Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
cpk 20 жовтня 2022, 14:26
При проведені інтернет платежів, банк списав з моєї карти кошти, але транзакції відклонив та товар продавцю не оплатив. Зараз банк не хоче повертати кошти, вигадуючи причину що продавець ще може списати ці кошти. Але я вже надав банку відповідь від продавця, що платежі було скасовано банком. Ця поведінка банка нагадує звичайне шахрайство.
monobank
Відповідь банку
20 жовтня 2022, 14:28
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0660608949 20 жовтня 2022, 13:37
Перед цим писала свій відгук про монобанк, що шахраї підвисили кредитний ліміт по карті, зняли всі кошти. Я подала до поліції є довідка ЄДР.
До війни мала нормальну зарплату закидала кожного місяця мінімальні платежі, бо дуже боялася зіпсувати свою кредитну історію і відносини з банком. Хоча повторюся була написана заява на викрадення коштів, як сказали у поліції коли знайдуть того хто вкрав тоді повернуть суму. Ну як завжди ніхто нікого не знайшов.
Коли почалася війна перестала платити по карті з липня місяця почала сама писати дзвонити на монобанк, щоб попросити, або реструктурізацію, або списання по акції, думала що щось допоможуть у мене ж є ЄДР і все буде добре. Але не з цим банком, вони мені написали у серпні що не має для мене ніякої пропозиції. Потім зателефонувала дівчина з відділу по проблемних клієнта, і сказала що ви робили весь цей час, щоб вирішити питання не сплати. Я сказала, що телефонували на гарячу лінію, писала на чат бота, писала на їхню особисту пошту, але ніхто нічого не допоміг. Як вони кажуть то позичте десь кошти, щоб відати борг, а це 118 тисяч гривень. Я поясню що так як зняли кошти шахраї підіть мені на поступки допоможіть спишіть хоть якусь сумму, але у відповідь ноль. Шлють мені листи на прописку погрожують судом. Це перший банк України який взагалі не іде на поступки, тим паче клієнт сам пише дзвонить і просить. Я в шоці від того на скільки ми в Україні не захищені від шахрайських дій, а тоді ще й на тебе вішають це ярмо на шию і не бажають спілкуватися з клієнтом, а вимагають де хочеш там і бери і плати. Я в шоці від того що мій район був в окупації в усіх зруйновано будинки, а монобанк каже позичай у рідні гроші щоб заплатить. Я їм говорю що нема у кого позичати бо нема в людей де жить.
Монобанк
monobank
Відповідь банку
20 жовтня 2022, 14:15
Нам дуже прикро, що сталася така ситуація
Нам потрібно більше часу, щоб вирішити питання
Передали інформацію колегам для перевірки
Протягом доби з вами зв'яжуться колеги, для надання відповіді
Володимир Олійник 20 жовтня 2022, 12:54
Я громадський діяч та представник ГО. Нам регулярно надсилають фінансову допомогу з інших країн свіфт переказом і все проходить успішно з всіма банками крім одного — Монобанк А Т «УНІВЕРСАЛ БАНК»! І в даному випадку протягом останніх 3−4 місяців ми постійно зіштовхуємось із затримками та протермінуваннями платежів на рахунки саме Монобанку більше 5 днів бували випадки коли затримки були до двох місяців. У підтримці Монобанку запевняють що це не їхня вина, а вина їхніх партнерів.

Відправники надають всі необхідні документи для підтвердження проведення платежів, також користуємось іншими банками то платежі обробляються і зараховуються до 3х днів максимум. В даному банку коли подаємо документи для моніторингу нас перенаправляють звернутись до банків відправника і так по колу і результатів нема та грошей також.

