Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Yanamelashenko 10 листопада 2022, 23:34
Сьогодні мала обережність покласти кошти на карту але не на свою (ситуація в тому що в айфоні є підвязка карт і там якимсь чином була закріплена не моя) через відключення світла намагалась швидко до відключення покласти гроші на карту через ibox хутко пікнула телефоном і поклала гроші, і тут саме цікаве що з цим чеком через моно банк мені нічим зовсім не допомогли, дуже дивно адже з іншими банками при наявності чеку дуже швидко вирішувались справи, а тут шукайте кому скинули або особисто хай повертають або через суд
monobank
Відповідь банку
11 листопада 2022, 11:45
Розуміємо, що ситуація неприємна
На жаль, статус картки одержувача не дозволяє зробити повернення платежу. Рекомендуємо вирішити питання з одержувачем коштів самостійно, якщо у вас є така можливість, або ж звернутися до Цивільного суду. Ви маєте право стягувати безпідставно одержані кошти з неналежного одержувача, керуючись ст. 1212 Цивільного кодексу України
Vlad116 10 листопада 2022, 12:48
Оформив заявку на зняття валюти. Отримав підтвердження в телеграм і повідомлення, що якщо будуть зміни мене за день сповістять. Приїхав з іншого міста до Львова для зняття валюти. У касі Universal Bank виявилося що мене немає в списках на видачу. Техпідтримка відповідає на кожне питання приблизно через годину, затягує вирішення проблеми та ігнорує прямі запитання.
Якщо є у вас вибір, краще скористатися послугами іншого банку. Якщо вибору немає, майте на увазі, що вас можуть ігнорувати, поглиблювати проблеми замість їхнього вирішення і відверто брехати.
Пройшло 4 години проблема не вирішена.
monobank
Відповідь банку
monobankua 10 листопада 2022, 13:17
Для уточнення даних, написали вам в особисті повідомлення
Проблема вирішена
IhorSeleznov 10 листопада 2022, 12:40
12 октября 2022 года заказал снятие валюты на даты:
08.11.2022,
09.11.2022
10.11.2022

Т. е. валюта на снятие с валютной карты была заказана за месяц заранее.

07.11.2022 отменили снятие на 08.11.2022 с помощью нотификации в 9 вечера
08.11.2022 отменили снятие на 09.11.2022 с помощью нотификации около 5−6 вечера
10.11.2022 отменили снятие прямо в отделении Универсал Банка, сказали, что монобанк не делал бронь для меня.

