×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 40.35 | 40.7997 |
EUR | 43.05 | 43.6491 |
Всі курси банку |
Банк списав кошти з карти, та не повертає
Коментарі (4)
Монобанк не іде на компроміси щодо клієнтів
До війни мала нормальну зарплату закидала кожного місяця мінімальні платежі, бо дуже боялася зіпсувати свою кредитну історію і відносини з банком. Хоча повторюся була написана заява на викрадення коштів, як сказали у поліції коли знайдуть того хто вкрав тоді повернуть суму. Ну як завжди ніхто нікого не знайшов.
Коли почалася війна перестала платити по карті з липня місяця почала сама писати дзвонити на монобанк, щоб попросити, або реструктурізацію, або списання по акції, думала що щось допоможуть у мене ж є ЄДР і все буде добре. Але не з цим банком, вони мені написали у серпні що не має для мене ніякої пропозиції. Потім зателефонувала дівчина з відділу по проблемних клієнта, і сказала що ви робили весь цей час, щоб вирішити питання не сплати. Я сказала, що телефонували на гарячу лінію, писала на чат бота, писала на їхню особисту пошту, але ніхто нічого не допоміг. Як вони кажуть то позичте десь кошти, щоб відати борг, а це 118 тисяч гривень. Я поясню що так як зняли кошти шахраї підіть мені на поступки допоможіть спишіть хоть якусь сумму, але у відповідь ноль. Шлють мені листи на прописку погрожують судом. Це перший банк України який взагалі не іде на поступки, тим паче клієнт сам пише дзвонить і просить. Я в шоці від того на скільки ми в Україні не захищені від шахрайських дій, а тоді ще й на тебе вішають це ярмо на шию і не бажають спілкуватися з клієнтом, а вимагають де хочеш там і бери і плати. Я в шоці від того що мій район був в окупації в усіх зруйновано будинки, а монобанк каже позичай у рідні гроші щоб заплатить. Я їм говорю що нема у кого позичати бо нема в людей де жить.
Монобанк
Нам потрібно більше часу, щоб вирішити питання
Передали інформацію колегам для перевірки
Протягом доби з вами зв'яжуться колеги, для надання відповіді
Коментарі (3)
Постійні затримки платежів, та протермінування у МОНОБАНКУ
Відправники надають всі необхідні документи для підтвердження проведення платежів, також користуємось іншими банками то платежі обробляються і зараховуються до 3х днів максимум. В даному банку коли подаємо документи для моніторингу нас перенаправляють звернутись до банків відправника і так по колу і результатів нема та грошей також.
Є також сервіс Payoneer — партнер Монобанку для поповнення власних карток де Монобанк запевняє зарахування до 15хв власних коштів, але ці кошти зараховуються через 1−2 дні, свіфт поповнення банк запевняє зарахування до 5 днів, а зарахування проводиться більше 5 робочих днів і вводить в оману клієнтів банку та складає незручності і не дає ефективно працювати нашій ГО.
Коментарі (2)
банкоматы не выдают деньги
Вчера 19.10.2022 я снимал деньги в банкомате «Приват банка», первую сумму банкомат мне выдал, но при выдаче второй суммы банкомат завис и перезагрузился и сумму мне так и не выдал. После на экране банкомата загорелось уведомление«банкомат временно не работает". Так как сумма которую я хотел снять мне нужна была сейчас, я пошел на соседний банкомат банка «Кредит Днипро» и начал снимать такую же сумму там и опять в момент когда банкомат уже пересчитывал деньги для выдачи на экране банкомата загорелась надпись «техническая неполадка» и банкомат перезагрузился так и не выдав мне деньги.Списание с карты по обеим операциям произошло, но по факту денег я не получил. Я набрал горячую линию «Приват банка», где мне сказали, что с данной проблемой обращайтесь к банку который выдал карту. Я вчера обратился в службу монобанка, где оператор колцентра мне ответил Ваша заявка принята, ждите с Вами свяжутся. И пока тишина. Даже не знаю на что грешить, на свою не удачу или на неисправность банкоматов (так пробовал в двух разных банкоматах и в обеих одинаковая проблема, на момент выдачи денег оба перезагрузились). Какая то странная закономерность, но везде мне говорят обращайтесь к банку который выдал карту.
