Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити
ВХІД
Повернутися
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
pohut1 17 квітня 2025, 22:32
Поповнив рахунок через айбан переказ на 100 тисяч, через хвилину після поповнення на балансі відображається мінус 888 тисяч. На питання що сталось відповідають якісь перевірки. Де гроші чому мінус відповідають що так і має бути. Ніяких офіційних документів не надають, рахунок не блокують, просто величезний мінус. Намагаюсь подати заяву на розірвання договору, також відмовляютЬ, не приймають цю заяву, Не рекомендую користуватись цією конторою!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
fagzhootdoan 12 квітня 2025, 9:35
Була потреба переказати гроші, занесло у відділення цього банку. Переказ здійснили швидко, при цьому правда були потрібні документи, але така ж система мабуть у всіх банках. Загалом, обслуговуванням залишився задоволений.
МТБ Банк
Відповідь банку
14 квітня 2025, 10:53
Щиро дякуємо за відгук! Завжди раді Вас бачити :)
Проблема вирішена
Olegoster 7 квітня 2025, 12:24
Доброго Дня! Заблокували картку і напротязі 4 днів немає інформації що і як!
Створив картку для власних побажань, а її заблокували з коштами на рахунку

Поповняв картку через товариша так як терміналів немає, написав листа пояснення, надав всі підтвердження поповнення та переводу і відповіді немає

Прошу звязатись зі мною та розблокувати картку! На балансі залишились кошти
Банком толко не покористувався, взагальному було 4−5 транзакції і все! Очікую швидкої відповідь хоть тут ніж у чаті у Вайбері!
МТБ Банк
Відповідь банку
10 квітня 2025, 16:41
Олеже, вітаємо!
Приносимо вибачення за довгу відповідь, однак нам був потрібен додатковий час для аналізу причин блокування. Нажаль, наданих Вами пояснень та документів виявилось недостатньо і ми вимушені припинити співпрацю. Як нам відомо, наші колеги вже звʼязались з Вами, пояснили ситуацію та подальші дії для перерахунку залишку коштів на інший банк.
Якщо у Вас будуть додаткові питання, будь ласка, звертайтесь до нашої служби підтримки.
Сподіваємось на розуміння!
kuskusme876 16 березня 2025, 21:05
Хотів надати згоду на передачу даних по своїх звичайних картках для участі у програмі «Національний Кешбек». Звернувся до підтримки Банку, щоб дізнатися як це зробити, спочатку підтримка вказала, що підключення карток до нац.кешбеку здійснюється у додатку Дія, далі я вказав, що моє питання не коректно зрозуміли, після цього все ж таки відповіли, що для того, щоб підключити свої картки до нац.кешбеку — мені потрібно відкрити картку «Національний Кешбеку». Сробувавши її відкрити, у мене відобразився, екран на якому нічого не було, про що я написав у підтримку надавши скріншот. Далі оператор вказав наступне:

Оператор: — У Вас уже є відкрита картка «Національний кешбек» в іншому банку?
Я: — Так
Оператор: — Тому програма і не дає відкрити картку «Національний кешбек»
Оператор: — Вона може бути відкрита тільки в одному банку

Зрозумівши, що підтримка не зможе допомогти, я закрив чат, так і не отримавши допомоги.
МТБ Банк
Відповідь банку
18 березня 2025, 10:22
Дякуємо за Ваш відгук та зворотній звʼязок.

