відповідь банку
27 квітня 2025, 21:24
Вадиме, вітаємо!
Приносимо вибачення за довгу відповідь, однак нам був потрібен додатковий час для аналізу причин блокування рахунку.

Нажаль, наданих Вами документів виявилось недостатньо і ми вимушені припинити співпрацю. Для закриття рахунку та перерахування залишку коштів в інший банк прохання написати до нашої служби підтримки та надати необхідну заяву.

Сподіваємось на розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
fagzhootdoan 12 квітня 2025, 9:35
Була потреба переказати гроші, занесло у відділення цього банку. Переказ здійснили швидко, при цьому правда були потрібні документи, але така ж система мабуть у всіх банках. Загалом, обслуговуванням залишився задоволений.
МТБ Банк
Відповідь банку
14 квітня 2025, 10:53
Щиро дякуємо за відгук! Завжди раді Вас бачити :)
Проблема вирішена
Olegoster 7 квітня 2025, 12:24
Доброго Дня! Заблокували картку і напротязі 4 днів немає інформації що і як!
Створив картку для власних побажань, а її заблокували з коштами на рахунку

Поповняв картку через товариша так як терміналів немає, написав листа пояснення, надав всі підтвердження поповнення та переводу і відповіді немає

Прошу звязатись зі мною та розблокувати картку! На балансі залишились кошти
Банком толко не покористувався, взагальному було 4−5 транзакції і все! Очікую швидкої відповідь хоть тут ніж у чаті у Вайбері!
МТБ Банк
Відповідь банку
10 квітня 2025, 16:41
Олеже, вітаємо!
Приносимо вибачення за довгу відповідь, однак нам був потрібен додатковий час для аналізу причин блокування. Нажаль, наданих Вами пояснень та документів виявилось недостатньо і ми вимушені припинити співпрацю. Як нам відомо, наші колеги вже звʼязались з Вами, пояснили ситуацію та подальші дії для перерахунку залишку коштів на інший банк.
Якщо у Вас будуть додаткові питання, будь ласка, звертайтесь до нашої служби підтримки.
Сподіваємось на розуміння!
kuskusme876 16 березня 2025, 21:05
Хотів надати згоду на передачу даних по своїх звичайних картках для участі у програмі «Національний Кешбек». Звернувся до підтримки Банку, щоб дізнатися як це зробити, спочатку підтримка вказала, що підключення карток до нац.кешбеку здійснюється у додатку Дія, далі я вказав, що моє питання не коректно зрозуміли, після цього все ж таки відповіли, що для того, щоб підключити свої картки до нац.кешбеку — мені потрібно відкрити картку «Національний Кешбеку». Сробувавши її відкрити, у мене відобразився, екран на якому нічого не було, про що я написав у підтримку надавши скріншот. Далі оператор вказав наступне:

Оператор: — У Вас уже є відкрита картка «Національний кешбек» в іншому банку?
Я: — Так
Оператор: — Тому програма і не дає відкрити картку «Національний кешбек»
Оператор: — Вона може бути відкрита тільки в одному банку

Зрозумівши, що підтримка не зможе допомогти, я закрив чат, так і не отримавши допомоги.
МТБ Банк
Відповідь банку
18 березня 2025, 10:22
Дякуємо за Ваш відгук та зворотній звʼязок.

Ми будемо вдячні, якщо ви поділитесь своїми контактними даними в особистих повідомлення, для того, щоб наші спеціалісти могли більш детально проаналізувати ситуацію та допомогти Вам з вирішенням питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Елена Петровна 15 березня 2025, 11:11
Обслуговування у відділенні МТБ Банку залишило змішані враження. З одного боку, бренд має репутацію надійності, і персонал був ввічливим. З іншого боку, деякі процеси могли б бути трохи швидшими для більшої зручності клієнтів.
МТБ Банк
Відповідь банку
17 березня 2025, 9:52
Олена, вітаємо!
Дякуємо за Ваш відгук, для нас дуже цінно отримувати зворотній звʼязок від наших клієнтів. Ми були би вдячні, якщо ви поділитесь своїми контактними даними для того, щоб наші колеги могли поспілкуватися з Вами та отримати більше деталей, так як покращення, як якості обслуговування так і внутрішніх процесів, є нашим пріоритетом.
V0vaOtroshchenk 27 лютого 2025, 22:26
Відвідавши кол-центр МТБ банку, я був приємно вражений високим рівнем обслуговування та професіоналізмом співробітників. Оператори швидко відповіли на мої запитання та надали вичерпні консультації щодо депозиту який цікавить мене. Особливо хочу відзначити їхню доброзичливість та готовність допомогти у вирішенні будь-яких питань. Рекомендую кол-центр МТБ Банку всім, хто цінує якісне та оперативне обслуговування.
МТБ Банк
Відповідь банку
28 лютого 2025, 10:00
Щиро дякуємо за Ваш відгук!
odessit255 20 лютого 2025, 15:03
Выводил в Пайонир на долларовую карту МТБ, поскольку на тот момент у меня только эта долларовая и была. Кроме всех предусмотренных комиссий с меня сняли 13 долларов (с двузначной суммы!). На мой звонок на ГЛ оператор сказала, что видит только сумму зачислений, ну и комиссию банка тоже. А как двигалась валюта с Пайонир она не видит.
Гораздо интересней протекало общение со поддержкой Пайонир (на русском). Первое длинное письмо несло только одну значимую мысль: возможно, отличалась валюта вывода. На мой краткий ответ что как раз валюта не отличалась, пришло второе длинное письмо, уже без значимых мыслей.
Как я понимаю, этот банк получает валюту с Пайонира через другие банки-посредники, которые дерут свое. А вот в другом украинском банке, где я оформил карту, этих проблем нет, там взимаются только предусмотренные комиссии (тоже немало).
То есть, собственно к банку претензий вроде как и нет, но для данного сервиса он не подходит, имейте ввиду.
Zagorolii1van92 16 січня 2025, 14:55
Відділення за адресою: Київ, вул. Госпітальна, буд.4-А
Доброго дня, рідко таке роблю, але хочу лишити вілгук про банк, так як я просто у захваті від ваших менеджерів які вони класні навідміну від того злощасного примата банку. Захотів оформити картку Національний кеш бек, друзі радили цей банк. Думаю спробую, знайшов віддідення, які приємні менеджери. Все детально розказали, пояснили, оформили все швидко. Дякую керіівництву вашому за чудових спеціалістів. Ще звернемося до вас не один раз так точно. Я тепер ваш клієнт.
МТБ Банк
Відповідь банку
17 січня 2025, 15:34
Дякуємо за Ваш відгук, нам дуже приємно!
Ми обовʼязково передамо Ваші слова подяки нашим колегам з Київського відділення і будемо раді і надалі Вас бачити та допомагати у вирішенні питань!
Marvin 2 січня 2025, 12:22
Починаючи з 20 грудня, банк, мотивуючи непрацюючими державними реєстрами, не відкриває валютообмінні депозити (з купівлею валюти з гривневих карток на депозит).
При цьому не попереджає клієнтів про такий стан справ. Через це, внісши кошти на гривневу картку, клієнт змушений тримати їх там, без можливості здійснення операції валютообміну і відкриття депозиту. Зняти кошти з картки без комісії також неможливо.