Вам рекомендовали обратиться к нам, так как мы обслуживаем вашу карту
На текущий момент вопрос передан коллегам, которые занимаются представлением ваших интересов при передаче заявки в Платежную Систему
Как только поступит новая информация — мы с вами свяжемся
Коментарі (1)
Хочу погасить кредит в монобанке!!!
Нужен совет/помощь людей, кто сталкивался в монобанке со следующей ситуацией:
Я хочу погасить кредит за своего мужа в монобанке. Действую на основании нотариальной доверенности, в которой указаны мои возможности. Остаток, который нужно погасить я не вижу, с чем и обратилась на горячую линию, объяснив ситуацию.
Но, то ли «специалисты» такие…Меня даже не выслушали, не разобравшись, не помогли.
Итог: муж в страну вернётся не скоро, а может и не вернётся, связаться с банком не имеет возможности, а я и хочу за него вернуть деньги, но монобанк не хочет даже разговаривать. Что в таких ситуациях делать? Почему такой подход к клиентам? С кем можно разговаривать, кроме «специалистов» на горячей линии? Самое обидное, что не прячемся, готовы погасить долг, только нас ни кто слышать не хочет…
Коментарі (20)
monobank затримує видачу валютних депозитів
мої 2 депозити у доларах США закінчуються 02.11.2022 та 03.11.2022.
За 15 та 16 днів до завершення дії цих депозитів, а саме 19.10.2022 я звернувся до Служби підтримки клієнтів monobank з проханням у зв’язку із завершеннями депозитів зарезервувати на 04.11.2022 долари США у касі відділення Універсал Банк м. Львів, вул. Федьковича, 51, аби я міг забрати обидва депозити за 1 прихід до Банку.
Проте фахівець Служби підтримки мені відмовив, аргументуючи тим, що найближча доступна дата аж майже через цілий місяць, точніше за 28 днів, а саме 16.11.2022 через, як він висловився, «положення в країні».
На мій погляд, 16 днів цілком достатньо для своєчасного замовлення валюти, а очікування у 28 днів неприпустимо, оскільки термін депозиту на той момент вже давно як закінчиться.
Ми намагаємося робити все можливе, щоб клієнти могли отримувати валюту якомога швидше
На жаль, війна в країні внесла свої корективи, тому можуть бути затримки
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Коментарі (18)
Проблемная служба поддержки
Позвольте, пожалуйста, все проверить
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
Коментарі (12)
Не працює додаток
Огидне відчуття.
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Коментарі (4)
Незрозумілі умови кредитування
Тож, історія полягає в тому, що мені недоступна функція кредитного ліміту, а саме підвищення. Наразі мій кредитний ліміт 0, але до війни він був близько 15000. Я користувався кредитними коштами і через якийсь проміжок часу я погасив свою заборгованість і вирішив понизити кредитний ліміт до нуля, щоб зайвий раз не використовувати його. Але коли мені дійсно знадобились кредитні кошти, банк відмовляє мені в підвищенні ліміту. З моменту постійних відмов щодо підвищення кредитного ліміту пройшло приблизно 5 місяців — постійно 0, підтримка рекомендує користуватися власними коштами частіше, щоб вірогідність підвищення ліміту стала вище, але до сьогоднішнього дня нічого не змінилося. Кожен раз відмова, підтримка завжди говорить що система приймає рішення щодо підвищення ліміту і вони ніяк не можуть на це вплинути. Я не маю поганої кредитної історії, відкритих кредитів тощо. Я офіційно працевлаштований. Не розумію чому банк, яким я користуюсь декілька років не цінить своїх клієнтів і змушує отримувати негативний досвід при користуванні його послугами. Сподіваюсь на вирішення даної проблеми!
Банк приймає рішення на підставі детального аналізу всієї доступної про клієнта інформації
Це не остаточне рішення, і в майбутньому ліміт може бути встановлений
Коментарі (11)
Мошенник OLX карта 5375414133056498 телефон 0986190237
его тема обмана это услуги Telegram, боты итп
создает объявления на OLX про услуги в Telegram
до оплаты услуг активно общается, после оплаты — молчит как рыба!