Ми будемо вдячні, якщо ви поділитесь своїми контактними даними в особистих повідомлення, для того, щоб наші спеціалісти могли більш детально проаналізувати ситуацію та допомогти Вам з вирішенням питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Елена Петровна 15 березня 2025, 11:11
Обслуговування у відділенні МТБ Банку залишило змішані враження. З одного боку, бренд має репутацію надійності, і персонал був ввічливим. З іншого боку, деякі процеси могли б бути трохи швидшими для більшої зручності клієнтів.
МТБ Банк
Відповідь банку
17 березня 2025, 9:52
Олена, вітаємо!
Дякуємо за Ваш відгук, для нас дуже цінно отримувати зворотній звʼязок від наших клієнтів. Ми були би вдячні, якщо ви поділитесь своїми контактними даними для того, щоб наші колеги могли поспілкуватися з Вами та отримати більше деталей, так як покращення, як якості обслуговування так і внутрішніх процесів, є нашим пріоритетом.
V0vaOtroshchenk 27 лютого 2025, 22:26
Відвідавши кол-центр МТБ банку, я був приємно вражений високим рівнем обслуговування та професіоналізмом співробітників. Оператори швидко відповіли на мої запитання та надали вичерпні консультації щодо депозиту який цікавить мене. Особливо хочу відзначити їхню доброзичливість та готовність допомогти у вирішенні будь-яких питань. Рекомендую кол-центр МТБ Банку всім, хто цінує якісне та оперативне обслуговування.
МТБ Банк
Відповідь банку
28 лютого 2025, 10:00
Щиро дякуємо за Ваш відгук!
odessit255 20 лютого 2025, 15:03
Выводил в Пайонир на долларовую карту МТБ, поскольку на тот момент у меня только эта долларовая и была. Кроме всех предусмотренных комиссий с меня сняли 13 долларов (с двузначной суммы!). На мой звонок на ГЛ оператор сказала, что видит только сумму зачислений, ну и комиссию банка тоже. А как двигалась валюта с Пайонир она не видит.
Гораздо интересней протекало общение со поддержкой Пайонир (на русском). Первое длинное письмо несло только одну значимую мысль: возможно, отличалась валюта вывода. На мой краткий ответ что как раз валюта не отличалась, пришло второе длинное письмо, уже без значимых мыслей.
Как я понимаю, этот банк получает валюту с Пайонира через другие банки-посредники, которые дерут свое. А вот в другом украинском банке, где я оформил карту, этих проблем нет, там взимаются только предусмотренные комиссии (тоже немало).
То есть, собственно к банку претензий вроде как и нет, но для данного сервиса он не подходит, имейте ввиду.
Zagorolii1van92 16 січня 2025, 14:55
Відділення за адресою: Київ, вул. Госпітальна, буд.4-А
Доброго дня, рідко таке роблю, але хочу лишити вілгук про банк, так як я просто у захваті від ваших менеджерів які вони класні навідміну від того злощасного примата банку. Захотів оформити картку Національний кеш бек, друзі радили цей банк. Думаю спробую, знайшов віддідення, які приємні менеджери. Все детально розказали, пояснили, оформили все швидко. Дякую керіівництву вашому за чудових спеціалістів. Ще звернемося до вас не один раз так точно. Я тепер ваш клієнт.
МТБ Банк
Відповідь банку
17 січня 2025, 15:34
Дякуємо за Ваш відгук, нам дуже приємно!
Ми обовʼязково передамо Ваші слова подяки нашим колегам з Київського відділення і будемо раді і надалі Вас бачити та допомагати у вирішенні питань!
Marvin 2 січня 2025, 12:22
Починаючи з 20 грудня, банк, мотивуючи непрацюючими державними реєстрами, не відкриває валютообмінні депозити (з купівлею валюти з гривневих карток на депозит).
При цьому не попереджає клієнтів про такий стан справ. Через це, внісши кошти на гривневу картку, клієнт змушений тримати їх там, без можливості здійснення операції валютообміну і відкриття депозиту. Зняти кошти з картки без комісії також неможливо.

Якщо проблема дійсно у реєстрах, то чому ж тоді інші банки абсолютно спокійно відкривають подібні депозити? Тобто проблема, схоже, спостерігається лише у МТБ банку. А отже, робимо висновок, що банк просто дурить клієнтів, апелюючи до непрацюючих реєстрів.
Спеціалісти банку кажуть, що не працює саме реєстр ФОП. Але з 1 січня цей реєстр працює повноцінно, бо вже є можливість закриття ФОП через «Дію». Тобто спеціалісти банку… скажемо так, говорять неправду. І проблема у іншому, і вирішувати її ніхто не поспішає.
МТБ Банк
Відповідь банку
7 січня 2025, 20:14
Василь, дякуємо за Ваше звернення! Чомусь Ваш відгук відобразився нам із запізненням. Наш банк веде максимально чесні та прозорі відносини з клієнтами, так як це є нашим пріоритетом.
Дійсно через проблеми з державними реєстрами, які досі не вирішені в повному обсязі, існують певні складнощі при оформленні депозитів через мобільний застосунок МТВ360, так як при їх відкритті обовʼязкова перевірка статусу клієнта через державні реєстри і не по всім клієнтам ми отримуємо погодження, через те, що в частково відновленних базах ще не має повної інформації.