Как забрать свои деньги с банка. Опять заказывать на месяц вперед и надеяться, что хоть что-то отдадут в следующий раз?
monobank
Відповідь банку
monobankua 10 листопада 2022, 13:26
Нам очень жаль, что процесс получения валюты вызвал у вас негативные эмоции. Пытаемся сделать все возможное, чтобы валюта была во всех отделениях, однако война вносит свои коррективы.
Заказ, который был на сегодняшний день, актуален
Можно подойти сегодня вам выдадут средства, которые были заказаны на 10/11/2022.
Проблема вирішена
cpk 9 листопада 2022, 17:52
Сьогодні історія з Монобанком знову повторилась. Минулого разу вони відхилили два платежі, не перевели гроші за товар продавцеві (продавець підтвердив, що мій банк скасував платежі) та заморозили їх у себе. Повернули гроші майже через тиждень, суму що менше ніж списали та морозили хоча в мене картка гривнева, та кошти вони нікуди не перераховували. Сьогодні 09−11−22 минула історія знову повторилась — банк знову відхилив платіж, але гроші списав з моєї карти. Зараз вони знову розповідають, якісь казки про то, що очікуть списання від продавця і я знову маю чекати 11 діб. Коли закінчиться це свавілля зі сторони монобанку?
monobank
Відповідь банку
monobankua 9 листопада 2022, 19:38
Коли клієнт робить покупку, то сума спочатку резервується на карті.
Далі банк-еквайєр надсилає запит на списання і відбувається взаєморозрахунок.
Якщо запит не надходить, то сума, що спочатку зарезервована, повертається на рахунок з резерву (термін до 11 днів)
Якщо сума була списана банком- еквайєром, але купівля була неуспішною, то коли надходить повернення суми, сума зараховується за поточним курсом.
На ваш запит, на даний момент суму вивели з резерву.
Але якщо надійде запит на списання, сума спишеться повторно, якщо потім надійде повернення — сума буде зарахована на карту. Операції пройдуть за курсом що буде актуальним на той момент
Щоб уникнути втрат при такому поверненні, рекомендуємо використовувати картку у валюті операції.
Полезный комментарий
cpk 9 листопада 2022, 20:25
Цього разу співробітники банку віришили проблему доволі швидко. Дякую!
Parti 9 листопада 2022, 14:51
Сегодня закончился в моно валютный депозит, пообщался в Вайбере с техподдержкой, сказали код получения. Пришел в Ровно в, А банк и получил без предзаказа (сейчас в Ровенской области нельзя заказать кеш) сумма мизер, но все равно приятно, особенно на фоне негативного опыта других клиентов!
monobank
Відповідь банку
monobankua 9 листопада 2022, 19:07
Спасибо за ваш отзыв!
Проблема вирішена
KarlsonY 8 листопада 2022, 19:13
До війни взяв кредит в МоноБанку. Під час військових дій будинок зазнав 60% руйнувань, тому всі сили і кошти були задіяні на приготування будинку до зими. Зараз всі майже закінченні, тому просив банк відтермінувати обов’язковий платіж поки моя ситуація трішки не покращиться. Наразі маю сплатити 9419 грн, тоді як спроможний тільки 3000 грн. Спробував домовитися з банком, але безуспішно. Зі слів співробітника «не маєте змоги — не платіть» тоді як далі в розмові було згадано, що в такому випадку Банк через суд стягне кошти примусово. Як чесний громадянин я планую виплатити кредит повністю, просто на даний момент не маю такої змоги. Невже МоноБанку вигідніше, щоб я, як клієнт, втратив ділову репутацію і звернувся до суду, щоб визнати себе банкротом? Невже не має іншого виходу зі складної ситуації? Банк в такому випадку втрачає власні кошти. Чому «на жаль, ми не можемо запропонувати інші умови погашення заборгованості»? Я готовий до діалогу, хочу домовитися, але невже це так складно?
monobank
Відповідь банку
monobankua 9 листопада 2022, 13:52
Розуміємо, що в поточних умовах виконати зобов'язання щодо кредиту – не найпростіше завдання.
На даний момент, ми робимо для наших клієнтів все можливе, щоб цей процес погашення заборгованості не викликав труднощів. Банк не нараховує пені та штрафи, нараховує звичайні відсотки у розмірі 3,1% на місяць.
Плановий платіж показує банкам готовність позичальника обслуговувати свої зобов'язання.