Представляется как В’ячеслав
tg: @premiumBots_official
карта монобанка 5375414133056498
сообщал об этом мошеннике в службу поддержки OLX они ничего не предприняли и предложили обратится в полицию, написал заявление через интернет в киберполицию жду теперь с моря погоды…
Будьте осторожны! не наступайте на те же грабли что я (
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
Коментарі (1)
Банк доводить до самогубств
Звільнилась з роботи бо дізналась що вагітна в серпні 2021, після того не працювала. В лютому місяці 2022 я була на 7му місяці вагітності. В той момент недобанк повідомив, що не обовязково вносити платіж по кредиту, але це брехня як виявилось. Бо це стосувалось тільки кредитів які оформились в лютому… отже пропустимо той факт, що йде війна і люди без роботи лишились, перейду до суті. Чоловік теж має кредит в МБ, але з лютого його фірма закрилась і всіх звільнили, тому роботи офіційної немає. Я в декреті, не отримала ще навіть материнські. Банк почав списувати овердрафт і нараховувати відсотки на мінусовий баланс по карті. Тобто, заборгованість тепер в мене 60к і кожен місяць росте. Я неодноразово повідомляла в МБ що я не маю чим платити кредит, бо я в декреті, дитина на суміші, я після важкої операції, всі зароблені кошти ми витрачаємо на підгузки та суміші. Просила дати реструктуризацію. Але ж в цій конторі дбають лише про кишені власників банку, а на людей їм начхати. Реструктуризації вони не дають. Наголошують на тому, що я можу платити мінімальні платежі, а це на секунду, 2300 грн кожен місяць. Але від того що я плачу мінплатіж кредит меншим не стає. Я просто в тупу витрачаю гроші, борг зростає. Куди мені звернутись, якщо мені ніде позичити/перепозичити гроші? Перший раз в такій ситуації… я не відмовлялась від кредиту, я прошу дати можливість погасити кредит нормально.
І хочу сказати, що телефонувати мені кожен день і казати одне й те саме по скрипту не потрібно, я не тупа. А ось почути мене банк відмовляється. Банк свідомо вганяє людей в кредитну яму. І не дає ніякої можливості погасити кредит під час війни. Я не маю грошей. Загальна сума боргу по кредиту моєму і чоловіка 130к, в чоловіка така сама ситуація, але банк вимагає 10к обов’язкового платежу внести, і каже що він бреше. Але навіть не запитали документів, які можуть підтвердити наші слова.
Доводять до самогубства, вимагаючи оплати.
Терористи!
Ніколи в житті нікому не побажаю стати клієнтом монобанку. Ну хіба що щоб МБ відправили в мордор обслуговувати орків.
Не знаю, як закрити питання з цим банком, якщо вони тупо глухі. Мої батьки військові, в перші місяці ми всі збереження віддали на ЗСУ і пологи. Тепер я банкрот. В мене доходів ніяких. Я не можу платити, а кредит банк ще більше мінусує. Просто жах
Розуміємо, що в поточних умовах виконати зобов'язання щодо кредиту – не найпростіше завдання.
Поточні кредитні канікули за розпорядженням НБУ — це скасування штрафів та підвищених відсотків. Нарахування стандартної процентної ставки не було скасовано і ми ніколи не обіцяли повної відсутності нарахувань відсотків
Але оскільки ми маємо зобов'язання перед вкладниками, ми змушені проводити списання по кредитних продуктах.
Для уточнення інформації, написали вам в особисті повідомлення
Коментарі (24)
Абсолютно непрозорі умови кредитування
Надіслали запит колегам на перегляд лімітів.
Перевірте, будь ласка, ліміти у додатку
Коментарі (4)
Не визнання помилок, перекладання проблем на кліента,крадіжка грошей.
Наступного дня не зміг розрахуватися у магазині.
«Ви перевищили один з лімітів, але це проблема.Це сталося через те, що ви користувалися карткою активніше за 98% користувачів. Зверніться будь ласка, в підтримку -вони допоможуть»
У підтримці сказали, чекайте. Карта заблокована, проводиться перевірка.