Є також сервіс Payoneer — партнер Монобанку для поповнення власних карток де Монобанк запевняє зарахування до 15хв власних коштів, але ці кошти зараховуються через 1−2 дні, свіфт поповнення банк запевняє зарахування до 5 днів, а зарахування проводиться більше 5 робочих днів і вводить в оману клієнтів банку та складає незручності і не дає ефективно працювати нашій ГО.
monobank
Відповідь банку
20 жовтня 2022, 16:06
Наш колега зв'язався з вами, для уточнення інформації по переказам
Проблема вирішена
Евгений Радько 20 жовтня 2022, 11:49
Здравствуйте, хочу поделиться с вами своей проблемой, может кто-то уже сталкивался и знает, как ее решить?
Вчера 19.10.2022 я снимал деньги в банкомате «Приват банка», первую сумму банкомат мне выдал, но при выдаче второй суммы банкомат завис и перезагрузился и сумму мне так и не выдал. После на экране банкомата загорелось уведомление«банкомат временно не работает". Так как сумма которую я хотел снять мне нужна была сейчас, я пошел на соседний банкомат банка «Кредит Днипро» и начал снимать такую же сумму там и опять в момент когда банкомат уже пересчитывал деньги для выдачи на экране банкомата загорелась надпись «техническая неполадка» и банкомат перезагрузился так и не выдав мне деньги.Списание с карты по обеим операциям произошло, но по факту денег я не получил. Я набрал горячую линию «Приват банка», где мне сказали, что с данной проблемой обращайтесь к банку который выдал карту. Я вчера обратился в службу монобанка, где оператор колцентра мне ответил Ваша заявка принята, ждите с Вами свяжутся. И пока тишина. Даже не знаю на что грешить, на свою не удачу или на неисправность банкоматов (так пробовал в двух разных банкоматах и в обеих одинаковая проблема, на момент выдачи денег оба перезагрузились). Какая то странная закономерность, но везде мне говорят обращайтесь к банку который выдал карту.
monobank
Відповідь банку
20 жовтня 2022, 14:27
Понимаем, что ситуация неприятная
Вам рекомендовали обратиться к нам, так как мы обслуживаем вашу карту
На текущий момент вопрос передан коллегам, которые занимаются представлением ваших интересов при передаче заявки в Платежную Систему
Как только поступит новая информация — мы с вами свяжемся
Проблема вирішена
mbobrovskaya 19 жовтня 2022, 20:56
Добрый вечер!
Нужен совет/помощь людей, кто сталкивался в монобанке со следующей ситуацией:
Я хочу погасить кредит за своего мужа в монобанке. Действую на основании нотариальной доверенности, в которой указаны мои возможности. Остаток, который нужно погасить я не вижу, с чем и обратилась на горячую линию, объяснив ситуацию.
Но, то ли «специалисты» такие…Меня даже не выслушали, не разобравшись, не помогли.
Итог: муж в страну вернётся не скоро, а может и не вернётся, связаться с банком не имеет возможности, а я и хочу за него вернуть деньги, но монобанк не хочет даже разговаривать. Что в таких ситуациях делать? Почему такой подход к клиентам? С кем можно разговаривать, кроме «специалистов» на горячей линии? Самое обидное, что не прячемся, готовы погасить долг, только нас ни кто слышать не хочет…
monobank
Відповідь банку
20 жовтня 2022, 14:17
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
Проблема вирішена
nebayduzhyy 19 жовтня 2022, 18:59
Доброго вечора,

мої 2 депозити у доларах США закінчуються 02.11.2022 та 03.11.2022.
За 15 та 16 днів до завершення дії цих депозитів, а саме 19.10.2022 я звернувся до Служби підтримки клієнтів monobank з проханням у зв’язку із завершеннями депозитів зарезервувати на 04.11.2022 долари США у касі відділення Універсал Банк м. Львів, вул. Федьковича, 51, аби я міг забрати обидва депозити за 1 прихід до Банку.
Проте фахівець Служби підтримки мені відмовив, аргументуючи тим, що найближча доступна дата аж майже через цілий місяць, точніше за 28 днів, а саме 16.11.2022 через, як він висловився, «положення в країні».
На мій погляд, 16 днів цілком достатньо для своєчасного замовлення валюти, а очікування у 28 днів неприпустимо, оскільки термін депозиту на той момент вже давно як закінчиться.
monobank
Відповідь банку
20 жовтня 2022, 13:33
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми намагаємося робити все можливе, щоб клієнти могли отримувати валюту якомога швидше
На жаль, війна в країні внесла свої корективи, тому можуть бути затримки
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема вирішена
corzza 19 жовтня 2022, 16:56
После крайнего обновления перестал запускаться клиент. Т. е. нужно было перегрузить терминал, для того, чтобы попасть в приложение. Служба поддержки вопрос решить не смогла. Ответ был — у нас проблем нет, разбирайтесь сами. Ок. Обнулил телефон, поставил всё заново. Слетела авторизация в Дие. Нужно было опять активировать телефон как доверенный. Служба поддержки опять не смогла решить проблему. В итоге попросил разорвать договор, потому что с таким сервисом работать нельзя. Нервов не хватает. Опять двадцать пять. Служба поддержки вопрос решить не может. Как клиента удалили, но выписку дать не в состоянии уже более часа. Это эпично. Нигде нет такого уровня сервиса.
monobank
Відповідь банку
19 жовтня 2022, 16:59
Приносим извинения за негативный опыт
Позвольте, пожалуйста, все проверить
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
cantasdora09 19 жовтня 2022, 14:22
Зламався смартфон, на якому користувалася додатком Монобанку. Була клієнтом банку кілька років. Мала звичайну гривневу картку та одну доларову, яку відкрила після початку війни. На новому смартфоні не змогла зайти у додаток, тому що додаток вимагав пін-код, якого в мене ніколи не було (заходила за допомогою відбитку пальця). За три дні, після того, як додаток знущався з мене із вимогою зробити селфі («вас не видно, увімкніть світло» — серед дня, коли сонце світить так, що видно пори на обличчі) та перемовин із службою підтримки видалила додаток та сказала службі підтримки закрити обидві картки. Жахливо.