Рекомендуємо вносити щомісячні платежі та погасити прострочену заборгованість, щоб не зіпсувати кредитну історію.
rpxFRT 7 листопада 2022, 22:56
Маю валютну картку, після того як в відділеннях А-банку неодноразово повідомили що «видавати валюту з картки монобанку» не будуть, поїхав в універсал банк — думав заберу там… там дівчина сказала, що зараз видати не можуть, але нічого страшного, замовте через підтримку — і через кілька днів заберете…Дякую. Замовив через підтримку- 2 чи 3 жовтня, — сказали що найшвидше можна буде отримати 8 листопада! Ну окей…куди вже діватися… 7 листопада в 21 00 приходить повідомлення — що моя заявка скасована банком. Дякую за сервіс, користуватися банком не рекомендую, компетентну підтримку не отримав, до останнього водили туди-сюди лиш би валюту не повертати.
monobank
Відповідь банку
8 листопада 2022, 16:43
Приносимо вибачення за незручності
На жаль, ми не змогли виконати всі замовлення через великий ажіотаж
У відділеннях А-Банку є можливість знімати кошти, при наявності готівки в касі банку
Кілька місяців вже намагаюсь підвищити ліміт для оплати частинами і відразу приходить повідомлення що ліміт 0. Звертався у технічну підтримку, відписуються про 1000 критеріїв відбору і всяку іншу маячню, кажуть користуйтесь активно картою. Карта зараз є основною. До війни давали кожно ліміти в 20−40 тисяч, а зараз навіть на 7тисяч не можуть дати.
monobank
Відповідь банку
8 листопада 2022, 12:12
Розуміємо, що ви розраховували на ліміт
Банк приймає рішення на підставі детального аналізу всієї доступної про клієнта інформації
Це не остаточне рішення, і в майбутньому ліміт може бути встановлений
Проблема вирішена
TetyanaVn 7 листопада 2022, 15:14
Не надійний банк. 02.11 робила перекидку з банки на основний рахунок (хотіла кинути грн на банку Притули). Гроші з банки списались, на картку так і не зарахувались. На всі звернення банк відповідає шаблонними фразами, що роблять все можливе… Сьогодні вже 7 число, а коштів так і немає. Виходить так, що в один момент можуть зникнути всі заощаджені кошти, а банк буде писати, що робить все можливе. Гарна схема незаконного збагачення. Це вже більше схоже на шахрайські дії.
monobank
Відповідь банку
7 листопада 2022, 17:42
Вибачте, будь ласка, за цю ситуацію.
На жаль, стався масовий збій, від якого ви також постраждали.
Наразі колеги працюють над його рішенням.
Ми дуже стараємося, щоб вирішити складність якнайшвидше.
Проблема вирішена
EvheniiBiel 7 листопада 2022, 9:49
Прийшло два переказу від одної людини на суму 3200 грн. Заморозили кошти, попросили документ про підтвердження доходу. Відправив. Так як кошти були з продажі криптовалюти. Вже місяць не можу зняти.
monobank
Відповідь банку
7 листопада 2022, 13:46
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
На поточний момент питання у роботі
Щойно буде інформація — колеги з вами зв'яжуться
2 листопада виводила гроші з банки, програма видала помилку і гроші просто зникли: не вивелися на основний рахунок і зникли з самої банки. Та сума наче й невелика 800 грн, але я її відкладала на зимове взуття дитині. Технічна підтримка просить почекати, з обіцянками найближчим часом все вирішити, і що питання передано на найвищий рівень, але вже минуло 5 днів, грошей так і немає. Я звичайно зачекаю, але зима не чекатиме. Вперше за весь час користування дуже розчарована у роботі банку.
monobank
Відповідь банку
7 листопада 2022, 13:18
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Дійсно, на жаль, у нас стався масовий збій
Працюємо над тим, щоб розібратися зі складністю та повернути кошти
OleksandrL 6 листопада 2022, 11:29
Программа «Депозит» оказалась с «душком».
По факту окончания валютного депозита оказалось что снять его в наличном виде можно уже не во всех банках партнерах, а только в 3 городах.
Причем продолжают указывать что снять депозит можно будет в ЛЮБОМ отделении банка партнера. Обратная информация узнается только по окончанию срока депозита.