А 23 серпня о 17:48 Монобанк із моєї картки проводить платіж на суму 5012,17 грн.
І ЦЕ з заблокованої Монобанком картки!!!
Проте, що картка розблокована дізнався тільки 28 серпня!!!, після звернення на гарячу лінію.
Отримав офіційну відповідь з Монобанку
«20 серпня 2022 року з рахунку своєї картки № 4441 1144 4563 2126 Ви здійснювали
переказ коштів у розмірі 5012,17 грн. на рахунок картки АТ „А-БАНК“ № 5375 **** **** 5508.
20 серпня 2022 року АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК“ (далі — „Банк“) успішно перерахував даний
платіж до АТ „А-БАНК“.
Додатково Банк отримав підтвердження від АТ „А-БАНК“, що вищезазначений переказ у розмірі 5012,17 грн. був успішно зарахований 20 серпня 2022 року на рахунок картки АТ
„А-БАНК“ № 5375 **** **** 5508.
Повторно звертаємо Вашу увагу, що при проведенні даного переказу 20 серпня 2022 року
АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК“ перерахував кошти до АТ „А-БАНК“, проте не списав із Вашого
рахунку.
Тож 23 серпня 2022 року грошові кошти у розмірі 5012,17 грн. було списано з рахунку
Вашої картки № 4441 **** **** 2126″.
Написав вже три скарги в НБУ. Чекаю відповідь на третю.
В кожній відповіді нова версія!
Відповідь№ 1:
„20 серпня 2022 року АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК“ (далі — „Банк“) успішно перерахував даний
платіж до АТ „А-БАНК“.
Додатково Банк отримав підтвердження від АТ „А-БАНК“, що вищезазначений переказ у розмірі 5012,17 грн. був успішно зарахований 20 серпня 2022 року на рахунок картки АТ
„А-БАНК“ № 5375 **** **** 5508.
Повторно звертаємо Вашу увагу, що при проведенні даного переказу 20 серпня 2022 року
АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК“ перерахував кошти до АТ „А-БАНК“, проте не списав із Вашого
рахунку.
Тож 23 серпня 2022 року грошові кошти у розмірі 5012,17 грн. було списано з рахунку
Вашої картки № 4441 **** **** 2126.“ розрахунків по картці, а також 24 серпня 2022 року о 13:13, через мобільний додаток Банку, проінформував Вас про закінчення проведення перевірки та можливість здійснювати операції за платіжною карткою».
Відповідь№ 2:
«Банком було повідомлено, що блокування за рахунком клієнта було здійснено 20 серпня 2022 року. А також у ході цієї перевірки було встановлено, що у вказану дату блокування рахунку було здійснено саме клієнтом з мобільного додатку Банку, але після того як, від клієнта надійшло розпорядження з мобільного додатку Банку щодо розблокування рахунку — картка була розблокована.»
Під час так званих вибачень (не принятих) з Монобанку в телефоном режимі мені сказали, що стався технічний збій і тому так сталося!
Це якийсь серіалізм! Блокують переказ і картку, відправляють заблокованні гроші з заблокованної ними картки, потім кажуть всьго цього не було!!!
Коли ми отримали інформацію від А-Банку, що суму успішно зарахували одержувачу, ми були змушені списати суму переказу.
Крім обмеження від банку під час перевірки, бачимо також, що дійсно карта кілька разів блокувалася клієнтом із додатка.
Для вирішення питання з переказом рекомендуємо звертатися до одержувача або до Цивільного суду.
Вибачте, що ми дещо розчарували вас.
Коментарі (19)
Дякую!
Скоро в мене в будинку буде тепло, завдяки Моно♥️
P. S. Недарма я свою кредитну історію тримаю вже не один десяток років кришталево чистою.
Коментарі (2)
Блокування додатку монобанк
P.S В мене діє на даний момент пільговий періо, д до кінця жовтня місяця була заборгованість 500 з чимось гривень точно не скажу бо не можу подивитися тепер, але позвчора я зробив покупку на сайті розетка у іншого продавця на суму 1622 гривні і оплатив переказом на картку ФОП цього продавця в рахунок кредитних коштів сплативши комісію монобанку у розмірі 34 гривні, мені не зрозуміло чого таке відношення до своїх добросовісних клієнтів у банка, ніколи прострочок за весь час по кредиткі не мав та і ліміт кредитний основний був невеликий.
