Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
vanya25677 25667 19 липня 2023, 16:26
Пару днів назад це «не порозуміння» блокує мою картку, моєї дружини, моєї мами і мами моєї дружини, а також мого друга! Пишу їм за що? Кажуть що зібрали інформацію з різних джерел! Якщо це читає голова НБУ, будь-ласка можете накладувати штрафи в розмірі 10 міліардів гривень на такі банки, котрі пишуть що зібрали інформацію з різних джерел! Яких джерел??? Ви тупо злодії там сидите і портите людям життя! У мене ліміт не був перевищений, з моно я майже спочатку, кредитів ніколи не брав купу друзів їм привів, а там сидить обіженне якесь существо і рішає кому можна обслуговуватися в їхній конторі, а кому ні! Всіх інших заблокували тому що я заходив в їх аккаунти з свого телефону. Ви там що курите? Так напишіть прямо Іване не заходи з свого телефону в інші аккаунти! Хоча в них є функція підтвердити інший пристрій! Мого друга заблокували теж за те, що реєстрував його на своєму телефоні, і через пару днів все, теж заблокували і не вспів покористуватися! В пумб наприклад є навіть кнопочка змінити користувача. Тут ні, ти «смерд» і маєш співати як ми хочемо, а не як ти там собі хочеш заходити в різні акаунти! В друга на момент реєстрації не працювала камера, в жінки заходив тому, що це моя жінка і не вам вирішувати чи можу я заходити до неї, всі інші взагалі мало користувалися бо не дуже знають і я їм час від часу допомагав! Всього 5 чоловік зразу! Дзвониш їм починають з тобою говорити, так як би я був якимось злочинцем, а коли реєструєшся на руках би носили! Позор цій конторі, позор Гороховському що таке дозволяє, позор НБУ, що дозволяє в Україні такі банки! Банки в цьому не легкому житті мають
допомагати людям, інакше ці банки приречені на вимирання! Бажаю моно щоб він вимер і щоб ніколи в Україні не було такого банку! НІКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦЕЙ БАНК, ПОВІРТЕ, В УКРАЇНІ БАГАТО КРУТИХ БАНКІВ!
monobank
Відповідь банку
monobankua 19 липня 2023, 17:54
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування з урахуванням детального аналізу різних даних та інформації.
На сьогодні було прийнято рішення відмовити у користуванні карткою monobank.
Повідомити точну причину відмови не можемо через політику банку.
Якщо банк змінить рішення – ми обов'язково проінформуємо
Проблема вирішена
Carolinaalena 18 липня 2023, 15:51
Звонит моно банк уже 1,5 года звонит по поводу не моего кредита. У меня 1,5 года умерла подруга и у неё остался кредит, как-то так совпало что номер моей умершей подруги оказался у меня, который уже как год зарегистрирован на меня, но моно банк этого не понимает и звонит мне по несколько раз в месяц и выносит мне мозг, хотя я им объяснила ситуацию, они не понимают, меня это уже достало.
monobank
Відповідь банку
18 липня 2023, 17:02
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Детально все перевірили та видалили ваш номер телефону, більше від нас не будуть надходити дзвінки та повідомлення про прохання погасити заборгованість
Обов'язково перевіримо, чому колеги цього не зробили раніше та вживемо заходів
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olexandr22 16 липня 2023, 21:22
Виводжу гроші з космолоту, пише що успішно виведено, но гроші так і на карту не прийшли
monobank
Відповідь банку
17 липня 2023, 8:49
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Три літри 16 липня 2023, 13:29
Я вже не раз хвалив Моно за те що він один з небагатьох банків які реалізували роботу банківських переказів 24/7/52.