П.С.: поставил 3 только потому что проблем с другими продуктами у меня не было.
monobank
Відповідь банку
monobankua 6 листопада 2022, 18:04
Валюту с депозита также возможно снять в отделениях А-банк, при наличии суммы в кассе.
Для уточнения информации, написали вам в личные сообщения
Vetochka0308 6 листопада 2022, 6:57
Є клієнтом Монобанку дуже багато років. Завжди користувалась кредитним лімітом в пільговому періоді. З початком війни ситуація змінилась, з пільгового періоду вийшла, але проценти за користування сплачувала вчасно. За всі роки користування не було жодних зауважень до мене. Зараз фінансова ситуація почала налагоджуватись і я вирішила продовжити користування карткою в пільговому періоді. 5.11 задала питання спеціалісту як це правильно зробити. Він мені детально пояснив як і скільки внести на карту, щоб перейти в пільговий період. В цей же день я внесла на карту всю зарплату і буквально через годину мені обмежили картку на користування. В період війни! Я розумію, що забрали своє… Але хіба це відношення заслуговує на довіру? І це при тому, що самі ж обманом розписали як мені повернути їм кредит, забравши всі кошти.
monobank
Відповідь банку
monobankua 6 листопада 2022, 16:23
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Полезный комментарий
Vetochka0308 6 листопада 2022, 20:16
Питання вирішили. Обмеження зняли. Частково ліміт відновили. Залишусь з вами)
Проблема вирішена
Viktoriia1996 6 листопада 2022, 5:30
Банком пользуюсь более двух лет, он всегда очень нравится и имел преимущества перед остальными.До войны я пользовалась кредитными средствами и всегда возвращала всю сумму на месяц, делала полный оборот по карте без процентов и просрочек.С начала войны мы уехали со своего дома с Донецкой области в Киев, где нет работы, жилья, вообще ничего и платить проценты стало действительно нереальным, хотя с выплат как переселенцам я старалась закидывать хоть небольшую сумму.И вот я нахожу работу, кидаю на карту свою зарплату, банк снимает задолженность по кредиту и блокирует остаток средств на карте.Служба поддержи в данном банке абсолютно некомпетентна, хотелось бы пообщаться с сотрудником банка
monobank
Відповідь банку
monobankua 6 листопада 2022, 16:13
Если клиент не вносит минимальные платежи по карте, то банк может ограничить пользование кредитным лимитом.
После погашения задолженности, данное решение может быть пересмотрено банком.
Мы предали ваши данные коллегам, в случае пересмотра ограничения, оповестим вас
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
TMUkraine 6 листопада 2022, 4:49
Добрий день. При наявності кредитної картки цей заклад постійно залякує під час бомбардувань та всього цього лиха що відбувається, не дивлячись на те що всі ці залякування не мають юридичного сенсу. Але я зрозумів хто ви такі. Один з прикладів обману. Нещодавно був діалог зі службою підтримки цього закладу. Питання: чи можу я користуватися білою карткою де немає кредитної лінії? Відповідь: так звичайно, рух коштів не обмежений. Поповнюю на 400 грн — одразу гроші зникли.
Усі скріншоти та записи розмов будуть додані до судової справи. Усі ваші шаблонні відповіді ось тут можете навіть не писати. Ні копійки не отримаєте допоки мій юрист мені це не скаже. Лихварі.
monobank
Відповідь банку
monobankua 6 листопада 2022, 14:13
Нам дуже шкода, що це списання викликало негативні емоції. Незважаючи на складну ситуацію в країні, ми намагаємось йти назустріч клієнтам. Ми не списуємо штрафи та подвійні відсотки, якщо клієнти не вносять щомісячні платежі.
Якщо з боку клієнта не було виконано зобов'язання перед банком щодо погашення боргу за кредитним лімітом, то з білої/валютної картки можуть бути списані особисті кошти в рахунок погашення простроченої заборгованості.
Раніше ми запросили дані у особистих повідомленнях, для перевірки інформації, на жаль, не отримали від вас відповіді
JFox 6 листопада 2022, 0:23
Заблокировал деньги, якобы мы не внесли оплату за кредит, предоставили им скриншот оплаты, они -ладно… О! А вы заплатили не вовремя у вас просрочена оплата! Снова предоставили скриншот, что заплачено вовремя. Постоянно придумывают причины, чтобы не возвращать деньги. И это во время войны, просто грабят людей.
monobank
Відповідь банку
monobankua 6 листопада 2022, 15:30
К сожалению, не все платежи поступают мгновенно, зависит от способа оплаты.
Мы всегда стараемся идти навстречу клиенту и можем пересмотреть данные, после предоставления квитанции.
Чтобы детально изучить ваш вопрос, написали вам в личные сообщения
Oleksii Ch 5 листопада 2022, 17:04
