Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
ByuiLop784 10 листопада 2024, 12:39
Хотів переказати онлайн 150000 грн на оборону ЗСУ. Платіж завис у додатку.
МТБ Банк
Відповідь банку
11 листопада 2024, 21:38
Добрий вечір!
Ми перевірили, жодних технічних робіт чи несправностей в роботі мобільного застосунку МТВ360 не спостерігалось. Для того, щоб ми могли розібратись в причинах, будь ласка, напишіть нам в особисті повідомлення Ваші данні або зверніться до нашої служби підтримки.
IrinaIVP 26 жовтня 2024, 15:46
Доброго дня всiм, особливо потенцiйним клi€нтам даного банку.
Хочу розказати вам, як банк реагу€ на звернення клi€нтiв, стосовно питань, що знаходяться в очевидь, за межами «зони комфорту» iх спiвробiтникiв.Це вкрай важливо для розумiння людей, я вважаю.
— З 2009 року та по сьогоднiшнiй день, користуюсь послугами даного банку у рамках зарплатного проекту.Карткою, як i всi користуюся у побутi, розраховуюсь в магазинах, сплачую комунальнi послуги, тощо.
Особливостi мого користування € такими, що деяка сума коштiв, тривалий час наявна на рахунку, що дозволяе банку вiльно користуватися нею в своiх фiнансових оборутках,
без заключення зi мною, додаткових депозитних договорiв.
Чи повинен банк, цiнувати такого клi€нта?
Ммммм?
— Мабуть-так, але, бачу це не мiй випадок)
При цьому, варто вiдмiтити, що якiсь, плюшки, у виглядi, наприклад кешбеку при здiйсненнi розрахункiв карткою, або кiлька, при€мних, % нарахувань, на залишок що зберiга€ться на рахунку-вiдсутнi.
К слову- банк собi, да й-банк.(нi риба, нi м’ясо)
— То що ж мене так невдоволило та обурило?
Кiлька днiв тому, пiзно ввечерi сплачувала комунальнi послуги через додаток банку МТБ 360.При цьому, одну операцiю з них, застосунок показав НЕУСПIШНОЮ пiдсвiтивши червоним кольором ii в перелiку операцiй та на той момент -НЕ списавши кошти.
Про всяк випадок, почекавши приблизнo 10 хвилин, перезавантаживши застосунок та впевнившись що статус даноi операцii не змiнився i кошти так не було i не буде перераховано (червоний колiр в перелiку та загальний баланс рахунку-без змiн) власноруч знову повторила проведення даноi операцii.(друга моя спроба, згiдно перелiку вважалася вже успiшною)
Прокинувшись зранку наступного дня, увiйшла до додатку та з подивом, побачила що за оду й ту саму послугу, кошти перевелись-ДВIЧI i та операцiя, що вчора вважалася НЕУСПIШНОЮ та горiла червоним кольором, рiзко «поуспiшнiшала» без мого на те вiдому.
Хтось скаже, та що тут такого, кошти по комуналцi перенесуться вам на наступний мiсяць?
Нi, у даному випадку це ПРИНЦИПОВЕ питання, та комунальна контора не € однозначною, до неi € багато питань (без подробиць) i «кредитувати» ii не входить в моi плани i робити проплати, наперед, я НЕ збираюсь.
Тому, наступного ж дня, йду у вiддiлення, описую спiвробiтникам банку ситуацiю, прошу посприяти поверненню коштiв, що вiдпралено помилково, причому, явно не з мо€i вини…
Я, як клiент, як користувач, була дезинформована технiчними збоями ВАШОГО ж додатку.
Спiвробiтники почали казати, що вже нiчого не поробиш i вiдправляти мене, зна€ете куди?))))
До комунальноi контори))))
Тобто, неналежно працюючий додаток МТБ 360 теж комунальнiй конторi належить?!..
Потiм почали питати чи зробила я скрiн?
Який скрiн я повинна була робити, якщо на момент проплати, та 10 хвинлин потому, ваш додаток ясно показував що одна з операцiй НЕ успiшна? Чи могла я подумати, що рано вранцi всi вони «поуспiшнiшають»???
Ще менi було запропоновано, прийти завтра, поспiлкуватися iз керуючою (якоi доречi, не було на мiсцi), заяву дуже НЕ хотiли щоб я писала, але я знаю «вартiсть розмов» без заяви вартiсть iм -нуль.
Заяву було написано, чекаю на результат.
Слiд зазначити, що:
Мiж проведенням операцii та моею появою у вiддiленнi пройшла нiчтожно мала кiлькiсть часу.
Помилка то € не моя, а вашого додатку i банку вiдповiдно.
I мене влаштову€ -ВИКЛЮЧНО повернення коштiв за 1 з задво€нних операцiй на мiй картковий рахунок.
Якщо того не буде зроблено, бiльше як свого клi€нта можете мене- не рахувати.
Рахунок буде закрито, а кошти- виведено.
Колегам по роботi-розказано, як iх кошти можуть улетiти хз куди завдяки кривому додатку, а банку буде фiолетово на них та iх проблеми.
Благо € в нас вибiр, ще на банкiвському ринку.
Iще одне, банкiвська робота, це- не тiльки втюхати кредит, вмовити покласти кошти на депозит, пiдписати договiр, видати нову картку, помiняти долари на гривнi та iншi стандартнi процедури.
МТБ-банк, виходьте iз зони комфорту будь ласка, особливо, якщо в цьому €ваша пряма провина!
МТБ Банк
Відповідь банку
30 жовтня 2024, 20:59
Ірина, дякуємо Вам за такий детальний опис ситуації. Нам прикро за негативний досвід, який у Вас виник.