Огидне відчуття.
monobank
Відповідь банку
19 жовтня 2022, 16:32
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
klitoshenko 19 жовтня 2022, 0:15
Відділення за адресою: Київ, пр-т Степана Бандери, 21 (Samsung)
Ніколи не міг навіть подумати що колись буду писати поганий відгук про mono.
Тож, історія полягає в тому, що мені недоступна функція кредитного ліміту, а саме підвищення. Наразі мій кредитний ліміт 0, але до війни він був близько 15000. Я користувався кредитними коштами і через якийсь проміжок часу я погасив свою заборгованість і вирішив понизити кредитний ліміт до нуля, щоб зайвий раз не використовувати його. Але коли мені дійсно знадобились кредитні кошти, банк відмовляє мені в підвищенні ліміту. З моменту постійних відмов щодо підвищення кредитного ліміту пройшло приблизно 5 місяців — постійно 0, підтримка рекомендує користуватися власними коштами частіше, щоб вірогідність підвищення ліміту стала вище, але до сьогоднішнього дня нічого не змінилося. Кожен раз відмова, підтримка завжди говорить що система приймає рішення щодо підвищення ліміту і вони ніяк не можуть на це вплинути. Я не маю поганої кредитної історії, відкритих кредитів тощо. Я офіційно працевлаштований. Не розумію чому банк, яким я користуюсь декілька років не цінить своїх клієнтів і змушує отримувати негативний досвід при користуванні його послугами. Сподіваюсь на вирішення даної проблеми!
monobank
Відповідь банку
19 жовтня 2022, 12:26
Розуміємо, що ви розраховували на ліміт
Банк приймає рішення на підставі детального аналізу всієї доступної про клієнта інформації
Це не остаточне рішення, і в майбутньому ліміт може бути встановлений
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
povlanik 18 жовтня 2022, 21:34
Зек купил аккаунт 2016 г регистрации
его тема обмана это услуги Telegram, боты итп
создает объявления на OLX про услуги в Telegram
до оплаты услуг активно общается, после оплаты — молчит как рыба!

Представляется как В’ячеслав

tg: @premiumBots_official

карта монобанка 5375414133056498

сообщал об этом мошеннике в службу поддержки OLX они ничего не предприняли и предложили обратится в полицию, написал заявление через интернет в киберполицию жду теперь с моря погоды…