Дуже потішило, що монобанк під час війни продовжує ефективно допомагати своїм клієнтам забирати гроші у горе бізнесменів, які набрали авансів, а товари або послуги не надають просто тому що не хочуть.
Разом на нас с дружиною вже після 24 лютого поточного року виграно 3\3 діспутів: МАУ, онлайн-білетна каса, реабілітаційний центр. Представники банку діють професійно, тримають в курсі справи.
Маю досвід аналогічного процесу в двох інших банках, доводилося мало що не диктувати менеджерам листи та відповіді до платіжної системи.
monobank
Відповідь банку
monobankua 5 листопада 2022, 17:31
Глибоко вдячні, що знайшли час і оцінили нашу роботу! Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще :)
Проблема вирішена
Mtnik55 5 листопада 2022, 11:32
04.08.2022 року відкрив 3-х місячний депозит у валюті в МоноБанку. 05.11.2022 року закінчився термін дії депозиту, в тож МоноБанк запропоував перевести кошти на валютну карту або зняти гроші у валюті без комісії. Я планував зняти готівку, згідно договором це можливо зробити без комісії у відділені Universal Bank та А-Банк. Але коли вибрав «Готівкою без комісії в касах партнерів» то у списку був тільки Universal Bank, якого в моєму місті навіть немає. Я поспішив та вивів гроші з депозиту на валютну карту. Тоді я написав у тех підтримку Абанку чи можливо забронювати кошти для видачі з валютної карти Моно, на що мені відповіли «такої можливості немає». Тоді я написав у підтримку моно, щодо мого депозиту та валютної карти. Відповідь менеджера «На жаль у вашому місті А-банк не видає кошти». І сказали потрібно було після закінчення депозиту написати їм. Чому не можно зробити нормальний додаток, щоб за кожним разом не писати в тех підтримку та не чекати півдня на відповідь. Тепер ці кошти застрягли в мене на валютній картці, з якою навіть переслати на свою валютну карту в інший банк не можливо (наприклад приват), за те можливо обміняти по курсу 36.7 грн/долар, дуже гарний бізнес. Як завжди банк викручуються, віддавати валюту яку люди купили через депозит по курсу 37.5
monobank
Відповідь банку
monobankua 5 листопада 2022, 16:09
Нам справді дуже шкода, що виникла така ситуація…
На даний момент можна отримати валюту у відділеннях А-Банк, за наявності суми в касі. Тариф на зняття з валютної картки 0,9%.
Ми перевірили діалоги та виявили, що дії співробітника були некоректними, консультація була не повною. Ми вже передали цю ситуацію на навчання і додатково проведемо розмову зі співробітником
Намагатимемося зробити все можливе, щоб такого більше не повторювалося!
Денис Дем\'янюк 4 листопада 2022, 21:29
Відділення за адресою: Київ, вул. Автозаводська, 54/19
В один день мені прислали стандартного листа від монобанку з відмовою в обслуговуванні по причині «блаблабла, а також фінансування тероризму», надавати докази вони не захотіли, бо не мають…просто почекайте 1−2 місяці і ми переведемо всі ваші кошти в інший банк, займайтесь своїм тероризмом там… Обвинувачення тягнуть на те, що зараз в кімнату залетить спецназ… В цивілізованому світі за такі інсинуації можна було б понести як мінімум велике фінансове покарання, але в Україні це поки проходить, виправимо… Ну то таке…
В мене в них були облігації, валютні депозити, рахунок фопа, пару поточних карткових рахунків фіз особи. Важливе уточнення валютні депозити — це була купівля валюти військового часу, де ти на міжбанку купуєш за грн доллари на депозит не менше 3 місяців, обмеження такої операції було 50тис. грн.
Почалось — все заблокували, перевели кошти на одну картку. Почали заставляти підписати заяву на розривання депозитів з мого боку, не хотів на них розмінювати час, підписав. Два місяці йшло це діло, годували завтраками. І тут на вказаний рахунок в іншому банку приходить сумма, яка не сходиться з моїми очікуваннями. Замісті того, щоб повернути мені валютні депозити по 50 тис грн з кожного, як я і купував, вони розірвали мені їх у валюті, перевели на карту і конвертували по своему чарівному курсу, повернувши мені по 47 тис замість 50 з кожного такого депозиту. І тут я не хотів маратись об їх дріб'язковість і відпустив цю ситуацію.
Зостались облгації, які мені сказали, не є власністю банку і вони лише посередник, тому будуть транзитити мені купон, а потім і тіло на вказаний мною рахунок іншого банку. І тут сьогодні вони присилають мені звіт по виконаному лімітному ордеру згідно якому продали всі мої облігації за безцінь, і готові колись там в майбутньому мені ці гроші повернути… І це вже ні в які ворота не лізе, післязавтра може ще кредит на мене оформлять заднім числом на пару млн., чому б ні?