Ми ретельно розібрались у причинах, що призвели до задвоєння оплати — виявили, що перший платіж, який Ви робили не був відхилен, а попав на ручну обробку. Віідповідно гроші не було списано, однак дійсно в історії платежу чітко не було відображено його статус. Тому ми вже повідомили про це нашим ІТ спеціалістам, і найближчим часом покращимо цей функціонал застосунку, щоб уникнути подібних ситуацій та непорозуміння з боку наших клієнтів. Знаємо, що наші співробітники з відділення в м. Чорноморськ вже спілкувались з Вами та запропонували варіант для врегулювання.

Щодо Вашого питання про нарахування відсотків на залишки — хотіли би звернути увагу, що в нашому застосунку МТВ360 є можливість відкриття депозиту «Вільний», який дає можливість вільного доступу до коштів ( поповнення та зняття в будь-який момент), а на залишок нараховується 5% річних. Рекомендуємо Вас спробувати, це дуже зручно.

І ми ще раз хочемо подякувати Вам за небайдужість та лояльність і довгу співпрацю з банком, для нас це важливо!
Сподіваємось, що цей інцидент не зіпсує нашу співпрацю!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Piu78hfytr 15 жовтня 2024, 11:27
Хочу подякувати працівникам банку за відповідальність. В такий нелегкий навіть жорстокий час вони знаходять сили тримати рівновагу. Окремо дякую службі підтримки за людяніть та позитив))) Мир вам!
МТБ Банк
Відповідь банку
15 жовтня 2024, 11:51
Щиро дякуємо Вам за добрі слова! Завжди раді бути корисними для наших клієнтів)
Проблема вирішена
SvitlanaKelly 29 вересня 2024, 23:17
Загубила старий номер телефону, поновлювати до нього доступ не має ні бажання, ні змоги. Звернулась у підтримку, вказали що зміна номеру телефону можлива лише у відділення з оригіналами документів. Я проживаю у Хмельницькому,і в нашому місті відділення банку відсутні. Інші банки адекватно змінюють номер в режимі онлайн, як і має бути. З чого банк взагалі взяв, що я зобов’язана поновлювати номер телефону, лише з того, що в них відсутня будь-яка клієнтоорієнтовність. Також наголошую, що в Україні документи в Дії цілком і повністю прирівнюються до фізичних і зобов’язані бути прийняті будь-якою установою. Тому наголошувати на іншому це вже незнання законодавства!
Після сказала, що в такому разі хочу закрити рахунок, аби отримати змогу забрати свої кошти, на що отримала відповідь, що це можна зробити з фінансового номеру. Маю питання, з яких пір це так вирішується, що я тепер не можу отримати власні кошти, бо не маю доступу до застосунку?
Полезный комментарий
MTB БАНК 3 жовтня 2024, 17:39
Світлано, раді що змогли вирішити Ваше питання. Дякуємо, що у Вас була змога віднайти фінансовий номер
PertroKonf7 10 вересня 2024, 15:23
Клієнтом не перший рік. Цілком влаштовує перелік фінансових послуг, що надаються, вигідні пропозиції, навіть за деякими позиціями краще, ніж у конкурентів, тямущі фахівці, привітні, ще жодного разу не залишили мою проблему невирішеною. Зручний мобільний додаток. Жодного разу не заглючив, не було збоїв. Також дуже зручно: оформили доставку Новою поштою карти. Дякую, буду із задоволенням співпрацювати і далі.
МТБ Банк
Відповідь банку
11 вересня 2024, 15:15
Сердечно вдячні за Ваш відгук! Раді, що ви оцінюєте зручність нашого додатка. Продовжимо покращувати додаток далі для Вас! 😍
ShevCHenko73 13 серпня 2024, 13:02
Був постійним клієнтом МТБ банку. Здійснив переказ і мою карту заблокували. Банк став таким же як і всі(((
Проблема вирішена
Nazar021056 9 серпня 2024, 3:28
Відділення за адресою: Львів, вул. П. Куліша, 30
Доброго вечора! Банк заблокував близько 3−4 місяці тому рахунок.Карту я відкривав онлайн, реєстрацію проходив онлайн.Банк запросив пояснення про походження коштів і т.д.В поясненню я все чітко описав звідки кошти, чому на карту заходили, чому відправляв і т.д
Банком я користувався близько 1 місяця це прогрес)))
Після моїх письмових пояснень банк розірвав зі мною договорів, але на карті є кошти.Попросили зявитися в банк з паспортом і кодом.Я 100 раз пояснював що я за кордоном і повертатись в Україну не буду, бо довгий період часу проживаю за кордоном.Попросив щоб надали копію заяви на перерахунок коштів в інший банк, на що вони відмовили.Чому я маю дарувати своїх 7700 грн банку? Чому в інших банках ця система діє а у вас ні? Я не відкривав рахунок в банку, я відкрив його онлайн!!! Просив що можу підписати заяву електроним підписом на що вони відмовили.Буду звертатись в НБУ, а потім вже до суду через адвоката.Не рекомендую користуватись цим …мном
МТБ Банк
Відповідь банку
9 серпня 2024, 15:09
Назарій, добрий день!