Будьте осторожны! не наступайте на те же грабли что я (
monobank
Відповідь банку
19 жовтня 2022, 10:04
Нам очень жаль, что произошла такая ситуация
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
aleriia 18 жовтня 2022, 19:02
Доброго дня. Даний банк доводить людей до ручки. Ситуація наступна. Користуюсь М Б близько 5 років, спочатку ліміт кредитний був 5к, потім банк сам підвищив ліміт декілька разів, загальна сума кредитного ліміту 35к і 30к розсрочки. До війни я працювала і мала можливість платити по кредиту мінімальні платежі і користувалась карткою як основною.
Звільнилась з роботи бо дізналась що вагітна в серпні 2021, після того не працювала. В лютому місяці 2022 я була на 7му місяці вагітності. В той момент недобанк повідомив, що не обовязково вносити платіж по кредиту, але це брехня як виявилось. Бо це стосувалось тільки кредитів які оформились в лютому… отже пропустимо той факт, що йде війна і люди без роботи лишились, перейду до суті. Чоловік теж має кредит в МБ, але з лютого його фірма закрилась і всіх звільнили, тому роботи офіційної немає. Я в декреті, не отримала ще навіть материнські. Банк почав списувати овердрафт і нараховувати відсотки на мінусовий баланс по карті. Тобто, заборгованість тепер в мене 60к і кожен місяць росте. Я неодноразово повідомляла в МБ що я не маю чим платити кредит, бо я в декреті, дитина на суміші, я після важкої операції, всі зароблені кошти ми витрачаємо на підгузки та суміші. Просила дати реструктуризацію. Але ж в цій конторі дбають лише про кишені власників банку, а на людей їм начхати. Реструктуризації вони не дають. Наголошують на тому, що я можу платити мінімальні платежі, а це на секунду, 2300 грн кожен місяць. Але від того що я плачу мінплатіж кредит меншим не стає. Я просто в тупу витрачаю гроші, борг зростає. Куди мені звернутись, якщо мені ніде позичити/перепозичити гроші? Перший раз в такій ситуації… я не відмовлялась від кредиту, я прошу дати можливість погасити кредит нормально.
І хочу сказати, що телефонувати мені кожен день і казати одне й те саме по скрипту не потрібно, я не тупа. А ось почути мене банк відмовляється. Банк свідомо вганяє людей в кредитну яму. І не дає ніякої можливості погасити кредит під час війни. Я не маю грошей. Загальна сума боргу по кредиту моєму і чоловіка 130к, в чоловіка така сама ситуація, але банк вимагає 10к обов’язкового платежу внести, і каже що він бреше. Але навіть не запитали документів, які можуть підтвердити наші слова.
Доводять до самогубства, вимагаючи оплати.
Терористи!
Ніколи в житті нікому не побажаю стати клієнтом монобанку. Ну хіба що щоб МБ відправили в мордор обслуговувати орків.