Нажаль повпливати на цей процес ми, як банк, не можемо. Однак для нас важлива Ваша довіра і, як виключення, ми можемо запропонувати Вам здійснити цю операцію через відділенні банку, тобто купити валюту в касі за пільговим курсом з подальшим розміщенням на депозит через менеджера.

Сподіваємось на розуміння!
Шановний ПАТ «МТБ БАНК»!
Я, Орищин Юрій Степанович, більше 17 років клієнт Центрального відділення ПАТ «МТБ БАНК» в м. Чорноморську. Протягом усього часу обслуговування спостерігаю високий рівень кваліфікації співробітників відділення в м. Чорноморську. Завжди відчуваю комфорт, професіоналізм, порядність та чутливе ставлення до клієнтів при відвідуванні цього відділення.

Але сьогодні хочу особливо відзначити роботу та висловити подяку співробітникам Банка Шишкіній Світлані та Захаровій Ганні. Вони зробили для мене, як для клієнта, в моїй неординарній та делікатній ситуації значно більше, ніж могли. Знаю, що цим менеджерам довелося докласти набагато більше зусиль, ніж звичайно, щоб моя ситуація була вирішена.

Слід зазначити, що таке ставлення до клієнтів та такий рівень обслуговування завдяки тим, хто вміє організовувати рівень роботи своїх співробітників. Щирі слова Кострицькій Світлані Василівні за професіоналізм та організацію повсякденної роботи по обслуговуванню клієнтів в Центральному відділенні Банка в м. Чорноморську.

Я пишаюся, що є багаторічним клієнтом саме відділення ПАТ «МТБ БАНКА» в м. Чорноморську. Завжди пропоную своїм партнерам, знайомим користуватися послугами МТБ БАНКА. Успіхів та процвітання Банку!
МТБ Банк
Відповідь банку
25 грудня 2024, 15:40
Юрію, щиро дякуємо за Ваш відгук та добрі слова. Ми обов'язково передамо подяку колективу відділення банку у Чорноморську. Завжди раді Вас бачити та бути корисними :)
Vovvva 24 грудня 2024, 21:37
Зіткнувся з проблемою в банку, пов’язаною з помилкою в переказі коштів. Я випадково вказав неправильні реквізити під час здійснення платежу, і гроші виявилися відправлені не тій людині. Звернувся до відділу обслуговування клієнтів. Запропонували кілька варіантів вирішення проблеми. Кошти були повернуті на мій рахунок. Дякую!
mertyk 7 грудня 2024, 13:32
Оставляю свой крайне негативный отзыв о банке. Без объяснения причин и предупреждений мой счет был заморожен, после чего началась целая эпопея с «фиктивной» поддержкой. Заявка на разблокировку рассматривалась более недели, причем каждый день я получал ответы из шаблонных фраз, явно не отражающих суть моего обращения. Сотрудники даже не пытались вникнуть в проблему, а один из них открыто намекнул, что проще разорвать договор, если я хочу вернуть свои средства.

Банк незаконно удерживал мои деньги более недели, вынуждая меня расторгнуть договор. Но процесс закрытия счета оказался еще более абсурдным. Меня попросили подписать заявку на закрытие с выводом средств на реквизиты, оставив поля для реквизитов пустыми (!). После этого чудесным образом мобильное приложение разблокировалось, и я наконец смог получить доступ к своим деньгам.