В кінці хотів би додати, як там виходить, що банк може бути в своєму лиці і суддею, і слідчим, і палачем, це мені одному здається диким? Як я зрозумів, нас терористів монобанку вже стало дуже багато, треба єднатись і припиняти це свавілля.
monobank
Відповідь банку
7 листопада 2022, 14:24
Розуміємо, що ситуація неприємна
В тексті, в якому повідомили про відмову в обслуговуванні, ми вказали, що відмова була на підставі аб.3 ч.1 ст.15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/361-20#Text

Стаття 15. Відмова від встановлення (підтримання) ділових відносин, проведення фінансової операції

Частина 1. Суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний відмовитися від встановлення (підтримання) ділових відносин/відмовити клієнту у відкритті рахунка (обслуговуванні), у тому числі шляхом розірвання ділових відносин, закриття рахунка/відмовитися від проведення фінансової операції у разі:

встановлення клієнту неприйнятно високого ризику або ненадання клієнтом необхідних для здійснення належної перевірки клієнта документів чи відомостей; (3 абзац)

Після розірвання депозитів, для подальшого переказу коштів на картку іншого банку, було здійснено конвертацію згідно з умовами та правилами банку: 4.3.16.
Проблема вирішена
warendmir 4 листопада 2022, 20:50
02.11.2022 Переводили 7 тисяч між своїми рахунками. Гроші зписало але не зарахувало. Тобто вони просто зникли.
Монобанк вже декілька днів кормить мене «завтраками» в стилі «ми працюємо над проблемою», та за ці дні вже сто раз можна було все зробити. Це навіть не транзакція між різними банками і навіть не іншій людині.

Тобто: МОЇ кошти просто зникли, Банк нічого не робить як я бачу. Гроші не маленькі. Може мені вже зараз терміново вони потрібні, може я в лікарні, чи комусь з рідних… це мої гроші, а я не можу їх використати бо Банк їх собі зажав.
Саме так це виглядає — зажав. Як після цього довіряти і використовувати цей банк?
monobank
Відповідь банку
monobankua 5 листопада 2022, 14:12
Вибачте, будь ласка, за цю ситуацію
На жаль, стався масовий збій, від якого ви також постраждали
Наразі колеги працюють над його рішенням.
Ми дуже намагаємося, щоб вирішити складність якнайшвидше

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.43 40.7997
EUR 43.25 43.9309
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.43 40.7997
EUR 43.25 43.9309
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