Не знаю, як закрити питання з цим банком, якщо вони тупо глухі. Мої батьки військові, в перші місяці ми всі збереження віддали на ЗСУ і пологи. Тепер я банкрот. В мене доходів ніяких. Я не можу платити, а кредит банк ще більше мінусує. Просто жах
monobank
Відповідь банку
monobankua 18 жовтня 2022, 20:12
Доброго дня.
Розуміємо, що в поточних умовах виконати зобов'язання щодо кредиту – не найпростіше завдання.
Поточні кредитні канікули за розпорядженням НБУ — це скасування штрафів та підвищених відсотків. Нарахування стандартної процентної ставки не було скасовано і ми ніколи не обіцяли повної відсутності нарахувань відсотків
Але оскільки ми маємо зобов'язання перед вкладниками, ми змушені проводити списання по кредитних продуктах.
Для уточнення інформації, написали вам в особисті повідомлення
Проблема вирішена
Богдан Лошинський 18 жовтня 2022, 0:34
До початку війни в даному банку в мене був встановлений кредитний ліміт близько 25 000 гривень, на початку війни я його про всяк випадок обнулив, щоб випадково не використати, бо час був невдалий для цього, а під кінець літа вирішив повернути його хоча б частково. І зіштовхнувся з тим, що банк вперто вже котрий місяць відмовляє мені у встановленні будь-якого кредитного ліміту, залишаючи його на нулі. Я намагався вияснити причину, але співробітник повідомив, що рішення по цьому питанню приймається хитромудрою системою, котра бере до уваги безліч параметрів і тому варто спробувати в наступному місяці — жодної конкретної інформації. І вже декілька місяців мені приходить відмова. І це враховуючи, що я завжди вчасно закривав всі свої кредити, місце роботи не змінював, а щомісячний оборот за карткою значно перевищує ту суму, що я прошу встановити в якості кредитного ліміту. І звідкіля я повинен знати, що банк в мені не влаштовує? До війни жодних нарікань до роботи банку не було, а тепер я змушений думати про зміну банку із-за неадекватної системи кредитування.
monobank
Відповідь банку
monobankua 18 жовтня 2022, 15:10
Нам шкода, що у вас склалася така думка.
Надіслали запит колегам на перегляд лімітів.
Перевірте, будь ласка, ліміти у додатку
Полезный комментарий
Богдан Лошинський 18 жовтня 2022, 15:24
Дякую за вирішення даної проблеми. Хотілося б, щоб з владнанням подібних питань могла також результативно і оперативно допомагати служба підтримки банку, без залучення подібних публічних звернень.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
miffeliz 16 жовтня 2022, 20:19
20 серпня о 15:03 переказував на картку № 5**************8 5508 суму 5012,17 грн.Вискочив напис: «Платіж відхиллено через скарги на одержувачів коштів у цьому сервісі. Для проведення платежу ознайомтеся з деталями у ПУШІ від банку та повторіть переказ». Більше мною ніяких дій не було і взагалі вийшов час платежу.
Наступного дня не зміг розрахуватися у магазині.
«Ви перевищили один з лімітів, але це проблема.Це сталося через те, що ви користувалися карткою активніше за 98% користувачів. Зверніться будь ласка, в підтримку -вони допоможуть»
У підтримці сказали, чекайте. Карта заблокована, проводиться перевірка.
А 23 серпня о 17:48 Монобанк із моєї картки проводить платіж на суму 5012,17 грн.
І ЦЕ з заблокованої Монобанком картки!!!
Проте, що картка розблокована дізнався тільки 28 серпня!!!, після звернення на гарячу лінію.
Отримав офіційну відповідь з Монобанку
«20 серпня 2022 року з рахунку своєї картки № 4441 1144 4563 2126 Ви здійснювали
переказ коштів у розмірі 5012,17 грн. на рахунок картки АТ „А-БАНК“ № 5375 **** **** 5508.
20 серпня 2022 року АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК“ (далі — „Банк“) успішно перерахував даний
платіж до АТ „А-БАНК“.
Додатково Банк отримав підтвердження від АТ „А-БАНК“, що вищезазначений переказ у розмірі 5012,17 грн. був успішно зарахований 20 серпня 2022 року на рахунок картки АТ
„А-БАНК“ № 5375 **** **** 5508.
Повторно звертаємо Вашу увагу, що при проведенні даного переказу 20 серпня 2022 року
АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК“ перерахував кошти до АТ „А-БАНК“, проте не списав із Вашого
рахунку.
Тож 23 серпня 2022 року грошові кошти у розмірі 5012,17 грн. було списано з рахунку
Вашої картки № 4441 **** **** 2126″.
Написав вже три скарги в НБУ. Чекаю відповідь на третю.
В кожній відповіді нова версія!
Відповідь№ 1:
„20 серпня 2022 року АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК“ (далі — „Банк“) успішно перерахував даний
платіж до АТ „А-БАНК“.
Додатково Банк отримав підтвердження від АТ „А-БАНК“, що вищезазначений переказ у розмірі 5012,17 грн. був успішно зарахований 20 серпня 2022 року на рахунок картки АТ
„А-БАНК“ № 5375 **** **** 5508.
Повторно звертаємо Вашу увагу, що при проведенні даного переказу 20 серпня 2022 року
АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК“ перерахував кошти до АТ „А-БАНК“, проте не списав із Вашого
рахунку.
Тож 23 серпня 2022 року грошові кошти у розмірі 5012,17 грн. було списано з рахунку
Вашої картки № 4441 **** **** 2126.“ розрахунків по картці, а також 24 серпня 2022 року о 13:13, через мобільний додаток Банку, проінформував Вас про закінчення проведення перевірки та можливість здійснювати операції за платіжною карткою».
Відповідь№ 2:
«Банком було повідомлено, що блокування за рахунком клієнта було здійснено 20 серпня 2022 року. А також у ході цієї перевірки було встановлено, що у вказану дату блокування рахунку було здійснено саме клієнтом з мобільного додатку Банку, але після того як, від клієнта надійшло розпорядження з мобільного додатку Банку щодо розблокування рахунку — картка була розблокована.»
Під час так званих вибачень (не принятих) з Монобанку в телефоном режимі мені сказали, що стався технічний збій і тому так сталося!
Це якийсь серіалізм! Блокують переказ і картку, відправляють заблокованні гроші з заблокованної ними картки, потім кажуть всьго цього не було!!!
monobank
Відповідь банку
monobankua 17 жовтня 2022, 17:44
Нам дуже шкода, що сталася така ситуація
Коли ми отримали інформацію від А-Банку, що суму успішно зарахували одержувачу, ми були змушені списати суму переказу.
Крім обмеження від банку під час перевірки, бачимо також, що дійсно карта кілька разів блокувалася клієнтом із додатка.
Для вирішення питання з переказом рекомендуємо звертатися до одержувача або до Цивільного суду.
Вибачте, що ми дещо розчарували вас.
Вера М. 16 жовтня 2022, 17:28
Обмальовую ситуацію: живу в маленькому селі, газу у нас немає, опалюємо будинок дровами. В вересні почали палити — виявилось, що прогорів котел. Зарплата у мене невелика, тож дозволити собі придбання нового за заощадження не можу. Виручала кредитка Моно неодноразово, і зараз виручила, за що я безмежно вдячна! У такі скрутні часи, повернути ліміти на довоєнний рівень. Додам — сапорт справжні котики))
Скоро в мене в будинку буде тепло, завдяки Моно♥️
P. S. Недарма я свою кредитну історію тримаю вже не один десяток років кришталево чистою.
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 жовтня 2022, 18:17
Дуже дякуємо за високу оцінку і відгук :)
Проблема вирішена
Олексій Герасименко 16 жовтня 2022, 15:08
При спробі зайти в додаток мені видало зараз вхід до додатку неможливий, зверніться до служби підтримки, при звернені отримав не зрозумілу відповідь — Ваша карта зараз працює на погашення заборгованості, вхід до додатку тимчасово обмежений. Після погашення необхідно буде звернутись до нас повторно.Нам дуже шкода, що трапилась така ситуація, але на даний час ми очікуємо повного погашення використаних коштів по кредитній лінії.

