Не очень
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 42 | 42.3693 |
| EUR | 49.23 | 49.9301 |
| Всі курси банку | ||
Другой случай был при снятии торговой точкой в 2 часа ночи с моей карты суммы по платежу, который не прошел пару дней назад в магазине и был оплачен наличкой. Это конечно же не смутило никакие отделы безопасности лучшего банка в мире. А что служба поддержки? Начали требовать чек оплаты наличкой. Думаю, уважаемые не совсем понимают, что имеют право требовать, а что нет. Ну, и формирование предложений оставляет желать лучшего, чтоб не перечитывать по 3 раза. Опять же, это вопрос больше к уровню отдела поддержки.
Ми передали ваші звернення до підтримки та зауваження на перевірку якості комунікацій та вживемо заходів.
Щодо ситуації зі списанням коштів:
Під час здійснення покупки сума спочатку резервується на карті. Потім банк, що обслуговує торгову організацію надсилає запит на списання, за яким проводиться остаточний взаєморозрахунок.
Іноді через технічні збої, скасування або особливості роботи термінала зарезервована сума повертається на рахунок, а списання проходить іншим платежем. Такі операції проходять у режимі офлайн — тобто без додаткового підтвердження від банку чи самого клієнта.
Згідно з правилами платіжних систем, банки зобов'язані приймати такі запити на списання, навіть якщо карта обмежена або перевищено інтернет-ліміт.
Якщо клієнт фактично не отримав послугу або оплатив її іншим способом, банк може ініціювати диспут для оскарження списання через платіжну систему. І якщо у клієнта є чеки або документи що підтверджують скасовання оплати або альтернативну оплату, банк може їх запитати, щоб додати до заявки на оскарження.
Також у деяких випадках суми за офлайн-операціями автоматично повертаються на рахунок протягом кількох днів.
Колеги склали запит по цій ситуації, та зв'яжуться з вами щойно буде нова інформація.