Вчергове радий цьому факту. Мав трохи грошей на рахунку Вайза, вирішив що гривня мені зараз більш потрібна. В 12:26 платіж був створений у Вайзі, в 12:54 він прийшов на рахунок в Моно.
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 липня 2023, 15:50
Вдячні за ваш відгук!
Дональд МакЛарен 15 липня 2023, 13:01
Доброго дня, шановні читачі. Пишу тому, що дуже…дуже засмутився через дії банку. Одного ранку, мені надійшло повідомлення, що мені відмовлено в обслуговуванні. Чому так сталося? Мені відповіли як і іншим, банк не може розголошувати.
На той момент в мене був відкритий кредитний ліміт, за який я сплачував лише процент ≈2К декілька років. В цьому році я почав погашати борг і в цей момент мені заблокували рахунки. Чому не заблокувати переводи, зняття готівки, інші послуги, все заблокувати і залишити мені головний екран з цифрами, що у мене коїться на картці і скільки мені потрібно платити? У реструктуризації відмовлено. У тех.підтримці сказали встановити Zoom для зв’язку. Чому я маю робити те, чого не хочу? І за це я повинен платити? Я ж почав виплачувати борг, навіщо так робити??? Так розумієте, хоч би була на те підстава…
monobank
Відповідь банку
monobankua 15 липня 2023, 13:40
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Krasa1 14 липня 2023, 16:52
Відділення за адресою: Житомир, вул. Київська, 77 (Samsung)
Чоловік на ОLX викладає товар (палатки, електровелосипед) бере завдаток, а товар не надсилає. Шановні працівники Моно банку. Ви розводите злочинців та аферистів. Прошу прийняти міри та заблокувати картку з притягненням до відповідальності
monobank
Відповідь банку
14 липня 2023, 17:21
Нам дуже прикро, що сталася така ситуація
Рекомендуємо всім клієнтам не переказувати кошти неперевіреним продавцям (працювати тільки за післяплатою)
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pb683430 14 липня 2023, 15:30
Не пришло на карту зачисление 2000
Только с моего такие проблемы постоянно
monobank
Відповідь банку
14 липня 2023, 15:38
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
LexTheBankus 14 липня 2023, 14:57
За рік користування МоноБанком ще ніколи не треба було розшукувати операції (міжнародний магазин). Техпідтримка впоралася з усім менш ніж за 5 днів (3 мабуть). Усі кошти повернули.

Служба турботи Platinum зразкова. Вирішують такі питання, що сам би я чи не вирішив би зовсім чи вирішив би але витративши багато часу.

З проблемами операцій не стикався. Все як і має бути.
monobank
Відповідь банку
14 липня 2023, 15:37
Дякуємо за відгук!
Ми дуже стараємося!
Qwerty1999 14 липня 2023, 13:17
Сегодня, 14.07.2023 г. примерно с 10 утра и до 10:30 у Монобанка были проблемы с задвоением платежей, проводимых через терминалы Райфа и автоматической ануляцией одного из них. После обращения в техподдержку через чат приложения, задвоение транзакций было оперативно устранено и всё стало на свои места.

Спасибо техподдержке Монобанка за оперативное решения вопросов.
monobank
Відповідь банку
14 липня 2023, 15:35
Приносимо вибачення за незручності та дякуємо за відгук!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Warno 14 липня 2023, 13:13
В моно стався збій, якраз в той момент коли військовослужбовці мали отримати зарплатню (
В результаті всі військові хто отримував зарплату в моно, залишились без коштів!
monobank
Відповідь банку
14 липня 2023, 15:33
Приносимо вибачення за незручності
Дійсно, сьогодні був збій і кошти могли не зарахуватися, якщо в момент збою був переказ
На поточний момент все працює коректно, після повторного переказу кошти будуть зараховані
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 липня 2023, 9:17
Відгук не зарахований (на 17.07.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Проблема вирішена
Oleh68 13 липня 2023, 10:43
Заблокували перевод 6000грн з приводу безпеки. Якоби моєї безпеки. В ту же мить я відчув і небезпеку і свавілля з боку моно банку, далі заблокували картку. З приводу шахрайства банк випадково блокує переводи, і потребує відповідати на дивні питання. Це якась маячня, а не турбота про безпеку.
monobank
Відповідь банку
14 липня 2023, 12:50
Нам дуже прикро, що у вас склалася така думка
Кожен банк самостійно вибудовує систему антифрод-моніторингу, індивідуально підлаштовується під модель поведінки клієнтів в конкретному терміналі та до платіжної поведінки кожного клієнта в цілому
Після спілкування з колегами, картку розблокували та ви успішно провели платіж
Potatoinukr 12 липня 2023, 19:14
Користуюсь Моно вже майже три роки.