Обслуживание в этом банке — худшее, что я встречал. Никогда больше не воспользуюсь его услугами и не рекомендую другим.
МТБ Банк
Відповідь банку
10 грудня 2024, 10:27
Доброго дня! Вкажіть, будь ласка, Ваші контактні дані, щоб була можливість розібратися детально в причинах та в ситуації що склалася, а також запропонувати Вам рішення.
Svlyutik241174 26 листопада 2024, 20:08
26.11.2024г. в 09:12 в кассе отделения г. Запорожье мною была пополнена ПК в гривне с целью совершения онлайн-покупки валюты. Из-за сбоя в приложении, деньги на моей карте долго не появлялись, снять обратно их не представлялось возможным, т.к. сумма не отображалась на карте. Пробыв в банке около часа, не совершив операцию и не получив назад своих денег, я была вынуждена уехать. Сумма (в двойном размере!!!) отобразилась на ПК только в 10:20, после чего была совершена успешная операция покупки валюты. Через время было замечено, что операция «неуспешна». При повторной попытке осуществить операцию высвечивалось сообщение «превышен лимит» покупки на сумму более 50000,00. Мной неоднократно В ТЕЧЕНИИ ВСЕГО РАБОЧЕГО ДНЯ!!! были совершенны звонки на горячую линию, к сожалению, со стороны банка вопрос так и не решался. И только в 17:07 менеджер отделения Дарья (спасибо ей огромное за помощь!!!) сообщила, что сумма в гривне, которая ранее была списана на покупку валюты, вернулась на карту. ИТОГО: с 10:20 до 17:07 банк на ЦЕЛЫЙ ДЕНЬ заморозил мои деньги (т.к. после покупки валюты в 10:20 на карте светился остаток 0 грн.), моя успешная операция покупки валюты, по неизвестным причинам, была «скасована», а валюта на мой счёт так и не зачислена, повторно совершить операцию банк не давал (т.к.при повторной попытке в приложении появлялось сообщение, что валюта уже куплена и лимит превышен), а вот после 17:07, когда курс вырос, пожалуйста покупайте. И как это понимать? Прошу посодействовать в решении сложившейся ситуации и, купленную мной валюту, зачислить на мой счёт, т.к. мои действия для совершения операции были сделаны правильно и вовремя. Надеюсь на положительное решение сложившейся ситуации! Не хотелось бы иметь негативный опыт работы с Вами и в будущем остаться Вашим клиентом.
МТБ Банк
Відповідь банку
30 листопада 2024, 9:05
Світлано, дякуємо за опис ситуації. Після детального аналізу було виявлено, що дійсно на стороні банку виникли певні технічні проблеми саме при здійсненні Ваших операцій.
Знаємо, що наші колеги вже спілкувались з Вами та повторна купівля валюти була успішно здійснена. В якості вибачення за незручності, Ваша наступна операція з купівля валюти буде проведена за індивідуальним, пільговим курсом.
Сподіваємось на розуміння та подальшу співпрацю!
Александр Сергеевич Дибров 22 листопада 2024, 20:44
Получал зарплату/валюту/ через этот банк был много лет клиентом, теперь на пенсии.
Отказались обменять 300долларов США на гривну по курсу. Сказали что купюры затертые и с плесенью и они их не принимают.
Купюры чистые идеальные без повреждений, надписей, печатей и.т.д. Я последние 5 лет переводил деньги тут и вы выдавали не новые банкноты, а разных годов выпуска и как я должен был их проверять или отказываться надо было,? Сколько лет и во многих странах приходилось менять доллары на местную валюту, НИГДЕ и НИКОГДА мне не было отказано, а только в Украине в этом, банке".
Это Позорище и вы называетесь морской банк? Если в обменнике хотите только новые купюры, то и выдавайте морякам новые купюры. Гоньба. Ответ мне не нужен от вас, не затрудняйтесь.
МТБ Банк
Відповідь банку
25 листопада 2024, 13:48
Добрий день, Олександр!
Ми розібрались у Вашій ситуації і дійсно касовий співробітник не зміг здійснити обмін валюти за звичайною процедурою, однак не через рік купюр, а саме через їх пошкодження пліснівою, що були видно під ультрофіолетовим світлом і також продемонстровано Вам.
При спілкуванні з заступником керуючого відділення Ви також відмітили, що це могло статись через те, що гроші зберігались в неопаленному приміщенні. Тому нажаль, в таких ситуаціях ми можемо проводити обмін тільки з додатковою комісією.
Сподіваємось на розуміння.
ByuiLop784 10 листопада 2024, 12:39
Хотів переказати онлайн 150000 грн на оборону ЗСУ. Платіж завис у додатку.
МТБ Банк
Відповідь банку
11 листопада 2024, 21:38
Добрий вечір!