Якщо проблема дійсно у реєстрах, то чому ж тоді інші банки абсолютно спокійно відкривають подібні депозити? Тобто проблема, схоже, спостерігається лише у МТБ банку. А отже, робимо висновок, що банк просто дурить клієнтів, апелюючи до непрацюючих реєстрів.
Спеціалісти банку кажуть, що не працює саме реєстр ФОП. Але з 1 січня цей реєстр працює повноцінно, бо вже є можливість закриття ФОП через «Дію». Тобто спеціалісти банку… скажемо так, говорять неправду. І проблема у іншому, і вирішувати її ніхто не поспішає.
МТБ Банк
Відповідь банку
7 січня 2025, 20:14
Василь, дякуємо за Ваше звернення! Чомусь Ваш відгук відобразився нам із запізненням. Наш банк веде максимально чесні та прозорі відносини з клієнтами, так як це є нашим пріоритетом.
Дійсно через проблеми з державними реєстрами, які досі не вирішені в повному обсязі, існують певні складнощі при оформленні депозитів через мобільний застосунок МТВ360, так як при їх відкритті обовʼязкова перевірка статусу клієнта через державні реєстри і не по всім клієнтам ми отримуємо погодження, через те, що в частково відновленних базах ще не має повної інформації.

Нажаль повпливати на цей процес ми, як банк, не можемо. Однак для нас важлива Ваша довіра і, як виключення, ми можемо запропонувати Вам здійснити цю операцію через відділенні банку, тобто купити валюту в касі за пільговим курсом з подальшим розміщенням на депозит через менеджера.

Сподіваємось на розуміння!
Шановний ПАТ «МТБ БАНК»!
Я, Орищин Юрій Степанович, більше 17 років клієнт Центрального відділення ПАТ «МТБ БАНК» в м. Чорноморську. Протягом усього часу обслуговування спостерігаю високий рівень кваліфікації співробітників відділення в м. Чорноморську. Завжди відчуваю комфорт, професіоналізм, порядність та чутливе ставлення до клієнтів при відвідуванні цього відділення.

Але сьогодні хочу особливо відзначити роботу та висловити подяку співробітникам Банка Шишкіній Світлані та Захаровій Ганні. Вони зробили для мене, як для клієнта, в моїй неординарній та делікатній ситуації значно більше, ніж могли. Знаю, що цим менеджерам довелося докласти набагато більше зусиль, ніж звичайно, щоб моя ситуація була вирішена.

Слід зазначити, що таке ставлення до клієнтів та такий рівень обслуговування завдяки тим, хто вміє організовувати рівень роботи своїх співробітників. Щирі слова Кострицькій Світлані Василівні за професіоналізм та організацію повсякденної роботи по обслуговуванню клієнтів в Центральному відділенні Банка в м. Чорноморську.

Я пишаюся, що є багаторічним клієнтом саме відділення ПАТ «МТБ БАНКА» в м. Чорноморську. Завжди пропоную своїм партнерам, знайомим користуватися послугами МТБ БАНКА. Успіхів та процвітання Банку!
МТБ Банк
Відповідь банку
25 грудня 2024, 15:40
Юрію, щиро дякуємо за Ваш відгук та добрі слова. Ми обов'язково передамо подяку колективу відділення банку у Чорноморську. Завжди раді Вас бачити та бути корисними :)
Vovvva 24 грудня 2024, 21:37
Зіткнувся з проблемою в банку, пов’язаною з помилкою в переказі коштів. Я випадково вказав неправильні реквізити під час здійснення платежу, і гроші виявилися відправлені не тій людині. Звернувся до відділу обслуговування клієнтів. Запропонували кілька варіантів вирішення проблеми. Кошти були повернуті на мій рахунок. Дякую!

Курс валют в МТБ Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.5
USD 42 42.45
Всі курси банку

Курс валют в МТБ Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.5
USD 42 42.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / МТБ Банк 💰 / Відгуки про МТБ Банк 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про МТБ Банк, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.