Спочатку було сумнівно, що це де факто застосунок до систем Universal Bank, власник якого (Сергій Тігіпко) висловлювався на сторону окупантів, але станом на зараз все працює.

Багато коштів не тримаю, готівка наше все. Моно — єдина картка яка мені потрібна виключно для розрахунків.

Застосунок зручний, нічого зайвого. Техпідтримка питання вирішує, з чимось складним не звертався. Сподіваюсь і там не буде проблем.
monobank
Відповідь банку
monobankua 12 липня 2023, 19:44
Вдячні за ваш відгук!
TheVitaliy 12 липня 2023, 13:21
Історія проста, але в результаті Монобанк нечесно збагатився на мої 3000 грн.

Хотім привітати друга і переслав з Приват24 на номер рахунку в Монобанку 3000 грн., але рахунком помилився і відправив не тій людині. Служба підтримки на прохання відмінити операцію і на надане мною підтвердження сказали, що нічого не можуть зробити і що я хіба можу подавати в суд на отримувача. Від отримувача дістав інформацію, що його картка і так заблокована і він цих грошей повернути не може. Тобто в результаті Монобанк привласнив собі мої кошти.
monobank
Відповідь банку
monobankua 12 липня 2023, 14:59
Для уточнення та перевірки інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема вирішена
Natashiiii 12 липня 2023, 12:31
Дуже шкода, що в такий складний військовий час для нашої країни, працівники монобанку не хочуть співпрацювати зі своїми постійними клієнтами.В даний час хочу поскаржитись на менеджера монобанку Романа.Дитяча карта мого сина була заблокована монобанку, не попередив мене.Дитина звернулась з проханням змінити мобільний номер в додатку з Київстару на Водафон, бо телефон з додатком знаходиться в іншому місті.Після цього, не спитав і не попередив мене (а саме батьки несуть відповідальність за фінансові операції дітей), монобанк заблокував дитячу карту, що сьогодні стало для нас сюрпризом.На прохання розблокувати, відповіли відмовою і набрехали, що у них інформація, про втрату телефону.Підтвердив всі дані і остаточну суму на карті, все одно відмовили.Я, з з міркувань Романа, повинна замовити нову карту, на що в мене абсолютно немає часу, я працюю, а дитина знаходиться в іншому місті без можливості оплатити собі дитячі потреби.Це не служба турботи, це служба хлопоти.
monobank
Відповідь банку
monobankua 12 липня 2023, 18:43
Насамперед хочемо подякувати вам про те, що повідомляєте нам про ситуації, де на вашу думку співробітник некоректно провів консультацію. Ми уважно розбираємо ці питання, що допомагає нам ставати краще.
Також хочемо повідомити, що на підставі перевірки роботи операторів, у разі виявлення порушень, ми застосовуємо управлінські рішення відповідно до внутрішніх стандартів.
У цій ситуації з боку співробітників не виявлено порушень, консультації всіма співробітниками було проведено коректно.
Дії фахівців були відповідно до процесів банку, на підставі даних, отриманих від клієнта
Сподіваємось на те, що надалі наша з вами співпраця приноситиме лише позитивні емоції
Проблема вирішена
Tanyahr 12 липня 2023, 10:44
Являюсь клієнтом монобанку близько 3 років, для мене він був самим зручним в порівнянні з іншими банками. Але зіткнувшись з шахрайським списанням коштів з мого рахунку, причому з кредитки, дуже розчарована системою безпеки банку!!! Шахраї вночі робили 6 спроб списання коштів на загальну суму 50000 грн!!! З цих шести спроб банк заблокував лише 4 спроби, а дві спроби вдало пропустив!!! В мене питання до системи охорони банку та до керівництва: чому мене не повідомили про підозрілі дії тих двух спроб, а дозволили списати кошти? Чому ж все-таки 4 спроби відхилено було, а дві ні? Списання відбувалося на одного того самого шахрая, а дії банку були різні!!!
monobank
Відповідь банку
monobankua 12 липня 2023, 17:41
Ситуація однозначно не приємна
Однак, інформація, що описана у відгуці, не повною мірою описує все, що відбулося.
На жаль, повідомити всі дані можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.