Нам прикро, що у Вас склався такий досвід співпраці з нашим банком. Однак хотіли б зауважити, що Ви стали нашим клієнтом 2 місяці тому, і через місяць користування, дійсно рахунок було заблоковано через ризиковий характер операцій і недостатність надання пояснювальної інформації з Вашого боку. Також повідомляємо, що банк не розірвав з Вами ділові відносини та ні в якому разі не привласнює гроші своїх клієнтів.

Якщо ви знаходитесь за кордоном і не можете пройти ідентифікацію офлайн, Ви можете або все ж таки надати всю необхідну інформацію про походження грошей або у вигляді вийнятку, ми приймемо Вашу заявку на закриття рахунку через службу підтримки Банку. В такому випадку рахунок буде разблоковано і Ви зможете його обнулити, після чого ми його закриємо на підставі Вашої заяви.

Сподіваємось на розуміння!
UkRsdna 10 липня 2024, 10:12
МТВ360! Дякую за такий зручний та чудовий застосунок. Все зрозуміло. Нові функції вже опробував.
МТБ Банк
Відповідь банку
10 липня 2024, 16:40
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку. Нам дуже приємно! Користуйтесь із задоволенням! 😉
Проблема вирішена
Cat303 9 липня 2024, 15:50
На сайті банку є інформація про те, що при відкритті депозиту в мобільному застосунку додатково до ставки депозиту надається 0,5 відсотка. Виявляється це обман. І ви не зможете отримати ці 0,5 відсотки, якщо ви не являєтесь діючим клієнтом банку. Вам відкриють рахунок разом з депозитом.Та відкрити поточний рахунок без відкриття депозиту не є можливим!!! Так замість 14,5 % ви отримаєте 14%. Будьте уважні!!! Надіюсь банк компенсує свій обман клієнту!
МТБ Банк
Відповідь банку
11 липня 2024, 19:25
Доброго дня, Валеріє!
Для нас завжди важлива чесність у відносинах з клієнтами. Ми розібралися у ситуації, що склалася.
МТБ Банк цінує своїх клієнтів і ми маємо намір в майбутньому будувати відносини з Вами. Вам погодили індивідуальний додатковий бонус +0,5% до обраного депозиту. Наш спеціаліст в Вами зв'яжеться та проговорить деталі.
Щиро сподіваємось на вашу лояльність та наші подальші продуктивні відносини :)
ss3129471 5 липня 2024, 0:45
Нещодавно банк заблокував мені вхід до мобільного додатку і рахунок з моїми власними коштами! Не стандартні операції! Пенсійна картка при чому? Совісті 0