Ми перевірили, жодних технічних робіт чи несправностей в роботі мобільного застосунку МТВ360 не спостерігалось. Для того, щоб ми могли розібратись в причинах, будь ласка, напишіть нам в особисті повідомлення Ваші данні або зверніться до нашої служби підтримки.
IrinaIVP 26 жовтня 2024, 15:46
Доброго дня всiм, особливо потенцiйним клi€нтам даного банку.
Хочу розказати вам, як банк реагу€ на звернення клi€нтiв, стосовно питань, що знаходяться в очевидь, за межами «зони комфорту» iх спiвробiтникiв.Це вкрай важливо для розумiння людей, я вважаю.
— З 2009 року та по сьогоднiшнiй день, користуюсь послугами даного банку у рамках зарплатного проекту.Карткою, як i всi користуюся у побутi, розраховуюсь в магазинах, сплачую комунальнi послуги, тощо.
Особливостi мого користування € такими, що деяка сума коштiв, тривалий час наявна на рахунку, що дозволяе банку вiльно користуватися нею в своiх фiнансових оборутках,
без заключення зi мною, додаткових депозитних договорiв.
Чи повинен банк, цiнувати такого клi€нта?
Ммммм?
— Мабуть-так, але, бачу це не мiй випадок)
При цьому, варто вiдмiтити, що якiсь, плюшки, у виглядi, наприклад кешбеку при здiйсненнi розрахункiв карткою, або кiлька, при€мних, % нарахувань, на залишок що зберiга€ться на рахунку-вiдсутнi.
К слову- банк собi, да й-банк.(нi риба, нi м’ясо)
— То що ж мене так невдоволило та обурило?
Кiлька днiв тому, пiзно ввечерi сплачувала комунальнi послуги через додаток банку МТБ 360.При цьому, одну операцiю з них, застосунок показав НЕУСПIШНОЮ пiдсвiтивши червоним кольором ii в перелiку операцiй та на той момент -НЕ списавши кошти.
Про всяк випадок, почекавши приблизнo 10 хвилин, перезавантаживши застосунок та впевнившись що статус даноi операцii не змiнився i кошти так не було i не буде перераховано (червоний колiр в перелiку та загальний баланс рахунку-без змiн) власноруч знову повторила проведення даноi операцii.(друга моя спроба, згiдно перелiку вважалася вже успiшною)
Прокинувшись зранку наступного дня, увiйшла до додатку та з подивом, побачила що за оду й ту саму послугу, кошти перевелись-ДВIЧI i та операцiя, що вчора вважалася НЕУСПIШНОЮ та горiла червоним кольором, рiзко «поуспiшнiшала» без мого на те вiдому.
Хтось скаже, та що тут такого, кошти по комуналцi перенесуться вам на наступний мiсяць?
Нi, у даному випадку це ПРИНЦИПОВЕ питання, та комунальна контора не € однозначною, до неi € багато питань (без подробиць) i «кредитувати» ii не входить в моi плани i робити проплати, наперед, я НЕ збираюсь.
Тому, наступного ж дня, йду у вiддiлення, описую спiвробiтникам банку ситуацiю, прошу посприяти поверненню коштiв, що вiдпралено помилково, причому, явно не з мо€i вини…
Я, як клiент, як користувач, була дезинформована технiчними збоями ВАШОГО ж додатку.
Спiвробiтники почали казати, що вже нiчого не поробиш i вiдправляти мене, зна€ете куди?))))
До комунальноi контори))))
Тобто, неналежно працюючий додаток МТБ 360 теж комунальнiй конторi належить?!..
Потiм почали питати чи зробила я скрiн?
Який скрiн я повинна була робити, якщо на момент проплати, та 10 хвинлин потому, ваш додаток ясно показував що одна з операцiй НЕ успiшна? Чи могла я подумати, що рано вранцi всi вони «поуспiшнiшають»???
Ще менi було запропоновано, прийти завтра, поспiлкуватися iз керуючою (якоi доречi, не було на мiсцi), заяву дуже НЕ хотiли щоб я писала, але я знаю «вартiсть розмов» без заяви вартiсть iм -нуль.
Заяву було написано, чекаю на результат.
Слiд зазначити, що:
Мiж проведенням операцii та моею появою у вiддiленнi пройшла нiчтожно мала кiлькiсть часу.
Помилка то € не моя, а вашого додатку i банку вiдповiдно.
I мене влаштову€ -ВИКЛЮЧНО повернення коштiв за 1 з задво€нних операцiй на мiй картковий рахунок.
Якщо того не буде зроблено, бiльше як свого клi€нта можете мене- не рахувати.
Рахунок буде закрито, а кошти- виведено.
Колегам по роботi-розказано, як iх кошти можуть улетiти хз куди завдяки кривому додатку, а банку буде фiолетово на них та iх проблеми.
Благо € в нас вибiр, ще на банкiвському ринку.
Iще одне, банкiвська робота, це- не тiльки втюхати кредит, вмовити покласти кошти на депозит, пiдписати договiр, видати нову картку, помiняти долари на гривнi та iншi стандартнi процедури.
МТБ-банк, виходьте iз зони комфорту будь ласка, особливо, якщо в цьому €ваша пряма провина!
МТБ Банк
Відповідь банку
30 жовтня 2024, 20:59
Ірина, дякуємо Вам за такий детальний опис ситуації. Нам прикро за негативний досвід, який у Вас виник.