Для уникнення таких ситуацій ми рекомендуємо клієнтам не передавати дані навіть знайомим/друзям, не зберігати паролі та дані картки у нотатках та записках.
Не вводити дані картки на підозрілих або фішингових сайтах, ресурсах, застосунках.
Також звертаємо увагу, що співробітники банку ніколи не дзвонять і не запитують персональні дані, такі як: ПІН-код, пароль зі смс, CVV-код, термін дії картки.

У монобанку є Anti-fraud-моніторинг – для блокування підозрілих транзакцій та контролю аномальної поведінки клієнтського рахунку. Наприклад, у разі підозрілих операцій, банк може обмежити деякі операції або відправити врізки в застосунок з попередженням, а клієнт може вибрати, чи продовжувати операції, або скасувати.

Стосовно списань, на разі ми очікуємо, що торгова точка зробить повернення в встановлений термін.
Якщо повернення не відбудеться, за вашим запитом ми можемо оскаржити транзакції через платіжну систему
Якщо згодні з умовами, будь ласка, підтвердить у застосунку в пуш — повідомлені, що ми можемо продовжувати оскарження
Юлия Соловьева 11 липня 2023, 16:05
Сплатила комунальні послуги 07.03.2023р. до отримувача гроші не дійшли, на карту не повернулись. Що робить і до кого звертатись не відомо — це не наше питання — вся відповідь.
monobank
Відповідь банку
monobankua 11 липня 2023, 16:23
Для уточнення та перевірки інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема вирішена
NikolasC 10 липня 2023, 18:47
10.02.2022, были куплены мною 2 акции, по цене 419.44$, за акцию
05.07.2023 Я был проинформирован, что больше в моноинвест, нельзя делать покупку\продажу и что акции нужно продать. Я продал 2 акции по 402.09$ за штуку. Тоесть у меня вышел убыток -34.7$
Теперь, когда я хочу вывести деньги на карту, меня информируют, что мне нужно заплатить налог с ПРИБЫЛИ, в сумме 31,69$
На мой вопрос, о какой прибыли может идти речь, мне ответили, что за это время КУРС ДОЛЛАРА вырос, и это считается, в мой доход, с которого я должен заплатить налог государству.
Есть два нюанса.
1. Акции можно было купить, ТОЛЬКО ЗА ДОЛЛАРЫ, я свои, наличные доллары положил на карту, а с них уже купил. Гривна никак не участвовала в сделке, при чем вообще курс гривна-доллар, непонятно
2. Этой информации нет нигде, ни на сайте,(https://www.monobank.ua/invest?lang=uk)
не в приложении, не в моем договоре. Более того, в примерах о оплате налога с прибыли, нет информации за курс валют
О таких вещах, нужно информировать заранее, я б никогда не покупал акции, если б знал, что при падении гривны, я потеряю деньги