P.S В мене діє на даний момент пільговий періо, д до кінця жовтня місяця була заборгованість 500 з чимось гривень точно не скажу бо не можу подивитися тепер, але позвчора я зробив покупку на сайті розетка у іншого продавця на суму 1622 гривні і оплатив переказом на картку ФОП цього продавця в рахунок кредитних коштів сплативши комісію монобанку у розмірі 34 гривні, мені не зрозуміло чого таке відношення до своїх добросовісних клієнтів у банка, ніколи прострочок за весь час по кредиткі не мав та і ліміт кредитний основний був невеликий.
У мене одне запитання, яка у мене може бути в мене заборгованість коли діє пільговий період на даний час, неадекватна поведінка монбанка чи збої в їх скриленговій системі та некомпетентність служби підтримки мене шокувала чесно кажучи, тепер сто разів подумаю чи мати справи надалі з такою неблагонадійною шарашкиною канторою
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 жовтня 2022, 16:35
Наш шкода, що сталась така ситуація
Дійсно на поточний момент, ваша карта працює на погашення заборгованості, а вхід до додатка тимчасово обмежений.
Після погашення необхідно буде звернутись до підтримки, для уточнення інформації
Роман Мельников 15 жовтня 2022, 0:34
14.10 снялось с карты 2 раза по 4000 Карту не привязывал никуда =(
в мастеркард уже подал возврат
monobank
Відповідь банку
15 жовтня 2022, 12:56
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
Алексей Степаненко 14 жовтня 2022, 10:57
Користуюсь монобанком вже більше 4х років, в принципі проблем ніколи не виникало, а якщо й були то завжди оперативно вирішувались. Вирішили з дружиною відкрити депозити в валюті, з послідуючим зняттям в готівці. Але як виявлось, з а-банком вони не працюють і не можуть гарантувати наявність валюти в їх відділенях, на питання як вирішити проблему, порадили їхати в міста де є відділення Універсал банку або ж робити довіреність на знайомих в цих містах. Прикро це чути від улюбленого банку.
monobank
Відповідь банку
14 жовтня 2022, 14:24
Розуміємо, що ситуація неприємна
Дійсно, не у всі відділення А-Банку можливо замовити суму, в деяких містах зняття готівки можливе лише у випадку наявності суми в касі банку
Можливо, до моменту закінчення депозиту умови зміняться і вже можна буде замовити суму у місті, де ви знаходитесь
Юліан Мал 14 жовтня 2022, 1:03
Більше як 4 роки був клієнтом Монобанку.
Пропав доступ до мобільної аплікації, при спробі з’ясування що трапилось, отримав відповідь від «служба турботи monobank».:
«ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про відмову в подальшому обслуговуванні.»