Ми ретельно розібрались у причинах, що призвели до задвоєння оплати — виявили, що перший платіж, який Ви робили не був відхилен, а попав на ручну обробку. Віідповідно гроші не було списано, однак дійсно в історії платежу чітко не було відображено його статус. Тому ми вже повідомили про це нашим ІТ спеціалістам, і найближчим часом покращимо цей функціонал застосунку, щоб уникнути подібних ситуацій та непорозуміння з боку наших клієнтів. Знаємо, що наші співробітники з відділення в м. Чорноморськ вже спілкувались з Вами та запропонували варіант для врегулювання.

Щодо Вашого питання про нарахування відсотків на залишки — хотіли би звернути увагу, що в нашому застосунку МТВ360 є можливість відкриття депозиту «Вільний», який дає можливість вільного доступу до коштів ( поповнення та зняття в будь-який момент), а на залишок нараховується 5% річних. Рекомендуємо Вас спробувати, це дуже зручно.

І ми ще раз хочемо подякувати Вам за небайдужість та лояльність і довгу співпрацю з банком, для нас це важливо!
Сподіваємось, що цей інцидент не зіпсує нашу співпрацю!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Piu78hfytr 15 жовтня 2024, 11:27
Хочу подякувати працівникам банку за відповідальність. В такий нелегкий навіть жорстокий час вони знаходять сили тримати рівновагу. Окремо дякую службі підтримки за людяніть та позитив))) Мир вам!
МТБ Банк
Відповідь банку
15 жовтня 2024, 11:51
Щиро дякуємо Вам за добрі слова! Завжди раді бути корисними для наших клієнтів)
Проблема вирішена
SvitlanaKelly 29 вересня 2024, 23:17
Загубила старий номер телефону, поновлювати до нього доступ не має ні бажання, ні змоги. Звернулась у підтримку, вказали що зміна номеру телефону можлива лише у відділення з оригіналами документів. Я проживаю у Хмельницькому,і в нашому місті відділення банку відсутні. Інші банки адекватно змінюють номер в режимі онлайн, як і має бути. З чого банк взагалі взяв, що я зобов’язана поновлювати номер телефону, лише з того, що в них відсутня будь-яка клієнтоорієнтовність. Також наголошую, що в Україні документи в Дії цілком і повністю прирівнюються до фізичних і зобов’язані бути прийняті будь-якою установою. Тому наголошувати на іншому це вже незнання законодавства!
Після сказала, що в такому разі хочу закрити рахунок, аби отримати змогу забрати свої кошти, на що отримала відповідь, що це можна зробити з фінансового номеру. Маю питання, з яких пір це так вирішується, що я тепер не можу отримати власні кошти, бо не маю доступу до застосунку?
Полезный комментарий
MTB БАНК 3 жовтня 2024, 17:39
Світлано, раді що змогли вирішити Ваше питання. Дякуємо, що у Вас була змога віднайти фінансовий номер
PertroKonf7 10 вересня 2024, 15:23
Клієнтом не перший рік. Цілком влаштовує перелік фінансових послуг, що надаються, вигідні пропозиції, навіть за деякими позиціями краще, ніж у конкурентів, тямущі фахівці, привітні, ще жодного разу не залишили мою проблему невирішеною. Зручний мобільний додаток. Жодного разу не заглючив, не було збоїв. Також дуже зручно: оформили доставку Новою поштою карти. Дякую, буду із задоволенням співпрацювати і далі.
МТБ Банк
Відповідь банку
11 вересня 2024, 15:15
Сердечно вдячні за Ваш відгук! Раді, що ви оцінюєте зручність нашого додатка. Продовжимо покращувати додаток далі для Вас! 😍
ShevCHenko73 13 серпня 2024, 13:02
Був постійним клієнтом МТБ банку. Здійснив переказ і мою карту заблокували. Банк став таким же як і всі(((

Курс валют в МТБ Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 47.2 47.9
USD 41.4 41.9
Всі курси банку

Курс валют в МТБ Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 47.2 47.9
USD 41.4 41.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / МТБ Банк 💰 / Відгуки про МТБ Банк 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про МТБ Банк, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.