Я считаю, что это обман клиента. Это примерно если б я открыл депозит в долларах, и с него пришлось бы платить налог, потому что, доллар вырос
monobank
Відповідь банку
10 липня 2023, 19:28
Нам прикро, що у вас склалася така думка
Методологія закладена Податковим кодексом України (170.2.2 ПКУ
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n4140), і відповідно до неї ми маємо рахувати
При розрахунку фінансового результату і відповідно прибутку до уваги беруться:
1. ціна придбання в валюті й курс валюти до гривні на дату купівлі акцій;
2. ціна продажу в валюті й курс у валюті до гривні на дату продажі акцій;
3. розмір сплачених комісій.
lirida 10 липня 2023, 12:26
Користувалася послугами цього банку до тих пір, поки в один день мені не заблокували рахунки за кредит родича, який не платить кредит. Домовиться з виконавцем неможливо. Банк без попередження заблокував рахунки і всі гроші списали, але рахунки не розблокували! І все це під час війни! Була у адвоката він сказав що якщо я вирішу подати до суду на це може піти багато часу, а рахунки поки нікто не розблокує.Нікому не раджу зв’язуватися з цим банком. Банк обманює, продає ваші дані стороннім особам. Два рази мені писали, що рахунки розморожені, за фактом виявилося- брехня. Шахраї!
monobank
Відповідь банку
10 липня 2023, 12:54
Дійсно неприємна ситуація. Зверніть увагу, що не в компетенції банку, розслідування та виявлення незаконності рішення Виконавчої служби, проте в обов'язки банку входить накладення арешту або списання за запитом виконавчої служби в рамках поточного законодавства. Якщо ви не згодні з рішенням Виконавчої служби, ви в праві його оскаржити згідно з чинним законодавством. Банк в будь-який момент готовий піти назустріч, і ми зробимо все можливе, щоб максимально швидко зняти арешт після отримання даної інформації про зняття арешту
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема вирішена
aggr3ss1ve 6 липня 2023, 21:04
В общем, пользуюсь монобанком в основном для оплаты доставки еды. Все было хорошо, но.
С недавних пор они придумали прикольную вещь. Конвертация валют при оплате доставки еды в Болт-еда. Т. е. я живу на Украине, оплачиваю гривнями заказы и при этом банк должен конвертировать деньги и снимать лишние деньги? Пишу в тех поддержку, мол какого? Я что за границей еду заказываю? Они начали писать о том, что компания находится за границей и принимает деньги в долл. Окей. Пишу следующий вопрос в тех поддержке — во всех банках такие «условия»? ответ — да.
Пришлось привязывать другую карту (приватбанка) и сделал оплату. И как думаете что? Никаких конверсий денег нет. Списывает столько как указано в приложение.
Спасибо и удачи)
monobank
Відповідь банку
monobankua 7 липня 2023, 15:27
Якщо офіційно компанія зареєстрована за кордоном та при оплаті за послуги кошти переказуються на закордонний рахунок, а при оплаті вам висвічується сума у гривнях, оскільки рахунок компанії іноземний, оплата проходить шляхом конвертації гривня (відображається на сайті) — долар (валюта платіжної системи) — гривня (валюта картки)
Раніше ми брали витрати на себе, якщо фактична сума списання була до 100 доларів, тобто, списувалась та сума у ​​гривні, що відображалась на сайті
У воєнний час дані умови змінилися, зараз беремо витрати на себе, якщо сума списання до 10 доларів
Саме тому фактично списана сума за послуги буде відрізнятися, ніж вам показала система спочатку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Moneyboy1 6 липня 2023, 12:01
Найкращій банк в Україні. Справді.

Так, я запізнився з цим відгуком, бо про МінФін нічого не знав до сьогоднішнього дня :)

Він був би більш доречним рік тому XD Ви можете мені не вірити, але їх підтримка зі СВОЇХ коштів компенсувала 1 гривню якої мені не вистачало.

Потім коли я тільки хотів відкрити рахунок (нагадую, це було два роки тому), я вже думав що задовбав нещасного менеджера. Але мені відповіли на всі запитання і я зрозумів те що хотів зрозуміти.

Так у нього є свої недоліки, але вони роблять все для того, щоб їх якнайшвидше прибрати.
monobank
Відповідь банку
6 липня 2023, 14:11
Дякуємо за відгук!

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.87 41.3206
EUR 44.84 45.4401
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.87 41.3206
EUR 44.84 45.4401
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