На всі мої спроби прояснити ситуацію або розібратись даній в причині даного рішення оператор повторював непробивні тези, зразка:
— «банк може відмовити в обслуговуванні без пояснення причини», «Я не можу надати вам більше інформації…»
і особливо фраза яка мене просто поставила в ступор:
-«Я розумію, що ваші очікування не збігаються з реальністю, але допомогти ніічим не можу…»

Даним вчинком Монобанк знівелював всі роки позитивного досвіду співпраці.
Також оператором було доведено до мого відома, що Монобанк ніколи не обслуговуватиме мене ні як фізичну ні як юридичну особу (без жодного пояснення даної позиції)

Від себе скажу що дана карта використовувалась виключно при повсякденних розрахунках (продукти, пальне, будматеріали, донати на ЗСУ…), завжди виключно власні кошти. В місяць поповнялась на суму 10−70 тис грн на місяць (в середньому 25тис.грн/міс)
Жодних незаконних дій чи бодай намірів з моєї сторони як клієнта ніколи не було.

Вважаю дану ситуацію ненормальною, а вчинок банку неадекватним.
Даною дією імплементованою в даний спосіб, банк змусив мене відчути себе абсолютно безправною нікчемою.
Це не є нормальною лінією комунікації з клієнтом, типу, ви йдете нахрін тому, що 1. Ми так вирішили
2. Ми не будемо Вам пояснювати причину нашого рішення
3. Ми так вчиняємо бо це прописано в наших «Умови і правила обслуговування» і відповідно ми можемо так вчинити…

П.С.
Нікому не бажаю пережити описаний досвід.
monobank
Відповідь банку
14 жовтня 2022, 13:26
Розуміємо, що ситуація неприємна
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tamara565 13 жовтня 2022, 12:59
Доброго дня. На своє звернення, як завжди отримала просто відписку банку. Але історія цим не закінчилася. Банк заблокував мої кошти і не повертає. Я просила перерахувати кошти з рахунку ФОП на мій інший рахунок ФОП (в іншому банку). Мені повідомили, що це не можливо. Я погодилася на умови, які висунув банк, а саме переказ з рахунку ФОП на чорну карту, а потім на карту іншого банку. Я оформила заявку 06.10.22 року, банк повідомив, що заявка прийнята Регламент до 3х робочих днів. Сьогодні вже 13.10.22 року гроші так і не повернулися. На мої запити мені повідомили, що не можуть сказати коли повернуть мені кошти. І це навіть не переказ на карту іншого банку, а переказ на чорну карту монобанку. Тобто 6 робочих днів банк не може переказати кошти в своїй системі і навіть повідомити не може скільки це займе часу. Потім буде переказ на карту іншого банку (не зрозуміло скільки це займе часу). Банк своїми діями вз’яв мене в «заручники». Скільки ще Ви будете користуватися моїми коштами???
monobank
Відповідь банку
monobankua 13 жовтня 2022, 21:14
Шкода, що вирішення питання займає більше часу, ніж планувалося.
Ми передали запит колегам, намагатимемося прискорити цей процес.
Також готуємо офіційну відповідь на ваш запит і надамо в обумовлені терміни
crombal 13 жовтня 2022, 1:36
Відділення за адресою: Київ, вул. Раїси Окіпної, 4-А
Користуюся монобанком вже 3 роки і повністю задоволений послугами. За цей не було ніяких серйозних проблем ні з чим. Якщо виникали якісь питання, то підтримка допомагала це вирішити дуже швидко. Під час воєнних дій також не було ніяких проблем. Стосовно зняття готівки маю два кейси:
1) Замовляв зняття готівки (1000$) 5 вересня. Сказали, що зможуть видати 9 вересня. Все пройшло чудово)
2) Замовляв зняття 1000$ 5 жовтня. Сказали, що зможуть видати 26 жовтня, але попередили, що може бути відміна і в разі чого прийде сповіщення. Вчора якраз прийшло сповіщення, що на 26 не вийде і можуть перенести на 7 листопада. У теперішній ситуації я вважаю, що це нормально і вдячний банку, що попередив мене не за день, а за 2 тижні.
Буду слідкувати за ситуацією далі, і скоріше всього спробую розмістити депозит у $. Як пройде 3 місяці — відпишу ще 1 відгук чи вдасться зняти готівку
monobank
Відповідь банку
monobankua 13 жовтня 2022, 15:26
Сердечно дякуємо за вашу підтримку :)

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.35 40.7997
EUR 43.05 43.6491
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.35 40.7997
EUR 43.05 43.6491
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