Ось відповідь банку
Шановна Л**** В******, бачимо, що Ваш акаунт було заблоковано, у звязку з підвищенную активністтю операцій по картці, для відновлення подальшої роботи з карткою, вам необхідно звернутись до відділення банку з заявою — пояснення про сутність ваших операцій.
МТБ Банк
Відповідь банку
8 липня 2024, 12:36
Добрий день! Для того, щоб ми могли розібратися в ситуації детальніше, нам потрібні Ваші особисті дані для можливості ідентифікації та зв'язку з Вами. Будь ласка, напишіть у особисті повідомлення. Заздалегідь вдячні!
Проблема вирішена
Graf91 4 липня 2024, 19:34
Нещодавно банк заблокував мені вхід до мобільного додатку і рахунок з моїми власними коштами
Звернувшись до підтримки банку у месенджері я повідомив що я знаходжусь закордоном, але готовий надати докази походження коштів. Після цього мене попросили надати фото паспорта, обличчя, і пояснювальну заяву, все разом і все окремо. Я все надав + надав скріншоти які підтверджують походження коштів, роз’яснив кожну операцію, навіть вихідні операції.
Сьогодні мені приходить відповідь що треба з’явитися у відділення з паспортом. Навіщо? Я ж пройшов усю веріфікацію, надав усі докази, і писав що я не в Україні! На моє прохання надати мені шаблон на закриття рахунку і переведення моїх коштів на мій рахунок в іншому банку мені також відмовили, сказали що тільки у відділенні.
Тобто банк, знаючи що я закордоном і не буду в Україні найближчим часом, привласнив мої кошти.
МТБ Банк
Відповідь банку
5 липня 2024, 16:32
Андрію, добрий день!
Ми детально проаналізували Вашу ситуацію. Дійсно рахунок було заблоковано службою інформаційної безпеки банку через виявлення операцій, що несуть підвищений ризик.

Після надання з Вашого боку пояснень службі підтримці та додаткових документів, рахунок було розблоковано, однак з попередженням не проводити більше сумнівні операції по рахунку. В іншому випадку ми будемо вимушені відмовити Вам в подальшій співпраці.

Сподіваємось на розуміння!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
LenyaKudraviy 30 травня 2024, 9:32
Усiм привiт! Дуже гарний банк, менi дуже сподобався! Його акцii часто тримаються — це гарно. Пiдтримка усе на мазi
МТБ Банк
Відповідь банку
MTB БАНК 30 травня 2024, 11:04
Щиро дякуємо за Ваш відгук! Завжди раді бути корисними
MajeraIz0tova 28 травня 2024, 20:36
Користуюсь послугами банку вже два роки. Нарікань не маю на обслуговування, відкриття рахунку безкоштовне, невеликі відсотки на кредити. Раджу всім.
МТБ Банк
Відповідь банку
29 травня 2024, 10:20
Сердечно вдячні за Ваш відгук! Раді, що оцінюєте зручність МТБ Банку. Продовжимо покращувати сервіси і надалі для Вас! 😍
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Linn 26 березня 2024, 15:32
мені все тут сподобалося. все швидко і якісно. була вже тут кілька разів
LenaVasylk0 29 лютого 2024, 12:02
Давно є клієнтом банку, мене все влаштовує поки що, лише що довго очікувати на готівку на крупну суму, щоб отримати у відділенні, а так ок.
Ladyfromizmail 27 грудня 2023, 22:07
Две недели в измаильском отделении не выдают валюту! И не знают когда дадут! Я в шоке! Клиент банка более 11 лет
Полезный комментарий
MTB БАНК 28 грудня 2023, 15:41
Зв’язалися з відділенням, подивилися по рештках. Проблем з валютою та підкріпленням немає. Але у зв’язку з ажіотажем серед населення через бажання купівлі валюти тільки нового зразка, справді є дефіцит нових купюр. Напишіть нам у особисті повідомлення та менеджер зв’яжеться з Вами та допоможе вирішити питання.
OzyCGHuy 10 грудня 2023, 11:07
Я новий клієнт банку. Хочу подякувати менеджеру, котрий подзвонив мені та запропонував вигідні тарифи та акції по моєму рахунку. Дуже приємно за таку уважність
eva250708 7 грудня 2023, 16:42
Я постійний клієнт Банку, користуюся послугами багато років. Але трішки Банк мене розчарував. До дня 30-річчя Банку проходила акція купівлю долларів онлайн в додатку МТББанк за акційним курсом 36.95 грн про що відправлялась реклама клієнтам Банку в Телеграмм канал що до 6 грудня включно цей курс буде триматися. 6 грудня я захотіла в додатку купити валюту, але курс був вже 37.05 грн, подзвонила на гарячу лінію банка, але розумної відповіді не почула. Залишився сумний осадок, Банк не додержується умов акції і обманює клієнтів Банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Linn 2 грудня 2023, 14:53
все як завжди. купляла валюту. купюри пристойні.
МТБ Банк
Відповідь банку
4 грудня 2023, 11:00
Дякуємо за Ваш відгук!
Krsyon123 20 листопада 2023, 10:31
Завжди переводи чітко та оперативно. Підтримка 100% Ніколи не була заблокована карта. Все чітко та прозоро. Я з цим банком- надійно.
МТБ Банк
Відповідь банку
20 листопада 2023, 10:40
Дякуємо за Ваш відгук! Раді бути корисними

Курс валют в МТБ Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в МТБ Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / МТБ Банк 💰 / Відгуки про МТБ Банк 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про МТБ Банк, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.