У мене одне запитання, яка у мене може бути в мене заборгованість коли діє пільговий період на даний час, неадекватна поведінка монбанка чи збої в їх скриленговій системі та некомпетентність служби підтримки мене шокувала чесно кажучи, тепер сто разів подумаю чи мати справи надалі з такою неблагонадійною шарашкиною канторою
Дійсно на поточний момент, ваша карта працює на погашення заборгованості, а вхід до додатка тимчасово обмежений.
Після погашення необхідно буде звернутись до підтримки, для уточнення інформації
Коментарі (12)
сняли денюжку=(((
в мастеркард уже подал возврат
Коментарі (2)
Не можна замовити валюту в м. Одеса
Дійсно, не у всі відділення А-Банку можливо замовити суму, в деяких містах зняття готівки можливе лише у випадку наявності суми в касі банку
Можливо, до моменту закінчення депозиту умови зміняться і вже можна буде замовити суму у місті, де ви знаходитесь
Коментарі (10)
Закрили рахунки і відмовили в обслуговуванні без будь-яких на те причин
Пропав доступ до мобільної аплікації, при спробі з’ясування що трапилось, отримав відповідь від «служба турботи monobank».:
«ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про відмову в подальшому обслуговуванні.»
На всі мої спроби прояснити ситуацію або розібратись даній в причині даного рішення оператор повторював непробивні тези, зразка:
— «банк може відмовити в обслуговуванні без пояснення причини», «Я не можу надати вам більше інформації…»
і особливо фраза яка мене просто поставила в ступор:
-«Я розумію, що ваші очікування не збігаються з реальністю, але допомогти ніічим не можу…»
Даним вчинком Монобанк знівелював всі роки позитивного досвіду співпраці.
Також оператором було доведено до мого відома, що Монобанк ніколи не обслуговуватиме мене ні як фізичну ні як юридичну особу (без жодного пояснення даної позиції)
Від себе скажу що дана карта використовувалась виключно при повсякденних розрахунках (продукти, пальне, будматеріали, донати на ЗСУ…), завжди виключно власні кошти. В місяць поповнялась на суму 10−70 тис грн на місяць (в середньому 25тис.грн/міс)
Жодних незаконних дій чи бодай намірів з моєї сторони як клієнта ніколи не було.
Вважаю дану ситуацію ненормальною, а вчинок банку неадекватним.
Даною дією імплементованою в даний спосіб, банк змусив мене відчути себе абсолютно безправною нікчемою.
Це не є нормальною лінією комунікації з клієнтом, типу, ви йдете нахрін тому, що 1. Ми так вирішили
2. Ми не будемо Вам пояснювати причину нашого рішення
3. Ми так вчиняємо бо це прописано в наших «Умови і правила обслуговування» і відповідно ми можемо так вчинити…
П.С.
Нікому не бажаю пережити описаний досвід.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Коментарі (10)
Банк не повертає кошти
Ми передали запит колегам, намагатимемося прискорити цей процес.
Також готуємо офіційну відповідь на ваш запит і надамо в обумовлені терміни
Написати коментар
Відгук про моно
1) Замовляв зняття готівки (1000$) 5 вересня. Сказали, що зможуть видати 9 вересня. Все пройшло чудово)
2) Замовляв зняття 1000$ 5 жовтня. Сказали, що зможуть видати 26 жовтня, але попередили, що може бути відміна і в разі чого прийде сповіщення. Вчора якраз прийшло сповіщення, що на 26 не вийде і можуть перенести на 7 листопада. У теперішній ситуації я вважаю, що це нормально і вдячний банку, що попередив мене не за день, а за 2 тижні.
Буду слідкувати за ситуацією далі, і скоріше всього спробую розмістити депозит у $. Як пройде 3 місяці — відпишу ще 1 відгук чи вдасться зняти готівку
Написати коментар